תחזית שבועית

תחזית שבועית – 13 לנובמבר 22

אז.. מה קורה השבוע בכוכבים? 

השמש שולחת זוית של מתח לכוכב מרס שתלווה אותנו חלק מהשבוע, ותביא איתה פתיל קצר שכדאי מאוד לנסות ולמנוע אותו. במקביל מבהיר לנו כוכב מרס שנראה שהרגש תופס פיקוד השבוע בזוית שהוא יוצר עם נפטון, אם כי לא בדרך שאנו מצפים לה, וזה אומר שנצטרך להזהר מאשליות פנטזיות ומעורבות רגשית גבוהה.

ואחרי כל זה – ונוס ומרקורי נשברו סופית במזל עקרב והם בורחים האחד אחרי השני אל החופש והספונטניות שבמזל קשת.. שבוע שכזה.

 

התהליכים המשמעותיים של השבוע

@ השמש בזוית של מתח 150 למרס

@ונוס עוברת למזל קשת

@ מרקורי עובר למזל קשת

מרס בהילוך אחורי בזוית פעולה מדויקת לנפטון הרגשני

 

 

הזוית הקשה של השבוע – זו זוית הפעולה של כוכב מרס עם כוכב נפטון הרגשני.

הזוית הזו עלולה למסמס את היציאה שלנו לפעולה. מרס הוא אמנם כוכב האקשן אבל נפטון המטשטש ומערפל ממסמס את המטרות שלנו והופך את היציאה אליהן לתלויות מצב רוח תואם.

הצירוף של הילוכו האחורי של כוכב מרס וזוי הפעולה עם נפטון עלול להיות קטלני לעשייה וליזמות שלנו כעת, ולגרום לנו לדחות דברים או לעשותם בגלל המעורבות הרגשית הזו.

בגלל הזוית הרגשנית של מרס עם נפטון מצבי הרוח שלנו משתנים במהירות ומביאים איתם קושי לממש רעיונות ויזמות ותסכול לא קטן.

נדנדת הרגש הזו שמשנה את מצבי הרוח שלנו במהירות, עלולה להביא איתה תחושות של או ודאות וקושי לעמוד בלוחות הזמנים שלנו, צורך להסתגר וקושי ליהנות מהדברים פי שהם.

מכיון שמרס נע לאט בהילוך אחורי הזוית עלולה לקחת לא מעט זמן, תוך שהיא יוצרת קושי לממש רעיונות ויזמות בכלל, ורגשנות דרמטית במקום פעולה פרקטית אמיתית.

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות טלה מאזניים גדי וסרטן, דגים קשת תאומים ובתולה.

 

 

הזוית האלימה של השבועזו זוית המתח בין השמש לכוכב מרס שמביאה איתה פתיל קצר ותגובות קיצוניות, שחלקן גם אלים.

אולי משום כך כדאי השבוע גם כשאנחנו כועסים – לשמור על פרופורציות, ולא לאבד את הראש…

 

 

הרגשות השבוע – ונוס הרגשית עוברת ממזל עקרב המעיק והטעון למזל קשת האופטימי הספונטני ובעיקר החופשי.

נראה שחיי האהבה שלנו משתחררים השבוע, ואווירה שמחה ואופטימית יותר עוטפת את כל מה שקשור ליחסים זוגיות והיכרויות חדשות.

ונוס במזל קשת מוסיפה טאץ' הרפתקני ולא מחוייב לאהבה ולמערכות היחסים שלנו, וכשהלב יוצא לחופשי הוא מביא איתו כמה סיכונים וכמה ריגושים מעניינים, ואיתם גם הקושי לפעול במסגרת קשוחה.

החלטות פזיזות ביחסים – זו הסכנה הגדולה של הזוית הזו, וכדאי אמנם כאמור להקשיב ללב, אבל את הפעולות שהוא מציע ללוות בפיקוח הדוק של ההגיון שלנו, כדי למנוע סיכונים מיותרים.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות מאזניים טלה סרטן גדי קשת תאומים בתולה ודגים.

 

 

התקשורת השבוע – מעברו של מרקורי כוכב התקשורת שלנו בעקבות מעברה של ונוס למזל קשת, משנה את התקשורת שלנו ואת סדרי העדיפויות הקשורים אליה

כשמרקורי היה בשבועות האחרונים במזל עקרב השייך ליסוד המים, כולנו סבלנו מתקשורת עוינת, חשדנית ואפילו מניפולטיבית ואלימה.

כעת כשהוא עובר למזל קשת השייך ליסוד האש, אנחנו מתעוררים לתקשורת שמחה ומהירה, אסוציאטיבית  ונמרצת, שעלולה להיות גם אימפולסיבית מאוד ולגרום לנו לקבל החלטות פזיזות, וזו הסכנה בתקשורת שכזו: המהירות שבה מתקבלות החלטות – בשליפות מהשרוול או בהימור אסוציאטיבי על ההחלטה הנכונה, לא תמיד עם בסיס פרקטי אמיתי.

התוצאה – החלטות מהירות ושמחות אמנם אבל גם לא מעשיות ומאכזבות מבחינת התוצאה, ופה ושם אפילו מביאה לסיכונים של ממש בכבישים ובדרכים בהחלטות פזיזות שאנחנו מקבלים, או בנושאי הוצאת כספים.

הזוית הזו אמנם שמחה ומביאה איתה שינוי מרענן בדרך קבלת ההחלטות שלנו, אבל מצד שני גם סיכונים ילדותיים שחצנות ורברבנות, וחשוב להשען כל הזמן על העובדות ולא להתעקש על המלה האחרונה עם אינפורמציה שאינה נכונה.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות תאומים בתולה דגים וקשת.

 

וכך נראית מפת השמים של השבוע

 

 

@

 בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום (כמעט..) סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

 בלוג של אסטרולוג – הבלוג החדש שלי. מוזמנים.

 

@

אסטרו-זום צומת דרכים, מערכות יחסים, משברים, מימוש פוטנציאל, מפת דרכים עתידית

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 700 שקלים 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת 3 מפות: שתי מפות לידה + מפה שלישית – מפת הקשר הזוגי עצמו: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 900 שקלים  

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

 

@

 

 

ולמזלות עצמם

טלה

שבוע רגשני טעון ולא מעשי, שחשוב להשען בו על העובדות מצד אחד, ולא לאפשר למצבי הרוח לגרום לנו למסמס החלטות ופעילות. זהירות.

 

שור

ונוס שליטת המזל שלכם עוברת השבוע למזל קשת, וזה אומר שכדאי להזהר מאוד בהחלטות מעשיות ובנושאי כספים בשבועות הקרובים חשבו פעמיים לפני כל הוצאה והמנעו מסיכונים מכל סוג

 

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם עובר למזל קשת השייך ליסוד האש המאכלס את בית היחסים שלכם. התקשורת שלכם שמחה ופעילה אולם חשוב להזהר מהחלטות חסרות סבלנות וצורך בסיפוק מיידי שגורמות לתוצאות מאכזבות.

 

סרטן

הסרטן נחשב למזל מופנם הזקוק לבטחון רגשי אולם מעברם של ונוס ומרקורי למזל קשת מביא איתו קושי לפעול באופן אסרטיבי מדי בלי להפגע. שמרו על הכספים שלכם.

 

אריה

השמש שליטת המזל שלכם יוצרת השבוע זוית של מתח עם כוכב מרס ואתם עצבניים וחסרי שקט. חשוב כעת לא לנתק קשרים ולא לאפשר למתח לקלקל מערכות יחסים איכותיות.

 

בתולה

מעברם של ונוס ומרקורי למזל קשת מעביר חלק מהאנרגיה שלכם אל הבית וסביבתו, כשמערכות היחסים בבית הופכות משמעותיות במיוחד. חשוב לא לריב אלא להדגיש עכשיו את הביחד.

 

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם עוברת ממזל עקרב למזל קשת המאכלס את בית התקשורת שלכם: הגיע הזמן לתקשורת שמחה, ספונטנית ואותנטית, ולחיוך המאזנאי המוכר שקצת נעלם לאחרונה…

 

עקרב

גם ונוס וגם מרקורי עוברים מהמזל שלכם אל מזל קשת המאכלס את בית החומר והכספים שלכם. חשוב מאוד עכשיו לא לבזבז כספים ומשאבים על פינוקים או על הימורים והשקעות אימפולסיביות: התייעצו לפני כל מהלך כספי.

 

קשת

מיקומם גם של ונוס וגם של מרקורי במזל שלכם גורם לרוח הקשתית ההרפתקנית השמחה להתחזק: זהו זמן טוב להרחבת מעגלי תקשורת וחברים, ולתכניות מאתגרות במיוחד.

 

גדי

מעברם של מרקורי וונוס למזל קשת שנמצא מאחורי הקלעים של הגדי, עלול לגרום לכם לעשות שגיאות בשיפוט ולגרום לתוצאות מאכזבות. כעת חשוב בעיקר להזהר מהלא ידוע, ולאו דווקא דרך מעשים אלא דרך שמירה על הקיים.

 

דלי

הצד החברתי שלכם הופך פעיל כעת כשגם מרקורי וגם ונוס עוברים למזל קשת. זהו זמן טוב לפעילות עם מוסדות וארגונים בחייכם, להרחבת המעגלים החברתיים שלכם, ובעיקר לגידול בשתופי הפעולה שלכם עם אחרים.

 

דגים

זוית הפעולה בין מרס לנפטון שליט המזל שלכם עלולה לגרום להחלטות מוטעות, ולתחושה של ערפול וחוסר יציבות. יותר מתמיד חשוב השבוע להשען על עובדות ובעיקר על הפרטים הקטנים, ולא על שמועות והחלטות רגשניות מסוגים שונים. עובדות, דגיגים!

@

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן