מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 22 לאוקטובר 23

אז.. מה קורה השבוע בכוכבים? 

השבוע נפתח בזוית פעולה בין מרקורי כוכב התקשורת ל פלוטו היצרי, אלמנט שמצביע על תקשורת תוקפנית מאוד בפתיחת השבוע. אחרי מעברו של כוכב מרס למזל עקרב בשבוע שעבר, עוברים למזל עקרב השבוע גם השמש ומרקורי כוכב התקשורת, והם מסמנים להיכן הולכת האנרגיה והפעילות עכשיו: לפלוטו ולמזל עקרב שעליו הוא שולט.

אם נזכור שגם האופק של מפת המדינה נופל על המעלה הראשונה במזל עקרב, נבין שאם מרס בכניסתו לבית הראשון של המדינה סימל את המעבר ממצב של קרבן למצב של תוקף, הרי שגם מעברם של השמש ומרקורי למזל עקרב מראה שלא רק הצד הלוחמני הישיר עובר לשם, אלא גם התקשורת והמיקוד האנרגטי שלנו.

וויה קומבסטה – כך נקרא המשעול שבין ה 15 מעלות במזל מאזניים ל 15 מעלות במזל עקרב, והוא מוביל פנימה, אל תוך האדמה ואל הפחדים הכי אפלים שלנו שאיתם נצטרך להתמודד כדי להגיע להישגים הכי גדולים שלנו, שנמצאים מתחת לפני השטח.

וזה קורה השבוע.

 

התהליכים המשמעותיים של השבוע

@מרקורי בזוית פעולה לפלוטו היצרי

@מרקורי עובר למזל עקרב

@השמש עוברת למזל עקרב

 

 

הזוית הקשה של השבוע – זו זוית הפעולה בין מרקורי כוכב התקשורת לבין פלוטו היצרי. הזוית הזו מתרחשת בעצם בסוף השבוע שבו נכתבת התחזית הזו, וזה אומר שממש עכשיו, ברווח שבין שבת לראשון, נקבעות החלטות, ומכיון שמרקורי ביום ראשון עובר למזל עקרב, יש מצב שהחלטה משמעותית מרחפת באוויר, ויש עוד אפשרות: שהכניסה הקרקעית מתרחשת עכשיו, בשעות שבין שבת  לראשון או בראשון עצמו. זה בכל אופן אחד הזמנים המעדפים לכך, אבל את ההחלטה לא מקבלים אסטרולוגים, כידוע.

בכל מקרה – החלטה תהיה בשלושת הימים הקרובים, וגם הרבה מלים לוחמניות. האם זה באמת אומר שכעת הפריצה הזו פנימה? יש מצב, אולם מעברה של השמש ביום שלישי למזל עקרב עשוי דווקא הוא לתת את האות להכנס פנימה בכל הכוח שיש לשלושת הכוכבים הלה לתת, וכשהמדובר במרס מרקורי ושמש וזה בהחלט לא מעט כוח.

הזוית הזו מצביעה בעיקר על תקשורת אלימה ולוחמנית: יש בהחלט מצב שיהיה בה שימוש אמיתי ביום יומיים הקרובים, ויתכן שגם היא תהווה אולי טריק כלשהו שגם בו ישתמשו בדרך פנימה.

בכל מקרה – עדיף מבחינה אישית לא לאבד את הראש ולריב ביומיים האלה. זה עשוי לפגוע באותה מידה בשני הצדדים.

 

מעברם של השמש ומרקורי כוכב התקשורת ממזל מאזניים החביב והפשרני, למזל עקרב הלוחמני והעיקש. מקום בו נמצא כבר מהשבוע הקודם כוכב מרס.

מעברו של מרס למזל עקרב המאכלס את האופק של מפת המדינה סימן את המעבר שלנו ממצב של התגוננות וקרבן למצב של התקפה. כעת עם מעברם של השמש ומרקורי גם הם למזל עקרב הם מעבים את השורות, ופורצים קדימה.

דיברתי קודם על הוויה קומבסטה –המשעול שבין ה 15 מעלות במזל מאזניים ל 15 מעלות במזל עקרב במפה האסטרלוגית, והוא מוביל פנימה, אל תוך האדמה ואל הפחדים הכי אפלים שלנו.

כעת, כשגם השמש וגם מרקורי נמצאים שם, אפשר לומר שכל התקשורת שלנו הופכת הרבה יותר רגשנית ודרמטית, השיחות הופכות מעמיקות וכאלה שנוגעות במשמעות החיים,  והתהליכים שכולנו מרגישים הם התהליכים שמסמל העקרב – הצורך להוולד מחדש במצב קריטיים ודרמטיים, ולחזור כמו עוף החול ולצאת אל העולם בנוכחות בעוצמה מכסימליים, אחרי שאנחנו גומרים להתמודד עם השלדים שלנו עצמנו שנמצאים במקום המלחמתי הזה שמתחת לאדמה בדיוק כפי שהוא מאחורי הקלעים, ויוצאים כמנצחים.

מוות ולידה – אלה מלות המפתח של מזל עקרב והם מסמלות בדיוק את העוצמה והאתגר שנתחיל בעוצמה לפגוש השבוע, אפילו ממש קרוב לתחילתו.

זה יהיה מאתגר ודורשני, אבל אלה בדיוק החומרים שהמדינה הזו נאלצה לפגוש בגלל האופק הזה במזל עקרב החל מרגע לידתה  ומלחמת השחרור שבאה אחרי הקמתה שגם היא היתה בעוצמות דומות מול כל מדינות ערב, המשך במלחמת ששת הימים שבה הקדמנו רפואה למכה איומה שהיתה עלולה לנחות עלינו והמשך במלחמת יום הכיפורים שבה שקול דעת גרוע שיבש תכניות ומדינה ישראל הותקפה בעוצמה עקב כך, והיינו נאלצים למצוא בתוכנו את כל תעצומות הנפש כדי לקום ולהתגבר על אויבנו.

כעת – האנרגיה דומה. זו אנרגיה פלוטונית עוצמתית כיון שפלוטו הוא שליט האופק במזל עקרב, והשמש ומרקורי עוברים גם הם למזל עקרב. כעת הכוח שלנו להתמודד ולהצליח הוכפל ושולש. נחזיק אצבעות לכל מי שלוקח בתהליך הזה, ומחזיר לנו שוב את האפשרות להתחבר מחדש לאיכות האמיתית שבנתה את המדינה הזו, ובהמשך גם לגודל הנפש שיגיע עם הנצחון.

וכך נראית  מפת השמים של השבוע

@

 

מאמר שלי מ 2020 שרלוונטי  היום  יותר מתמיד – ביבי הטוב מול ביבי הרע

 

בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום (כמעט..) סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

חדש!  מועדון הכוכבים של יאיר! 

 בואו לקבל ממני תשובות לשאלות אישיות  וגם להשלים את הידע שלכם  בקורס האינטרנטי שלי מאסטר 1 והצטרפו לקהילה האסטרולוגית שאני בונה שמורכבת מאנשים כמוכם וכל זה בלווי אישי שלי 24/7..

 וזה קורה כאן ב מועדון הכוכבים של יאיר 

 

@

אסטרו טיפ – הטיפ שמעצים את היום שלך

https://chat.whatsapp.com/C6jWg9wbIt217s5MrHT7Fq

 

ואחרון חביב ומלהיב:

בת זוגי היצירתית מירית מעלה את lindos ערוץ התכשיטים המדהימים 

https://www.facebook.com/lindos.mir

@

 

ומה קורה למזלות?

טלה

כוכב מרס שליט המזל שלכם נמצא כבר מיום חמישי הקודם במזל עקרב,  והטלה שלנו הופך לוחמני ואמיץ במיוחד. זה הזמן להלחם על מה שחשוב לכם באמת, עם עזרה מאחרים או אפילו לבד.

שור

ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל בתולה השייך גם הוא ליסוד האדמה ואתם יכולים עכשיו להשתמש בכשרונות שלכם בצד האמנותי. השמש ומרקורי עוברים למזל עקרב בבית היחסים, וזה הזמן להגדיר מחדש גבולות.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם עובר למזל עקרב והמעורבות הרגשית שלכם גבוהה במיוחד. חשוב כעת לא לאבד פרופורציות, לתת לרגש לדבר אך גם במקביל לשמור את הרגלים איתנות על קרקע העובדות, ולא להסחף.

סרטן

מעברם של השמש ומרקורי למזל עקרב השייך גם הוא ליסוד המים, עובר בקלות יחסית. זמן להתמקד בצד היצירתי שלכם, וביכולת לפעול ממקום חכם ויוצר אנרגיה חדשה.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם עוברת ממזל מאזניים המאכלס את בית התקשורת שלכם, למזל אריה המאכלס נושאי בית ומשפחה. זמן להתחבר מחדש לשורשים, לבסיס, למדורת השבט ולחיבור עם בני הבית והמשפחה

בתולה

ונוס הרגשית ממשיכה לנוע במזל שלכם ואתם אמורים לעבור את השבוע הזה בקלות יחסית. זמן טוב להתחבר לנעשה בחשבון הבנק, לפעול בחכמה בענייני כספים, ולשדרג תקשורת עם אנשים קרובים

מאזניים

גם השמש וגם מרקורי עוברים השבוע למזל עקרב המאכלס את בית החומר והכספים שלכם. המעורבות הרגשית גבוהה אבל הצורך להתארגן מחדש בכל מה שקשור לחשבון הבנק, משמעותי במיוחד. שנו סדרי עדיפויות.

עקרב

מזלטוף, עקרבים! השמש עוברת למזל שלכם השבוע והחיים חוגגים לכם ימי הולדת.

וזה קורה השבוע. גם מרקורי עובר למזל שלכם ומשדרג את התקשורת שלכם עם העולם. שבוע שבו חשוב לבטא רגשות, ולתת גם גיבוי ומוצא לרגשותיהם של אחרים שאתכם.

קשת

השבוע הזה נוכל למצוא את השמש מרקורי ומרס במזל עקרב ואתם מרגישים שחלק רגשי משמעותי מתרחש לו מאחורי הקלעים. זמן לנקות משקעים רגשיים שהצטברו, אך במקביל להמנע מעודף פעילות. כעת חשוב לשמור על מה שיש, ובעיקר לטעון מצברים.

גדי

הצד החברתי שלכם הופך מודגש במיוחד כשאל כוכב מרס שנמצא בבית החברתי שלכם מצטרפים השבוע גם השמש ומרקורי. זהו זמן להוריד קצת את השריון, להתמקד בשתופי פעולה עם אחרים, ובתרומה שלכם לקהילה שסביבכם, גדיים. זה שבוע של ביחד, לא לבד.

דלי

נראה שבית הקריירה והתדמית שלכם הופך פעיל במיוחד, כשאל מרס שנמצא בו מצטרפים גם השמש ומרקורי, ודוחפים אתכם קדימה לעשייה נמרצת ולכמה יזמות חדשות. זמן להוביל מהלכים, ולא להיות מובלים אליהם, דליים. צאו מהבועה והצטרפו לעולם.

דגים

מקבץ  הכוכבים הגדול המתהווה עכשיו במזל עקרב שכולל את השמש מרקורי ומרס מביא איתו רצון חזק להרחבת אופקים ואזורי פעולה, ומיקוד בתהליכים של צמיחה אישית. זמן להתחבר מחדש לצד היוזם והפעיל, ואיתו גם לכוח החיים החזק שלכם. הגיע הזמן לקבוע עובדות בשטח.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן