כאן ועכשיו – מה קורה בכוכבים? 3 למרץ 2020

אז… מה קורה היום בכוכבים?

על פניו זה יום של תחושות כובד בדידות ואפילו חשבון נפש רגשי מסויים, ו…לא. זה לא בגלל הבחירות – זה בהחלט בגלל מצב הכוכבים. נשים לב למשל לזוית האדומה בין הירח לשמש, שמבטאת קונפליקט בין הנפש והיומיום שלנו לבין הצורך לפעול באופן מסויים, שעלולה להביא איתה גם קונפליקט עם בוסים ואחראים, או בגדול בין מה שאנחנו מרגישים לבין מה שהיינו רוצים לעשות…

זו זוית יומית ספציפית, שמעידה בעיקר על אפשרות של חילוקי דיעות ולא על הסכמות משותפות. מהמקום הזה כדאי לפעול היום בעדינות כיון שאם צצות אי הסכמות כאלה וקצרים בתקשורת לאורך היום הן עלולות בקלות להתפתח ולהגרר למאבקי כוח וויכוחים מיותרים, וחבל מה עושים? מגלים איפוק ואורך רוח ו..מחפשים את המכנה המשותף, ולא את המפריד.

אולם הזוית הקשה היום היא זוית הפעולה המדויקת בין סטורן הנוקשה לונוס הרגשית (מסומנת באדום). הזוית הזו מביאה איתה בעצם סוג של חשבון נפש רגשי זמני של פרק הזמן הזה, אם כשהמדובר במערכות היחסים שלכם, ואם כשהמדובר בדיאלוג שלנו עם העולם. כן, העולם עשוי להציב היום גבולות ברורים בין הרצון והשאיפה לבין מה שקורה בשטח, הן מבחינת עובדות והן מבחינת פרטים קטנים או אנשים ביקורתיים מולנו, ויתכן אף שזו הביקורת שלנו על עצמנו שגורמת לנו כאמור להפוך את היום הזה – ואפילו את מחר – ליום יומיים של חשבון נפש רגשי אמיתי של כאן ועכשיו, וממנו – לקבלת העובדות כפי שהן, ופעילות בהתאם.

הזוית הזו מראה פעמים רבות גם על הצורך להתארגן מחדש מבחינה כלכלית תוך כדי שאנחנו מארגנים בהתאם גם את הנעשה בחשבון הבנק שלנו. כעת הזמן לדיאלוג עם אנשי מקצוע – יועץ פיננסי מנהל סניף הבנק סוכן ביטוח וכו – כדי לשפר ולהתארגן קצת אחרת, ולהחזיר לעצמנו ולחיינו תחושת בטחון שקצת אבדה לאחרונה. זוית מהסוג הזה היא זו שגורמת לנו לפעול עבור עצמנו בדרך שלילית לכאורה: היא מכבידה ומעמתת אותנו עם מה שיש ומכריחה אותנו לפעול בהתאם, ובאופן מדויק ואחראי – ובלי פשרות.

זוית כזו מגיעה לפעמים בזמן שאנחנו מתאכזבים מאוד כשדברים לא עומדים בציפיות שלנו, או לחילופין כשהחיים זורקים עלינו שלל משימות ומטלות ומעמיסים על כתפינו הצרות עוד מטלות ומשימות. אכזבה או כובד החיים? יש מצב שגם וגם, אבל יש גם מצב שאחרי הבנת הדברים והתמודדת איתם נוכל גם למצוא דרך לפעול ולהפעיל אותם באופן ממודר ומדויק, תורכי תורכי מה שנקרא, ולהפוך את היום ומחר לימים לא רק של חשבון נפש אלא גם של הגדרת משימות מדויקת, ביצוע חכם – והורדת הסלע הקטן הזה מהגב – ומהלב..

לכן כדאי לקחת את היום הזה בעדינות אך בחכמה, ולנסות ולהמנע ממעורבות רגשית גבוהה מדי שעלולה למנוע מאתנו קבלת החלטות חכמות תוך שיקול דעת מעשי. פשוט – להצמד לעובדות, ולפעול איתן ובעוצמה.

וזה – כבר תלוי בנו עצמנו.

 

מצב הכוכבים היום:

שלישי

ירח בתאומים 90 שמש 150 יופיטר

שמש במזל דגים 60 מרס

מרקורי במזל דגים בהילוך אחורי 60 אורנוס

ונוס בטלה 90 יופיטר (יציאה) 90 פלוטו (יציאה) 90 סטורן (מדויק!)

מרס במזל גדי

יופיטר במזל גדי 120אורנוס 60 נפטון

סטורן בגדי צמידות פלוטו (יציאה)

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

ומה קורה למזלות?

 

שלישי 3/3

 

טלה

תקשורת – זו מלת המפתח של היום הזה, טלאים. הירח שוהה לו במזל תאומים ונראה שאתם עירניים ונמרצים מהרגיל. מקבץ הכוכבים במזל דגים מלמד עדיין על צורך להיות זהירים מאוד בכל מה שקשור לכספים.

 

שור

יום לא קל לשוורים. זוית פעולה בין סטורן הנוקשה לונוס הרגשית שליטת המזל שלכם מביאה איתה תחושות של כובד ואפילו בדידות מסויימת. סטורן דורש להחזיר רגלים לקרקע, רגשית וגם כלכלית. יום להתארגנות מחודשת.

 

תאומים

הירח שוהה לו יום נוסף במזל שלכם, והקסם האישי שלכם בשיאו. יום מצוין לפגישות שלא הספקתם לבצע אתמול, ולשיחות משמעותיות הקשורות לעתיד הקרוב. הילוכו האחורי של מרקורי ממשיך להביא איתו ערפול ובלבול, ומצבי רוח משתנים.

 

סרטן

לא ממש היום הטוב שלכם, סרטנונים. הירח שוהה לו במזל תאומים ואתם לא ממש במיטבכם. זמן לעשות קצת פחות, לנוח קצת יותר, ולהזהר לא לריב עם אחראים ובוסים בגלל זוית פעולה בין השמש לירח. ממחר הכל משתנה.

 

אריה

הצד החברתי שלכם פעיל היום, אריות, וזהו זמן להזיז דברים הקשורים למוסדות וארגונים ולקדם את מה שחשוב לכם באמת, כעת כשהבחירות כבר מאחורינו ואפשר להתפנות למה שחשוב באמת: ליומיום שלנו.

 

בתולה

נראה שאתם הם אלה שנמצאים היום באור הזרקורים, בתולות. הירח שוהה לו בבית הקריירה שלכם, הקסם האישי שלכם בשיאו, וזה בדיוק הזמן לקדם תכניות ויזמות מכל הסוגים. תנו לאמביציה לרוץ קדימה.

 

מאזניים

פתיחות לרעיונות חדשים עשויה להביא איתה יזמה חדשה ומפתיעה, למרות שבגדול זה אינו יום קל בהכרח: סטורן הנוקשה מביא איתו יום של חשבון נפש מסויים ובעיקר חשבון נפש פרקטי של כאן ועכשיו. זמן לתעל את כל הרגש הזה לעשייה בשטח.

 

עקרב

הירח התאומי מביא איתו יום מורכב ובו כדאי לפעול בזהירות מכסימלית, עקרבים. זה אינו זמן טוב לקחת סיכונים מכל סוג שהוא. כעת הזמן לפעול באופן מדויק עקבי ובעיקר ברור. הזהרו במיוחד בכבישים ובדרכים.

 

קשת

הירח שוהה לו בבית הזוגיות והיחסים שלכם, קשתים, אלמנט שמדגיש את הצורך שלכם היום בדיאלוג ועדיף בגובה העינים. בין אם המדובר בדיאלוג זוגי או בדיאלוג עם שותפים או בני ברית – כעת הזמן לדבר לשתף ולחלוק יותר מכל דבר אחר.

 

גדי

התחום המקצועי מצריך עכשיו מעורבות מיוחדת, גדיים, אולם זוית הפעולה בין סטורן שליט המזל שלכם לבין ונוס הרגשית מביאה איתה קונפליקט בין הרצוי למצוי, ובין הרגש למעשה. נסו לחפש היום את המכנה המשותף בין הדברים ולא את המפריד.

 

דלי

פתיחות לרעיונות חדשים מביאה איתה גישה חדשה ומאפשרת, ושמה את הדגש על כל מה שקשור לראיית כל התמונה מצד אחד, ולהגדרה של תכניות פעולה לעתיד הקרוב מצד שני. זהו זמן להתנער לשים את הרגש בצד ולהתמקד בעובדות.

 

דגים

הצד הביתי והמשפחתי מודגש היום במיוחד, דגיגים. הרגישות שלכם גבוהה במיוחד, השמש ממשיכה לחגוג לכם יומולדת, והילוכו האחורי של מרקורי במזל שלכם מביא איתו עדיין צורך להתמודד עם הערב הקרוב וסגירת מעגלים שמיצו את עצמכם. סבלנות…

ובינתיים.. יומקסים!

מיאיר 🙂

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן