תחזית שבועית

תחזית שבועית -25 לדצמבר 22

אז.. מה קורה השבוע בכוכבים?

מצב הכוכבים בשבוע האחרון של השנה מראה לנו שמץ ממה שצפוי לנו בשנה הבאה, ואם נתייחס למצב הכוכבים שאכן מתחיל ביום ראשון ה 1 לינואר 2023, הוא אכן אינו מעודד במיוחד: מרקורי מאט לקראת כניסה להילוך אחורי, מרס עצמו בהילוך אחורי במזל תאומים, זוית של מתח בין השמש למרס, מקבץ כוכבי גדול במזל גדי… לא בשורה גדולה, בלשון המעטה.

אבל כל זה הוא בעצם המשך ישיר לחודשיים האחרונים שעברו עלינו, בהבדל משמעותי אחד: יופיטר שחוזר למזל טלה, ומחזיר חלק מהאנרגיה הישירה והעוצמתית שחסרה לנו כל כל כך לאחרונה.

בשבוע הזה, השבוע האחרון של שנת 2022, אפשר לחוש בו בעיקר דרך שרידי זוית הפעולה שלו עם השמש, שמתפוגגת בהמשך השבוע ודרך מבול האירועים האלים ששוטף אותנו שלא רק מעברו למזל טלה אחראי לכך, אבל הוא בהחלט תורם.

המקבץ הגדיי הקודר הזה של השמש ונוס מרקורי ופלוטו ילווה אותנו השבוע בנימה פסימית במיוחד, אל תוך החורף שאמור להיות בשיאו בשבועות הקרובים, ושנראה שלא מתייחס רק למזג האוויר.

האם יספיק אורו של יופיטר לגרש את החושך או חלק ממנו, ולהלחם על הדברים שחשובים ללוחם האש הזה שנשלט על ידי מרס? רק כשמרס יצא מהילוכו האחורי נדע, כיון שרק אז יתאזן קמעא סדר הכוחות בין אקטיבי לפסיבי, מודע ללא מודע, מואר לחשוך.

ובינתיים – נחווה את התהליך הזה מהצד, בהתבוננות מהורהרת ופסימית, לקראת שנה משמעותית מאוד שבה ישחקו להם תפקיד מרכזי יופיטר סטורן ובעיקר פלוטו, אותו כוכב שהוא זה ששולט בעקיפין על האופק של המדינה.

יהיה מפחיד, מעצם וכמובן כמו תמיד – מרתק.

 

 

 

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע

@מרקורי נכנס להילוך אחורי במזל גדי

@ ונוס הרגשית נצמדת למרקורי כוכב התקשורת

@ השמש בזוית של מתח מדויקת 150 לכוכב מרס

 

 

הזוית הקשה של השבוע – זו זוית המתח בין השמש, המיקוד האנרגטי של כולנו, לבין כוכב מרס בהילוך אחורי.

שני הכוכבים הכי אקטיבים במפת השמים שלנו יוצרים זוית של מתח, כשכל אחד בעצם פונה אנרגטית לכוון אחר…

מכירים את המשפט כשיד שמאל לא יודעת מה עושה יד ימין? זה בהחלט עשוי להיות האפקט של התהליך הזה, שלמרות שהוא לא ארוך ההשפעה שלו בהחלט עלולה לגלוש גם לשבוע הבא ובעצם לתחילת השנה הבאה…

אפשר להשתמש גם בשמות אחרים שגם מתאימים להפליא למצב הפוליטי עכשיו, כמו מתח בין הרשות השולטת והמחוקקת לרשות המבצעת, החלטות גרועות שנלקחות על סמך אינטואיציה שמכזיבה ולא על סמך המציאות בשטח, עשיית יתר שבו לא היה צריך להיעשות דבר, ועוד ועוד…

בגדול – הזוית מצביעה על קונפליקט בין מה שאנחנו רוצים ומחליטים לבין מה שאנחנו עושים בסופו של דבר, כולל כעסים שלא הצלחנו לפתור ודווקא עכשיו מבקשים להתפרץ ולהרוס יחסים, או סתם לריב.

זהו מתח שקשה להסביר כי אין בו צורך אמיתי, אבל צריך לפרק אותו בעדינות אך בתקיפות, כי כולנו מה זה רגישים בימים אלה…

 

הזוית החיובית של השבוע – זו הצמידות בין ונוס הרגשית למרקורי כוכב התקשורת שלנו, והיא מתרחשת כשמרקורי כבר נכנס להילוך אחורי.

צמידות בין השנים האלה בדרך כלל מביאה איתה אלמנטים חיוביים המחברים מלים ורגשות, ראש ולב, ועוד הגדרות מהסוג הזה.

ואכן, בפרק זמן זעיר זה – משהו כמו יומיים – המלים שלנו יכולות לקבל הרבה יותר קסם ומשמעות, וכדאי לנצל אותם כדי לקדם את מה שחשוב לנו באמת.

העניין הוא שמרקורי כבר נמצא בהילוך אחורי, ואת האנרגיה הזו כדאי לנצל גם לסגירת מעגלי תקשורת שמיצו את עצמם, וגם כדי לומר דברים שלא היה לנו אומץ לומר אותם בזמן או חרטה על משהו שכן אמרנו…

זה כוון חשיבה מעניין, ואני בהחלט ממליץ למי שיש כמה כיסים רגשניים כאלה שהצטברו ומעיקים עליו, פשוט לעשות זאת כעת…

מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מכיון שונוס ומרקורי חולשים על כל המזלות וקבוצות הפעולה שלהם פחות או יותר – כולנו.

וטוב שכך..

 

 

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברו של מרקורי כוכב התקשורת שלנו שנמצא במזל גדי להילוך אחורי.

הילוכו האחורי של מרקורי נמשך כשלושה שבועות, לאחר כשלושה חודשים של הליכה קדימה, ואיסוף אינפורמציה מסוגים שונים.

כעת בהילוך האחורי הזה מגיע זמן העיכול של כל זה, וגם הצורך לנקות מהסיסטם מעגלי תקשורת שמיצו את עצמם, וכשהמדובר במזל גדי המדובר קודם כל בכל מיני סוגים של מערכות סביבנו, הסכמים, חוזים, שיתופי פעולה, או הפרת הסכמים וחוזים על ידינו או אחרים, עזיבת מערכות כמו החלטה להתפטר, עזיבת מוסדות ארגונים חברות וכו, והתבוננות עומק משמעותית על כל המקומות שבהם החברה לוקחת חלק בחיינו ובעיקר בצדדים הרשמיים של הדיאלוג איתה

גם מערכות אישיות יותר כמו נישואים או שותפויות יכולות לקבל עכשיו התבוננות נוספת.

זמן טוב לסגירת מעגלים אישיים שמיצו את עצמם, ולפנות מקום למעגלים חברתיים חדשים כשמרקורי יתחיל לנוע קדימה

מי בעיקר יושפע מההילוך הזה? מזלות תאומים ובתולה וגם המזלות הקרדינליים- גדי סרטן טלה ומאזניים 

וכך נראית מפת השמים השבוע

@

 

 

 בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום (כמעט..) סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

 בלוג של אסטרולוג – הבלוג החדש שלי. מוזמנים.

@

 

אסטרו טיפ – בואו לקבל את הטיפ היומי שיעצים את היום שלכם

 

@

אסטרו-זום צומת דרכים, מערכות יחסים, משברים, מימוש פוטנציאל, מפת דרכים עתידית

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת 3 מפות: שתי מפות לידה + מפה שלישית – מפת הקשר הזוגי עצמו: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו  

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

 

@

@

 

ולמזלות עצמם

טלה

מרס שליט המזל שלכם ממשיך בהילוכו האחורי גם השבוע, אולם כוכב יופיטר עובר לשלישון הראשון של המזל ומחזיר אנרגיה לאלה שנולדו בשבוע הראשון של מזל טלה. נצלו אותה בתבונה.

שור

מקבץ הכוכבים הגדול במזל גדי מחזק את הצורך להרחיב אופקים ולהכנס לשלב של צמיחה אישית. לימודים מסוגים שונים וקידום אישי לתפקידים טובים יותר – זה הזמן לאלה.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם עובר להילוך אחורי במזל גדי המכביד, ואולי זה באמת להשלים חוסרים ופערים הקשורים ללימודים לתעודות לקורסים מקצועיים ולשדרוג מערכות כמו שותפויות בחייכם. זמן לסגירת מעגלים.

סרטן

השמש מרקורי ונוס ופלוטו ששוהים במזל גדי שממול מדגישים בעיקר את הצורך לעבוד ולהשקיע במערכות היחסים: זוגיות חברות נישואים או שותפויות – זמן לדבר לשתף ולחזק תשתיות – או להתקדם.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם מתקדמת במזל גדי הקשוח, שמכריח אתכם להשקיע יותר מחשבה בנושאי עבודה ומקצוע. זמן להגדיר מחדש מטרות ויעדים לחודשים הקרובים, אריות, ולפעול לפי לו'ז מדויק

בתולה

הילוכו האחורי של כוכב מרס בבית הקריירה שלכם ביחד עם מעברו של מרקורי להילוך אחורי, מצריכים בדק בית אמיתי בכמה וכמה תחומים. זמן טוב גם לבדק בית רגשי ורומנטי..

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם שוהה עדיין במזל גדי הנוקשה ונפגשת עם מרקורי כשהוא בהילוך אחורי, במפגש מעניין שמאפשר לעשות קלוז'רים – סגירות מעגל – עם העבר הרגשי, ושיחות עומק סטייל פנינו לאן. מעניין.

עקרב

כל נושא התקשורת שלכם מקבל עכשיו דגש מיוחד כשבית התקשורת שלכם עמוס כל כך בימים אלה. זמן לפתח קשרים חדשים, להתמקד ביזמות תקשורתיות חדשות, לדבר לשתף לחלוק ולחזר – זה זמן המלים לעקרבים.

קשת

העומס הכוכבי בבית החומר והכספים שלכם מכריח אתכם עכשיו לפעול באופן חכם ומדויק, לארגן מחדש את כל נושא הכספים וההוצאות, לשדרג את התחום המקצועי, אך לא להוציא כספים על מה שאין לכם בו צורך אמיתי.

גדי

המסע של השמש מרקורי ונוס ופלוטו במזל שלכם ממשיך גם השבוע, ומעמיס עליכם לא מעט אקשן, אירועים, התייחסות לכמה וכמה נושאים בו זמנית, וכל זה כמובן בגישה הרצינית והאחראית של הגדי שלנו. תנו מקום לאקשן וכמה שיותר!

דלי

מקבץ הכוכבים במזל גדי מעיק מעט מאחורי הקלעים, וזהו זמן לנקות משקעים שהצטברו ולהתמודד עם פחדים שעולים עכשיו, כדי שלא יעצרו אתכם מלממש תכניות ורעיונות. יופיטר במזל טלה מחזיר בהדרגה התלהבות וריגוש.

דגים

נראה שהצד החברתי שלכם פעיל במיוחד בימים אלה עם כל הגודש הכוכבי במזל גדי, והפעילות החברתית שלכם מסועפת בהתאם. זהו זמן מצוין להרחיב מעגלי תקשורת, ולהפגש עם חברים טובים שקצת נעלמו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן