מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 28 לינואר 24

אז.. מה קורה השבוע בכוכבים?

בחודש מרץ שעבר נכנסו הפגנות המחאה נגד המהפכה המשטרית להילוך גבוה. זה קרה כשפלוטו עבר בפעם הראשונה ממזל גדי למזל דלי, ויצר זוית פעולה מדויקת לאופק במזל עקרב של מפת המדינה. בהמשך לאט לאט חזר בחזרה, והגיעו אירועים אחרים. בשבוע שעבר הוא חזר שוב למזל דלי, והחזיר גם את הפגנות המחאה, הפעם בעד הקדמת הבחירות. כזה הוא פלוטו, כוכב של מהפכות של ממש, ובפעם האחרונה כשהיה במזל דלי התרחשו שש מהפכות משמעותיות שכאלה, החל מהמהפכה הצרפתית וכלה במהפכה התעשייתית, שהניחו בעצם בסיס להרבה זירות פעולה בעולם מאז ועד היום.

כעת פלוטו עושה צעדים ראשונים במזל דלי כשהוא נכנס שוב לזוית הפעולה הזו עם האופק של מפת המדינה, וכעת מתחילות ההפגנות לחזור לחיינו, אם הפגנות בעד שחרור החטופים ואם הפגנות בעד הקדמת הבחירות, וככל שהזמן יעבור הן ילכו ויתחזקו עד שיגיע שינוי: פלוטו הפעם כאן כדי להשאר בשנים הקרובות, והשסע בחברה הישראלית יתעצם ביחד עם הכוחות הדורשים שינוי כמעט בכל תחום, החל מהכלכלי וכלה בחברתי, והן רק ילכו יתגברו. לאן זה יגיע? ובכן, אף ציביליזציה  ואף חברה לא עמדה מול כוחות המהפכה של פלוטו, לא בצרפת לא בארצות הברית ולא בשום מקום אחר שניסה לשמור על הישן, גם במחיר נסיון של דיקטטורה כזו או אחרת, ואנחנו נראה את כוחו של פלוטו כמעט בכל מקום. לפני כמה ימים קראתי מאמר שבו נכתב שכל אירופה מתחילה להתכונן למלחמה, אחרי עשרות שנים של שקט, החל משוודיה וכלה בגרמניה. נכון או לא נכון? עוד לא ברור, אבל מה שכן ברור שרוחו של פלוטו כבר מתחילה להתסיס את העולם באופן הכי גלובלי שאפשר, ובשבועות הקרובים נוכל לראות עוד חזיתות כאלה שמתחילות לרתוח, החל בטאיוואן מול סין וכלה בברית חדשה ולוחמנית בין תורכיה רוסיה ואיראן.

שנאמר: פלוטו בשטח – יש סיבות למתח.

אבל הוא לא היחידי: הצמידות שהתחילה בסוף השבוע בין מרקורי למרס תמשיך להשפיע עלינו עד אמצע השבוע עם פתיל קצר ותגובות קיצוניות ואלה עלולות לגרום לתוצאות לא קלות..

לפחות ונוס שלנו שמזל גדי מכביד עליה כל כך, יוצרת זוית פרקטית עם סטורן שמאפשרת לה ולכולנו להפנות את המשאבים הרגשיים שלנו לכוונים פרקטיים ולשתופי פעולה פורים.

שבוע שכזה..

 

התהליכים המשמעותיים השבוע בשמים

@ צמידות בין מרקורי כוכב התקשורת ומרס כוכב האקשן

@ זוית פרקטית של שיתופי פעולה בין ונוס הרגשית לסטורן המעשי

 

הזוית הקשה של השבוע – זו הצמידות שדיברתי עליה לא מעט בשבוע שעבר בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו לבין מרס האגרסיבי כוכב האקשן.

מרקורי מייצג את התקשורת שלנו. מרס מייצג את האגו ואת הדף לכבוש ולתקוע את הדגל שלנו. כשהשנים האלה נפגשים התקשורת שלנו המעורבות שלנו בתקשורת בכלל ובמלים שלנו ושל אחרים בפרט עלולה להיות קיצונית עד כדי מלחמה מילולית של ממש, ותגובות קיצוניות לדברי אחרים.

גם ההפגנות המתחזקות עכשיו קשורות בעקיפין לצמידות הזו, שגורמת לנו להלחם על מלים ורעיונות באופן פיזי ממש, אלמנט שכמובן גם גורם לצד השני להיכנס למלחמה שכזו ולפעמים גם באלימות פיזית של ממש.

בזמנים כאלה חשוב שנזכור שקל לזרוק מלים אבל קשה עד בלתי אפשרי להחזיר אותן לקנה ולמקום שממנו נאמרו, והן רק מחזקות את הכעס והצד הלוחמני שנמצא בכל אחד מאתנו.

פרופורציות – זו בעיקר המלה שחסרה לנו בשבוע הקודם, וכפי שזה נראה השבוע היא תחסר לנו יותר..

סבלנות איפוק ואורך רוח – אלה יעזרו לנו לצלוח בשלום גם את השבוע הזה.

בשאיפה..

 

הזוית המעשית של השבוע – זו הזוית הפרקטית בין ונוס הרגשית ששוהה במזל גדי, לסטורן הנוקשה ששוהה במזל דגים.

מיקומה של ונוס במזל גדי אינו קל, והעולם הרגשי העדין שלנו מוצף עכשיו בתחושות של כובד ובדידות, כשלא מעט מאתנו מרגישים לבד במערכה. אבל הזוית הפרקטית הזו מעודדת אותנו לעזוב לרגע את כל מה שקשור למערכות היחסים הרגשיות שלנו, ולהפנות את האנרגיה הונוסיאנית למקום אחר: שיתופי פעולה.

ונוס אחראית בעיקר לא רק על רומנטיקה זוגיות וקרבה, אלא גם על שותפויות שנוצרות כדי לאפשר לנו להתמודד באופן טוב יותר עם מטלות מקצועית מסוגים שונים. זה בדיוק הזמן לנסות להרים פרוייקט או יזמה שלא צלחו בעבר או שאנחנו מפחדים שלא נצליח להרים לבד, ולמצוא לנו בני ברית שביחד איתם נוכל לממש את הפוטנציאל שרצינו לממש, כאלה שישלימו אותנו עם תכונות שיש להם ולנו אין, ושיעזרו לנו לנצל את הכישורים שלנו ולגרום לדברים לקרות.

זמן טוב להגדיר לעצמנו מטרות פרקטיות כעת ולנסות ולמצוא לנו פרטנרים לסיעור מוחות או אפילו למימוש פרקטי בשטח, כי קל יותר בשנים או יותר במקום להתייאש ולעזוב משהו שאנחנו מאמינים בו.

וזה אפשרי… בקיצור – קדימה!

 

וכך נראית  מפת השמים של השבוע

@

@ מאמר שלי מ 2020 שרלוונטי  היום  יותר מתמיד – ביבי הטוב מול ביבי הרע

 

@ בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

 

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו לראות ולהגיב לתחזית השבועית שלי!

וזה מספר הצפיות שהגעתי אליו בערוץ שלי בשבוע שעבר 🙂

@

חדש: סדנת פלוטו

השנה הזו היא משמעותית מאוד מבחינת כולנו: כוכב פלוטו עובר בשבוע הבא למזל דלי שם ישהה כעשרים שנה, והחיים שלנו הולכים להשתנות. פלוטו מביא איתו שינויים לכל אחד מאתנו, אבל.. איך?  איפה? ומה צריך לעשות כדי ליהנות מהשינויים האלה? כדי לענות על כל השאלות האלה אני פותח בקרוב את סדנת פלוטו, כדי לשרטט דרכים, להבין היכן יש מכשולים, ולהכשיר את הדרך לקראת השינוי הפלוטוני הגדול! 

מעניין אתכם/ן? שלחו לי מייל – [email protected] עם טלפון ואחזור אליכם

 

חדש!  מועדון הכוכבים של יאיר! 

 בואו לקבל ממני תשובות לשאלות אישיות  וגם להשלים את הידע שלכם  בקורס האינטרנטי שלי מאסטר 1 והצטרפו לקהילה האסטרולוגית שאני בונה שמורכבת מאנשים כמוכם וכל זה בלווי אישי שלי 24/7..

 וזה קורה כאן ב מועדון הכוכבים של יאיר 

דוגמא לניתוח מפת לידה במפגשים השבועיים שלנו שדרכם אנחנו לומדים ניתוח מפות לידה. והפעם –  מפת הלידה של אביגיל שחזרה מהשבי

 

@

אסטרו טיפ  הטיפ שמעצים את היום שלך

https://chat.whatsapp.com/C6jWg9wbIt217s5MrHT7Fq

 

ואחרון חביב ומלהיב:

בת זוגי היצירתית מירית מעלה את lindos ערוץ התכשיטים המדהימים 

https://www.facebook.com/lindos.mir

@

@

ולמזלות עצמם

 טלה

הצמידות בין מרקורי כוכב התקשורת למרס שליט המזל שלכם מאפשרת לכם לדבר לשתף ולשחרר, אולם חשוב לעשות זאת בלי כעסים. התמקדו השבוע במה שחשוב באמת.

שור

ונוס שליטת המזל שלכם שוהה עכשיו במזל גדי הקשוח, וזהו זמן שיותר מתאים למיסוד יחסים מאשר לחיזור, שוורים. זמן לרתום את ונוס לעולם המעשי, ולעזוב לרגע את הרגש בצד.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם עדיין צמוד במשך מרבית ימות השבוע למרס האגרסיבי, מה שעלול לגרום לעצבנות  וחוסר שקט. קצת  יותר פעילות פיזית וספורטיבית ירגיעו את המערכת.

סרטן

מקבץ  הכוכבים הגדול במזל גדי שממול מכריח אתכם להשקיע קצת יותר בדיאלוג הזוגי כעת ובזוגיות בכלל. זמן לדבר ולשתף ברגשות את הפרטנרים שלכם. אם לב פנוי, לעומת זאת – זמן לדייט.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל דלי ויוצרת זוית פעולה עם יופיטר כוכב השפע. זהו מיקום מעניין שמצביע בעיקר על הצורך להגזים להוציא יותר כספים ולהיות אופטימי מדי. זהירות..

בתולה

הצמידות בין מרס למרקורי לא עושה לכם חיים קלים, ועלולה לפגוע דווקא במערכות היחסים העדינות שלכם, בגלל הצורך להיות צודק ולא לראות את כל התמונה. גלו איפוק ואל תתעקשו על שליטה.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל גדי ולגרום לכם להרגיש טוב יותר בבית ובמשפחה. זמן להרחיב את מעגל התקשורת עם בני הבית, ולשתף אותם במה שעובר עליכם.

עקרב

השמש עדיין קרובה מאוד לפלוטו שליט המזל שלכם ויש לכם הרבה מאוד מרץ לעשייה. חשוב לתעל אותו נכון להרבות בפעילות פיזית ולהמנע מתקשורת לוחמנית כשדברים יוצאים משליטה.

קשת

מקבץ כוכבים גדול במיוחד בבית החומר והכספים שלכם מכריח אתכם לפעול באופן מדויק ומאורגן ולהתמקד במבחן התוצאה ולא במבחן ההרפתקה והסיפוק המיידי. זה בהחלט שעור מעניין…

גדי

מרס מרקורי  ואפילו ונוס נמצאים במזל שלכם ומאפשרים לכם מגוון רחב של פעולות שיתכן ומזמן לא עשיתם ופיתוח קשרים חברתיים חדשים. זמן להרחיב את המעגל, גדיים.

דלי

נראה שהרבה יותר מתמיד נמצא כעת מאחורי הקלעים בחייכם, וחשוב כעת לנקות משקעים רגשיים שהצטברו ופחדים שעוצרים אתכם, לפני שתעשו צעד קדימה. היו סבלניים.

דגים

הצד החברתי שלכם ממשיך להיות פעיל במיוחד, ואתם יוצאים ופוגשים אנשים ונמצאים בחוץ יותר מתמיד. זמן מצוין לפגוש אנשים פתוחים ואופטימיים, ולחפש ליצור איתם שתופי פעולה.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן