תחזית שבועית

תחזית שבועית – 27 לנובמבר 22

אז.. מה קורה בכוכבים השבוע? 

מפת השמים השבוע מורכבת מאוד ולא קלה לפענוח, כששלל הזויות הדיסהרמוניות שנוצרות בו משפיעות על הרבה תחומים בחיינו בו זמנית.

מרקורי וונוס מככבים בשמים השבוע בשלל זויות מתח ועימות, כשמרס בהילוכו האחורי הופך להיות גורם לא רק לאי הבנות אלא גם לעשיית יתר במקומות שאינו נדרש, ומוקד למתחים ולחצים וקצרים בתקשורת.

שבוע מאוד מתוח בכל מה שקשור להחלטות אופרטיביות בגלל שיקול דעת שגוי הן אישית והן בטחונית או פוליטית, שעלול לגרום לאירועים אלימים בגלל אי הבנת התהליכים שמתרחשים עכשיו מתחת לפני השטח.

המלה זהירות הופכת להיות רלוונטית מתמיד השבוע, ובכל התחומים.

 

התהליכים המשמעותיים של השבוע

מרקורי וונוס בזוית של מתח 150 לכוכב אורנוס

מרקורי בזוית פעולה 90 לכוכב נפטון

מרקורי וונוס בזוית של עימות 180 לכוכב מרס בהילוך אחורי

 

השבוע הזה משפיעות עלינו בעיקר חמש זויות דיסהרמוניות, והשפעתן מתרחשת כמעט בו זמנית. שתי זויות מתח, שתי זויות עימות וזוית פעולה אחת הן באמת לא מעט לשבוע אחד, גם בגלל שמי שיוצרים אותן הן שני כוכבים: מרקורי כוכב התקשורת שלנו וונוס הרגשית. 

אמנה אותן אחת אחת ואת ההשפעה האפשרית שלהן:

 

מרקורי בזוית של מתח לכוכב אורנוס – הזוית הזו מכניסה הרבה מתחים לתקשורת שלנו, ותקשורת מתוחה כזו גורמת להרבה קצרים בתקשורת אי הבנות כעסים ותסכול ופה ושם גם לניתוקי קשרים.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות תאומים בתולה קשת ודגים.

 

ונוס בזוית של מתח לכוכב אורנוס – הזוית הזו מכניסה הרבה מתחים למערכות היחסים ולדיאלוג שבינו לבינה, אך גם הרבה מתחים להחלטות משמעותיות הקשורות לחומר ולכספים שלנו, מה שעלול בסופו של דבר לגרום לנו לקבל החלטות פזיזות ולסבול בהתאם.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו של ונוס? מזלות שור מאזניים עקרב דלי אריה סרטן גדי וטלה.

 

זוית פעולה – 90 מעלות בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו לנפטון הרגשי. הזוית הזו גורמת למעורבות רגשית גבוהה במיוחד בדרך קבלת ההחלטות שלנו, ומכאן גם עלולה לגרום לנזקים בעיקר בהחלטות הפרקטיות כולל החלטות בנושאי חומר וכספים, אך גם החלטות בנושאי יחסים ודיאלוג רגשי בכלל

מי עלול להיות מושפע מהזוית הזו? מזלות תאומים בתולה קשת ודגים

 

זוית של עימות 180 מעלות בין מרקורי כוכב התקשורת לנו לבין כוכב מרס שנמצא בהילוך אחורי. זו ממש זוית מסוכנת שכן היא מקשה עלינו לראות את כל ההשלכות על מערכת קבלת ההחלטות שלנו בתקופה כל כך מתוחה, ולחילופין עלולה לגרום לויכוחים ועימותים רבים לא רק על עקרונות אלא גם ובעיקר בגלל אגו ומעורבות רגשית מדי בהחלטות.

הילוכו האחורי של מרס עלול לגרום בזוית הו לא רק לאי הבנות אלא גם לגישה מרדנית ודווקאית, ופה ושם גם לוכחנית ואלימה במיוחד.

מי בעיקר עלול להיות מושפע מהזוית הזו? מזלות תאומים בתולה קשת דגים טלה סרטן גדי ומאזנים.

 

זוית העימות בין ונוס הרגשית למס בהילוך אחורי במזל תאומים – זוית העימות הזו עלולה לגרום לויכוחים ועימותים רבים בין גברים לנשים הן כאלה הקשורות לעקרונות והן כאלה הקשורות להחלטות אופרטיביות בגישות הפוכות כמו יציאה לפעולה או גישה פסיבית, גם כשהמדובר בהחלטות צבאיות או פוליטיות.

עימותים כאלה עלולים לקלקל יחסים יפים בגלל או פעיל מדי או בלל השקפות קיצוניות של אחד הצדדים.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות קשת תאומים דגים בתולה מאזניים גדי סרטן וטלה.

 

וכך נראית מפת השמים של השבוע

 

@

 

 בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום (כמעט..) סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

 בלוג של אסטרולוג – הבלוג החדש שלי. מוזמנים.

 

@

אסטרו-זום צומת דרכים, מערכות יחסים, משברים, מימוש פוטנציאל, מפת דרכים עתידית

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 700 שקלים 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת 3 מפות: שתי מפות לידה + מפה שלישית – מפת הקשר הזוגי עצמו: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 900 שקלים  

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

 

@

 

ולמזלות עצמם

טלה

הילוכו האחורי של מרס שליט המזל שלכם והזויות שהוא יוצר עם נפטון ונוס ומרס עלולים לגרום לשבוע מתוח רצוף ויכוחים ועימותים. חשוב לא לאבד פרופורציות ולא לקלקל יחסים: פעלו בסבלנות.

שור

ונוס שליטת המזל שלכם במזל קשת ההרפתקני הופכת את השור שלנו לרגיז וחסר שקט, והזויות שלה עלולות לגרום להרבה ויכוחים ואי הבנות. נסו לפעול בהגיון ולתת גם לחשיבה ולגישה חרות משלכם מקום.

תאומים

הילוכו האחורי של מרס במזל שלכם ממשיך להביא איתו גישה עצבנית וחסרת שקט כשהדיאלוג עם השמש ונוס ומרקורי ממול מאפשרת גישה חדשה ומאפשרת יותר אם תגלו אורך רוח לפרטנרים שלכם ולזולת בכלל.

סרטן

התחום המקצועי עשוי להפתיע השבוע ולהביא כוון וגישה חדשים למערכת, אולם חשוב לפעול במתינות ולא להגיע להחלטות מהירות מדי מבלי שניסיתם דברים. חשבו פעמיים לפני כל שינוי שאתם יוזמים.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה להתקדם במזל קשת השייך גם הוא ליסוד האש אך כמעט בלי זויות עם כוכבים אחרים. זמן טוב לקבל החלטות עצמאיות הקשורות בעיקר אליכם ולפעול באופן סוליסטי.

בתולה

מקבץ הכוכבים הגדול במזל קשת מביא איתו צורך להשקיע  יותר בבית ובמשפחה, אבל הילוכו האחורי של מרס בבית הקריירה מבשר על צורך לעשות שינויים ולחשוב קצת אחרת. הגיע הזמן להתארגן מחדש.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם בבית התקשורת במזל קשת משדרת פתיחות ואופטימיות, אולם הזויות שלה עם אורנוס ומרס מצביעות על צורך בזהירות מפני שינויים פזיזים והחלטות מהירות מדי. עם אלה – כדאי לחכות.

עקרב

נושאי חומר כספים ומשאבים בכלל דורשים כעת התייחסות מיוחדת, כולל גם תהליכים ארוכי טווח וחשיבה לטווח ארוך. זה הזמן להגדיר לעצמכם מטורות בתקופה הקרובה כמו גם דרך לממש אותן בהצלחה.

קשת

נראה שמקבץ הכוכבים במזל שלכם הכולל את מרקורי ונוס וכמובן השמש ממשיך גם השבוע, וזה אומר יכולת לנהל דיאלוג עם שלושה אזורי פעולה בחיים במקביל כעת, יופיטר במזל דגים הופך אתכם לרגשניים ונוסטלגיים..

גדי

נראה שלא מעט מתרחש עכשיו מאחורי הקלעים, גדיים, ולאו דווקא בקדמת הבמה. זהו זמן טוב לברר לעצמכם מה חשוב לכם באמת בימים אלה, בעיקר בכל מה שקשור בהרחבת אופקים וצמיחה אישית. שתפו אחרים.

דלי

זויות של מתח בין ונוס ומרקורי לאורנוס שליט המזל שלכם עלולות לגרום למתחים לחצים וקצרים בתקשורת. נסו להיות ברורים ופשוטים, ולהמנע מלייחס לאחרים כוונות שאין להם. חשוב לא לנתק קשרים.

דגים

זוית פעולה בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו לבין נפטון שליט המזל שלכם עלולה להביא איתה שיקול דעת רגשני והחלטות גרועות. התמקדו בעובדות ולא ברגשות, ובעיקר בפרטים הקטנים – בהם טמון העיקר.

@

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן