מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 26 למרץ 23

אז..מה קורה בכוכבים השבוע?

שבוע מתוח ורב תהפוכות לפנינו, שבו המתחים רק מתחזקים, נפגוש בו גם כמה שינויים מעניינים וגל אלימות קצר,  ואפילו זוית של תקשורת אופטימית שכדאי לנצל.

זוית המתח בין מרס לפלוטו מתחזקת בימים הראשונים של השבוע: פעלו בזהירות ושמרו על עצמכם.

וכמה מלים לכל מי ששאל אותי השבוע מה יהיה עם הממשלה הזו, והיו רבים כאלה: הממשלה הזו נוצרה כשמרקורי כוכב התקשורת וכוכב מרס הלוחמני שנקרא על שמו של אל המלחמה הרומאי היו בהילוך אחורי.

המיקום הזה מראה על פוטנציאל הרסני מאחורי הקלעים, פוטנציאל שיעסוק בעיקר בהרס הקיים, על פני בניית מודל חדש של בנייה.

ואכן, נכון לרגע זה לא נבנה דבר על ידי הממשלה הזו, חוץ מאשר מטען רגשי הרסני שמפעיל את חבריה וגורם גם לרגשות דומים לצאת כנגדה. הצורך של מרקורי לסגור מעגלים ולא לפתוח חדשים, נמצא גם כאן, כשחלק מחברי הממשלה הזו עוסקים בסגירת מעגלים עם העבר ממקום נקמני או מתחשבן – הרפורמה המשפטית היא סוג של סגירת מעגל עם העבר – ולא עם העובדות כעת בשטח.

לדעתי הממשלה הזו לא תסיים קדנציה, גם בגלל זוית הפעולה העוצמתית בין פלוטו לשמש במפת הלידה של ביבי. הזעזועים שכולנו חווים עכשיו נוצרים על ידי פלוטו שנמצא כעת בזוית לאופק שבמפת המדינה, ועשוי אף להקצין את התהליך.

מפלס הדרמות שיוקצן בחודשיים הקרובים שבהם מרס ישהה במזל סרטן, שם נמצאת גם ונוס במפת המדינה, עשויים להיות קריטיים לתהליך ואולי גם להאיץ אותו במידה רבה.

 

 

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע

@ כוכב מרס עובר למזל סרטן

@ צמידות מדויקת בין ונוס הרגשית לאורנוס התזזיתי

@ צמידות מדויקת של מרקורי כוכב התקשורת עם יופיטר כוכב השפע

 

 

@המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברו של מרס כוכב האקשן ממזל תאומים התקשורתי למזל סרטן הביתי.

המעורבות הרגשית של כולנו עולה מדרגה ואיתה גם הרגישות הגבוהה. זהו זמן טוב לשיפוצים והשקעה בבית, אפילו עבודה בבית אולם חשוב להמנע מכעסים ועימותים בגלל רגישות יתר ומעורבות רגשית גבוהה.

כאילו שחסר לנו דרמות בחיים עכשיו, בא מרס ושופך עוד שמן על מדורת העצבנות וחוסר היציבות..

 זה קורה כי מרס מקצין את הפעילות של הבית והמזל שבו הוא נמצא, ובמזל השייך ליסוד המים הרגשי כמו סרטן הוא מקצין מאוד את הרגישות שלנו, את החשיבה הסובייקטיבית, ואת שינוי מצב הרוח שלנו באופן בלתי פוסק ומכאן מקצר מאוד את הפתיל הקצר ממילא של כולנו, וגורם לנו להגיב בעיקר מהבטן ולא מהראש.

המיקום הזה מביא איתו הרבה מאוד דרמות אל השולחן, ביחד עם לא מעט חיכוכים בנושאי בית ומשפחה, וביחסים שבינו לבינה שעלולים לסבול בהחלט מתגובות חסרות פרופורציה כשדברים יוצאים משליטה.

זו תקופה טעונה שתדרוש מכולנו מכסימום סבלנות וסובלנות.

מי בעיקר יושפע מהמעבר? מזלות טלה סרטן גדי ומאזניים.

 

 

 

@הצמידות המאתגרת של השבוע – זו הצמידות בין ונוס הרגשית לאורנוס התזזיתי.

הצמידות הזו מאתגרת מאוד: ונוס הרגשית יוצרת רצפים רגשיים ויכולת נתינה והשקעה, והצמידות עם אורנוס גורמת לשינויים וניתוקים פתאומיים, ומעבר ממצבים של קרבה למצבים של ריחוק וניכור.

בזמן כזה עדיף לא לנתק קשרים למרות שמתחשק. עדיף לקחת פסק זמן או להיות קצת לבד ולהתבונן בדברים מבחוץ. מצד שני זהו זמן מצוין לפריצות דרך מעניינות בתחום המקצועי או הכלכלי.

עצבנות וחוסר שקט ביחסים קרובים, פתיל קצר בדיאלוג המשפחתי, וכעסים פתאומיים עלולים לקלקל מערכות יחסים נאות, אם לא נקשיב יותר אחד לשני גם כשקשה וננסה להבין אותו או אותה, ומשם לתקשר.

מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות שור, דלי, מאזניים, אריה ועקרב.

 

 

@ הזוית החיובית של השבוע – זו הצמידות שבין מרקורי כוכב התקשורת שלנו ליופיטר כוכב השפע.

הצמידות הזו מביאה כמה אפשרויות של התחלות אופטימיות והצלחות לפרוץ את תקרת הזכוכית, אולם בלי עזרה מצדנו – הדברים לא יקרו. נסו לאתר את המקום שבו תרצו שהדברים יקרו – וקחו יזמה.

הצמידות הזו מעניקה לרבים מאתנו גישה אופטימית ויכולת להתחבר מחדש לעוצמה האישית שלנו ולפתוח דלתות שהיו חסומות בפנינו, או ליצור מומנטום חדש של יזמה ופעולה, ולצאת לדרך עשייה אקטיבית יותר גם באזורי פעולה חדשים ולא מוכרים.

מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות תאומים בתולה קשת דגים וטלה.

 

וכך נראית מפת השמים של השבוע

@

בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום (כמעט..) סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

 

חדש!  מועדון הכוכבים של יאיר! 

שלום חברים, אתם שעוקבים אחרי כבר שנים ואתם שהכרתם אותי זה עתה, אני רוצה לשאול אתכם: 

1.יש לכם שאלות לאסטרולוג מקצועי אבל לא בא לכם להוציא כסף על מפגש עם אסטרולוג?

2. למדתם בעבר אסטרולוגיה – או שלמדתם לבד – אבל לא עד כדי פענוח מושלם של מפה אסטרולוגית ואתם רוצים להשלים את הידע שלכם בקורס האינטרנטי הטוב ביותר ברשת?

3. אתם יודעים אסטרולוגיה אבל אין לכם פרטנרים לעניין. ומתחשק לכם לנתח מפות עם אחרים בקהילה אסטרולוגית בניהול אסטרולוג מקצועי?

 

בשביל  כווולכם הקמתי את מיזם הדגל שלי – מועדון הכוכבים של יאיר!

כן, לכבוד 2023 וכל השינויים שהולכים להיות בה, החלטתי להקים מועדון שיהיה בו מקום לכולכם, שאוהבים אסטרולוגיה כמוני: בואו לקבל ממני תשובות לשאלות אישיות שבדרך כלל מקבלים רק במפגש אסטרולוגי אישי  וגם להשלים את הידע שלכם  בקורס האינטרנטי שלי מאסטר 1 והצטרפו לקהילה האסטרולוגית שאני בונה שמורכבת מאנשים כמוכם וכל זה בלווי אישי שלי 24/7..

נכון לרגע זה אין שום מועדון חברים שנותן את כל זה בחבילה אחת! אם יש לכם שאלות מוזמנים ליצור קשר, ובינתיים להציץ פה ב מועדון הכוכבים של יאיר 

 

 

בלוג של אסטרולוג – הבלוג החדש שלי. מוזמנים.

 

אסטרו טיפ – בואו לקבל את הטיפ היומי שיעצים את היום שלכם

 

רוצים תחזית שבועית ומאמרים מעניינים למייל? הצטרפו לרשימת הדיוור שלי

 

@

 

ומה קורה למזלות?

טלה

מרס שליט המזל שלכם עובר למזל סרטן. הטלה שלנו הופך רגיש ורגשני, משפחתי וביתי, אולם חשוב לא לריב כשדברים לא קורים כפי שרציתם..

שור

ונוס שליטת המזל שלכם נצמדת בהמשך השבוע לאורנוס התזזיתי, והשבוע עלול להיות עצבני וחסר שקט במיוחד. חשוב לא לנתק קשרים עכשיו, ולא להגיב בקיצוניות.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם נצמד השבוע ליופיטר כוכב השפע, וזו סיבה למסיבה קטנה: זמן לפתוח ערוצי תקשורת חדשים אל העולם, ואפילו למלא כרטיס פיס בשביל המזל..

סרטן

כוכב מרס עובר למזל שלכם. מצד אחד הוא מביא איתו הרבה מאוד עוצמה לביצוע דברים, אך מצד שני עלול ליצור ריבים ויכוחים ומחלוקות… המנעו מריבים משפחתיים.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל אריה אולם ללא זויות מיוחדות, כך שכדאי לסמוך בעיקר על..עצמכם. זמן לחשיבה עצמאית ולפעילות סוליסטית.

 

בתולה

צמידות של מרקורי שליט המזל שלכם עם יופיטר כוכב השפע עשויה להביא איתה אופטימיות ושמחה, ויכולת לקדם נושאים שחשובים לכם אבל רק…בזהירות.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם נצמדת לכוכב אורנוס התזזתי ומביאה איתה שבוע עצבני וחסר שקט. חשוב כעת לפעול בזהירות מכסימלית, ולהמנע מטריקות דלת וכעסים מזדמנים.

עקרב

מעברו של כוכב מרס למזל סרטן מביא איתו דרייב חזק ליצירה ולעשייה. צמידות בין ונוס ואורנוס בבית היחסים שלכם עלולה לגרום למהפכים וניתוקים. הזהרו במלים שלכם.

קשת

צמידות בין מרקורי כוכב התקשורת ליופיטר שליט המזל שלכם עשויה להביא איתה שבוע תקשורתי במיוחד: זה הזמן לדבר לשתף ולחלוק ולאפשר למלים שלכם לפעול עבורכם.

 

גדי

כוכב מרס עובר השבוע לבית הזוגיות והיחסים שלכם, והוא עלול לעורר ריבים ולהצית מחלוקות: חשוב לנקות משקעים רגשיים שהצטברו ולהמנע מעומס רגשי על היחסים.

דלי

צמידות בין אורנוס שליט המזל שלכם לבין ונוס הרגשית מחזקת צורך לשתף רגשות אולם להמנע משינויים. אתם זקוקים לקצת יותר ספייס, ובלי לריב עם הפרטנרים שלכם.

דגים

מעברו של כוכב מרס למזל סרטן השייך גם הוא ליסוד המים מביא איתו דרייב חזק להרחבת אופקים ולצמיחה אישית. זמן טוב לקורס או לסדנה שעוסקת בנושאים אלה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן