תחזית יומית – רביעי 1 למרץ 23

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

רביעי 1/3

ירח בסרטן 90 ונוס 120 שמש

שמש בדגים 60 אורנוס

מרקורי במזל דלי צמידות סטורן (כניסה)

ונוס בטלה צמידות יופיטר (מדויק!)

מרס במזל תאומים

סטורן במזל דלי

יופיטר במזל טלה

אורנוס בשור

נפטון בדגים

פלוטו בגדי

 

הירח עובר למזל סרטן הביתי והמשפחתי, וזה הזמן לחזור קצת אל הבית ולהתחיל לארגן אותו לקראת הקיץ שמתחיל להסתער עלינו באכזריות מבלי להשאיר כמעט מקום לאביב…

זה הזמן לפתוח חלונות בבית ובנפש, לאוורר ולהתאוורר, ולהתחיל להחזיר את בגדי הקיץ מהבוידעם. אני אישית הולך כבר שבוע עם מכנסיים קצרים וחיוך קיצי קטן, ומסתבר שזה לא רק אני…

אבל היום הזה הוא מיוחד. כי היום ונוס נצמדת ליופיטר כוכב השפע במזל טלה, והיום הוא מחר אלה ימים עם אנרגיה נפלאה שבהם כדאי לעשות דברים, להזיז את מה שהיה תקוע, לפתוח דלתות, ובכלל להעביר הילוך מבחינה אנרגטית.

כן, כדאי לנצל את היום ומחר לבדק בית אמיתי כדי לראות איזו מהתכניות שלנו כבר מתקדמת ומי מהן זקוקה לעידוד, פרגון וחיבוק.. ופשוט לעשות את זה, עם הרוח הגבית שהצמידות הזו מביאה איתה…

מכסימום – נדחה למחר, כי גם מחר היא בתוקף.

וכך נראית היום מפת השמים

 

@

בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום (כמעט..) סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

מועדון הכוכבים של יאיר ההצעה המדהימה ביותר שיכול לקבל היום כל חובב אסטרולוגיה אמיתי

 

 בלוג של אסטרולוג – הבלוג החדש שלי. מוזמנים.

 

אסטרו טיפ – בואו לקבל את הטיפ היומי שיעצים את היום שלכם

 

רוצים תחזית שבועית ומאמרים מעניינים למייל? הצטרפו לרשימת הדיוור שלי

 

@

 

ומה קורה למזלות?

רביעי 1/3

טלה

הירח שוהה היום במזל סרטן והטלה שלנו ביתי מתמיד. זה הזמן להשקיע במשפחה. צמידות בין ונוס ליופיטר במזל שלכם מביאה איתה גישה אופיטימית

שור

צמידות בין ונוס שליטת המזל שלכם ליופיטר כוכב השפע עשויה לפעול היום לטובתכם, אם תקחו יזמה ותתמירו את האנרגיה הזו למעשים בשטח.

תאומים

הירח עובר לבית החומר והכספים שלכם ומכריח את התאומים שלנו להיות פרקטי. זה הזמן להגדיר מטרות בנושאי כספים, ולהתארגן מחדש

סרטן

הירח עובר היום למזל שלכם ומביא איתו קסם ועוצמה. זה הזמן לסדרת יזמות חדשות ומעניינות, והחלטה לרוץ קדימה ולפעול. יום טוב לפגישות חשובות.

אריה

יש כמה וכמה תכניות ליום הזה, אבל דווקא היום אתם לא ממש במיטבכם. הירח במזל סרטן קורא לפעול בעיקר מאחורי הקלעים, ולא בקדמת הבמה.

בתולה

הצד החברתי שלכם הופך היום פעיל במיוחד, בתולות. כעת הזמן לקדם נושאים שחשובים לכם במוסדות וארגונים בחייכם. בערב – מפגש חברתי.

מאזניים

נראה שאתם נמצאים היום במרכז העניינים. הירח שוהה בבית הקריירה שלכם, וזה בדיוק הזמן לקחת פיקוד ולהריץ קדימה יזמה חדשה ומאתגרת, מאזנאים

עקרב

הירח שוהה היום במזל סרטן השייך גם הוא ליסוד המים. המיקום הזה מביא איתו תחושת נינוחות, ויכולת לפעול באופן הרמוני ולמצוא שתופי פעולה פורים.

קשת

צמידות של יופיטר שליט המזל שלכם עם ונוס הרגשית מביאה איתה פתיחות לרעיונות חדשים גישה רומנטית, ופה ושם גם ניצוצות של אהבה,, תנו לה מקום.

גדי

הירח שוהה היום במזל סרטן שממול ומדגיש את הצורך להשקיע קצת יותר בזוגיות ובמערכות היחסים הקרובות שלכם. אם הלב פנוי – זה הזמן לדייט.

דלי

הירח הסרטני מביא איתו מעורבות רגשית גבוהה ואותה כדאי להשקיע בתחום המקצועי: זמן לפעול מהלב ולנקות את שולחן העבודה מכל המשימות שהצטברו עליו

דגים

הירח שוהה היום במזל סרטן השייך גם הוא ליסוד המים, ומביא איתו פתיחות לרעיונות חדשים ורצון להרחיב אופקים וזירות פעולה. שפרו קשרים עם חו'ל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן