תיאוריות הקונספירציות – איך הן נוצרות, ומהי הסכנה שבהן / ג'ניפר לטסון

תיאוריות קונספירציה – התופעה החברתית  

בימים אלה בהם נפטון שוב נע קדימה הגיע הזמן להתייחס ברצינות לתופעת תיאוריות הקונספירציות שתופסות תאוצה. כדאי ללמוד קצת עליהן: מתי ואיך הן נוצרות, ומה הסכנה שבהן.
תנועתו של נפטון מבחינתי היא בהחלט סמן מעניין לכוון הקונספירטיבי, ובמאמר שפרסמתי אצלי באתר שניתח את מפת הלידה של טראמפ הצבעתי על מיקומו המרכזי של נפטון במפת הלידה שלו, ובטרנזיטים שעוברים עליו השנה.
כאסטרולוג, אינני מוציא מכלל אפשרות שאלה הנוהים אחרי תיאוריות קונספירציה למיניהן ניחנו גם הם בנפטון אקטיבי במפת הלידה שלהם, המאפשר להם הזדהות חזקה עם אלמנטים פנטזיונרים המדברים על מציאות אחרת שאינה נראית לעין, תופעה שבולטת גם אצל טראמפ המושפע כל כך חזק בעצמו מנפטון, שרבים לא מכירים את השפעתו העוצמתית מתחת לפני השטח.

תיאוריות קונספירציה רבות הפכו פופולריות יותר מתמיד לאחרונה, עם הופעה מגיפת הקורונה ועם עלייתו של דונלד טראמפ לשלטון. היתה בתחילה נטייה לבטל אותן בגלל אופיין הילדותי , בעיקר לנוכח העובדות בשטח שמוכיחות אחרת, אבל מספרם הגדל והולך של אלה שמאמינים בהן עלול בכל זאת להפוך לסכנה ממשית, ככל שהתלהבותם והנטייה להפוך אותן למציאות ממשית של אלה שמאמינים בהן, ילכו ויגדלו.

איך נוצרות תיאוריות קונספירציה שכאלה,  ואיך אפשר להתמודד איתן? על כך – במאמר הזה.

מגפת אנשי הקשר

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן