בלוג של אסטרולוג – פרק 1: האם כדאי להתחתן עם האיש הזה?

אתמול יומולדת

בימים אלה חגגתי יום הולדת, וכמו בכל יומולדת, ביחוד כזה שכותבים אותו באותיות בולד על העוגה ושאין יותר מדי נרות לכבות עליה אז מוותרים, מגיע גם חשבון נפש אמיתי, מהסוג של מה רציתי ומה בסוף נהיה, ואיך אפשר גם לשפר את מה שיש, אם בכלל, או פשוט להשלים עם מה שיש ורק לקנות כמה אביזרים שיעשו את החיים נוחים יותר כמו מזרון ממש טוב לא הישן שלי שהילדים הרסו את הקפיצים שלו.

זהו, הזדקנתי. לפני שבועיים הייתי עם יונתן במפגש של הורים וילדים וגיליתי שממש קשה לי לזחול פנימה את תוך האוהל… הברכיים, הגב.. נאנקתי  וזחלתי כמו פיל קשיש אל שק השינה, כשיונתן צוחק: אבא זקן… ככה, בלי בושה, בפרצוף!

שויין. אז כן, מזרון, ושינה רגועה בלי קפיצים בגב, ובלי אוהלים יותר, מיסטר, או קיי?

ובעקבות הנעיצות הקטנות האלה של החיים מגיעות גם עוד תכניות שבא לי כבר הרבה זמן לעשות, ואחת מהן שנראית שולית דווקא עולה וממש צובטת ומציקה לי, וממש לא מוותרת: לעשות בלוג. כן, בלוג שבו אתה מחבר את חייו המוזרים של האסטרולוג עם המפות שעשה ומלמד ומראה ומתחיל קצת לשחרר את כל השנים של הידע הזה, כי אתה לא נהיה יותר צעיר…

רגע, אני מנסה לענות, אבל היא ממשיכה: אנשים אמנם רואים אותך ואת החפירות שלך בסרטונים וקוראים אותך ובואלה ובאתר אבל לא באמת יודעים על הדרך שאתה עובד.. למה שלא תוציא מעצמך קצת, תראה קצת, שידעו איך אסטרולוג חושב כשהוא עובד על מפה..

הממ.. אני מהמהם. אולי באמת. יש מצב. כן, אולי כדאי לשחרר קצת את הארגזים האלה ולדבר ולשתף.. נשאר רק לחשוב איך לקרוא לו, לבלוג כזה. גם כאן, המחשבה הפנימית הזו התערבה ואמרה: אולי.. אולי בלוג של אסטרולוג… הכי פשוט. והרי זה מה שזה, נכון? פה התערבו גם המרקורי שלי בזוית לאורנוס וגם המרס הקשתי ודחפו אותי : קדימה!

בעצם בשבת הזו כשיונתן אצל חבר מירית קוראת ומיה מחובקת עם טופי וישנה איתה במיטה, זהו זמן מצוין להתחיל. אני מסתכל מסביב, בסופו של חשבון הנפש שלי, אסיר תודה על כל המתנות שהחיים נתנו לי, ומנסה למצוא איזה קצה של חוט להתחיל ממנו.

אני מדפדף במחברת המפות שלי, ונתקל במפה אחת שרק משפט אחד כתוב עליה: עליזה שואלת – האם להתחתן עם האיש הזה? אני שולף את המפה מסתכל, נזכר ומחייך. והניתוח? טוב מראה עינים, נכון? אז הוא כאן, בסרטון הזה. 

אם יש לכם שאלות מעניינות שאתן רוצות לשלוח עם מפות וסרטונים שבהן אתן שואלות – שלחו לי למייל, ואשמח לענות בבלוג שלי..          [email protected]

בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום (כמעט..) סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

 

חדש! רוצים לקבל אסטרולוג צמוד, את הקורס האינטרנטי שלי מאסטר 1 וגם להיות חלק ממיזם ההיכרויות החדש שלי? כן, זה אפשרי! כאן ב מועדון הכוכבים של יאיר ! 

 

 בלוג של אסטרולוג – הבלוג החדש שלי. מוזמנים.

 

אסטרו טיפ – בואו לקבל את הטיפ היומי שיעצים את היום שלכם

 

רוצים תחזית שבועית ומאמרים מעניינים למייל? הצטרפו לרשימת הדיוור שלי

 

@

 

אסטרו-זום צומת דרכים, מערכות יחסים, משברים, מימוש פוטנציאל, מפת דרכים עתידית

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 700 שקלים 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת 3 מפות: שתי מפות לידה + מפה שלישית – מפת הקשר הזוגי עצמו: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 900 שקלים  

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

 

@

@

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן