תחזית יומית – חמישי 19 לאוקטובר 23

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

19/10/10

ירח בקשת 90 נפטון 60 שמש ומרקורי 150 אורנוס

שמש במזל מאזניים 150 אורנוס (יציאה) צמידות מרקורי (מדויק!) 150 נפטון (מדויק!)

מרקורי במזל מאזניים 150 אורנוס (יציאה) 150 נפטון (מדויק!)

ונוס במזל בתולה  60 מרס

מרס במזל עקרב 120 סטורן

יופיטר במזל שור

סטורן במזל דגים  ס

אורנוס בשור

נפטון בדגים

פלוטו במזל גדי

היום הזה מגיעות תחושות הבלבול הערפול ואי הודאות לשיאן. זה אולי היום המשמעותי ביותר של השבוע: השמש צמודה למרקורי וביחד הם יוצרים זויות של מתח לנפטון המטשטש ומערפל.

גם הירח יוצר היום זוית פעולה לנפטון, והופך בכך את נפטון לפלנטה המשפיעה ביותר על סדר היום הלאומי החברתי הפוליטי והצבאי שלנו. התוצאה – מעורבות רגשית גבוהה במיוחד, ותחושות חזקות של אי ודאות ואובדן דרך באופן מסויים.

אנחנו נראה את זה כמעט בכל מקום, החל באימפוטנציה של הרשויות בממשלה, המשך בקושי לקבל החלטה עם אכן לפרוץ היום למנהרות היום או בכלל, וכלה בבלגן שמשתרר עכשיו ברצועה ודורש החלטות של כאן ועכשיו.

אל מול כל אלה ניצב עם חכם חזק ומאוחד, וממשלה אבודה ורופסת, שרים אימפוטנטיים והנהגה מבולבלת שעדיין תחת הטראומה של מה שקרה מצד אחד, ואובדן דרך של מה צריך לעשות עם כל הדיעות הסותרות שמסביב.

אין ברירה: למרות הכשלים הגוף העוצמתי והפחות מושפע מכל הרגש הזה הוא צה'ל, ולראשיו צריך להקשיב לפחות היום.

חשוב גם לזכור שזה זמני ועוד שלושה ימים דברים יראו כבר אחרת, תלוי מה קו הפעולה שייבחר לבסוף כמובן. אבל בינתיים חייבים כולנו גם מבחינה אישית לא לאבד את הראש, לזכור שזה תהליך טבעי בצומת דרכים שכזו, ולאט לאט כולנו נתאפס, בשאיפה שזה לא יהיה לאט מדי…

בינתיים – אנחנו נשארים בציר שלנו, רגלים איתנו על הקרקע, נשענים על לוז מדויק עובדות יום יומיות פשוטות ומטלות שצריך לבצע ברמה האישית והיומיומית, מחכים בסבלנות שהעננה הזו של נפטון תתחיל לחלוף, ואפשר יהיה לראות דברים באופן בהיר יותר.

בקיצ, יותר מתמיד – רגלים חזק על הקרקע, והרבה סבלנות ואורך רוח. וחיבוק סבלני שכזה גם ממני, יאיר.

וכך נראית היום מפת השמים

 

@

מאמר שלי מ 2020 שרלוונטי גם להיום – ביבי הטוב מול ביבי הרע

@

בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום (כמעט..) סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

 

חדש!  מועדון הכוכבים של יאיר! 

 בואו לקבל ממני תשובות לשאלות אישיות  וגם להשלים את הידע שלכם  בקורס האינטרנטי שלי מאסטר 1 והצטרפו לקהילה האסטרולוגית שאני בונה שמורכבת מאנשים כמוכם וכל זה בלווי אישי שלי 24/7..

 וזה קורה כאן ב מועדון הכוכבים של יאיר 

 

@

אסטרו טיפ – הטיפ שמעצים את היום שלך

https://chat.whatsapp.com/C6jWg9wbIt217s5MrHT7Fq

 

ואחרון חביב ומלהיב:

בת זוגי היצירתית מירית מעלה את lindos ערוץ התכשיטים המדהימים 

https://www.facebook.com/lindos.mir

@

 

@

 

 

 

ומה קורה למזלות?

חמישי 19/10

טלה

הירח במזל קשת ממשיך להזרים אנרגיה הרפתקנית, אבל מרס שליט המזל שלכם במזל עקרב עלול להתפתות להחלטות פזיזות.. זהירות.

שור

ונוס שליטת המזל שלכם מגלה יציבות מפתיעה במזל בתולה, אבל הירח הקשתי עלול לגרום לשור לעשות שטויות.. היום אתם לא לוקחים סיכונים.

תאומים

השמש צמודה למרקורי שליט המזל שלכם שיוצר במקביל גם זוית של מתח לנפטון הרגשני… מעורבות רגשית גבוהה עלולה לגרום לשיקול דעת גרוע. זהירות.

סרטן

הירח שליט המזל שלכם שוהה במזל קשת האנרגטי, ומאפשר לכם קצת יותר אנרגיה מהרגיל כדי לפעול לעשות וליזום..השתמשו בה בתבונה, סרטנונים

אריה

השמש שליטת המזל שלכם צמודה למרקורי כוכב התקשורת ויש לכם ים של מלים לשתף אבל זוית של מתח בין השמש לנפטון – והרגש שולט… התמקדו בעובדות

בתולה

ונוס הרגשית ממשיכה לנוע במזל שלכם ועוזרת לכם לשים את הביקורת בצד ולפתוח את הלב דווקא בימים קשים שכאלה.. זמן לחפש ולמצוא את מי שמכיל אתכם באמת.

מאזניים

שהותו של כוכב מרס בבית הכספים שלכם עלולה לגרום להוצאות גבוהה מהרגיל, וחשוב לא להתפתות כעת למסע קניות גדול ומיותר. זמן לפעול מאחורי הקלעים עדיין.

עקרב

הירח שוהה עדיין בבית הכספים שלכם  וזה בדיוק המן לעשות סדר בבלגן ולשנות סדרי עדיפויות. כוכב מרס שבמזל שלכם מביא איתו הרבה אנרגיה אבל גם תגובות קיצוניות.. זהירות.

קשת

הירח עדיין שוהה במזל שלכם, ויש לכם יום אחד נוסף לאסוף את עצמכם, ולנסות ולממש רעיונות ויזמות, קשתים. זמן טוב לחשוב כמה צעדים קדימה, למרות הקושי.

גדי

נראה שאתם עדיין לא במיטבכם, גדיים, כשהירח האנרגטי במזל קשת הספונטני והאימפולסיבי נושף בערפכם… זמן להתבונן בדברים מבחוץ, ולפעול באופן ממוקד ויעיל.

דלי

הצד החברתי שלכם פעיל עדיין, וזהו זמן מצוין לפעול ברשתות החברתיות שלכם, להפעיל קשרים, להלחם למען מטרות צודקות. שעות הערב יתאימו לחיבוקים עם קרובים הזקוקים להם.

דגים

נפטון שליט המזל שלכם יוצר היום זויות של מתח 150 מעלות לשמש ולמרקורי, וחשוב היום לעמוד איתן על הקרקע ולא להסחף אחר כל הרגש הזה. התמקדו בפרטים הקטנים.

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן