סוד קסמו האפל של נתניהו, או: ביבי הטוב נגד ביבי הרע.

סוד קסמו האפל של נתניהו, או: ביבי הטוב – מול ביבי הרע

שואלים אותי לא מעט: מהו סוד קסמו של ביבי? התשובה לכך מורכבת, בדיוק כפי שהפרשנות למלה 'קסם' מורכבת: האם קסם הוא זה שגורם לך להיות פייה טובה להמונים כמו האחות תרזה, או שאולי הוא זה שגורם להמונים ללכת אחריך בעיוורון כמו אחרי החלילן הידוע מהמלין? ואולי גם וגם?

את מפה הלידה של ביבי כבר ניתחתי בעבר פעם או פעמיים, כולל ההשוואה למפת הלידה של גנץ. הבעייה היא שקשה לנתח מפת לידה של ביבי מבלי להיות מושפע מדעתך או מדעת אחרים עליו, מה שנקרא להיות אובייקטיבי, כי אז באופן לא מודע הפרשנויות שלך נוטות לפי צו הלב, או הראש, כפי שכבר ראיתי לאחרונה אצל כמה אסטרולוגים שעד כה הערכתי אותם, אבל הפרשנות שלהם הפעם למפת הלידה שלו להצלחתו או לניתוח מפת הלידה של גנץ היתה מובהקת על פי נטיית לבם באופן ברור מאוד. כמה מאכזב.

אקדים ואומר בכנות ובגילוי לב: אינני מחסידיו של ביבי ראש הממשלה. לעומת זאת, הייתי בהחלט חסיד גדול שלו כשר אוצר בזמנו, ואף כתבתי בזמנו ניתוח מפרגן לעתון אודותיו בתפקידו ההוא.

אבל.. מודה ועוזב ירוחם., אנסה אם כך לפרש במפת הלידה שלו הפעם, באופן אובייקטיבי ככל שאוכל, וללא משוא פנים, וכמובן אסביר למה אני מגיע למסקנות – וגם איך.

מכיון שכבר ניתחתי את מפת הלידה שלו בעבר, הפעם אעסוק יותר באופיו ומה שנקרא 'סוד קסמו' האפל, והפעם ברובד שלא מוכר לקהל הרחב, וגם לרוב האסטרולוגים.

ראשית, נתבונן במפה בסטליום – ריכוז הכוכבים הגדול – במזל מאזניים. יש גם כמה אנשים אחרים שאפשר למצוא אצלם סטליום שכזה, כמו למשל פוטין או להבדיל אולמרט.

למזל הזה יש קסם רב, מהיותו נותן לך בעיקר את התחושה שהוא תמיד קשוב אליך ישירות, ובאופן אישי. לא בכדי דיפלומטים רבים הם בני המזל הזה וגם ראשי ממשלה רבים במדינת ישראל.

אולם במפת הלידה של ביבי מיקוד הכוכבים במזל הזה הוא גדול במיוחד. נוכל למצוא כאן גם את השמש, מיקוד הדברים, גם את הירח, המקום שמקרין את אור השמש החוצה, מרקורי כוכב התקשורת שלנו, ונפטון הכוכב הרגשי בעל הקסם האישי הרב, אך גם המטשטש ומערפל.

מקבץ של ארבעת הכוכבים האלה כשלעצמו הוא חזק מאוד, ובעיקר פועל ומפעיל כאן כוכב נפטון כשהוא צמוד לירח, הנפש והדיאלוג עם היומיום, וגם קרוב מאוד למרקורי, כוכב התקשורת. קשה מאוד לעמוד מול עוצמת ארבעת הכוכבים האלה כשהם ממוקדי מטרה, עם כל הקסם שבדבר, אולם אליה וקוץ בה – המעורבות הרגשית הגבוהה של בעל המפה מאחוריה, אלמנט שמביא איתו פעמים רבות חוסר בטחון בלי סיבה נראית לעין, ומכאן גם רעה חולה אחרת – ההססנות…

מזל מאזניים שייך ליסוד האוויר השכלתני, וכששלושה כוכבים אישיים השמש הירח ומרקורי מתוך חמישה אפשריים נמצאים בו, אפשר לומר שהצד השכלתני פה דומיננטי הן באופן ההסתכלות שלו על הדברים, והן בדרך קבלת ההחלטות שלו. מול מזל מאזניים נוכל למצוא את מזל טלה ההחלטי והחד משמעי – מזל מאזניים שמולו הוא הפוך בדיאלוג שלו עם העולם ועם החיים: הוא בוחן כל אפשרות שוב ושוב ושוב, ורק אז מחליט…

 מה שבולט במפת הלידה של ביבי במקבץ הכוכבים הזה, הוא הצמידות בין מרקורי כוכב התקשורת (מסומן בחץ כחול) והירח – הנפש והתנהלות היומיום (מסומן בחץ צהוב) – לכוכב נפטון (מסומן בחץ ירוק), המקסים אך מטשטש ומערפל.

זו צמידות עוצמתית מאוד. קצת אינפורמציה על קצה המזלג: במפת הלידה באופן כללי נוכל למצוא חמישה כוכבים אישיים – השמש, מיקוד הדברים, הירח – הנפש, מרקורי כוכב התקשורת, מרס כוכב העשייה וונוס הרגשית הקשורה לנתינה וקסם אישי – וחמישה כוכבים לא אישיים שבעצם מסמלים כוחות טבע: יופיטר כוכב השפע, סטורן הנוקשה והמעשי, נפטון המטשטש ומערפל, אורנוס כוכב השינויים והניתוקים, ופלוטו ששובר הורס ובונה מחדש.

צמידות בין שני כוכבים כל כך אישיים כמו מרקורי כוכב התקשורת שלנו והירח הרגשי המסמל את הנפש והתנהלות היומיום עם כוכב עוצמתי ורגשי כמו נפטון, משמעותית מאוד. הצמידות בין הירח לבין נפטון (בעגול ירקרק בהיר) היא מראה על שינויים קיצוניים במצב הרוח, הססנות רבה מצד אחד, אך גם קסם אישי תקשורתי רב ובעזרת הצמידות של מרקורי עם נפטון – גם מניפולציות רגשיות חזקות.

צמידות שכזו יכולה לגרום לאדם להיות שחקן מעולה על הבמה, כשהוא מחליף תפקידים וגישות במהירות ובכשרון רב. היא יכולה להראות על מאהב מושלם שיכול לפתות כל אשה (וביבי אכן פעל לא מעט בכשרון בתחום הזה כזכור..), היא גם יכולה להראות על אמן יצירתי במיוחד, ואפילו על אדם שהוא נוכל מוצלח עד כדי כך עד שכשהוא משקר הוא עצמו בטוח שהוא דובר אמת…

אם נוסיף לכך את ונוס הרגשית שנמצאת ממש על האופק, וגורמת לפתיחות רבה כלפיו ואפילו לחיבה אולטימטיבית, נקבל אישיות שקשה מאוד לעמוד בפניה, סוג של סוכן מכירות אוניברסאלי רק מימדי.

אבל פה אזכיר שני אלמנטים נוספים שמסומנים בשני חצים חומים מעלה ומתחת לאופק (באמצע המפה): כירון צמוד לאופק בבית ה 12 – שמראה כאב פנימי בלתי פוסק, דכאון, קושי לקבל את עצמו כפי שהוא, ביקורתיות כלפי התדמית שלו שמביאה אותו לשנות את שמו ולשנות אזרחות (האופק ונוס וכירון במזל קשת) ולחילופין בהמשך – התופעה ההפוכה – הגדלת וניפוח התדמית בחוסר פרופורציה כדי לכסות על תחושת החוסר והכאב הקודמות אבל גם כאן – התהליך הזה הוא אינסופי כיון שהחור למטה מושך שוב, ולכן, כמו נרקומן שמנסה לברוח מכאב, תהליך הניפוח והבריחה והרצון למשוך את רגעי ההערצה עוד ועוד הם אינסופיים, בדיוק כפי שהכאב הוא כזה..

שני החצים החומים (בצד המפה) משני הצדדים של האופק (הקו החוצה את המפה המסמל את תחילת ספירת הבתים ואת הדרך שבה העולם רואה אותנו מבחינת תדמית) מהווים בעצם צד נוסף של התהליך הזה: באופן מעניין נראה שהאופק נמצא ממש באמצע הדרך בין שניהם, תוך שהם מפגישים שוב את ביבי הטוב עם ביבי הרע, ומצביעים על קונפליקט מעניין בין ונוס בבית הראשון על האופק – הפרסונה – המשדרת בטחון ואופטימיות ומקבלת אהבה ופירגון, לבין כירון בבית ה 12 מאחורי הקלעים המשדר בדיוק את ההיפך תחושת כאב אובדן ואפילו קרבן וחוסר אונים רגשות קיצוניים והפוכים בין הפנים לחוץ. 

תחושה דומה חשים לעיתים אלה שמנסים להתקרב לביבי: הם פוגשים את ונוס המקסימה ומתפתים אליה, אבל כשהם מתקרבים הם פוגשים את כירון, ובסופו של הדבר מרגישים פגועים, לעיתים מרומים או נבגדים, ובעצם סוג של קרבנות. קרבנותיה של ונוס המתעתעת ותדמיתה..

למרות – ואולי בגלל – ונוס התדמיתית הזו, ביבי עצמו אינו קרוב באמת לאיש. התחושות שמביא איתו כירון קשות מכדי שיסכים לחשוף אותן כלפי חוץ אי פעם. זה חלק מתדמיתו של ה'קוסם', כביכול, מכיון שאינו נגיש ואינו נחשף, הוא מוערך כמנצח בכל סיטואציה, ונח על זרי הדפנה של ונוס, בעוד שעמוק בפנים החור שבלב של כירון לעולם אינו נחשף אלא רק דרך פעולותיו שאמורות להרגיע את הפנים הסוער או האבוד, ולהחזיר לו את תחושת הביטחון שהולכת וחוזרת שוב ושוב.

ונוס התדמיתית הזו נעימה כלפי חוץ, אבל בפנים כאמור זה כבר סיפור אחר: היא עוברת ביקורת פנימית לא קלה מצד ביבי עצמו: סטורן (מימין, בעיגול שחור) שולח זוית פעולה נוקשה פרפקציוניסטית ושיפוטית לונוס הרגשית, וזה אומר שכמה שתקבל אהבה – לעולם לא תשבע, בעיקר כי דיפ דאון אתה זה שלא ממש מת על עצמך.

אולי משום כך יש את הצורך לבחון שוב ושוב תוך שחוצים את הגבולות עד כמה אפשר ללכת רחוק ועדיין יאהבו אותך, אבל כאמור זה לעולם לא יספיק – סטורן בזוית פעולה לונוס תמיד יביא איתו רעב לעוד ועוד, ומכיון שונוס גם מסמלת רכוש וכספים, הפיצוי על כך יהיה אפילו גדול יותר. לקחת עוד ועוד ועוד, משמע לקבל עוד ועוד אהבה – ומכיון שונוס מסמלת גם דמויות נשיות גם פה הצורך לקבל עוד ועוד אהבה מהן הוא אינסופי – כך שגם עם הזוית הזו זה לא נגמר.. אשה אחת לא תספיק לכבות את הרעב הזה, והאמת שגם אלף כבאים (או כבאיות) לא ממש: הרעב לאהבה והבדידות בגילאים צעירים לעולם לא יתמלא.

זוית כזו אגב נוכל למצוא למשל אצל אנשים עשירים מאוד שלעולם לא יהיה להם מספיק, ותמיד ימשיכו לנסות ולהשיג עוד ועוד כי הצד הרגשי אף פעם לא יהיה מסופק. הבעייה היא שהמדובר בתקופות חיים שונות לגמרי, בדרך כלל בילדות, ומכיון שהמקום הזה כבר חסום לאנרגיה שמגיעה עכשיו, הרעב הזה כנראה לעולם לא יגיע לשובע.

ואם כבר מדברים על כסף – כוכב נוסף שכדאי להתייחס אליו במפת הלידה של ביבי ולא עשיתי זאת מספיק הוא יופיטר כוכב השפע (בעיגול כתום). יופיטר מביא לביבי ראייה כלכלית חכמה, ולא בכדי התפרסם כשר אוצר מוצלח למדי. אולם כשהוא עצמו צריך לקבוע את המדיניות ועניינים פוליטיים אחרים על הפרק ולא רק כלכלה – כאן נכשל, ואיתו נכשל גם התחום הכלכלי כולו, והפגיש אותנו השנה עם הגירעון הכלכלי הגדול אי פעם במדינת ישראל…

ממש עכשיו נמצאים גם פלוטו וגם סטורן (בעיגולים וחץ שחור) על יופיטר, ואכן מצב הכלכלה שלנו עכשיו אינו שפיר במיוחד, ואולי גם מצבו של ביבי שמבקש שוב אישור לקבל תרומות להגנתו מהוועדה הממשלתית לכך…

עד כאן הכל מוכר וידוע.

אבל.. יש עוד סוג של כוכבים במפה האסטרולוגיות, שנסתרים קצת מרוב אלה שעוסקים באסטרולוגיה, בעיקר מכיון שלא משתמשים הרבה בידע הזה. בניגוד למערכת כוכבי הלכת שכדור הארץ שייך אליו, הכוכבים האלה שנקראים כוכבי שבת.  הם זזים מעט מאוד ממקומם, ולא שייכים למערכת כוכבי הלכת שלנו שנמצאים בתנועה מתמדת סביב השמש, ולמרות המרחק הרב גם להם יש השפעה על מפות הלידה שלנו. חלקם נפלאים, חלקם מיטיבים, חלקם קשים וחלקם הרסניים.

וזה הזמן לפגוש קונסטלציית כוכבים משמעותית שכזו שנקראת העורב. היא מכילה 9 כוכבים שכולם יושבים על אזור מסויים במזל מאזניים. לרובם יש השפעה משמעותית על מפת הלידה של ביבי בגלל מיקומם ובגלל הקשרים שלהם עם כוכבים שנמצאים בה. במבט עומק נוכל למצוא נוכל למצוא גם שלושה כוכבי שבת מרכזיים שכאלה במפת הלידה של נתניהו, שישפכו קצת יותר אור על דמותו המורכבת.

אבל קודם לכן כמה מלים על קונסטלציית העורב.

קבוצת הכוכבים קורבוס – העורב היא קבוצת כוכבים קטנה, הניצבת על גבו של נחש המים, הידרה . הוא מונח דרומית לאקליפטיקה תחת ראש הכוכב הבתולה . השם קורבוס הוא לטיני ומשמעותו עורב. קורבוס משתרע על פחות מ -10 מעלות בגלגל המזלות בין מרקורי, כוכב התקשורת שלנו לבין השמש, מיקוד הדברים. (אפשר לראות את הקבוצה הזו בציון של מסגרת שחורה חצי מלבנית מעל מפת הלידה של ביבי).

וזה הסיפור המיתולוגי מאחורי קבוצת הכוכבים הזו: האל אפולו העביר סעודת יופיטר ודורש מים שלח את העורב עם כוס ( מכתש הכוכבים ) להביא כמה. בדרכו הבחין העורב בעץ תאנה, ונח שם עד שהתאנים התבשלו, חגג את עצמו עליהן, עד שנזכר בשליחתו וחשש מכעסו של אפולו, הרים נחש (הידרה) ובשובו נתן כ תירוץ שמנע ממנו למלא את הגביע. אפולו קבע בעונש כי העורב לעולם לא צריך לשתות כל עוד תאנים לא היו בשלות, והציב את העורב (קורבוס), כוס (מכתש) ונחש (הידרה) בשמים כאנדרטה.

לפי תלמי, קורבוס הוא כמו צירוף של הכוכבים מאדים ושבתאי  שהם הפכים בהשפעתם. ההשפעה של קבוצת הכוכבים הזו מתבטאת בכמה תכונות האופייניות  לעורב: ערמומיות, חמדנות, כושר המצאה, סבלנות, נקמנות, תשוקה, אנוכיות, שקר, אגרסיביות ואינסטינקטים חומריים, ולעיתים הוא גורם לילדיו להפוך למרדנים וקשים.

הדמות היוונית של קורבוס מדוגמת על ידי העורב הבבלי (MUL.UGA.MUSHEN), שניצב בציור כשהוא יושב על זנבו של הנחש (הידרה היוונית). קבוצת הכוכבים הבבלית הייתה קדושה לאדד, אל הגשם והסערה; באלף השני הוא היה מתרומם רגע לפני תחילת עונת הגשמים הסתיו. 

קונסטלציה קורבוס [המראה של אורניה]

קונסטלציית העורב: העורב מחזיק בציפורניו את ההידרה, ולידו הגביע.

כאשר סופת טייפון הגיעה לאולימפוס, האלים ברחו למצרים שם התחפשו לבעלי חיים; אפולו (פיבוס) הפך לעורב: קורווינוס, זוכה השלל ושם, נעזר בלחימה על ידי ציפור המסתתרת מתחת לחזית הציפור על ידי האלה פיבוס 

לפי האגדה, העורב שנשלח עם כוס מים, התנודד על עץ תאנה עד שהפרי הפך בשל, ואז חזר לאל עם נחש מים (סמוך אליו – ההידרה) בציפורניו ושקר בפיו, בטענה שהנחש היה הגורם לעיכובו. כעונש הוא נקבע לנצח בשמיים עם הגביע (המכתש) והנחש (הידרה); ואנחנו עשויים להסיק, נידון לצמא נצחי של אפוטרופסות ההידרה על הגביע ותכניו אך הם לא שלו ולא יהיו לו.

בקבוצה זו ישנם תשעה כוכבים (מספר הדין). הכוכב הבהיר α (בעין) נקרא Al Chibar (בערבית), המצטרף יחד, מהצ'יבה שפירושו המקולל. הכוכב הזה, אם כן, מספר על הקללה שנגרמה. הכוכב β (באגף הימני) נקרא אל גוראב (בערבית), ובעברית , העורב. כוכב שלישי נקרא מינצאר אל גוראב (בערבית) ומשמעותו העורב נקרע לרסיסים. 

הפניות – ביבליוגרפיה

1. כוכבים וקבוצות כוכבים באסטרולוגיה , ויויאן א. רובסון, 1923, עמ'.41.
2. כוכב בבל בבלי , גאווין ווייט, פאבים בסולריה, 2008, עמוד 166ff.
3. אסטרונומיקה , מניליוס, המאה הראשונה לספירה, ספר 4, עמ '67.
4. שמות כוכבים , חייהם ומשמעותם , ריצ'רד הינקלי אלן, 1899, עמ '79.
5. עד הכוכבים , EW בולינגר, 40. קורבוס (העורב

 

כפי שאנחנו רואים בציור, את רוב הכוכבים המשתתפים בקונסטלציה. שלושה מהם משמעותיים במיוחד בהשפעתם על מפת הלידה של ביבי.

אזכיר אחד מהם, שנמצא במעלה ה 13 במזל מאזניים, במפת הלידה של ביבי. זה כוכב השבת אל-גוראב (העורב) שמסומן בחץ כתום. השפעת הכוכב הזה דומה להשפעת צמידות בין הכוכבים מרס האגרסיבי כוכב האקשן וסטורן הנוקשה, שני הפכים מבחינת השפעתם. אלגוראב צמוד במפת הלידה של ביבי לכוכב נפטון ובעצם נמצא בנקודת אמצע מדויקת – מיד פוינט – בין מרקורי כוכב התקשורת (מסומן בחץ תכלת), לבין הירח הרגשי (מסומן בחץ צהוב), כשארבעתם מהווים קבוצת כוכבים משמעותית במזל מאזניים במפה הזו. הצמידויות האלה הופכות אותו למשמעותי במיוחד כאן.

וזה מה שידידתי האסטרולוגית פנינה כץ כותבת על הכוכב הזה: חייהם של אנשים המושפעים מכוכב אלגוראב יהיו מלאי סתירות. שאר הכוכבים במפה והיחסים של של אלגוראב עם כוכבים אחרים ידגישו את הצדדים הטובים או הפחות טובים של כוכב שבת זה. הם עשויים להיות סבלניים אך לוחמניים ולא מוותרים, תאבי בצע עם אינסטינקטים חזקים לחומר, נאים במראה, אנוכיים, מלאי תשוקה, הם נעים בין נצחונות להרס שמם הטוב. בכישרונם המסחרי הם נעים בין גנבים לסוחרים ממולחים. מרס ושבתאי מעניקים כוח הרס עצום (לפעמים אפילו לא מודע) עם תשוקה לנקמנות, נטייה לשקרים ומניפולציות כדי להצדיק את מעשיהם. דבר לא ירתיע אותם מלנסות ולהרוויח בכל סיטואציה. למעשה הכוכב הזה הוא סוג של שילוב המדגיש את הצד הבעייתי של מזל מאזניים ובתוכו הצד הפחות יפה של הפלנטה וונוס(שליטת מזל מאזניים) כשהיא נפגשת עם השפעות שבתאי ומרס. (כל הזכויות שמורות לפנינה כץ).

כוכב נוסף שמשפיע אף חזק יותר על ביבי נמצא במעלה ה9°56 במזל מאזניים ונקרא וינדמיאטריקס Vindemiatrix ומסומן בחץ אדום. התיאורים שלו באנגלית לא קלים: Falsity, folly, disgrace, stealing, widowhood, depression, witch-hunts, mysticism & the occult. Unfortunate; Saturn/ Mercury, ובעברית -תחמנות, חוסר כבוד, גניבה,  דפרסיה- (אמר את זה עליו כל הזמן אהוד ברק שהוא פסימי עד דכדוך). ציד מכשפות  – אדם שרודף אחרים עד חורמה – אינטואיציה טובה,  ותחושה של חוסר מזל  של צמידות מרקורי שבתאי.

כשהכוכב הזה צמוד למרקורי כמו במקרה של ביבי – קמצנות וקטנוניות, כושר שיפוט טוב, יסבול מבעיות גדולות ביחסי הבית[דומסטיק פרובלמס], מאוד פופולרי, מחפש חומר וכסף בכל מיני קיצורי דרך.

כוכב נפטון (מסומן בחץ כחול) נמצא אצל ביבי ב 15.27 מעלות במזל מאזניים. ממש צמוד אליו הוא הכוכב מגרה megra ב 14.35 מעלות במאזניים (מסומן בחץ סגול). בצמידות שכזו לנפטון זה מה שהוא מביא איתו: מעלות רמות דרג (יכול להגיע עד שר אוצר ואפילו ראש ממשלה), פועל מאחורי הקלעים, אשף בלהסתיר פרטים, מיקוד בנושאי חומר ונושאים כלכליים, ארכיטקטורה (ביבי למד מלבד כלכלה גם ארכיטקטורה), כושר עיצוב, והמלה the sickle a שמילולית משמעה זה חרמש או מגל, ומשמעותה בגדול – עורף ראשים..

בגדול, כפי שאנחנו רואים, התמונה מורכבת, וביבי הטוב וביבי הרע הם כלים שלובים במערכת המורכבת של חייו. מאחורי הקסם האישי מסתתרת בדידות עמוקה, מאחורי תחושת הנתינה נותרת ברוב המקרים אכזבה או תחושת בגידה, ותחושת הקרבן של כירון מעורבת בתחושות הניצחון וההישגים של חייו. מאחורי האופטימיות של ונוס והאופק במזל קשת מסתתרים להם דכאון ובדידות,  וגישה חמדנית קטנונית וערמומית של מאחורי הקלעים הורסת את ההרמוניה והיופי של הירח נפטון מרקורי והשמש במזל מאזניים.

בסופו של יום, אין אדם שהוא חף מבעיות לחצים או פחדים. המסקנה מהניתוח הזה היא שכשביבי מתפקד כחלק ממערכת שבה הוא לא קובע את החוקים אלא מבצע את תפקידו שלו בלבד – הוא יעשה זאת באופן מושלם. אולם כמנהל המערכת כולה – הפחדים הלחצים והבעיות האישיות עלולים לגרום לו לקבל החלטות גרועות בגלל שיקול דעת רגשי אישי ולא מערכתי, ומכאן גם חולשתו וחולשת המערכת אותה הוא מנהל.

לגבי גורלו הפוליטי של ביבי: שנת 2020 היא אולי אחת הקשות מבחינתו ואפילו הקשה שבהן, אבל הזמן הקשה עוד מחכה לו לקראת סוף השנה. בפעם הקודמת כשכוכב מרס היה בהילוך אחורי והיו בחירות – מרס היה במזל גדי ויצר זויות פעולה לא קלות למקבץ הכוכבים במזל מאזניים במפת הלידה של ביבי, וזה הסתיים במפלתו בבחירות מול ברק. גם השנה מרס נכנס להילוך אחורי בזמן קריטי מבחינתו, וזה יקרה במזל טלה כשמרס נמצא מול אותו מקבץ כוכבים במפת הלידה שלו: בפרק הזמן הזה בין ספטמבר לדצמבר 2020 הוא יהיה פגיע מתמיד, ואם ישרוד את זה פוליטית – זה יצטרך לקרות אחרי אקרובטיקה לא קטנה, כיון שזה המשבר הראשון שמעמיד את השרדותו הפוליטית בספק בשנים אלה,  אבל עם מפה כמו של ביבי – הכל אפשרי… עד המשבר הבא.

חזרתו של מרס להילוך רגיל באמצע דצמבר עלולה לגרום לסערות שיפגעו בו ובתדמיתו באופן משמעותי,  אבל אצל נתניהו כידוע מקבץ כוכבי השבת הגדול והלא מוכר, אלה שציינתי פה במאמר ובניתוח הזה, הוא הכוח המכריע שמאחורי הקלעים, ולכן קשה לומר זאת בוודאות.

אבל דווקא לא אורנוס אלא כוכב פלוטו עלול להיות קטלני במיוחד עבור נתניהו. בסוף חודש מאי אל תוך חודש יוני הוא עוצר במעלה ה 26 במזל גדי, תוך שהוא יוצר זוית פעולה כמעט מדויקת לשמש במפת הלידה של נתניהו שנמצאת במעלה ה 27 במזל מאזניים, ואז נכנס להילוך אחורי. ההילוך הזה עלול לפגוע בנתניהו, מכיון שהוא מוציא החוצה אלמנטים שעד אז היו סודיים או בלתי ידועים, יתכן כאלה הקשורים למשפט שלו, וכאן הוא נכנס למאבקי כוחות עוצמתייים במיוחד, אולם הצירוף גם של אורנוס וגם של פלוטו עלול להיות כבר יותר מדי. אם ביבי ישרוד את זה זה כבר יקרה כנראה בקונסטלציה פוליטית מיוחדת. 

ואכן. פרק הזמן שבין יוני לדצמבר 2021 יהיה קריטי עבור נתניהו. פלוטו, ממליך ומוריד המלכים, כנראה יפעל באופן טוטאלי יותר מאשר אורנוס, ומכיון שהשנים בעצם מייצגים כוחות טבע שמשמעותם היא קודם כל המשך הזרימה הטבעית של כל תהליך, מן הסתם יעבור תהליך של פרידה, אם מהממשלה ואם בהמשך מהפוליטיקה בכלל: ב 2022 עת פלוטו יגיע למעלה ה 27 במזל גדי בהילוך רגיל, יגיע המשבר הרציני ביותר שלו עד כה.

בסוף שנת 2022 כשפלוטו יוצר זוית מדויקת לשמש שלו בחודשי הקיץ (מצוין בכוכב אדום קטן שיוצר זוית עם השמש) – בעיקר בחודשים יולי ואוגוסט בעיקר כשהוא בהילוך אחורי ומכאן גם הלאה פנימה אל תוך הזוית) מביאה איתה תקופה חדשה: זוית הפעולה של 90 מעלות בין פלוטו לשמש היא אחת הזוית הכוחניות והלוחמניות שיש באסטרולוגיה: פלוטו היצרי מבעיר את השמש והופך אותה לסופר לוחמנית. בתקופה הזו הזוית מוציאה מנתניהו את השדים, אלה שעוד נותרו בבקבוק אחרי כל השנים האלה, והם יכולים עדיין להפתיע בעוצמתם וביכולת שלהם להבעיר לנפץ ולהרוס לא מעט, שכן לזוית הזו אין גבולות: היא פשוט זוית פעולה כוחנית, ועל כל הקופה! אבל לא רק השדים יוצאים עכשיו, אלא גם הרבה יותר.

הזוית הזו מגיעה לשיא פעולתה החל מתחילת חודש אוקטובר 22 ועד סוף נובמבר 22. פרק הזמן הזה הוא מסוכן לביבי, גם רגשית גם פוליטית וגם בריאותית. לקראת ה 30 לאוקטובר 22 יכנס כוכב מרס להילוך אחורי במזל תאומים, בנוסף לזוית הפעולה בין פלוטו לשמש של ביבי.

בזמן הבחירות עם ברק מרס היה במזל גדי בהילוך אחורי ויצר זוית למפת ביבי. כעת גם מרס נמצא בהילוך אחורי וגם פלוטו יוצר זוית פעולה לשמש של ביבי, שני אלמנטים שללא ספק קשים יותר. אז כזכור ביבי הפסיד את הבחירות (טענתי כך עוד הרבה לפניהן).

כעת הסיטואציה מורכבת ומסוכנת יותר: פלוטו מוציא מביבי את החלקים הפלוטוניים הלוחמניים במכסימום, אבל הדבר עלול לגרום לו לעשיית יתר פלוטונית שתפגע בו, ומכיון שהמדובר בשמש, היא גם עלולה לפגוע בבריאותו – לב, לחץ דם וכו.

זה אומר שהחל מסוף ספטמבר ועד סוף נובמבר חשוב וכדאי שביבי ישמור על עצמו, וילמד גם לנוח ופה ושם גם להוריד הילוך, למרות שנראה שתחת זוית כזו העצה הזו היא ברכה לבטלה…

פלוטו הוא זה שמעלה סודות מבטן האדמה, ובזוית פעולה לשמש הוא גם מוציא סודות מהעבר שעד כה לא היו חשופים לאור העולם. אלה עשויים להיות סודות אישיים, רגשיים רומנטיים או פוליטיים – אין סודות מפני פלוטו, והכל יצא עכשיו החוצה: גם הסודות – וגם כל הטריקים המניפולציות וכאמור גם כלי הקרב הכוחניים ביותר של ביבי שנשמרו לשעת חירום. החודשים האלה עשויים בהחלט להיחוות כסוג של רעידת אדמה מבחינת ביבי, מהותו ועברו.

אפשרות נוספת היא כנראה תהליך כוחני ארוך שסופו כנראה יציאה מפעילות פוליטית בכלל של ביבי, אבל זו תהיה יציאה מלווה בסערות ודרמות מאבקי כוח ואגו, כיד הדמיון הטובה על פלוטו: חשוב לזכור שזו אינה זוית בונה אלא בעיקר משנה והורסת בחוסר מעצורים, וההרס הזה עלול לפגוע קודם כל ובעיקר בנתניהו עצמו, שכן חוסר הגבולות האלה אינו מבוקר והכל אפשרי.

הזוית הזו מבעירה אצל נתניהו את הצורך להיות במרכז העניינים להשפיע ובעיקר – להיות בשליטה, אבל השליטה הזו של השמש ופלוטו אינה יודעת שובע: היא תנסה להיות שליטה טוטאלית ובכל מחיר, גם במצבים שעלולים לגרום לו לקרובים לו או לאלה שהוא איתם נזק – פלוטו הורס ודורס, אינו עוצר וגם לא יעצור כי זה תפקידו בטבע: הוא שובר, הורס, ובונה מחדש. תחת הזוית הזו המלחמה של ביבי תהיה בכל הכלים – בלי גבולות – ועד הסוף.

אולי משום כך, סוף דרכו של ביבי עלולה להיות הרסנית יותר מאשר משך כהונתו,  ומכיון שהזוית הזו כאמור היא מהזויות שמאכלות את עצמן והסובבים, והרעב לכוח ולעוצמה לא מגיע לעולם כאן למצוי, הסוף לא יהיה טוב: תחת הזוית הזו יצאו כל החלקים הטוטאליים וההרסניים שלא יצאו עד עכשיו, ונתניהו שיהפוך תחת הזוית הזו להרסני מתמיד גם יירה לעצמו ברגל לא פעם אחת, מן הסתם, עד שבאמת הכל יהרס. ההרס הזה עלול להיות טוטאלי, גם מכיון שאותו פלוטו המעורב כאן הוא גם שליט האופק של מדינת ישראל, במעלה הראשונה במזל עקרב.

על התהליך הזה של ביבי שיגיע לסופו כנראה רק ב 2023 אפשר יהיה לומר 'מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו' – ביבי הטוב עלול לההרס סופית על ידי ביבי הרע,  ועל ידי הדחפים החזקים שהגיחו החוצה אל מעל פני השטח וגרמו להר הגעש הזה להתפרץ ולהחריב את כל מה שנבנה, לפחות מבחינתו.

אני מאמין כאמור שהתהליך יכנס לפעילות מואצת בחודשים יוני-יולי 2022 יגיע לשיא בסוף נובמבר ויסתיים בפעם הזו כשפלוטו יעבור למזל דלי ב מרץ 2023 ץ אולם פלוטו כמו שאר הכוכבים הגדולים הדוריים חוזרים תמיד לפחות פעמיים על אותה מעלה, ובכל מקרה – דלתות שכוכבים דוריים גדולים כמו אורנוס נפטון ופלוטו פותחים, לא נסגרות יותר באמת לעולם. איך אומר השיר ההוא? יהיה רע, רע לתפארת.. בכל מקרה – יהיה מרתק!  ורק צריך להזהר מהריקושטים שכן התפרצויות פלוטוניות מביאות איתן נזקים לרוב ולמרחקים…אולם פלוטו נכנס להילוך אחורי במאי 2023 וחוזר לגדי ביוני 2023. באוקטובר 2023 הוא חוזר ויוצר שוב את אותה זוית לשמש של ביבי שיצר שנה קודם לכן, וב 7 לאוקטובר הוא חוזר להילוך רגיל ויכנס שוב למזל דלי בתחילת 2024. אבל ב 7 לאוקטובר הוא יוצר שוב זוית פעולה מדויקת למפת הלידה של ביבי, והפעם כשהוא הולך קדימה: אם ביבי יצליח לשרוד את הזוית הזו ב 2022 הרי שב 2023 זה נראה כבר סופי יותר. לכן אני חושב שאפשר לדבר על סיום פעילותו הפוליטית של ביבי לקראת סוף 2023, אם בגלל סיבה בריאותית שיוצרת זוית הלחץ של פלוטו על השמש – הגוף – של ביבי, ואם בגלל מאבקי כוח ואגו או סיבות אחרות, שיפעיל פלוטו ויגרמו לכך.

אולם כידוע לכולנו, ביבי הוא דמות מרכזית מאוד בתהליך הבחירות הנוכחי ובמה שקורה עכשיו סביבו, כך שהזוית הזו בין פלוטו לשמש של ביבי משפיעה לא רק עליו אלא גם על כולנו, מה גם שכאמור פלוטו הוא שליט האופק של מדינת ישראל, ועוצמתו ועוצמת הזוית הזו תטלטל את כולנו הן בחודשים האחרונים של שנת 2022 והן בחודשים האחרונים של 2023 או בחודשיים הראשונים של 2024, עם חזרתו של פלוטו להילוך רגיל באוקטובר 2023 שציינתי במפת הלידה של ביבי (בכוכב חום) ומעברו שוב בהמשך למזל דלי.

לסיכום: בניתוח הזה ניסיתי להיות אובייקטיבי ככל האפשר. בסופו של דבר לגבי המסקנות – לאלה לא אני אחראי, אלא הכוכבים, החל מהשמש והירח וכלה באסטרואידים, וכמובן הטרזיטים של אורנוס ופלוטו בשנים 2020-2023.

 

יאיר טריבלסקי (C) 

 

 

 

 

Corvus Constellation Stars

  • 1
    Share

Fixed Star Algorab [Stellarium]

Constellation Corvus [Stellarium]

Constellation Corvus Astrology

Constellation Corvus the Crow is a small constellation, perched on the back of the Water Snake, Hydra. It lays south of the ecliptic under the head of the Maiden, Virgo constellation. The name Corvus is Latin for raven or crow. Corvus spans less than 10 degree of the zodiac in the Sign Libra, and has 7 named fixed stars.

Constellation Corvus Stars

10 ♎ 44

כוכבי כוכב הקורבוס
10 ♎ 44  ג'יאנה
מינקאר
Alchita
אלגוראב
אוויס Satyra
צ'אנג Sha
Kraz
11 ♎ 40
12 ♎ 15
13 ♎ 27
13 ♎ 48
13 ♎ 49
17 ♎ 22
γ Corvus
ε Corvus
α Corvus
δ Corvus
η Corvus
ζ Corvus
β Corvus
ג'יאנה
מינקאר
Alchita
אלגוראב
אוויס Satyra
צ'אנג Sha
Kraz

11 ♎ 40
12 ♎ 15
13 ♎ 27
13 ♎ 48
13 ♎ 49
17 ♎ 22

γ Corvus
ε Corvus
α Corvus
δ Corvus
η Corvus
ζ Corvus
β Corvus
Gienah
Minkar
Alchita
Algorab
Avis Satyra
Chang Sha
Kraz

(Star positions for year 2000)

Apollo gave a feast to Jupiter and requiring water sent the raven with a cup (constellation Crater) to fetch some. On his way the raven noticed a fig tree, and, resting there until the figs became ripe, feasted himself upon them until, remembering his errand and fearing the anger of Apollo, he picked up a snake (Hydra) and on his return gave as an excuse that it had prevented him from filling the cup. Apollo ordained in punishment that the raven should never drink so long as figs were not ripe, and placed the raven (Corvus), cup (Crater) and snake (Hydra) in the heavens as a memorial.

According to Ptolemy, Corvus is like Mars and Saturn. It is said to give craftiness, greediness, ingenuity, patience, revengefulness, passion, selfishness, lying, aggressiveness, and material instincts, and sometimes causes its natives to become agitators. [1]

The Greek figure of Corvus is modeled on the Babylonian Raven (MUL.UGA.MUSHEN), which was similarly placed sitting on the tail of the Serpent (Greek Hydra). The Babylonian constellation was sacred to Adad, the god of rain and storm; in the second Millennium it would have risen just before the start of the autumnal rainy season. [2]

Constellation Corvus [Urania's Mirror]

Constellation Corvus [Urania’s Mirror]

When Typhon came rushing toward Olympus, the gods fled in terror to Egypt where they disguised themselves as animals; Apollo (Phoebus) became a raven: Corvinus, winner of spoils and a name, aided in combat by a bird which hides beneath a bird’s exterior the godhead of Phoebus [3]Corvus, the Crow was the Raven in Chaucer’s time… It contains only 15 naked-eye stars according to Argelander, — 26 according to Heis, — yet was a noted constellation with the Greeks and Romans, and always more or less associated with the Cup (Crater) and with the Hydra, on whose body it rests… Manilius designating it as Phoebo Sacer Ales, and Ovid as Phoebeius Ales, mythology having made the bird sacred to Phoebus Apollo in connection with his prophetic functions, and because he assumed its shape during the conflict of the gods with the giants…

This story gave rise to the stellar title Garrulus Proditor. Another version of the legend appears in the Fasti — viz., that the bird, being sent with a cup for water, loitered at a fig-tree till the fruit became ripe, and then returned to the god with a water-snake (adjacent Hydra) in his claws and a lie in his mouth, alleging the snake to have been the cause of his delay. In punishment he was forever fixed in the sky with the Cup (Crater) and the Snake (Hydra); and, we may infer, doomed to everlasting thirst by the guardianship of the Hydra over the Cup and its contents. From all this came other poetical names for our Corvus — Avis Ficarius, the Fig Bird; and Emansor, one who stays beyond his time; and a belief, in early folklore, that this alone among birds did not carry water to its young. [4]

He giveth to the beast his food, and to the young ravens which cry. [Psalms 147:9]

Here is the final scene of judgment. We have had Zeeb, the Wolf; now we have Oreb, the Raven. Her-na is its name in the Denderah Zodiac. Her, means the enemy; and Na, means breaking up or failing. That is to say, this scene represents the breaking up of the enemy.

There are nine stars (the number of judgment) in this constellation. The bright star α (in the eye) is called Al Chibar (Arabic), joining together, from the Hebrew Chiba (Num 23:8), which means accursed. This star, then, tells of the curse inflicted. The star β (in the right wing) is called Al Goreb (Arabic), from Hebrew Oreb, the Raven. A third star is named Minchar al Gorab (Arabic), and means the Raven tearing to pieces. [5]

References

1. Fixed Stars and Constellations in Astrology, Vivian E. Robson, 1923, p.41.
2. Babylonian Star-lore, Gavin White, Solaria Pubs, 2008, page 166ff.
3. Astronomica, Manilius, 1st century AD, book 4, p.67.
4. Star Names, Their Lore and Meaning, Richard Hinckley Allen, 1899, p.179.
5. The Witness of the Stars, E. W. Bullinger, 40. Corvus (the Raven).

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן