מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 29 לאוקטובר 23

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

הכוכבים מרס ומרקורי שולטים בשמים השבוע, ומביאים איתם סערות ודרמות מצד אחד, ומעורבות רגשית גבוהה ערפול ואי ודאות מצד שני. איפוק מצד אחד ורגלים איתנו על הקרקע – שני אלה הכרחיים כדי לשמור על פרופורציות ולא לאבד שליטה, למרות שעם שני המיקומים האלה יש מצב שזה עלול להיות קשה מתמיד.

 

התהליכים המשמעותיים של השבוע

@ מרס ומרקורי בצמידות במזל עקרב

@ ונוס בזוית של עימות 180 לנפטון המטשטש ומערפל

 

הזוית התקשורתית הקשה של השבוע – בעצם יש לנו שתי זויות כאלה, כשכל אחת מהן מבטאת סוג של קושי אחר.

צמידות בין מרס האגרסיבי למרקורי כוכב התקשורת – זו אחת הצמידויות הפחות נחמד בעולם האסטרולוגי. מרקורי מייצג את התקשורת שלנו וכשהוא נצמד לכוכב אגרסיבי כמו מרס שלא סתם נקרא על שמו של אל המלחמה, אנחנו עלולים עלולים לסבול מפתיל קצר ולהתייחס כמעט לכל שיחה שבה יש אפשרות שלא מסיכימים איתנו כמו לקרב, וזה חבל. כל ויכוח במצב כזה עלול בקלות להתפתח למלחמת גרילה מילולית, כשהצמידות הזו גורמת לנו להזדהות באופן מכסימלי עם המלים שלנו, ולכן הויכוח עצמו עלול להביא איתו תגובות קיצוניות כי מרגיש לנו שמישהו נלחם בנו אישית בזמן תקשורת שכזו. חשוב לדעת איך לא לאבד את הראש כשאנחנו מרגישים שלא מבינים אותנו, ובעיקר לא לאבד שליטה על התקשורת שלנו. אפשר לעצור לרגע, לנשום, אפילו לחייך, ואז להציע להמשיך  ולדבר על זה בקרוב, ולא עכשיו. איפוק אורך רוח ולדעת מתי להפסיק להתווכח בזמן לפני שהויכוח מסלים, זה מאסט, וזה נכון גם לפוסטים ולטכסטים שאנחנו כותבים ברשתות החברתיות. פשוט לנשום עמוק ו… לעצור, וזה אפשרי…

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות טלה מאזנים גדי וסרטן, תאומים קשת בתולה ודגים.

 

הזוית הרגשית הקשה של השבוע – זו זוית העימות בין ונוס הרגשית לנפטון הרגשני שהוא בעצם אוקטבה גבוהה של ונוס. הזוית הזו מביאה איתה מעורבות רגשית גבוהה במיוחד, ובמיוחד תחושות של ערפול בלבול ואי ודאות. הרגש שולט כעת ומצבי הרוח משתנים במהירות, הכל הופך רגשי מאוד ושיקול הדעת שלנו אינו במיטבו. התוצאה – הקושי להחליט בנושאים מעשיים, ואם כבר מתקבלת החלטה היא מאוד אמוציונלית לא פרקטית ועלולה לאכזב לטווח הארוך. מצד שני זהו זמן יצירתי מאוד, והיכולת שלנו לפעול מתוך דמיון והשראה גבוהה במיוחד, אך כאמור לא בנושאים  פרקטיים כמו חומר וכספים למשל. זה אומר שהחלטות משמעותיות כדאי לערוך בחלק הראשון של השני והחלטות נוספות רק בשבוע הבא. מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות דגים תאומים קשת ובתולה, שור אריה דלי ועקרב. ו

וכך נראית מפת הכוכבים של השבוע

 

@

 

מאמר שלי מ 2020 שרלוונטי  היום  יותר מתמיד – ביבי הטוב מול ביבי הרע

 

בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום (כמעט..) סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

חדש!  מועדון הכוכבים של יאיר! 

 בואו לקבל ממני תשובות לשאלות אישיות  וגם להשלים את הידע שלכם  בקורס האינטרנטי שלי מאסטר 1 והצטרפו לקהילה האסטרולוגית שאני בונה שמורכבת מאנשים כמוכם וכל זה בלווי אישי שלי 24/7..

 וזה קורה כאן ב מועדון הכוכבים של יאיר 

 

@

אסטרו טיפ – הטיפ שמעצים את היום שלך

https://chat.whatsapp.com/C6jWg9wbIt217s5MrHT7Fq

 

ואחרון חביב ומלהיב:

בת זוגי היצירתית מירית מעלה את lindos ערוץ התכשיטים המדהימים 

https://www.facebook.com/lindos.mir

@

 

ולמזלות עצמם

טלה

מקבץ הכוכבים הגדול במזל עקרב גורם לגישה עוינת, תגובות קיצוניות, ותקשורת לוחמנית.  ויכוחים אי הבנות וקצרים בתקשורת מופיעים לא מעט השבוע וגורמים לתסכול. חשוב להמנע מתוקפנות יתר, ולגלות איפוק ואורך רוח.

שור

זוית העימות בין  ונוס שליטת המזל שלכם לנפטון הרגשני עלולה לגרום להחלטות גרועות ולמעורבות רגשית גבוהה מדי גם ובעיקר בהחלטות הזקוקות לגישה פרקטית ורציונלית. המנעו מבזבוז כספים שלא לצורך ואכילת יתר.

תאומים

צמידות בין מרקורי שליט המזל שלכם לבין כוכב מרס האסרטיבי עלולה לגרום לעצבנות ומתח וכעסים קטנים וגדולים, גם כי הפתיל שלכם קצר במיוחד. חשוב לא לריב על שטויות עם אנשים קרובים, ולגלות אורך רוח בדיאלוג עם העולם.

סרטן

מקבץ הכוכבים הגדול במזל עקרב מביא איתו מעורבות רגשית גדולה בכל מה שקשור ליחסים קרובים, וצורך לפעול באופן שקול ולהמנע מדרמות מיותרות. זמן טוב למרות הכל לתת מקום גדול לאהבה בחייכם השבוע…

אריה

השמש שליטת המזל שלכם שוהה במזל עקרב ביחד עם מרס ומרקורי, וזה אומר שנושאי בית ומשפחה נמצאים במקום מרכזי במיוחד כעת. אתם זקוקים לבית חם וחיבוק יותר מתמיד, ולכן חשוב גם להשקיע בתחושת הביחד המשפחתית בהתאם.

בתולה

ונוס ממשיכה לנוע במזל שלכם השבוע, אבל זוית של עימות עם נפטון הופכת גם אתכם לרגישים ורגשניים מהרגיל. זהו זמן טוב לוותר קצת על השיפוט והביקורתיות, ולתת עדיפות לשיחות כנות של אחד על אחד, ובגובה העינים.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם יוצרת זוית של עימות עם נפטון המטשטש ומערפל, והשבוע הזה הופך בהמשכו לרגשני במיוחד. חשוב מאוד שלא לקבל החלטות תחת הרגשנות הזו, ולהצמד לעובדות ואף לפרטים הקטים אם אפשר, ולפעול באופן פרקטי.

עקרב

מקבץ הכוכבים הגדול הכולל את השמש מרקורי ומרס ממשיך גם השבוע לנוע במזל שלכם, הופך אתכם לתזזיתיים וחסרי שקט, וזקוקים למינון גבוה במיוחד של פעילות פיזית וספורטיבית כדי לשחרר קצת את הגוף, ולהוריד מתחים במקום לריב עם הסביבה.

קשת

זויות של עימות בין מרקורי ומרס לבין יופיטר שליט המזל שלכם עשויות לאתגר אתכם מאוד השבוע, אולם כדאי לא לאבד שליטה ולא להגזים הן בפעולות והן בתגובות. שיקול דעת פרקטי חשוב במיוחד השבוע. הזהרו במיוחד בכבישים ובדרכים.

גדי

זוית הרמונית בין השמש לבין סטורן שליט המזל שלכם עשויה לעזור לכם לאזן את מצבי הרוח, ולהפוך אתכם למעשיים במיוחד. זמן לרדת לקרקע בהדרגה, לשים את הרגש בצד, ולהתמקד בצד המעשי שלכם, זה שקובע עובדות בשטח.

דלי

מקבץ הכוכבים הגדול במזל עקרב המאכלס את בית הקריירה שלכם הופך אתכם לאמביציוזיים במיוחד, כשהעוצמה והקסם האישי שלכם חזקים במיוחד. זמן טוב ליזמות חדשות מכל הסוגים, כמו גם ליכולת לעזור לאחרים לתמוך לעודד ולסייע.

דגים

זוית של עימות בין ונוס הרגשית לנפטון שליט המזל שלכם הופך אתכם לרגשניים במיוחד השבוע וישנו קושי שלא לאבד פרופורציות. חשוב לא לתת לרגש עדיפות בדרך קבלת ההחלטות שלכם השבוע, ואולי עדיף לדחות אותן לשבוע הבא. מצד שני, זמן טוב לפתוח את הלב, דגיגים…

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן