מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 4 לפברואר 24

אז.. מה קורה השבוע בכוכבים?

השבוע הזה משהו משתנה בתדר הבסיסי הקשוח שהתרגלנו אליו, שבשבועיים האחרונים הושפע בעיקר ממקבץ הכוכבים במזל גדי, והביא אלינו בגדול את הצורך לפעול באופן מאורגן ומדויק עם שתי רגלים על הקרקע, ותחת מסך ביקורת נוקשה ושיפוטי. כל זה מתחיל להשתנות השבוע: מרקורי כוכב התקשורת שלנו עובר למזל דלי הפתוח והחברתי, ובמקביל גם נצמד לכוכב פלוטו היצרי והכוחני, כשבמקביל יוצרת השמש זוית עוצמתית של שינויים וניתוקים – זוית פעולה עם כוכב אורנוס התזזיתי והעצבני.

הזוית הזו גורמת למנומנמים שבינינו להאיץ, אחרי שהורדנו כמה הילוכים בגלל שהות הפלנטות במזל גדי הנוקשה. כעת כולנו חוטפים ניעור רציני כשמרקורי שעוברת למזל דלי נפתח ביזמות תקשורתיות חדשות לעולם והשמש יוצרת זוית פעולה אגרסיבית לאורנוס שליט מזל הדלי: כעת אפשר להתחיל לתכנן מסלול מחדש ומהר, ואיתו אמורות להגיע גם בשורה או שתים לא צפויות השבוע, ולגרום לנו לכסוס ציפורניים במתח…

יהיה מעניין.

 

 

 

האירועים המשמעותיים בשמים השבוע

@ מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל דלי

@ מרקורי כוכב התקשורת נצמד לכוכב פלוטו היצרי והכוחני

@ השמש במזל דלי בזוית פעולה מדויקת לאורנוס התזזיתי

 

 

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברו של מרקורי כוכב התקשורת שלנו ממזל גדי הנוקשה והביקורתי למזל דלי החברתי והאופטימי. מרקורי שעזר לנו בשבועות האחרונים לעשות חשבון נפש בכל מה שקשור לחומר וכספים בחיינו, עוזר לנו עכשיו להפתח שוב למעגלים החברתיים שלנו, לחדש קשרים שקצת נעלמו מחיינו, ולהתיידד מחדש עם העולם אחרי התקופה הנוקשה הזו שבה מקבץ כוכבים גדול שהה במזל גדי וחלקו עדיין שם.

 

הזוית העוצמתית של השבוע זו הצמידות הטעונה בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו לפלוטו היצרי והכוחני.

הצמידות הזו מתרחשת על פני המעלה הראשונה במזל דלי  ותמשך כשלושה ארבעה ימים. כעת התקשורת שלנו, הן האישית והן החברתית טעונה מאוד, מצב הרוח נפיץ למדי וכל גרוי פרשנות מוטעית לדברי אחרים ומלה שלא במקום עלולים לגרום לנו להתפרץ. חשוב במיוחד כעת להזהר שלא לקלקל קשרים יפים או שתופויות טובות בגלל הצפות רגשיות מהסוג הזה, שמגיעות בדרך כלל כשיש לנו תחושה שאנחנו מאבדים שליטה. אבל ההתפרצויות האלה עלולות להרוס דווקא  את הירחים החשובים שלנו בגלל מעורבות יתר, וכשהכל יוצא  ומוטח החוצה בלי חשבון, אנחנו עלולים לשלם מחיר יקר ולאורך זמן.

 

 

הזוית הקשה של השבוע – זו זוית הפעולה בין השמש, המיקוד האנרגטי שלנו, לבין כוכב אורנוס התזזיתי.

זו עלולה להיות זוית קשה אף יותר מאשר הצמידות בין מרקורי לפלוטו. אורנוס מביא איתו שינויים פתאומיים במצב הרוח ובדרכי הפעולה שלנו, בלווי צורך לעזוב הכל תוך כדי טריקת דלת (טלפונים כבר אי אפשר לטרוק, וטוב שכך, אבל מטר של אסמסים זועמים בהחלט עלולים להגיע עכשיו כשהפיצוץ בין אורנוס לשמש מגיע, וזה עלול להיות קטלני למדי, מהסוג שאחר כך אנחנו קוראים ולא מאמינים שכתבנו את זה או שכתבו לנו… הזוית הזו מביאה איתה עוד כל מיני מתנות כמו קצרים בתקשורת, אי הבנות אפילו בסיסיות עם אנשים קרובים ורחוקים, קלקולים של מחשב/טלפון/מכונית ועוד כל מיני מכשירים שממש מחכים לזוית הזו כדי להזכיר לנו שהגיע הזמן להחליף אותם, כי לתקן כבר נמאס, ועוד ועוד…

תכל'ס – שבוע באמת טעון לפנינו. אז מה עושים לגבי זוית הפעולה של השמש או הצמידות של מרקורי ופלוטו השבוע? מתאפקים, כי חבטות אורניות מהסוג הזה כוללות לפעמים פרידות דרמטיות וניתוקים סמליים מהאינסטוש או מהפייס, ואז יושבים אחר כך שעות ומסתכלים איך הגיבו על זה ומתפללים שאיכשהו אפשר יהיה להחזיר את זה אחורה…

אז זהו, שאי אפשר. תתמודדו! או שפשוט תחשבו פעמים לפני שאתם כותבים אסמס שהוא בעצם חפירה זועמת על כל העוולות שעשו לכם, כי אחרי שקראו את זה… דטס איט! הלך עליכם…

וכך נראית מפת השמים של השבוע

@

 

@ מאמר שלי מ 2020 שרלוונטי  היום  יותר מתמיד – ביבי הטוב מול ביבי הרע

 

@ בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

 

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו לראות ולהגיב לתחזית השבועית שלי!

וזה מספר הצפיות שהגעתי אליו בערוץ שלי  🙂

@

חדש!  מועדון הכוכבים של יאיר! 

 בואו לקבל ממני תשובות לשאלות אישיות  וגם להשלים את הידע שלכם  בקורס האינטרנטי שלי מאסטר 1 והצטרפו לקהילה האסטרולוגית שאני בונה שמורכבת מאנשים כמוכם וכל זה בלווי אישי שלי 24/7..

 וזה קורה כאן ב מועדון הכוכבים של יאיר 

דוגמא לניתוח מפת לידה במפגשים השבועיים שלנו שדרכם אנחנו לומדים ניתוח מפות לידה. והפעם –  מפת הלידה של אביגיל שחזרה מהשבי

 

@

אסטרו טיפ  הטיפ שמעצים את היום שלך

https://chat.whatsapp.com/C6jWg9wbIt217s5MrHT7Fq

 

ואחרון חביב ומלהיב:

בת זוגי היצירתית מירית מעלה את lindos ערוץ התכשיטים המדהימים 

https://www.facebook.com/lindos.mir

@

@

ולמזלות עצמם

טלה

מרס במזל גדי מוצא אתכם בתקופה לא רעה שבה אפשר להשקיע במה שחשוב באמת ואפילו להצטיין… הטלה שמשקיע – מגיע, בעיקר השבוע.

שור

ונוס שליטת המזל שלכם עדיין במזל גדי הקשוח אבל במשך רוב ימות השבוע ללא זויות עם כוכבים אחרים. מה עושים? מנסים לא להזקק לאחרים, ופועלים באופן סוליסטי.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם עובר למזל דלי השייך גם הוא ליסוד האויר. כיף. הצמידות שלו עם פלוטו עלולה להיות קטלנית. שמרו על עצמכם ועל המלים שלכם.

סרטן

מקבץ הכוכבים שבמזל גדי שממול מאתגר אתכם גם השבוע להראות תוצאות, להתמודד עם אתגרים גדולים, ולא לוותר. זוגיות ויחסים כעת זקוקים להשקעה מיוחדת.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם שוהה במזל דלי השייך לנושאי יחסים, אבל חוסר זויות שלהם עם כוכבים אחרים עלול לגרום לכם להרגיש קצת לבד.. אל תחכו לאחרים – תרימו אתם את הטלפון (קשה, אבל אפשרי..)

בתולה

ונוס מצטרפת לשמש במזל דלי המאכלס את הבית המקצועי שלכם, וזה אולי הזמן להגדיר מחדש את המטרות המקצועיות שלכם לתקופה הקרובה, כולל שיניים שהייתם רוצים, ולפעול בהתאם.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע בכבדות במזל גדי ללא זויות עם כוכבים אחרים, וזה לא קל למאזנאים שזקוקים לחברה לשתופי פעולה ולעשייה עם אחרים. אבל זה יכול להיות אתגר מעניין… תתמודדו!

עקרב

צמידות מעניינת בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו לבין פלוטו שליט המזל שלכם הופכת אתכם להרבה יותר תקשורתיים ומילוליים מהרגיל, וזהו זמן מצוין לעשות לכם חברים חדשים, ולשתף אותם,.. קדימה.

קשת

מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל דלי המאכלס את בית התקשורת שלכם וזו חדשה ממש משמחת עבורכם: זה הזמן להחזיר חברים וידידים לחייכם, לשתף אותם בתכניות, ולצאת לקפה שמח ביחד

גדי

מרקורי כוכב התקשורת עוזב את המזל שלכם  ועובר לבית החומר והכספים שלכם. זהו זמן טוב לשתף אחרים בתכניות הכלכליות שלכם, ולעשות סדר מחודש בחשבון הבנק.

דלי

אל השמש שנמצאת במזל שלכם מצטרף השבוע גם מרקורי כוכב התקשורת. זהו זמן טוב להכנס מחדש לעולם התקשורת החברתית המוכר, למצוא שתופי פעולה פורים ולהכיר אנשים חדשים.

דגים

השמש במזל דלי ומרקורי שיצטרף אליה השבוע מביאים איתם את הצורך לנקות משקעים רגשיים שהצטברו, לפני שיוצאים לאקשן מחודש. זמן לדבר לשתף ולחלוק, ולא להשאיר דברים בבטן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן