תחזית שבועית – 5 למרץ 23

אז.. מה קורה השבוע בכוכבים? 

אם יש מלה שנחזור עליה שוב ושוב בשבוע הבא, זו המלה מתח. השמש בזוית מתוחה לכוכב מרס האגרסיבי, תדאג שהמתח הזה ישמר ממש עד סופו של השבוע. אבל המעבר המשמעותי של השבוע שישפיע על כל קבוצת המזלות המשתנים – דגים קשת בתולה ותאומים – הוא כמובן מעברו של כוכב סטורן הקשוח למזל דגים.

סטורן מביא איתו את בשורת הדיוק, המיקוד, בניית מסגרות פעולה אקטיביות, ובעיקר תחושות של כובד ובדידות כשהוא מנסה ללמד אותנו איך מממשים פוטניאל, פרקטי רגשי או חברתי, ובאופן מעשי.

 

 

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע

@ השמש בזוית פרקטית לאורנוס התזזיתי

@ כוכב סטורן עובר למזל דגים

@ השמש יוצרת זוית פעולה מדויקת לכוכב מרס האגרסיבי

 

הזוית המעשית של השבוע – זו זוית הפעולה של השמש עם כוכב אורנוס התזזיתי

הזוית הזו מביאה איתה כמה אפשרויות נאות לשיתופי פעולה בכל התחומים, אולם חשוב לזכור שצריך ליזום אותם – הדברים לא יקרו מעצמם…

השבוע חשוב במיוחד שלא לנתק קשרים שלא עומדים בציפיות שלנו, שכן כשהזוית הזו תסתיים נרצה לחזור לקשר, אבל אולי זה כבר יהיה מאוחר מדי…

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות אריה דלי עקרב ושור דגים קשת תאומים ובתולה.

 

 

הזוית האגרסיבית של השבוע – זו זוית הפעולה בין השמש לבין כוכב מרס האגרסיבי.

הזוית הזו מכריחה אותנו להקשיב לגוף שכן כעת הוא זקוק למינון גבוה במיוחד של פעילות, אחרת זה יתנקם במערכות היחסים שלנו

כעת הזמן לחזור לחדר הכושר, ולחילופין לחזור להליכות לריצות ולהרבה אקשן פיזי, אחרת נרגיש מתוסכלים ומרירים, ומי שיסבול זו הסביבה הקרובה שלנו.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות אריה דלי עקרב ושור, טלה מאזניים סרטן וגדי

 

המעבר המשמעותי בשמים השבוע – זהו מעברו של סטורן הנוקשה ממזל דלי למזל דגים.

בגדול, המעבר הזה מביא איתו את התחושה שהגיע הזמן להפשיל שרוולים ולהתמקד בכאן ובעכשיו, וזה נכון בעיקר למזלות המשתנים שמאופיינים ביכולת להתאים את עצמם לסיטואציות מסוגים שונים ולזרום עם מה שיש

אז זהו, שמעכשיו הזרימה הזו תקבל אופן הרבה יותר נוקשה, שיטתי, ובעיקר מעשי. וזה – בהחלט יעשה טוב לרבים מאתנו שהתקשו לממש פוטנציאל בגלל היכולת להתפזר ולמסמס סיטואציות: מעכשיו – זה הולך להשתנות…

מי בעיקר יושפע ממעברו של סטורן? מזלות גדי סרטן טלה ומאזניים, דגים קשת תאומים ובתולה.

וכך נראית מפת השמים השבוע

 

@

 

בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום (כמעט..) סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

 

חדש! רוצים לקבל אסטרולוג צמוד, את הקורס האינטרנטי שלי מאסטר 1 וגם להיות חלק ממיזם ההיכרויות החדש שלי? כן, זה אפשרי! כאן ב מועדון הכוכבים של יאיר ! 

 

 בלוג של אסטרולוג – הבלוג החדש שלי. מוזמנים.

 

אסטרו טיפ – בואו לקבל את הטיפ היומי שיעצים את היום שלכם

 

רוצים תחזית שבועית ומאמרים מעניינים למייל? הצטרפו לרשימת הדיוור שלי

 

@

 

@

 

ולמזלות עצמם

טלה

זוית פעולה בין השמש למרס שליט המזל שלכם עלולה לגרום למתח בלתי פוסק לאורך השבוע. חשוב לא לייצר ויכוחים וחילוקי דיעות כי הם עלולים בקלות להסלים. זמן להרבה כושר פיזי,ולחזרה לגוף.

שור

ונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל טלה האגרסיבי וברוב ימות השבוע לא מייצרת זויות עם כוכבים אחרים. משום כך אתם עלולים להרגיש לבד במערכה, וחשוב להמנע ממתחים מיותרים שעלולים לקלקל יחסים יפים. פעלו בזהירות.

תאומים

כוכב מרס ממשיך להביא איתו מרץ ואנרגיה למזל שלכם אבל מרקורי שליט המזל שלכם נמצא במזל דגים הרגשני, והרגשות שולטים כעת, לטוב ולרע. הזהרו מהחלטות רגשניות ללא שיקול דעת אמיתי.

סרטן

יש הרבה מיסוד המים השבוע כשמרקורי במזל דגים ביחד עם השמש וסטורן עובר גם הוא למזל הזה. הגיע הזמן להקשיב יותר ללב, אבל לדעת גם לתרגם אותו לצד היצירתי שלכם ולא רק לצד הרומנטי.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם שוהה במזל דגים הרגשי ויוצרת זוית מעשית עם כוכב אורנוס וזוית כסחנית עם מרס, מה שאומר שהאריה שלנו מתוח מהרגיל: חשוב השבוע לשמור על שליטה ואיפוק, ולא לאבד אותן, לא משנה מה יקרה.

בתולה

השמש ומרקורי במזל דגים שממול ואליהן מצטרף גם סטורן הנוקשה – אין ספק שלפניכם תקופה משמעותית מאוד שתאתגר אתכם הן ביחסים ובשותפויות והן מבחינת הצורך ההישגי לתרגם תוצאות להצלחות. חשוב במקביל לא להסתגר רגשית.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל טלה המאכלס את בית היחסים שלכם, כשהיא ללא זויות עם כוכבים אחרים. נראה שהכל עליכם השבוע, כך לפחות אתם עלולים להרגיש. זמן טוב לקבל החלטות אופן סוליסטי, ללא תלות בדעת הסביבה.

עקרב

פלוטו שליט המזל שלכם נמצא במעלה האחרונה במזל גדי לפני המעבר שלו למזל דלי. זהו זמן טוב להתבוננות עומק במקום שבו אתם נמצאים כרגע, ולחשבון נפש אמיתי. מעברו של סטורן לבית הרומנטיקה והיצירתיות יעזור לכם לתרגם את הלב הרגיש לעובדות בשטח, ופה ושם גם להפוך תהליכים לרשמיים

קשת

מקבץ הכוכבים הגדול שהולך ומתהווה במזל דגים מסמן מגמה משמעותית בתקופה הקרובה: הגיע הזמן להשקיע בבית, במשפחה, במחויבויות שלכם, ובשנוי סדרי עדיפויות מהצד ההרפתקני אל הצד הקבוע המאורגן ומממש הפוטנציאל. יהיה מעניין…

גדי

סטורן שליט המזל שלכם עובר השבוע למזל דגים הרגיש השייך ליסוד המים, וזה אומר שהגיע הזמן להוריד קצת את החומה הגדיית המוכרת, ולהתחיל לפגוש את עולם הרגש גם בחלקים הרכים והחשופים שלכם. יש לכם שנתיים וחצי להתרגל לתהליך כי לכם יותר מלאחרים זה עלול להיות מאתגר ומורכב.

דלי

אחרי שנתיים וחצי קשוחות למדי מגיע גם הזמן שלכם לנשום לרווחה: כוכב סטורן הנוקשה עובר מהמזל שלכם למזל דגים, ועכשיו הזמן להראות לעולם מה קיבלתם ולמדתם, ולממש הכל בלי לחץ אלא מתוך רצון והבנה. צאו לעולם, דליים…

דגים

נראה שהאתגר הגדול בתקופה הקרובה יהיה עליכם, דגיגים. מעברו של סטורן למזל שלכם הוא מעין סוג של טירונות, שבו הוא חוזר ומלמד אתכם לגבי הכללים המשמעותיים של החיים מצד אחד, ועל הדרך שבה תוכלו לממש את הכשרונות שלכם בעולם הממשי ולא הרגשי או הדמיוני. זה עלול להיות לא קל למזל עדין כמו דגים, אבל בהחלט מלמד..

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן