מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית 2 לאפריל 23

אז.. מה קורה השבוע בכוכבים ?

אחרי השבועות המתוחים שעברנו, כעת נושא התקשורת הופך מרכזי במיוחד בשבוע הפסח עבור כולנו, כשהכוכבים מתמקדים בשינויים שעוברים בעיקר על מרקורי כוכב התקשורת שנמצא במזל טלה הלוחמני. במקביל ממשיך לנוע כוכב מרס במזל סרטן, ועלול להביא איתו שבוע חג לא שקט.

זוית פעולה נפיצה שמרקורי יוצר לכוכב פלוטו היצרי מביאה איתה פתיל קצר ומתחים חזקים בתחילת השבוע, אך מעברו של מרקורי בהמשך השבוע למזל שור שם נמצאת גם ונוס הרגשית, מרגיע יחסית את הרוחות .

 

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע

@מרקורי בזוית פעולה מדויקת לכוכב פלוטו היצרי

@ מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל שור

 

הזוית המאתגרת של השבוע – זו הזוית שבין מרקורי כוכב התקשורת שלנו לבין פלוטו היצרי.

צריך לזכור שהזוית הזו מתרחשת כאשר מרקורי עדיין בסוף מזל טלה הלוחמני, וצפויים לנו שנים שלושה ימים לוחמניים בתחילת השבוע. הזוית הזו מביאה איתה מעורבות רגשית גבוהה מאוד ופתיל קצר. מה שאומר שכדאי שנפעל בזהירות וללא סיכונים מכל סוג.

מצד שני, זהו זמן מצוין לשיחות עומק, לסגירת מעגלים רגשיים, ולהחלטות משמעותיות הקשורות לתקשורת עם העולם.

 

 

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברו של כוכב מרקורי ממזל טלה הלוחמני, למזל שור הפייסני והרגוע.

המעבר הזה שמתרחש ביום שלישי יום אחד לפני הסדר לשמחתנו, מציין בנוסף גם את תחילת סוף הזוית של מרקורי כוכב התקשורת עם פלוטו היצרי, אבל זה אומר שבליל הסדר עצמו היא עדיין פעילה למרות הכל, ועלולה להביא איתה ויכוחים סערות ודרמות גם בליל הסדר עצמו.

זהו זמן לחזור לקרקע מעשית הן במלים שלנו והן במעשים, ולהתמקד בעובדות ולא בצד הלוחמני של מרקורי.

הגיע הזמן להרגיע את הרוחות, ולהזכיר לכולם עוד לפני סדר הפסח שכולנו עומדים על אותה הקרקע, שמאות שנים נלחמנו כדי להגיע אליה וליישב אותה.

חשוב בעיקר השבוע לשמור על רוח טובה, לחפש את המחבר בינינו ולא את המפריד, ולתת לרוח הרעה של השבועות האחרונים להתפוגג בהדרגה.

וכך נראית מפת השמים של השבוע

@

 

בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום (כמעט..) סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

 

חדש!  מועדון הכוכבים של יאיר! 

שלום חברים, אתם שעוקבים אחרי כבר שנים ואתם שהכרתם אותי זה עתה, אני רוצה לשאול אתכם: 

@יש לכם שאלות לאסטרולוג מקצועי אבל לא בא לכם להוציא כסף על מפגש עם אסטרולוג?..

@ למדתם בעבר אסטרולוגיה – או שלמדתם לבד – אבל לא עד כדי פענוח מושלם של מפה אסטרולוגית ואתם רוצים להשלים את הידע שלכם בקורס האינטרנטי הטוב ביותר ברשת?..

@ אתם יודעים אסטרולוגיה אבל אין לכם פרטנרים לעניין. ומתחשק לכם לנתח מפות עם אחרים בקהילה אסטרולוגית בניהול אסטרולוג מקצועי?..

 

בשביל  כווולכם הקמתי את מיזם הדגל שלי – מועדון הכוכבים של יאיר!

כן, לכבוד 2023 וכל השינויים שהולכים להיות בה, החלטתי להקים מועדון שיהיה בו מקום לכולכם, שאוהבים אסטרולוגיה כמוני: בואו לקבל ממני תשובות לשאלות אישיות שבדרך כלל מקבלים רק במפגש אסטרולוגי אישי  וגם להשלים את הידע שלכם  בקורס האינטרנטי שלי מאסטר 1 והצטרפו לקהילה האסטרולוגית שאני בונה שמורכבת מאנשים כמוכם וכל זה בלווי אישי שלי 24/7..

 וזה קורה כאן ב מועדון הכוכבים של יאיר 

 @

 

בלוג של אסטרולוג – הבלוג החדש שלי. מוזמנים.

 

אסטרו טיפ – בואו לקבל את הטיפ היומי שיעצים את היום שלכם

 

רוצים תחזית שבועית ומאמרים מעניינים למייל? הצטרפו לרשימת הדיוור שלי

 

@

 

 

@

 

ולמזלות עצמם

טלה

השמש ממשיכה לנוע במזל שלכם ולחגוג לכם ימי הולדת, אבל מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל שור, והגיע הזמן למסע הקניות הגדול לפסח, ולטיולי הטבע.

שור

משהו טוב קורה לכם השבוע, שוורים: מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל שלכם, והשור המופנם שלנו לומד לדבר לשתף לחלוק ולאפשר למלים לפעול אתכם… ועבורכם.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם עובר ממזל טלה הלוחמני למזל שור הרגוע, וזה מאפשר לכם להרגע סוף סוף, ולהתכונן לסדר כמו שצריך, בראש נקי לב טהור ונפש חפצה.

סרטן

מעברו של מרקורי כוכב התקשורת למזל שור המאכלס את הבית החברתי שלכם, מאפשר את המעגלים החברתיים שלכם לפני החג ובחו'ל המועד, ולפתוח חדשים.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם לא יוצרת זויות עם כוכבים אחרים, ואתם עלולים להרגיש קצת לבד השבוע. זמן לשהות בחברת חברים קרובים או בני משפחה אוהבים, כולל הסדר.

בתולה

מעברו של מרקורי כוכב התקשורת למזל שור מקל עליכם, ומזמין אתכם לפני ואחרי החג לנסוע לטייל להתארח ולפגוש בשבוע הזה נופים אחרים ואנשים חדשים. זמן להתדש.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם נפרדת מאורנוס התזזיתי, הלחצים יורדים בהדרגה, והרוחות נרגעות. נצלו את השבוע לפני ואחרים החג לחידוש קשרים, והרחבת מעגלים.

עקרב

מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל שור המאכלס את בית היחסים שלכם, וחשוב במיוחד השבוע להעביר את החג וחו'ל המועד עם הפרטנרים שלכם, או חברים קרובים.

קשת

יופיטר שליט המזל שלכם שוהה במזל טלה הנלהב והאסרטיבי, וכדאי לנצל את שהותו שם בבית הרומנטיקה שלכם כדי לתת מקום גדול יותר לרומנטיקה השבוע, ולאהבה בכלל.

גדי

מיקומו של כוכב מרס במזל סרטן מדגיש השבוע את הצורך להשקיע קצת יותר ביחסים, וחג הפסח בהחלט מאפשר שדרוג שכזה. השקיעו קצת יותר בשיחות עומק וקרבה.

דלי

ונוס הרגשית עוזרת את אורנוס שליט המזל שלכם והמתחים נמצאים בירידה. ונוס ומרקורי במזל שור הופכים את השבוע לביתי ונינוח יותר, ומאפשרים חג נעים והרמוני יותר מתמיד.

דגים

מרקורי כוכב התקשורת עובר לבית התקשורת שלכם, והדגיג המופנם שלנו הופך תקשורתי במיוחד: זמן מצוין לשתף את באי הסדר ובני המשפחה ברגשות ובתכניות ולחדש קשרים מהעבר.

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן