כאן ועכשיו – מה קורה בכוכבים? 4 למרץ 2020

אז… מה קורה היום בכוכבים?

אחרי כמה ימים מוטרפים ומכבידים הירח עובר סופסוף למזל סרטן הביתי, ומנסה להתחיל להעניק לנו את מה שאנחנו באמת זקוקים לו בימים אלה: חיבוק חם וביתי, משהו רך להתעטף בו, מקום מכיל ומנחם.. בקיצור – בית.

אמה מה, בדיוק כשהוא נכנס לשם הוא יוצר זוית פעולה עם כוכב מרס שנמצא ממול, במזל גדי, מיקום שיוצר קונפליקט בין הצורך שלנו לרוץ לפעול ולעשות, לבין הצורך להתכרבל בין זרועות חמות ולקבל חיבוק, או פוך שלא נגמר מול הסדרה שהקלטנו אתמול בטלביזיה ואין לנו אפילו את הזמן לראות אותה…

אז.. רכות והתמסרות  מול הצורך בפעולה נמרצת אגרסיבית וחד משמעית – זה הקונפליקט העיקרי של היום הזה. ולא נשכח גם את הכובד הרגשי של ונוס בזוית לסטורן הנוקשה שאתמול הגיעה לשיא – גם היום היא עדיין פעילה: זה סוג של כובד שלא עובר ברגע, אלא גורם לך להרהר שוב ושוב במקום שבו אתה נמצא בו כרגע ממקום ביקורתי ושיפוטי, ובמהות החיים בכלל… אוף

אז מה יש לנו היום? קונפליקט שבין הצורך להתפנק בחיבוק לבין הצורך לפעול, והרהרת מכבידה וביקורתית על מהות החיים, וכמובן תוצאות הבחירות שלאט לאט מתחילות להתבהר ומתברר שהן פחות קשות ממה שחשבנו, ובסופו של דבר…

יום שכזה.

ועכשיו – כל מה שנותר זה לארוז את עצמנו באריזה רגשנית אך פרקטית, ולהתנהל בחכמה – וגם ביעילות לשם שינוי – ביום הזה שבו נדנדה רגשית שעולה ויורדת, ושלל מטלות שאיכשהו קצת שכחנו מהן בלהט הדרמה הפוליטית המעצבנת, ועכשיו הן חוזרות אלינו בדלת האחורית…

בוטום ליין – לתת חיבוק ללב, לעטוף אותו באריזה קשוחה אך סלקטיבית ורגישה לחיבוקים רנדומליים, ולצאת לדרך חדשה-ישנה עם מלאי של אנרגיה חדשה שמגיעה מהשמש הפתאומית והכיפית הזו שבחוץ, ולאט לאט לנקות את שרידי הפחד שעוד נשארו שם, בעטיפה הזו שתיכף תתקלף ותחזיר אותנו לעצמנו…

או יה.

 

מצב הכוכבים היום:

 

רביעי  4/3

ירח בסרטן 180 מרס 60 ונוס ואורנוס 120 מרקורי

שמש במזל דגים 60 מרס

מרקורי במזל דגים בהילוך אחורי 60 אורנוס וונוס

ונוס בטלה 90 יופיטר (יציאה) 90 פלוטו (יציאה) 90 סטורן (יציאה)

מרס במזל גדי

יופיטר במזל גדי 120אורנוס 60 נפטון

סטורן בגדי צמידות פלוטו (יציאה)

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

ומה קורה היום למזלות?…

רביעי 4/3

טלה

אחרי יומיים תקשורתיים מאוד עובר הירח למזל סרטן, המעורבות הרגשית גבוהה ומתחזקת, ונושאי בית ומשפחה דורשים מכם מעורבות רגשית ומעשית גבוהה יותר. זמן להשקיע בבית ובסביבתו, ובעיקר בבני הבית, טלאים. בערב – חוזרים לביחד.

 

שור

ונוס שליטת המזל לשכם עדיין תחת זויות הפעולה עם פלוטו וסטורן, ועדיין כבד לכם. כעת אתם צריכים שתים שלוש תכניות פעולה בתחומים שונים כדי להתארגן מחדש, ולפעול באופן ברור ומדויק יותר. תקשורת – זו המלה המשמעותית היום: דברו, ואל תשמרו בבטן.

 

תאומים

אחרי יומיים שבהם הייתם במיטבכם באופן יחסי והירח שוהה במזל שלכם, הגיע הזמן לתרגם זאת לעובדות בשטח. נכון שמרקורי כוכב התקשורת עדיין בהילוך אחורי אבל בגדול זהו עדיין זמן להתחיל להתארגן מחדש, להבין מי נגד מי, אבל… עדיין לא לפעול.

 

סרטן

אחרי יומיים שבהם לא ממש הייתם במיטבכם, הגיע הזמן לחזור לקרקע, סרטנונים. הירח עובר לו למזל שלכם, הקסם האישי שלכם בשיאו, וזהו זמן מצוין לשנות כיוון, לצאת קצת מעצמכם, ולהתמקד ביזמה חדשה או שתים. קדימה.

 

אריה

נראה שאתם לא ממש במיטבכם היום, אריות. הירח שוהה לו במזל סרטן, וזהו זמן לפעול באופן חכם ומשתף יותר מכל דבר אחר, ובעיקר לנקות משקעים רגשיים שהצטברו. זמן להוריד הילוך ואת הפגישות החשובות לדחות למחרתיים.

 

בתולה

הירח שעובר היום למזל סרטן מדגיש את היכולת שלכם לצאת קצת מעצמכם ולחפש לכם שיתופי פעולה מסוגים שונים, בתולות. זהו זמן להתמקד ביכולת לחלק סמכויות, ולפעול עם אחרים למטרות שהן גדולות מדי עבורכם. במקום לפעול סוליסטית – נסו לפעול בשנים.

יהיה מעניין…

 

מאזניים

ונוס הרגשית שליטת המזל שלכם סופגת עדיין אש מסטורן הנוקשה, ולא קל לכם על הלב. בין אם המדובר באכזבה מתהליך שאתם עוברים או מאחריות יתר שנפלה עליכם ואתם זקוקים לבצע יותר מתמיד – קחו רגע עם עצמכם, התבוננו בדברים, ופעלו בזהירות ובאחריות.

 

עקרב

פתיחות לרעיונות חדשים וגישה מעט שונה עשויה להביא איתה הצלחה להזיז דברים שהיו תקועים מבחינתכם בזמן האחרון. זמן לפעול קצת אחרת ובעיקר לחשוב מחוץ לקופסה הן כדרך לפתרון בעיות, והן כדרך לדיאלוג יצירתי מסוג אחר שמקדם דברים.

 

קשת

ונוס הרגשית ממשיכה לנוע בבית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם, והיכולת שלכם להתלהב גבוהה מתמיד. זהו זמן טוב להגדיר מחדש תכניות פעולה, ולעשות דברים לא רק מהראש אלא גם ובעיקר מהלב. שעות הערב יתאימו לשיחות נפש ושיחות קרבה

 

גדי

הירח עובר היום לבית הזוגיות והיחסים שלכם, גדיים, אלמנט ששם את הדגש על כל מה שקשור ליכולת שלכם להשקיע קצת יותר בפרטנרים ובשותפים שלכם, ובעיקר במי שנמצא ממול. יום מצוין לשיחות של אחד על אחד, ובגובה העינים.

 

דלי

הירח שבמזל סרטן הוא לא המקום המעדף על הדלי שלנו, בעיקר בגלל מעורבות רגשית גבוהה יחסית שממנה הדלי בטח כלל קצת נרתע. אולם ונוס הרגשית שוהה בבית התקשורת שלכם, ותעזור לכם להזיז דברים שחשובים לכם, למרות הקושי לבצע.

 

דגים

הירח שוהה היום במזל סרטן השייך גם הוא ליסוד המים, אלמנט שמדגיש את היכולת שלכם להזיז דברים באופן נינוח יותר. למרות הרצון להגדיר מחדש את תכניות הפעולה שלכם, בעיקר אלה לטווח ארוך. כדאי לחכות עד שמרקורי כוכב התקשורת יצא מהילוכו האחורי. התמקדו כעת בשמירה על איזון בחשבון הבנק.

 

ובקיצור – יומקסים!

מיאיר 🙂

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן