מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 11 לפברואר 24

אז.. מה קורה השבוע בכוכבים? 

נראה שאנחנו הולכים לפגוש את אחד השבועות המתוחים ביותר של הזמן האחרון, אם לא המתוח שבהם.

צמידויות הן של מרס כוכב האקשן  והן של ונוס הרגשית עם כוכב פלוטו היצרי שעושה את צעדיו הראשונים במזל דלי, בצירוף זוית פעולה מדויקת בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו לבין אורנוס התזזתי, גורמות למעורבות רגשית כמעט מכסימלית בכל אירוע דרמה או מלה שלא במקום, אלמנט שעלול להבטיח שבוע טעון במיוחד, ופה ושם אפילו אלים.

אולי משום כך חשוב השבוע להזהר במיוחד מכל אירוע אלים שעלול בקלות להסלים. נזהר גם מפרשנויות מוטעות של אחרים, ובמקביל חשוב להזהר שלא להסחף ולאבד את הצפון בויכוחים ובעימותים. הצמידות בין מרס לפלוטו עלולה בהחלט להביא איתה גם אירועים בסדר גודל משמעותי יותר.

 

המיקומים המשמעותיים השבוע במפת השמים

@כוכב מרס עובר למזל דלי ונצמד לכוכב פלוטו היצרי

@ונוס עוברת למזל דלי ונצמדת לכוכב פלוטו היצרי

@מרקורי כוכב התקשורת יוצר זוית פעולה מדויקת עם אורנוס התזזיתי

 

 

הצמידות הקשה של השבוע – זו הצמידות בין מרס כוכב האקשן שעובר למזל דלי, לבין פלוטו היצרי והכוחני. הצמידות הזו נחשבת כבין הזויות האלימות שיש באסטרולוגיה, כיון ששני הכוכבים האלה שואפים להקצין כל סוג של דיאלוג עם כוכבים אחרים, ולהגיב באלימות מילולית ואפילו פיזית במאבקי כוח ואגו.

נדרשת מידה רבה במיוחד של סבלנות ואורך רוח, כיון שהצמידות הזו מביאה איתה פתיל קצר במיוחד לשבוע נפיץ במיוחד, כשכל ריב ולו גם הקטן ביותר עלול לסבול מהקצנה מהירה  ותגובות קיצוניות.

מי עלול לסבול בעיקר מהצמידות הזו? מזלות טלה סרטן גדי ומאזניים, עקרב שוב דלי ואריה, ובעצם.. כולנו.

 

 

הרגשות השבוע – הצמידות שמתרחשת עם מעברה של ונוס למזל דלי והצמדותה לכוכב פלוטו היצרי והכוחני, עלולה להביא איתה שלל סערות ודרמות, בעיקר בכל מה שקשור לדיאלוג הזוגי הקשור ליחסים, לשותפויות, ולשיתופי פעולה בכלל. הרגשות סוערים השבוע, וחשוב לשמור על פרופורציות,  ולא לאבד את הראש כשדברים מתחילים לצאת משליטה, ובעיקר לנסות ולא להרוס מערכות יחסים נאות בגלל ריבים הקשורים לאגו. חשוב במיוחד השבוע לדעת מתי לוותר, לא להתעקש על המלה האחרונה.

מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות שור אריה עקרב ודלי, מאזניים סרטן גדי וטלה ובעקיפין – כולנו נושפע מהצמידות הזו.

 

 

התקשורת השבוע – מרקורי כוכב התקשורת שלנו יוצר זוית פעולה לא קלה עם אורנוס התזזיתי. בגדול זה מצביע על תקשורת שרצופה בקצרים אי הבנות כעסים ותסכולים, ניתוקי קשרים החלטות קיצוניות ואימפולסיביות, וחוסר שווי משקל בין הצורך לקבל החלטות הגיוניות ומעשיות לבין הצורך להגיב מהבטן לכל גירוי, ולאבד פרופורציות.

השבוע אנחנו עומדים לראות אנשים רבים שלא יכולים לשאת את הלחץ והכובד שמופעל על כולנו והם מגיבים בכעס גם ברשתות החברתיות וגם בתקשורת שבין אדם לחברו, אלמנט שעלול לגרום להחלטות פזיזות, ניתוקי קשרים, טריקות דלת ועשיית דווקא מהסוג שבו אנחנו שוברים את המראה, ולא מתמודדים עם מה שרואים בתוכה.

אנחנו נדרשים השבוע לגלות איפוק מכסימלי בתקשורת שלנו וזה לא קל, כיון שהצורך לבטא באופן מיידי את מה שאנחנו מרגישים חזק מאוד תחת הזוית הזו, גם אם המחיר של המלים האלה גבוה במיוחד.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות תאומים בתולה קשת ודגים, דלי אריה עקרב ושור ובעקיפין – התקשורת של כולנו.

 

לסיכום: שבוע טעון במיוחד בעל פוטנציאל גבוה של אלימות מילולית ופיזית לפנינו, וחשוב שננסה לא להקצין את הדברים הקיצוניים ממילא. הצירוף של שתי הצמידויות והזוית של מרקורי עם אורנוס הוא בעל אפקט מורכב מאוד תזזיתי ואפילו קטלני, ודברים עלולים לצאת בקלות מפרופורציות. כולנו נדרשים לעשות את הכל כדי שדברים ישארו בגדר פוטנציאל נפיץ ולא יתרחשו בפועל. ארחיב על כך בסרטון הוידאו שאצרף לתחזית. וכך נראית מפת השמים של השבוע

@

 

@ מאמר שלי מ 2020 שרלוונטי  היום  יותר מתמיד – ביבי הטוב מול ביבי הרע

 

@ בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

 

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו לראות ולהגיב לתחזית השבועית שלי!

וזה מספר הצפיות שהגעתי אליו בערוץ שלי  🙂

@

חדש!  מועדון הכוכבים של יאיר! 

 בואו לקבל ממני תשובות לשאלות אישיות  וגם להשלים את הידע שלכם  בקורס האינטרנטי שלי מאסטר 1 והצטרפו לקהילה האסטרולוגית שאני בונה שמורכבת מאנשים כמוכם וכל זה בלווי אישי שלי 24/7..

 וזה קורה כאן ב מועדון הכוכבים של יאיר 

דוגמא לניתוח מפת לידה במפגשים השבועיים שלנו שדרכם אנחנו לומדים ניתוח מפות לידה. והפעם –  מפת הלידה של אביגיל שחזרה מהשבי

 

@

אסטרו טיפ  הטיפ שמעצים את היום שלך

https://chat.whatsapp.com/C6jWg9wbIt217s5MrHT7Fq

 

ואחרון חביב ומלהיב:

בת זוגי היצירתית מירית מעלה את lindos ערוץ התכשיטים המדהימים 

https://www.facebook.com/lindos.mir

@

@

 

@

 

ולמזלות עצמם

טלה

מרס שליט המזל שלכם עובר למזל דלי החברתי אבל נצמד לפלוטו היצרי. כעסים דרמות וסערות עלולים להופיע עכשיו, והטלה שהוא לוחם צדק ידוע עלול למצוא את עצמו בראש הלוחמים למטרות קיצוניות. גלו איפוק טלאים, והרבה סבלנות.

שור

מעברה של ונוס למזל דלי והצמדותה לכוכב פלוטו היצרי מביאה איתה גם היא פוטנציאל לא קטן לסערות ודרמות מסוגים שונים, כאשר פה זהו פוטנציאל שיכול להיות גם אישי ובמערכות היחסים שלנו. גלו איפוק, ונסו לדבר על הכל.

תאומים

זוית הפעולה בין מרקורי שליט המזל שלכם לכוכב אורנוס התזזיתי עלולה להביא איתה תקשורת עצבנית וחסרת שקט, עם אפס סבלנות וסובלנות כלפי אנשים שמתקשים להבין את הרעיונות שלכם. בכל מקרה, אל תנתקו קשרים.

סרטן

מקבץ הכוכבים הגדל במזל דלי עלול להביא איתו שיקול דעת גרוע, ופה ושם גם לקיחת סיכונים מיותרים, הן בכבישים והן בחשבון הבנק, סרטנונים. חשוב לשמור על הכסף שלכם, ובעיקר – לנטרל ריבים ועימותים מיותרים כעת, כולל בכבישים.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל דלי המאכלס את בית היחסים שלכם, אך לא יוצרת כמעט זויות עם כוכבים אחרים. חשוב השבוע לסמוך בעיקר על עצמכם ולא על אחרים, לקבל החלטות עצמאיות, ולהמנע מסיכונים מיותרים.

בתולה

התחום המקצועי דורש כעת התמקדות במה שחשוב באמת, וחשוב לראות את כל התמונה לפני שמקבלים החלטות. זהו זמן טוב לכבות שריפות, לחשוב כמה צעדים קדימה, אך עדיין לא להגדיר במדויק את המטרות שלכם לתקופה הקרובה.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם עוברת לבית הרומנטיקה והיצירתיות ושם פוגשת את כוכב פלוטו היצרי, שעלול להקצין את הפעולות והרגשות שלכם, ולדחוף לכוון של החלטות קיצוניות. חשוב להמנע מהחלטות כאלה כעת, ולדחות אותן אם אפשר לשבוע הבא.

עקרב

גם מרס וגם ונוס נפגשים עם פלוטו שליט המזל שלכם בתחילת מזל דלי, אלמנט שעלול להפוך את השבוע לתמהיל של סערות ומתחים מסוגים שונים, והעקרב כידוע מגיב מהר ללחץ… איפוק ושליטה עצמית – חשובים במיוחד אצלכם, עקרבים בשבוע הזה.

קשת

יופיטר שליט המזל שלכם שוהה עדיין במזל שור ומנסה לקרקע אתכם, ולתת לכם קרקע יציבה לדרוך עליה. אולם זוית הפעולה בינו לבין מרקורי התקשורתי עשויה להביא איתה צורך לדבר לשתף ולחלוק רגשות ופחדים – תנו להם לצאת ולמלים להגיע.

גדי

גם מרס וגם ונוס עוברים השבוע מהמזל שלכם למזל דלי, ובעצם מתחברים להשפעה על נושאי חומר וכספים בחייכם. זהו שבוע משמעותי מבחינת הצורך לקבל החלטות שכאלה, וחשוב להזהר שלא לקחת סיכונים מיותרים מכל סוג שהוא, גדיים.

דלי

גם מרס כוכב האקשן וגם ונוס הרגשית עוברים למזל שלכם השבוע, ואתם פוגשים שבוע מלא אקשן מכיוונים שונים. הגיע הזמן לשינויים, אולם לא שינויים גדולים מאוד עדיין אלא רק בתפיסה ובהבנה קודם כל. הזהרו מסערות גדולות מדי שמתפתחות מהחלטות קטנות..

דגים

מספר הכוכבים שעוברים למזל דלי הולך וגדל, ואיתם גדל הצורך לנקות משקעיים רגשיים ופחדים שמצטברים לכם. כוכב סטורן הנוקשה ממשיך להתקדם במזל שלכם, ועוזר לכם להתמקד תכניות רעיונות ויזמות שליוו אתכם עד כה, וכעת הזמן לממשם.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן