מה קורה בכוכבים|? תחזית שבועית – 5 לנובמבר 23

אז.. מה קורה השבוע בכוכבים?

האנרגיה של השבוע משתנה כשמרקורי עובר למזל קשת. זה אומר בעיקרון שכעת התקשורת שלנו משתנה, והופכת פתוחה יותר אבל גם מפלס האלימות בעלייה וכשהשמש ומרס יעברו גם הם למזל קשת יעלה אף יותר. ונוס בזוית של מתח לסטורן מכריחה אותנו להיות מעשיים… אין ברירה.

 

התהליכים המשמעותיים של השבוע

@  ונוס בזוית מדויקת של מתח 150 לסטורן

\@ מרקורי כוכב התקשורת שלנו עובר למזל קשת

@ ונוס הרגשית עוברת למזל מאזניים

 

המעבר התקשורתי של השבועזהו מעברו של מרקורי כוכב התקשורת שלנו ממזל עקרב למזל קשת.

בעיקרון זה מצביע על כך שהרבה דברים שלא דיברו עליהם בשבועיים האחרונים עולים עכשיו אל פני השטח ומכריחים אותנו להתייחס אליהם.

הרבה שמועות מניפולציות ודברים שרצינו לומר ולא אמרנו יוצאים כעת ובכל המישורים, החל במישור האישי וכלה במישור הפוליטי, ומכריחים אותנו גם לשמוע וגם להתייחס אליהם. יתכן ודווקא עכשיו יתחיל מרד קטן בכל מה שקשור לתפקודה של הממשלה הזו, שעד עכשיו היה מאחורי הקלעים ועכשיו יוצר – התקשורת של מרקורי במזל קשת מוציאה את הצד הספונטני והדווקאי של כולנו, וכעת כולנו מוכרחים להתייחס להכל, אין ברירה. במישורים אחרים זה מצביע על עליית מדרגה בצד האלים שמתרחשת בכל פעם כשכוכב משמעותי עובר למזל ביסוד האש, ונותן לגיטימציה לשחרר כעסים לחצים  ומלים שלא אמרנו. שמרו על עצמכם…

 

המעבר הרגשי של השבוע – זהו מעברה של ונוס הרגשית ממזל בתולה הביקורתי למזל מאזניים החברתי.

המעבר הזה יוריד את מפלס הביקורתיות שעובר על כולנו ואיתו הקושי בכל זאת לראות את החיובי, ויביא איתו את היכולת לדבר לשתף ולחלוק ובגובה העינים. זהו זמן לדבר מהלב לפרק מתחים ולשתף אחרים, ולא לשמור דברים בבטן. ונוס עוסקת במזל מאזניים במשא ומתן ובדיפלומטיה, וכנראה שנראה השבוע כמה אלמנטים הקשורים לחטופים ולדיאלוג שקורה עכשיו הקשור אליהם, וקשור לעולם בכלל. הצלחה במישור הדיפלומטי תוכל להשלים את ההצלחה במישור הצבאי, ולהפוך את התמונה לשלמה ומלאה יותר. גם בדיאלוג שלנו עם אנשים קרובים – זה בדיוק הזמן להתחיל לשרר, ובעיקר לדבר בשיחות של אחד על אחד, ובגובה העינים.

 

הזוית הקשה של השבוע – זו זוית המתח בין ונוס הרגשית לסטורן הנוקשה.

הזוית הזו מביאה איתה תחושות של מתח לחץ והרבה כובד הן בתחום הרגשי ביחסים קרובים, והן בתחום הכלכלי ובנושאי כספים. זה נכון באופן אישי כמו גם באופן פוליטי: הגיע הזמן לפעול באופן פרקטי ממצב של חוסר ברירה, להכנס לקיצוצים או לפעול מתוך הכרח השעה ולחשוב חכם בכל מה שקשור לנושאי חומר וכספים, אישית וגלובלית. ונוס מהיותה גם אחראית על התחום הזה מכריחה אתנו לחשוב פרקטית גם אם הבטן מלאה בנושאים אחרים: כעת חייבים לרדת לקרקע, אין ברירה, ולפעול משם.

וכך נראית מפת השמים של השבוע

@

 

@

 

מאמר שלי מ 2020 שרלוונטי  היום  יותר מתמיד – ביבי הטוב מול ביבי הרע

 

בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום (כמעט..) סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

חדש!  מועדון הכוכבים של יאיר! 

 בואו לקבל ממני תשובות לשאלות אישיות  וגם להשלים את הידע שלכם  בקורס האינטרנטי שלי מאסטר 1 והצטרפו לקהילה האסטרולוגית שאני בונה שמורכבת מאנשים כמוכם וכל זה בלווי אישי שלי 24/7..

 וזה קורה כאן ב מועדון הכוכבים של יאיר 

 

@

אסטרו טיפ – הטיפ שמעצים את היום שלך

https://chat.whatsapp.com/C6jWg9wbIt217s5MrHT7Fq

 

ואחרון חביב ומלהיב:

בת זוגי היצירתית מירית מעלה את lindos ערוץ התכשיטים המדהימים 

https://www.facebook.com/lindos.mir

@

 

@

 

ולמזלות עצמם

טלה

כוכב מרס שליט המזל שלכם מתקרב לזוית של עימות עם אורנוס התזזיתי: המתחים נמצאים בעלייה, וחשוב מאוד לפעול בזהירות מכסמלית גם אישית וגם בכבישים השבוע.

שור

מקבץ כוכבים גדול במזל עקרב שממול עדיין מאתגר אתכם ובכל התחום. מעבור של מרקורי למזל קשת מזהיר מהחלטות אימפולסיביות. חשבו פעמיים לפני כל החלטה.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם עובר למזל קשת המאכלס את בית היחסים שלכם, והגיע הזמן לשיחות עומק שיחות נפש ואפילו שיחות של אהבה… זמן לדבר ולשתף ולנקות משקעים, תאומימים.

סרטן

מעברה של ונוס למזל מאזניים מסמל שהגיע הזמן לשדרג את התקשורת עם בני הבית והמשפחה. הגיע הזמן להפסיק לבקר ולהתחבר מחדש לתחושת הביחד המשפחתית, עם הרבה אהבה שמביאה ונוס.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם שוהה עדיין במזל עקרב ביחד עם כוכב מרס, וחשוב להזהר מתקשורת עצבנית וחסרת סבלנות במשפחה. נצלו את המומנטום כדי לשנות אווירה בבית ולשתף את בני הבית במה שעובר עליכם

בתולה

מעברה של ונוס הרגשית לבית החומר והכספים שלכם מאפשר לכם להגדיר מחדש מטרות כלכליות לטווח ארוך, ולפעול בהתאם. הזהרו מהוצאות ללא צורך, בעיקר על אוכל, שעלולה ונוס להביא איתה

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם עוברת למזל שלכם סוף סוף, ואחרי חודש טעון ולא קל אפשר לראות קצת אור ואפילו לחוש בו.. זמן לתקשורת קלילה וזורמת יותר ולמינון גבוה יותר של עשייה ושתוף עם אחרים

עקרב

מרקורי כוכב התקשורת עובר את המזל שלכם בו שהה בחודש האחרון ועובר לבית הכספים שלכם. זה בדיוק הזמן לארגן מחדש ובחכמה את חשבון הבנק  ואת המשאבים שלכם, ולסמן פרקטית ומקצועית מטרות לזמן הקרוב.

 

קשת

מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל שלכם, והקשת שלנו הופך תקשורתי מהרגיל. זמן מצוין לדבר לשתף ולחלוק ולתת למלים לפעול אתכם ולמענכם, קשתים: סוף מעשה – בסיכומים תחילה…

גדי

זוית של מתח בין ונוס הרגשית לסטורן הנוקשה שליט המזל שלכם עלולה לגרום למתח במערכות היחסים ובקשרים הקרובים. צאו קצת מהשריון, ונסו לוותר להתפשר ולבכל זאת לסמוך על הלב…

דלי

מרקורי כוכב התקשורת עובר לבית החברתי שלכם והדלי שלנו מתחיל להפתח לאנרגיה חברתית וחברית יותר. כעת הזמן לחדש קשרים עם חברים שהתרחקו לאחרונה, ולהרחיב מחדש את המעגל.

דגים

זוית העימות בין ונוס לנפטון שליט המזל שלכם עדיין בסביבה בתחילת השבוע אבל הרוחות נרגעות בהמשך. מעבר מרקורי לבי הקריירה שלכם עשוי להביא איתו גל אמביציוזי חדש… תנו לו מקום.

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן