אריה

אריה

8/12/2022

מה לא אמרו על האריות?.. שאין אף אחד בעולם שלהם שנקרא ג"ונגל חוץ מעצמם, שכל משפט שלהם מתחיל במלה "אני", שהם זקוקים כל הזמן שיגידו להם איזה מקסימים הם ואי אפשר בלעדיהם, שכשרוצים מהם משהו תמיד צריך להתחיל במחמאות אחרת אין סיכוי לקבל  מהם צומי, שלא כדאי לצפות מהם לשום דבר כדי שלא להתאכזב, ושיש רק אדם אחד בעולמו של האריה שהוא מקשיב לו, ומתחשב בדעתו: הוא עצמו..

ומה האמת בכל זה? האריה שייך ליסוד האש, ולקבוצת המזלות הקבועים, אלה שכל כך קשה להם להשתנות.. אם תשאלו את האריה – האמת שגם אין לו סיבה לעשות את זה. למה להשתנות, אם אתה מושלם?.. וזה אחרי שמגיל צעיר הוא אומר לעצמו שהאריה הוא מלך החיות, ומלך בכלל. ככה לפחות הוא מרגיש.. כבר בצעירותו הוא הופך להיות באופן אוטומטי מלך הכיתה, וככה זה ממשיך עד לצבא, שם כולם מסתערים אחריו, שכן האריה הוא גם סופר קצין שאוכל שלוש ג"בלאות לארוחת בוקר, ומגיע לקורס קצינים כבר בסוף הטירונות. כי האריה חייב להיות במרכז, ולא סתם הבית שמבטא אותו נקרא בית האגו, איך לא, זה הבית שמבטא את.. ה"אני" שלנו, והוא גם המזל שעליו שולטת השמש. כן, השמש היא שליטת מזל אריה, ובדיוק כמוה – גם האריה אוהב שהוא שולט על הכל סביבו, כולם מכירים בשליטתו זו, והוא מצידו מאיר אותם באהבה וחיבה, בתנאי אחד: שלא ישכחו מאיפה מגיע האור..

האריה הוא יצור מאוד דרמטי, והצבעים שאהובים עליו כמובן הם אדום וזהב. הוא אוהב להכנס כשכולם מסתכלים, כמו שחקן בתיאטרון! ולצאת ? האריה בעצם לא יוצא : כולם יוצאים לפניו, רצוי עם הגב לדלת ותוך השתחוות קלילה, ואם אפשר גם כיפוף ברכיים. רק במקרים כאלה הוא מוכן לוותר על התואר "הוד מעלתו"..

לאריה יש כוח לסחוף את כולם אחריו, לשכנע באופן עדין אך תקיף, ולהשיג בצורה כזו או אחרת בסופו של דבר את מה שהוא באמת רוצה. הרבה מאתנו יכולים ללמוד ממנו את הדרך שבה הוא מגיע למטרה, בעיקר כשהמטרה הזו לא קלה להשגה, והוא משתמש בנוכחותו ובכושר השכנוע שלו כדי לפלס לו דרך. חוץ מהגדי, אפשר לומר שבזה – אין לו מתחרים.

כדי להשיג את מטרתך, נסה להתבונן באריות שבסביבתך, ולראות איך הם מתמקדים על משהו, ולא עוזבים עד שהם משיגים אותו. מהבחינה הזו, הם ממש בית ספר להישגיות, והמדובר גם באריות הצנועים יותר, המסתפקים במועט יחסית.

אולם כדאי לזכור שמתחת לכל אלה, האריה בעקרון מאוד חם ונדיב, אוהב מאוד לפנק, להזמין את כולם, ולהיות זה שקובע באופן סופי לאיזו מסיבה הולכים, מי מקובל ומי לא, ולמי לא כדאי אפילו לצלצל.
לא, האריה לא ממש אוהב להתאמץ, כי הרושם שהוא עושה עובד גם ככה, מכסימום ירביץ איזו שאגה כמו בסרטים, והעולם ישתחווה לפני בעל הרעמה, ובצדק.

הלביאה לעומת זאת – זה כבר סיפור אחר. האשה הזו היא מפיקה, בפוטנציה או בפועל. מנסה כל הזמן לקחת פרויקטים על עצמה, וגם לבצע בצורה מושלמת את ה-כל. יש הבדלים קטנים בין האריה ללביאה, ואפשר לראות את זה בכל סרט טבע מצוי : האריה שוכב לו בין השיחים,  עושה טובה שהוא זז, וחושב איזה שמן שיזוף לשים. באותו זמן להקה של לביאות יוצאת לציד, ומביאה איזה זברה או אנטילופה הביתה לאריה ולגורים, ואפילו מקלפת אותה בשקט כדי שהאריה שלנו לא יתאמץ יותר מדי, חס וחלילה, ויתפס לו הזנב. כן, אלה החוקים שם, ומבט בוחן בסביבה שלנו שמזהה את בני ובנות המזל הזה, עשוי להראות שבצורה מוזרה הם  די תקפים גם כאן…

אולי משום כך האריה יקח לו אשה יעילה במיוחד, והלביאה תמצא לה גבר מעניין ששווה להתאמץ בשבילו ולדחוף אותו קדימה, ולעיתים גם גבר עדין יותר אבל איכותי ששווה לדחוף אותו וללמד אותו על החיים, אבל בכללי – בלי שניהם שום דבר לא יזוז, וכל אירוע בלי איזה אריה או לביאה בסביבה – ועדיף כמובן במרכז המעגל, איך לא – יהיה פשוט חסר טעם: ככה לפחות הם חושבים, והאמת – זה גם די נכון, בעצם..

התאמת מזלות
תראו מי מתאים לכם ע”פ התאמת המזלות.

תחזית שבועית – 4 לדצמבר 22

אז.. מה קורה השבוע בכוכבים?

שתי זויות אופטימיות של ונוס ומרקורי עם יופיטר, וזוית של עימות של השמש עם מרס  ואפשר לומר שמשהו בהחלט משתנה באווירה השבוע. כשבנוסף לכל אלה מעברם של מרקורי כוכב התקשורת שלנו וגם של ונוס הרגשית למזל גדי הקשוח  שמכריח אותנו להפשיל שרוולים,  ולהתמודד באופן פרקטי לא עם הפחדים או הרגשות אלא עם העובדות, על ידי יצירת עובדות חדשות.

זה לא יהיה קל, אבל זה בהחלט גורם לנו להתפכח, ולעבור משלב של מעורבות רגשית גבוהה אי ודאות ולחצים מסוגים שונים, לשלב של קביעת עובדות בשטח, והמצאותנו כאן – ועכשיו.

 

 

התהליכים המשמעותיים השבוע בכוכבים

@ ונוס בזוית פעולה 90 לנפטון המטשטש ומערפל

@מרקורי וונוס בזויות פעולה 90 ליופיטר האופטימי

@מרקורי וונוס עוברים למזל גדי

@השמש בזוית של עימות לכוכב מרס

 

זוית פעולה בין ונוס הרגשית לנפטון הרגשניזו זוית לא קלה, שכן נפטון הוא אוקטבה גבוהה של ונוס ועלולה בקלות לגרום לכם לאבד השבוע גבולות, הן בנושאי יחסים והן בכל מה שקשור לחומר וכספים.

זהו זמן להתמקד בעיקר בעובדות ובפרטים הקטנים, שכן הרגשות הערפול והטשטוש שמביא איתו נפטון עלולים למסמס תכניות מעשיות, ולגרום לכם בקלות לאבד פרופורציות.

חשוב במיוחד עכשיו להמנע מצעדים מיותרים במערכו היחסים, ולא להעמיס יותר מדי על הפרטנרים שלכם.

זהו פרק זמן יצירתי מאוד עם אפשרות לחשוב מחוץ לקופסה, אבל החלטות  מעשיות – כדי לדחות לאמצע השבוע והלאה.

 

הזויות האופטימיות של השבועאלה זויות הפעולה בין ונוס הרגשית ומרקורי כוכב התקשורת שלנו, ליופיטר האופטימי כוכב השפע.

מרקורי בזוית פעולה ליופיטרזו זוית שמביאה איתה תקשורת שמחה ואופטימית, אך הבעייה שזו זוית פעולה שמקצינה את האופטימיות וגם את המשקפיים הורודים שבהם אנחנו רואים את המציאות…

התוצאה – אופטימיות יתר, שיוצרת בעייה בהערכת קשיים או מצבי פעולה, הוצאת כספים גבוהה, והערכות מצב שגויות.

מה עושים? נשענים על עובדות ומספרים, ולא על תחושות בטן.

מי בעיקר יושפע? מזלות תאומים בתולה קשת ודגים

 

ונוס בזוית פעולה ליופיטרזו זוית שפותחת באופטימיות את הלב, אך גם את הארנק, כלל את שניהם מהסיבות הלא נכונות…

כמו עם מרקורי – זוית פעולה ליופיטר גורמת לאופטימיות יתר בהחלטות הקשורות ליחסים אך גם להוצאת כספים, להשקעות, ולנהיגה בדרכים.

הזוית הזו עלולה להביא איתה הוצאות גדולות במיוחד בעיקר בגלל סיבות רגשיות, וגם אכילת יתר..

מה עושים? שמים גבולות, משאירים ביציאה לקניות את כרטיס האשראי בבית, ודוחים קניות עם אפשר לשבוע הבא

מי בעיקר יושפע? מזלות שור עקרב אריה ודלי מאזניים סרטן גדי וטלה

 

זוית העימות של השמש עם מרס בהילוך אחוריזו זוית מעט מסוכנת, שכן היא עלולה להכניס אותנו לויכוחים ועימותים שעלולים בקלות להדרדר ולהביא איתה אלימות מילולית או פיזית, והחלטות גרועות

מה עושים? נמנעים השבוע מויכוחים מוגזמים או עימותים מיותרים בגלל האפשרות שאלה יסלימו. זה אומר לא מגזימים בויכוחים, ולא מתעקשים על המלה האחרונה.

מי בעיקר יושפע? מזלות אריה דלי עקרב ושור, טלה מאזניים סרטן וגדי

 

מרקורי עובר למזל גדיהתקשורת שלנו הופכת מעשית ופרקטית, אבל גם פסימית. אנחנו רואים בעיקר את הצדדים השליליים של כל סיטואציה, מקטרים מתלוננים ומתעקשים לא להאמין בעצמנו.

מה כן? זו זוית שמקדשת עשייה, ולא קיטורים. כעת קובעים עובדות בשטח, ולא מיללים כמה הכל קשה כבד יקר וגרוע: פשוט עושים, וכך יוצאים מהלופ הפסימי הזה.

מי בעיקר יושפע מזה? מזלות תאומים בתולה דגים וקשת

 

ונוס עוברת למזל גדיונוס הרגשית הופכת מעשית, וזהו זמן לא לבזבז זמן על גישה רומנטית חסרת בסיס, אלא על גישה מעשית בעלת כוון שמצליחה להוציא אותנו מהבוץ בחשבון הבנק למשל על ידי סגירת אוברדרפט, וחזרה לבסיס פעולה מעשי.

זהו זמן לא טוב להיכרויות חדשות בגלל הגישה הסקפטית של ונוס כעת, אבל כן זמן טוב לממש יחסים לחתום על חוזים, למימוש יחסים דרך נישואים או מימוש שותפויות בהסכמים וחוזים – זמן לגבולות מעשיים של קשרים רגשיים או מסחריים, ומימושם בהסכם

מי בעיקר יושפע? מזלות שור עקרב אריה ודלי מאזניים סרטן טלה וגדי.

 

וכך נראית מפת השמים של השבוע

@

וכך נראה פרק 9 ב בלוג של אסטרולוג שלי

 

@

 בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום (כמעט..) סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

 בלוג של אסטרולוג – הבלוג החדש שלי. מוזמנים.

 

@

אסטרו-זום צומת דרכים, מערכות יחסים, משברים, מימוש פוטנציאל, מפת דרכים עתידית

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 700 שקלים 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת 3 מפות: שתי מפות לידה + מפה שלישית – מפת הקשר הזוגי עצמו: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 900 שקלים  

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

 

@

 

@

 

2

ולמזלות עצמם

טלה

מרס שליט המזל שלכם עדיין בהילוך אחורי, ובעימות עם השמש עלול לגרום לעימותים מיותרים עם סמכויות, ופגיעה בכם. זמן לוותר להתפשר ולראות הכל בעיניו של מי שממול.

שור

ונוס שליטת המזל שלכם בזוית אופטימית ליופיטר – הזהרו מבזבוזי כספים, ומקניות רגשניות. מעבר ונוס למזל גדי מחזיר אתכם לקרקע, אולם גם לגישה פסימית. סבלנות.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם בזוית פעולה ליופיטר מביא איתו שיקול דעת גרוע ואופטימיות יתר: הצמדו לעובדות. מעבר מרקורי למזל גדי מביא איתו שיקול דעת מעשי, וקרקע יציבה ופרקטית.

סרטן

מעברם של מרקורי וונוס למזל גדי שממול מאפשר לכם להתבונן בחייכם ובמערכות היחסים שלכם באופן מעשי ומדויק, ולפעול בהתאם. הגיע הזמן להתארגן מחדש.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם במזל קשת ההרפתקני, אולם זוית העימות עם מרס שממול עלולה לגרום לויכוחים ועימותים ולסיכונים בהמשך:הצמדו לעובדות ואל תאבדו את הראש.

בתולה

הילוכו האחורי של כוכב מרס בבית הקריירה שלכם עלול להביא איתו החלטות גרועות מבחינת יזמות וכספים. נסו להתייעץ עם אחרים ובעיקר להמנע עכשיו מסיכונים מיותרים

מאזניים

מעברה של ונוס שליטת המזל שלכם למזל גדי מאותת שהגיע הזמן להשקיע יותר בבית וביחסים עם בני הבית. זמן לדבר לשתף ולחלוק רגשות ותכניות עם בני המשפחה, ולשפר תקשורת.

עקרב

בית התקשורת שלכם הופך מודגש כעת כשגם מרקורי וגם ונוס עוברים אליו: הגיע הזמן לפתוח את הלב, עקרבים, ולדבר מתוך מקום רגיש ומרגיש. זמן לאפשר לקרובים להתקרב יותר..

קשת

השמש ממשיכה לחגוג לכם ימי הולדת, אבל ונוס ומרקורי עוברים מהמזל שלכם למזל גדי: הגיע הזמן לעשות סדר בחשבון הבנק, ואת הצד ההרפתקני להמיר בצד סקרני שחושב מעשית.

גדי

מזל טוב, גדיים: אל המזל שלכם עוברים בהמש השבוע גם מרקורי כוכב התקשורת וגם ונוס הרגשית, וזה בדיוק הזמן להוריד מעט את השריון הקשוח, ולאפשר למלים להגיע מהלב..

דלי

השמש ממשיכה לנוע בבית החברתי שלכם ולעזור לכם להרחיב את המעגל התקשורתי שלכם. מרקורי וונוס עוברים למזל גדי, וזה הזמן לנקות משקעים שהצטברו, ולדבר על הכל…

דגים

השמש ממשיכה לנוע בבית הקריירה שלכם ולהפעיל אתכם בעוצמה אמביציוזית, בזמן שמרקורי וונוס עוברים למזל גדי בבית החברתי שלכם: הגיע הזמן להתיידד מחדש עם העולם…

מזל אריה תחזית שנתית – ראש השנה 2022

איפוק ושליטה: הילוכו האחורי של כוכב מרס בין סוף אוקטובר 22 לינואר 23 עלול לגרום לבלגן בדיאלוג שלכם עם מוסדות וארגונים בחייכם. חשוב עכשיו לא לריב עם סמכויות ולא לירות לעצמכם ברגל. גם חברים וידידים כדאי לא להרחיק עכשיו.

צמיחה אישית: יופיטר במזל טלה מביא איתו כמה חודשי צמיחה והרחבת אופקים: זמן לשדרג קשרים עם ח'ול, ואולי גם לימוד של משהו חדש שמביא איתו אפשרויות חדשות של התפתחות אישית.

קריירה ודרייב: יופיטר כוכב השפע עובר לבית הקריירה שלכם בחודש מאי: הגיע הזמן לגל חדש של אמביציה, אריות,  והפעם – כתהליך ארוך טווח.

דרמות ביחסים: ונוס בהילוך אחורי במזל שלכם ביולי וספטמבר עלולה לגרום לקצרים בתקשורת ביחסים, וריבים מקומיים. נסו להמנע מהמוקשים שבתהליך ואל תתנקו.

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן