מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 21 לינואר 24

אז.. מה קורה השבוע בכוכבים? 

זהו חברים. השבוע, כשפלוטו עובר למזל דלי, מתחיל תהליך השינוי שימשך עשרים שנה, וזה אומר שתהליך אחר שהיה בערך עשרים שנה נגמר סופית.. תנו מבט אחורנית וראו מה הסתיים בחייכם שהתחיל לפני עשרים שנה, ואולי פה טמון הרמז למה שיקרה בעשרים השנים הבאות.

אז.. פלוטו והשמש עוברים השבוע למזל דלי החברתי והפתוח,  ולעומתם ונוס עוברת למזל גדי המופנם והקשוח, ומרקורי נצמד למרס ומביא איתו תקשורת תוקפנית ולא קלה.. שבוע מעניין יחסית אך לא קל, ובו נצטרך להתבונן טוב טוב במה שקורה מסביב, כי הצורך הזה בשינויים יגיע לכל מקום, ולא כל אחד יקבל אותו בשמחה: הרבה אנשיםי כידוע שונאים שמזיזים להם את הגבינה, בעיקר אם מי שצריך לעשות את זה זה הם עצמם..

שבוע שכזה.

 

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע

@פלוטו עובר למזל דלי

@ השמש עוברת למזל דלי

@ ונוס עוברת למזל גדי

@  מרקורי כוכב התקשורת נצמד לכוכב מרס האסרטיבי

 

 

המעברים המשמעותיים של השבוע

למעשה יש שלושה כאלה, כשהמשמעותי שביניהם הוא מעברו של פלוטו למזל דלי.

פלוטו עובר למזל דלי –  פלוטו הוא הכוכב העוצמתי ביותר מבין שאר הכוכבים במערכת השמש מבחינת יכולת ההשפעה שלו. הוא גם האחראי על התהליך המופלא ביותר שקיים – המוות והלידה, תהליך ההתחדשות האמיתי הוא מוות של הקיים, ולידה שלו באופן חדש ומחודש. המקומות בהם הוא עובר חווים את התהליך הזה, אולם חשוב לזכור שפלוטו הוא כוכב איטי והתהליך כולו יקח עשרים שנה.

אבל לפלוטו אפקט ועומק משמעותיים במיוחד לעולם כולו של שינויים ומהפכים, דרך הכנסת אנרגיה עוצמתית למסגרות פעולה קיימות, נסיון לשינוי מאזן הכוחות הנמצאים בהם,  ויצירת מהפכות ושינויים קיצוניים דרך עימותים ומאבקים.  פלוטו מעורר את הצורך להגדיר טריטוריה ולהלחם עליה אבל לא רק על הטריטוריה עצמה אלא גם על החזון והדרך של השליט או כוון הפעולה הנוכחי, כשהמאבק הזה משייף שוב ושוב את הצורך בשליטה טוטאלית של רעיון או עיקרון ונסיון למחוק את הישן באופן טוטאלי על כל המשתמע גם שם. המטרה הסופית – הגנה על ערכים קיימים מהשתלטות חיצונית או מהפכה  ובניית כוח חדש שיחליף את הישן, בדיוק כפי שהדברים קורים בטבע, כיון שפלוטו עצמו מסמל את כוחו של הטבע הזקוק כל הזמן להתפתחות גדילה כיבוש השמדה ויצירת משהו חדש וחוזר חלילה.

אם נזכור שהמדובר בערך בעשרים שנה, נבין שהמדובר בתהליכים ארוכים שעיקרם להיות כל הזמן בתנועה דינמית של כיבוש שליטה מוות לידה והתחדשות, כדי שהחזק יותר ישרוד ישפר את הדור הבא או יקים על חורבותיו בסיס כוח אחר כדי שגם הוא בתורו יכנס למאבק על עצם קיומו, וחוזר חלילה: משהו מת כדי שמשהו חדש יוולד וחוזר חלילה – זוהי מהותו של פלוטו.

פלוטו ישפיע על כולנו, באופן ספציפי לפי מיקום המעבר במפת הלידה של כל אחד מאתנו. הוא יביא איתו למיקום הזה אפשרויות חדשות להתחדש תוך כדי פינוי הישן מפני הגישה החדשה והעוצמתית שלו. לפעמים נצטרך לשנות גישה והרגלים של שנים, אבל לא תהיה לנו ברירה: פלוטו הוא לא סלחן מול מי שלא מקשיב לכוחות הטבע, ופועל לפיהם.

 

השמש עוברת למזל דלי – מזלטוף, דליים! השמש עוברת למזל שלכם כמעט ביחד עם פלוטו, וזו בהחלט התחלה  מעניינת לשנה מרתקת שבדרך. הצמידות בין השמש לפלוטו במזל דלי תימשך יומיים שלושה, ועשויה להביא איתה כמה יזמות מעניינות לקידום או שינוי תהליכים שכולנו מעורבים בהם כך או אחרת, פוליטית חברתית ואפילו צבאית. הפתיחות הרבה של השמש במזל דלי תביא איתה גם גישה רעננה ומעניינת גם מבחינה טכנולוגית השבוע והצד החברתי בכלל יזכה להשקעה רבה יותר של אנרגיה. יהיה מעניין.

 

ונוס הרגשית עוברת למזל גדי  – אל מקבץ הכוכבים שכולל את מרס ומרקורי שנמצאים במזל גדי מתווספת השבוע גם ונוס הרגשית. זהו מיקום  מכביד ולא קל עבור ונוס ומערכות היחסים שלנו בכלל, אבל גם בנושאי חומר וכספים והתנהלות כלכלית אנחנו עלולים למצוא את עצמנו במקום שדורש מאתנו לקצץ בהוצאות ולהתחיל להתחשבן בזמן הקניות שלנו ולבנות גישה חדשה וחסכונית יותר להוצאת כספים. גם רגשית רבים מאתנו יחושו עכשיו לבד במערכה, וזוגות רבים ישמחו לקחת עכשיו פסק זמן כדי לקבל החלטות הקשורות לקשר, אם להשאר בו או לשדרג אותו. כובד ובדידות – אלה המלים המשמעותיות לעולם הרגשי שלנו, כשונוס נכנסת למזל גדי.

 

הזוית הקשה של השבוע – זו הצמידות בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו למרס כוכב האקשן. מכיון שמרס הוא כוכב לוחמני  ודיסהרמוני במהותו, הרי שהצמידות של מרקורי אליו הופכת גם את התקשורת שלנו לכזו. כעת כל ויכוח הופך להיות מאבק אגו של ממש, וההזדהות שלנו עם הדיעות שלנו הופכת גבוהה מאוד והמלים – לוחמניות במיוחד. מינון הריבים והסכסוכים יהיה גבוה במיוחד השבוע, ונוכל גם לחזות בלא מעט אלימות מילולית ברשת בממשלה או בכל מקום שבו שני אנשים מתווכחים בלהט…

חשוב במיוחד השבוע לדעת מתי להניח לויכוח ולחילוקי דיעות ולא לאפשר לויכוחים להסלים, כיון שכולנו נפסיד מכך. כדאי לספור עד עשר לפני שמתפרצים, ולא לשכוח בסוף גם אפשרות של חיוך, כדי שנוכל להמשיך ולדבר בהמשך ולא נקלקל תקשורת נאה בגלל עודף אמוציות.

וכך נראית מפת השמים של השבוע

@

@ מאמר שלי מ 2020 שרלוונטי  היום  יותר מתמיד – ביבי הטוב מול ביבי הרע

 

@ בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

 

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו לראות ולהגיב לתחזית השבועית שלי!

וזה מספר הצפיות שהגעתי אליו בערוץ שלי בשבוע שעבר 🙂

@

חדש: סדנת פלוטו

השנה הזו היא משמעותית מאוד מבחינת כולנו: כוכב פלוטו עובר בשבוע הבא למזל דלי שם ישהה כעשרים שנה, והחיים שלנו הולכים להשתנות. פלוטו מביא איתו שינויים לכל אחד מאתנו, אבל.. איך?  איפה? ומה צריך לעשות כדי ליהנות מהשינויים האלה? כדי לענות על כל השאלות האלה אני פותח בקרוב את סדנת פלוטו, כדי לשרטט דרכים, להבין היכן יש מכשולים, ולהכשיר את הדרך לקראת השינוי הפלוטוני הגדול! 

מעניין אתכם/ן? שלחו לי מייל – [email protected] עם טלפון ואחזור אליכם

 

חדש!  מועדון הכוכבים של יאיר! 

 בואו לקבל ממני תשובות לשאלות אישיות  וגם להשלים את הידע שלכם  בקורס האינטרנטי שלי מאסטר 1 והצטרפו לקהילה האסטרולוגית שאני בונה שמורכבת מאנשים כמוכם וכל זה בלווי אישי שלי 24/7..

 וזה קורה כאן ב מועדון הכוכבים של יאיר 

דוגמא לניתוח מפת לידה במפגשים השבועיים שלנו שדרכם אנחנו לומדים ניתוח מפות לידה. והפעם –  מפת הלידה של אביגיל שחזרה מהשבי

 

@

אסטרו טיפ  הטיפ שמעצים את היום שלך

https://chat.whatsapp.com/C6jWg9wbIt217s5MrHT7Fq

 

ואחרון חביב ומלהיב:

בת זוגי היצירתית מירית מעלה את lindos ערוץ התכשיטים המדהימים 

https://www.facebook.com/lindos.mir

@

 

ולמזלות עצמם

טלה

צמידות בין מרס שליט המזל שלכם לבין מרקורי כוכב התקשורת הופכת אתכם לתקשורתיים במיוחד השבוע, אולם חשוב להמנע מפרשנויות מוטעות של מלותיהם של אחרים. הזהרו במיוחד בכבישים  ובדרכים.

שור

ונוס הרגשית עוברת למזל גדי השייך גם הוא ליסוד האדמה. זהו זמן טוב לנצל את מעברה כדי לערוך בדק בית אמיתי בכל מה שקושר לחומר וכספים, לשנות סדרי עדיפויות להוצאת כספים, ולהתארגן מבחינה כלכלית לטווח ארוך.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם נצמד למרס האגרסיבי, והמלים שלכם עלולות להיות עכשיו תוקפניות ולא נעימות כשמדברים על דעות שונות משלכם. חשוב לא לריב עם אנשים שחושבים אחרת, ולהזהר מנהיגה תוקפנית מדי.

סרטן

ונוס הרגשית מצטרפת למרס ולמרקורי שנמצאים במזל גדי המאכלס את בית היחסים שלכם. זהו זמן להשקיע קצת יותר בתקשורת הרגשית עם הפרנטרים שלכם, להיות קשובים יותר, ולדבר על מה שחשוב לכם באמת.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם עוברת למזל דלי המאכלס את בית החומר והזוגיות שלכם, וזה בדיוק הזמן לצאת קצת מעצמכם וגם בעזרת פלוטו להתחבר לעוצמה האמיתית שלכם, ולחשוב על מימוש של רעיון או חלום שהייתם רוצים…

בתולה

הצורך לעשות דברים מתוך הביטוי האישי הייחודי שלכם הולך ומתחזק, ואיתו מתחזקת גם הרומנטיקה. זהו זמן יצירתי לפעול במערכות היחסים הקרובות, וזמן יצירתי גם בתחום המקצועי. כעת הזמן לחשוב מחוץ לקופסה.

מאזניים

מעברה של  ונוס שליטת המזל שלכם למזל גדי מצביע על הצורך להשקיע את אנרגיית האהבה שלה בבית ובמשפחה. זהו גם זמן טוב להתארגן מחדש מבחינה כלכלית, לשפץ את הבית או אפילו לעבור ולעבוד בבית, ולהיות שם עבור אחרים.

עקרב

פלוטו שליט המזל שלכם עובר היום למזל דלי שם ישהה כעשרים שנה, והשינוי הזה עשוי להיות מעולה עבורכם. זה הזמן להתחבר לקסם ולעוצמה שלכם שהיו קצת מופנמים או סגורים, לעזור להם להפתח, ולחשוב איך לממש אותם בגדול.

קשת

מקבץ הכוכבים במזל גדי המאכלס את בית החומר והכספים שלכם גדל השבוע, ומכריח את הקשת שלנו לפעול קצת אחרת עם פחות ספונטניות וקלילות ויותר תכנון וארגון מראש. הגיע הזמן לרדת לקרקע מעשית, ולהשאר שם כרגע.

גדי

משהו טוב קורה לכם היום, גדיים: ונוס הרגשית עוברת למזל שלכם, ותעזור לכם בתקופה הקרובה לפתוח את הלב, לתת לרגש להכנס, ואפילו לתרגם אותו בנושאי חומר וכספים. הגיע הזמן לשלב את הרגש במערכות היחסים שכם באופן מעמיק.

דלי

גם השמש וגם כוכב פלוטו עוברים למזל שלכם, כשהשמש חוגגת לכם ימי הולכת החודש ופלוטו יעזור לכם לפגוש את הפוטנציאל האמיתי שלכם בתקופה הקרובה, ולחשוב איך לממש אותו באופן מכסימלי. תקופה מעניינת בפתח.

דגים

מקבץ הכוכבים הגדול במזל גדי שכולל מהשבוע את מרס מרקורי וונוס עוזר לכם לקדם נושאים שחשובים לכם מול מוסדות וארגונים בחייכם. זמן טוב למסע של צמיחה אישית והרחבת אופקים, לימוד של נושאים מעניינים, ושיחות עומק ברגע.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן