תחזית שבועית

תחזית שבועית – מה קורה בכוכבים? 1 למרץ 2020

אז… מה קורה השבוע בכוכבים?

מעניין איך דברים משתנים השבוע הזה, ולאן הולכת המגמה. לרגע זה נראה כאילו הכוכבים גמרו אומר ביניהם: אחרי הבחירות – משנים פאזה, ועוברים למוד שקט יותר.

ונוס ששהתה בשבוע הקודם במזל טלה ויצרה בשבת ובראשון ואפילו בשני זוית פעולה אגרסיבית עם כוכב פלוטו, משנה אנרגיה, וכבר ביום שלישי מקבלת גבולות ועצירה בזוית פעולה מסטורן המופנם והקשוח, ומורידה הילוך.

לאחר מכן – ונוס עוברת למזל שור המעשי, והגיע הזמן לתרגם את כל האקשן הזה לעובדות בשטח מבלי להתלהם ולהתלהב. אלא שמיד לאחר מכן ונוס מתקרב לאורנוס, וניצוצות הבלגן שיגיע בשבוע שלאחר מכן כשהיא תצמד לאורנוס הזה, כבר יורגשו בסוף השבוע הזה: כאן יגיע כבר משהו מעניין, אולי אפילו דרמטי משהו, שיוציא סופית את האויר מהבלון – אבל אולי במקביל ינפח דווקא בלון אחר.. עם אורנוס – קשה לדעת.

 

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע

@ונוס בזוית פעולה לסטורן הנוקשה

@ ונוס עוברת ממזל טלה למזל שור

@ מרקורי בהילוך אחורי חוזר למזל דלי

 

הזוית המכבידה של השבוע – זו זוית הפעולה בין ונוס הרגשית, לסטורן העצור המאופק והקשוח.

כל האנרגיה הזו כל האקשן שעברנו עם ונוס בשבועיים האחרונים במזל טלה ושהגיעו לשיא בשבת ובראשון ואפילו בשני – כל זה משתנה: סטורן מביא איתו תחושה של ריקנות ואכזבה מסוימת, כשמורידים הילוך וחוזרים לקרקע, אלא שהקרקע הזו היא קרקע קשוחה למדי שמכריחה אותנו להסתכל פנימה  ולמטה, ולראות עד כמה טסנו במישור האלים והכוחני של מזל טלה, ועכשיו – הגיע הזמן לחשבון נפש אמיתי, שמביא איתו התבוננות ממוקדת בעובדות כפי שהן, כפי שרק סטורן יכול ויודע לעשות.

זמן להוריד מינון פעילות, להתבונן בדברים מבחוץ, ובאמת לעשות חשבון נפש של היכן היינו והיכן אנחנו עכשיו. באופן סימלי זה כל כך מתאים לכולנו, בנקודת הזמן הזו שמתחילה יום אחד אחרי הבחירות שנערכו עכשיו…

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות שור, מאזניים, גדי, סרטן, טלה עקרב אריה ודלי.

 

 

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברה של ונוס הרגשית ממזל טלה האסרטיבי למזל שור המעשי. זה אומר שהגיע הזמן לתרגם את כל האקשן שעברנו בשבועות האחרונים לעובדות בשטח מבלי להתלהם ולהתלהב.

ונוס במזל שור מכריחה את כולנו לנעוץ היטב את הרגלים בקרקע, לפני שאנחנו מתעוררים מהחלום האגרסיבי שכולנו היינו חלק ממנו, ומפנים את הראש לתכניות פעולה וליזמות חדשות. היא מחזירה אותנו אל הבסיס, אל הטבע, ומקרבת אותנו אל האדמה והצורך להתחבר מחדש לשורשים שלנו, אחרי שהתלהמנו והתרגשנו וברחנו הרחק מתחושת הקרבה הזו שמביאה איתה הקרקע שאנו זקוקים לה כל כך.

מי בעיקר יהנה ממעברה זה של ונוס למזל שור? מזלות שור,מאזניים, טלה סרטן גדי אריה עקרב ודלי.

 

כוכב מרקורי חוזר בהילוך אחורי למזל דלי – הילוכו האחורי של מרקורי ממשיך גם השבוע, ומחזיר את מרקורי כוכב התקשורת שלנו ממזל דגים הרגשי למזל דלי השכלתני.

החזרה הזו מאפשר לרבים מאתנו להשלים תהליכים שנקטעו לאחרונה הקשורים לדיאלוג שלנו עם מוסדות וארגונים בחיינו, ועם הצד החברתי והמעגלים החברתיים שלנו בכלל.

זהו זמן טוב להתפייס עם חברים ידידים מכרים וקרובים איתם רבנו לאחרונה, להשלים ולהחזירם לחיינו. כעת הזמן גם להחלים ולהשלים את המעגלים החברתיים שלנו, ואולי גם לחזור ולהתיידד מחדש עם קרובי משפחה, ולחדש קשרים חברתיים בכלל.

מי בעיקר יושפע מחזרתו של מרקורי? מזלות דלי, אריה, שור, עקרב, תאומים ובתולה.

 

ולגבי הבחירות

אישית ממשיך לחשוב שביבי לקראת סוף דרכו. נכון שמקבץ הכוכבים הזה במזל דגים קצת מבלבל, בעיקר מרקורי בהילוכו האחורי, אבל המגמה הגדולה לא ממש השתנתה או תשתנה, במקרה הגרוע זה יהיה רק עוד סוג של פסק זמן עד שאורנוס ישלים סופית את התהליך שלו.

לכן מבחינתי דווקא הבחירות האלה, בעיקר בגלל הילוכו האחורי של מרקורי ועוד בדגים, פחות משמעותיות מבחינת התהליך עצמו, ולכן התייחסתי אליהן פחות ממה שהתייחסתי לקודמות שם ראיתי שאכן גנץ ינצח.

לכן אני מצרף לכאן מתוך פרגון והסכמה את התחזית לגבי הבחירות שעשתה ידידתי פנינה כץ, שגם כתבה כמה מלים על ביבי. שווה לקרוא.

http://www.pninastro.com/%d7%91%d7%97%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%91-2-3-2020/

 

ולמי שלא קרא עדיין את הכתבה שהכנתי על ביבי בשם סוד קדמו האפל של נתניהו, או ביבי הטוב נגד ביבי הרע – מוזמן לצפות בה כאן

https://tribelsky.com/2008-2/

 

ובינתיים – שבוע מוצלח (כן כן, למרות הכל) בחירות נעימות, ואל תשכחו ללכת להצביע וגם לקחת את המפונקים שלא מתחשק להם…זה פשוט יקצר את התהליך. לכולנו.

 

יאיר טריבלסקי ?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן