תחזית שבועית

תחזית שבועית – 18 לדצמבר 22

אז.. מה קורה השבוע בכוכבים? 

בגדול אפשר לומר שהשבוע הזה מתרחשים שני תהליכים שהם מאוד שונים זה מזה, הן באופיים והן בסגנון ובדרך הפעולה שלהם.

מצד אחד, השמש עוברת למזל גדי וביחד עם ונוס ומרקורי ופלוטו שנמצאים שם יוצרת עוגן חזק של מקבץ 4 כוכבים ביסוד האדמה במפה, שמצביע על כובד וביקורתיות מצד אחד, אבל גם על היכולת לרדת ולהשקיע בבניית לקרקע יציבה יותר.

מצד שני יופיטר כוכב השפע חוזר היום למזל טלה השייך ליסוד האש, והוא ירביץ במזל טלה ריצה מסיבית עד חודש מאי 23, מה שאומר גודש ושפע של יסוד האש. זוית הפעולה שלו עם השמש מייצגת נאמנה את רוח הקונפליקט בין שני גושי האנרגיה האלה.

בגדול, יסודות האדמה והאש יככבו במפת השבוע, כשמרס ממשיך לנוע במזל תאומים השייך ליסוד האויר…

 

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע

@זוית של מתח 150 בין ונוס הרגשית למרס האסרטיבי

@יופיטר כוכב השפע והמרחבים עובר למזל טלה

@השמש עוברת ממזל קשת למזל גדי

@ השמש יוצרת זוית פעולה עם יופיטר כוכב השפע

 

הזוית המתוחה של השבוע זו זוית המתח בין ונוס הרגשית למרס כוכב האקשן בהילוך אחורי במזל תאומים.

זו זוית מורכבת שמצביעה על מתחים בין הצד הרגשי במערכות היחסים שלנו, לבין הצורך לשנות גישה מבחינת פעולה ויזמה, ולסגור מעגלים לפני שבאמת אפשר להתמסר להרמוניה רגשית בקשרים קרובים.

זהו זמן הקשור לסגירת קצוות ומעגלים מהעבר בהם פעלנו באופן פזיז או לא מתחשב או מודע לעצמו, ופגענו באחרים או נפגענו בעצמנו, וכעת קשה לנו להתמסר לאהבה לפני שננקה משקעים שהצטברו או פעולות שגויות ופזיזות ללא שיקול דעת

זמן טוב לדבר לשתף ולחלוק נושאים שעד עכשיו השארנו מתחת לפני השטח, כדי לאפשר לנו בהמשך להחלים פגיעות שלנו ושל אחרים וליצור דף תקשורתי חדש

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות שור עקרב אריה ודלי, מאזניים טלה סרטן וגדי.

 

 

המעבר הקטן של השבוע זהו מעברה של השמש למזל גדי ממזל קשת.

קשה לקרוא למעבר העונתי הזה מעבר קטן, אלא אם מנתחים במקבל גם מעבר גדול יותר, זה של יופיטר כוכב השפע למזל טלה.

שני המעברים האלה קובעים בעצם את אופיו של השבוע הזה ובעצם בגדול גם של השבוע הבא.

השמש במזל גדי מכריחה אותנו להתמקד בקרקע שמתחת לרגלינו, ולפעול באופן חכם כדי שתהיה יציבה ותומכת, הן בתחושה והן בחשבון הבנק שלנו.

היא מצטרפת בכך לונוס הרגשית ולמרקורי כוכב התקשורת שלנו, וביחד מאפשרת לנו ליצור בסיס תמיכה עוצמתי שילווה אותנו בתקופה הקרובה, עם כל השינויים שילוו אליו.

זמן לפעול מתוך שיקול דעת פרקטי, ולנסות לראות את כל התמונה – ואז לקבל החלטות לא רק כאלה שנועדו לכבות שריפות, אלא גם החלטות מעשיות גם בתחום הכספים ובתחום הכלכלי בכלל לטווח ארוך.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות אריה דלי עקרב ושור, גדי טלה מאזניים וסרטן.

 

 

המעבר הגדול של השבוע זהו מעברו של יופיטר ממזל דגים השייך ליסוד המים, למזל טלה השייך ליסוד האש.

יופיטר עובר השבוע למזל טלה ורץ קדימה  עד שהוא עובר למזל שור ב17 למאי

זה אומר בגדול בערך חצי שנה של אנרגיה טלאית עוצמתית, אנרגיה מרדנית ולוחמנית במזל טלה השייך ליסוד האש.

החודשיים האחרונים בהם שהה יופיטר במזל דגים התאפיינו במעורבות רגשית גבוהה, בגישה פסיבית וחולמנית משהו, ובאופן מסוים גם בסוג של אי ודאות דווקא בזמנים שבהם היתה נחוצה לנו ודאות עוצמתית וקבועה.

אין ספק שהחודשיים האחרונים היו לא קלים, ולא מעט מאיתנו הרגישו אמנם יצירתיים ורגשניים, אולם גם אבודים בחלל.

כעת מגיע מעברו של יופיטר שמעיר מחדש את האש הראשונית של מזל טלה, ואיתו את התקווה המחודשת לשינוי, הן בקצב הדברים והן באופיים ואיכותם. התהליך הזה יושלם בגדול עם חזרתו של כוכב מרס להילוך רגיל בחודש ינואר, ואז ייסגרו גם לא מעט מעגלים שעדיין פתוחים עכשיו, אסימונים יפלו, ההארות יגיעו, והדרך תיראה פתאום הרבה יותר ברורה ומוארת לכולנו.

כשזה יקרה גם נחזור לאנרגיית הצמיחה והאופטימיות שחסרה כל כך בזמן האחרון, ויחזרו אלינו גם הכוחות להלחם על הדברים שחשובים לנו, שחלקם היה סגור מאחורי הקלים בזמן האחרון מחוסר חשק רצון ואפילו יכולת לחשוב באופן אופטימי, ולפעול בהקדם.

רק סבלנות…

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות טלה מאזניים סרטן וגדי, אריה וקשת, ובעצם…כולנו.

 

 

הזוית האופטימית של השבועזו זוית הפעולה בין השמש, מיקוד הדברים האנרגטי, לבין יופיטר כוכב השפע והמרחבים שעובר למזל טלה ממש ביום שבו השמש עוברת למזל גדי, ויוצרת בבת את תפנית אנרגטית עוצמתית.

הזוית הזו מעוררת בלב רבים מאתנו אופטימיות ותקוה, רצון להלחם מחדש על עקרונות ודברים שחשובים לנו, ורצון לחזור למעגלי צמיחה אנרגטיים מחודשים.

חשוב גם לזכור כשיש מעבר עוצמתי שכזה למזל ביסוד האש עלולות להגיע גם פעולות אלימות כאלה ואחרות ממקום דרמטי יותר, ולכן כדאי להזהר מאמצע השבוע ועד אמצע השבוע הבא.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות טלה גדי סרטן ומאזניים, ומזלות האש קשת ואריה.

 

וכך נראית מפת השמים של השבוע

@

 

@

 בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום (כמעט..) סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

 בלוג של אסטרולוג – הבלוג החדש שלי. מוזמנים.

@

 

אסטרו טיפ – בואו לקבל את הטיפ היומי שיעצים את היום שלכם

 

@

אסטרו-זום צומת דרכים, מערכות יחסים, משברים, מימוש פוטנציאל, מפת דרכים עתידית

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 700 שקלים 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת 3 מפות: שתי מפות לידה + מפה שלישית – מפת הקשר הזוגי עצמו: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 900 שקלים  

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

 

@

 

@

 

@

 

ולמזלות עצמם

טלה

יופיטר כוכב השפע עובר למזל שלכם השבוע, ומחזיר לכם חלק מהאמון שלכם בעצמכם, שיושלם עם חזרתו של מרס להילוך רגיל בחודש ינואר. עוד קצת סבלנות

שור

ונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל גדי השייך גם הוא ליסוד האדמה אבל יוצרת זוית של מתח עם מרס:חשוב לא לריב השבוע עם בוסים ואחראים וגברים עם פוזה בגלל שטויות..

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם שוהה במזל גדי הדורשני ומכריח אתכם לפעול באופן רציני ואחראי במיוחד. זה הזמן לחשוב כמה חודשים קדימה ולא להתמקד רק בכאן ובעכשיו.

סרטן

יופיטר כוכב השפע עובר השבוע לבית הקריירה שלכם וישהה שם כחצי שנה. זה בדיוק הזמן להתארגן מחדש, ולהשקיע ביזמות חדשות או יזמות שנתקעו בעבר.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם עוברת למזל גדי הקשוח, והאריה שלנו נאלץ להפשיל שרוולים ולהתחיל להשקיע קצת יותר במה שחשוב לו באמת. אל תקחו כעת שום דבר כמובן מאליו.

בתולה

יופיטר כוכב השבוע עוזב את בית היחסים שלכם ועובר לבית השמיני: הגיע הזמן לאסוף כוחות, ולהתמקד במטרות החשובות באמת שתמיד תכננתם אבל פחדתם מהאתגר שבהן..

מאזניים

יופיטר כוכב השפע שם וחוזר אל בית הזוגיות והיחסים שלכם, פותח אפשרויות להעמקת קשר רגשי קיים ואף מביא איתו אפשרויות לשותפים ובני ברית. לא חייבים לפעול לבד מאזנאים..

עקרב

התחום המקצועי עשוי לקבל עכשיו זריקת מרץ רצינית עם מעברו של יופיטר למזל טלה. זמן להגדיר מחדש את המטרות המקצועיות שלכם לחצי השנה הקרובה ו..לפעול בהתאם.

קשת

יופיטר שליט המזל שלכם ששהה בבית המשפחה בחודשיים האחרונים, חוזר ועובר למזל טלה המאכלס את בית היצירתיות והרומנטיקה שלכם.. זמן לפתוח את הלב, ולהדליק מחדש את אש האהבה…

גדי

מזלטוף, גדיים! השמש עוברת למזל שלכם שם נמצאים כבר ונוס ומרקורי ונראה שהשנה הקרובה תהיה עשירה בתכנים ומעניינת במיוחד. הגיע הזמן לחשוב מחוץ לקופסה ולרענן את השורות, גם בבית ובמשפחה.

דלי

הדלי שלנו נכנס השבוע לחצי שנה חברתית מאוד, כשיופיטר כוכב השפע עובר לבית החברתי שלכם. הגיע הזמן להרחיב את המעגלים, ולאפשר לאנשים חדשים ומעניינים להכנס לחייכם

דגים

אחרי חודשיים במזל שלכם שבהם הביא איתו יופיטר כמה אפשרויות חדשות לפעולה והעצמה, עובר יופיטר לבית החומר והכספים שלכם, ויעזור לכם לתרגם את כל התובנות החדשות למעשים וליזמות ואפילו לכסף…

2 thoughts on “תחזית שבועית – 18 לדצמבר 22”

  1. בקיצור, קונסטלציה של "מעפר באת ואל עפר תשוב" שמש שורפת את האדמה ויופיטר עוזר לה מהטלה החם ומרס האישי (מאש) משיב את הרוח החמה שנושבת על האש הזו ממזל תאומים האוירי ומלבה אותה ולכן זה שורף את האדמה – הגדי… מעניין מה יביא יום?

    1. באמת מעניין…אלא שהצירו הקיצוני הזה של אדמה ואש הוא לא צירוף פורה, והקונפליקט בין שניהם נשאר עקר. מקווה שמאצע ינואר הדברים ישתנו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן