תחזית יומית ובלוג – יום ראשון – 24 לינואר 21

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

ראשון 24/1

ירח בתאומים 120 סטורן ויופיטר

שמש במזל דלי צמידות סטורן (מדויק!(

מרקורי במזל דלי

ונוס במזל גדי 60 נפטון צמידות פלוטו (כניסה)

מרס במזל שור 90 יופיטר (יציאה) צמידות אורנוס (יציאה)

סטורן במזל דלי

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

הירח שוהה במזל תאומים התקשורתי, ושולח זויות הרמונינות לסטורן וליופיטר – איזה דרך מקסימה להתחיל את השבוע…

אבל הצמידות המכבידה שבין השמש לסטורן הנוקשה שממש מגיעה לדיוקה היום, היא האישו האמיתי ביום הזה וגם בימים הקרובים. היא מביאה איתה רגשות לא קלים כמו כובד ובדידות, וקונספט פעולה שונה לגמרי מאשר הקלילות הירחית הזו.

אין ספק, זהו יום רציני מאוד, רציני ואחראי (אצלי שתי המלים האלה הולכות ביחד בראש, רצינות ואחריות… האמת שבצדק( וזה בדיוק מצב הרוח שפותח בעצם את השבוע הזה ואת רכבת ההרים שבהמשך ניפגוש, שגם עליה אחראית בעיקר השמש.

אז.. מה עושים? מה מגיעות שתי מלים נוספות שאצלי הולכת תמיד ביחד: חוזרים לקרקע. למלים האלה בדרך כלל יש פרשנות דומה אצל רוב האנשים. זה אומר שחוזרים לתחושת הבסיס, לצורך ביציבות ובבטחון שכמעט בכל הפעמים קשור לא רק למצב הרגשי אלא גם למצב הפיננסי שלנו, ולנעשה בחשבון הבנק.

היום הזה והימים הקרובים דורשים מאתנו מינון גבוה במיוחד של מחוייבות ואחריות כלפי עצמנו וכלפי הסביבה הקרובה שלנו. זהו זמן טוב לעצור לרגע, לבחון לעומק את מצבנו ביקום בעולם בבית ובחשבון הבנק, לראות את כל התמונה, ולהבין בדיוק היכן אנחנו עומדים, אלמנט שנראה מובן מאליו אבל הוא בהחלט לא כזה: רבים מאתנו יודעים פחות או יותר היכן הם עומדים ומהי התמונה הכללית, אבל הם מפחדים להסתכל עליה מקרוב ולהתמקד בפרטים שכן אחרי שיעשו זאת לא תהיה ברירה והם גם יצטרכו לנקוט בפעולה, וזה באמת לא נוח לעשות את זה עכשיו כשאני אוכל/עייף/עצבני או סתם מתחשק לי בדיוק הרגע – מן צירוף מקרים מעניין שכזה – לשבת בשקט ולסבול מול החדשות, ואז לחכות לתוצאות של הספורט, ואז למזג האויר, ואז אני כבר עייף, אז נדחה למחר, או מחרתיים, או עדיף כבר ברביעי כי אז יש לי בוקר פנוי למרות שברביעי…

ככה זה בדרך כלל עובד, ואם יש משהו שמוציא מאתנו את חוסר החשק הבולט הזה ואת הרצון לדחות את זה בלי סוף אלה בדיוק צמידויות וזויות מהסוג הזה שמתחברות למלים רצינות ואחריות של קודם, ואז מגיעות שתי מלים נוספות והורסות לנו את כל הבוקר או את הסבל של החדשות: כאן ועכשיו.

יש משהו בשתי המלים שמעצבן אותי. זה מחזיר אותי ממש לילדות שלי, שבה מבוגרים התייחסו לסיטואציות מסויימות כאילו אין ברירה ואין מה לעשות וזה המצב באופן סופי לגמרי: כאן ועכשיו. זה יכול להיות כאן ועכשיו עם נקודה, או כאן ועכשיו! או כאן ועכשיו… או כאן,,, ועכשיו.

איך שלא תסתכל על זה שתי המלים האלה כבר מביסות מראש את הכיף שלך, את השמחה שלך, את היכולת לאלתר ולמצוא עוד תירוצים לדחות… פשוט הורסות את הרגע, לא משנה איזה רגע, וגורמות לך להבין שאי אפשר לברוח, או לשכוח, או למרוח.. כל מה שמסתיים באוח הזה.

רגע, מה עם לשמוח? הממ.. האמת שגם את זה אפשר לחבר למלים כאן ועכשיו, אבל זה לא זה.. הספונטניות נעלמה. שיט.

מה שלומך? אומרת השמש ומתקרבת אליו בהילוך סקסי. היי בובה, בואי הנה, תני נשיקה לסבא.. עזוב אותי, קרציה, אומרת לו השמש בחיוך, אבל מבינה שאין לה ברירה כי הבמאי מסמן לה מהצד שהוא רוצה אותנטיות. אז היא נותנת לו לחבק אותה, ואומרת: מה קורה, סבוש? רוצה שאוציא אותך לטיול עם ההליכון?

סבוש מחייך: תקשיבי מיידלה, את לא מעניינת אותי, אבל מה שקורה לך בבנק זו קטסטרופה. אני מאוכזב ממך. אבל.. שום אבל. אני רוצה שתטפלי בזה כאן – ועכשיו!

זה כבר נשמע אחרת. סבא חכם. סבא יודע. סבא באמת רוצה שאוכל לעמוד איתן על הקרקע ושיהיה לי טוב. זה מה שהיא אומרת לעצמה, השמש, ואז מרימה טלפון למנהל הסניף על הבוקר, ומוכרת איזה נייר או מסדרת איזו הלוואה או מתקרצצת על מישהו בקטע של בוא נעשה איזה מיזם זום מזומזם חדש…

וכך מושגת לה המטרה, והיא – אקשן. לא במאי, לא סבא, לא סבתא – אלה אנחנו, שצריכים למשוך לעצמנו בשרוול ולהוציא מאתנו את הכאן והעכשיו המעצבן אבל אפקטיבי הזה, מהסיבה הפשוטה, שאם לא יהיה כאן ועכשיו – לא יהיה גם שם ואחר כך.. קפיש?

בקיצ חברים, זו הבשורה להבוקר: נותנים לרצינות ולכובד להפעיל אותנו, מקבלים החלטה או שתים, עושים כמה טלפונים, ומתחילים להזיז דברים, כי לסטורן יש שתי תכונות סופר מעצבנות שמתמצות בארבע מלים שגם הן, כמה מעניין, באות בזוגות: הוא לא שוכח, ולא סולח.

ואחרי כל זה – האם יש גם בשורה אופטימית לבוקר הזה? אז כן, יש: כוכב מרס הערס החביב שלי יוצא מהזוית עם יופיטר שהטיסה את שניהם קדימה, יוצא גם מהצמידות עם אורנוס שעצבנה את כל העולם, ומתחיל להתקדם בזהירות כל זמן ששניהם ישנים כדי שלא יתעוררו עליו פתאום, בלי להבין שבסופו של השבוע הזה מחכה לו הזוית הכי מעצבנת שיש בעצם: זו עם… אבל למה להקדים את המוקדם? נעזוב את העתיד הרחוק – כי בשבועות האינטנסיביים האלה גם חמישה ימים זה רחוק – ונתמקד ב.. במה? מוכנים? ועכשיו כולם ביחד, כן גם את החכמולוגית שם בפינה: כאן ועכשיו!

יופי. ראפ. סיימנו להיום.

@

 

וזו התחזית השבועית שלי

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 24 לינואר 21

 

@,

 

ולמי שרוצה לדעת יותר..

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

מוזמנים למפגש! 

 0524215559  או  [email protected]   

 

@

 

ומה קורה היום למזלות?

ראשון   24/1

טלה

הירח פותח את השבוע במזל תאומים הסקרן, והטלה שלנו עירני מתמיד. כעת מרס שליט המזל שלכם נמצא ביציאה מהצמידות עם אורנוס ומהזוית עם יופיטר כוכב השפע, אבל הלחץ האינטנסיביות והמהירות עדיין כאן: רוצו קדימה, והזהרו מהחלטות פזיזות.

שור

נראה שהצורך בבדק בית אמיתי בנושאי חומר וכספים משמעותי עכשיו במיוחד, שוורים. הירח שוהה לו בבית החומר שלכם, וממליץ להתבונן בעין קפדנית בנעשה בחשבון הבנק שלכם, ובכל מה שסביבו. זמן טוב לעשות קצת סדר בבלגן, ולחשוב לטווח ארוך.

תאומים

הירח פותח את השבוע כשהוא נמצא במזל שלכם, אלמנט שעוזר לכם להתמקד ולהתחיל אותו גם אתם ברגל ימין עם האנרגיה הנכונה. זהו זמן מצוין לקחת צעד אחד קדימה, ולהתחיל לנוע בעדינות, אך בתקיפות: צאו לאקשן, והרבה ממנו.

סרטן

מיקומו של הירח במזל תאומים בתחילת השבוע לא עושה לכם טוב במיוחד, סרטנונים. הדברים קורים כעת מהר מדי, ועם הזוית ההרמונית שבין הירח לסטורן וליופיטר גם המעורבות מאפשרת חזרה לפרופורציות. מה עושים? חוזרי לקרקע, מתבוננים בשקט ברגש, ו..נחים.

אריה

על פניו זה נראה כמו היום הכבד והמכביד של השבוע, אריות. הירח שוהה לו במזל תאומים אמנם, אבל השמש צמודה באופן מדויק לסטורן המכביד שנמצא במזל דלי. זהו יום מצוין לחשבון נפש אמיתי בכל מה שקשור לצד המעשי של החיים. זמן לתכנית פעולה כלכלית לטוח ארוך.

בתולה

הירח הזה במזל תאומים שוהה בבית הקריירה שלכם, וזה בהחלט מקום אמיציוזי לפתוח איתו את השבוע הזה. כעת הזמן לריצה קדימה עם רעיונות חדשים ויזמות מעניינות, וגם אם כבד על הלב – זה בדיוק הזמן לשנות קונספט, ולנסות ולבנות משהו חדש ומענין בזום למשל.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם נכנסת עמוק יותר ויותר אל תוך הצמידות עם פלוטו היצרי, אלמנט שעלול להביא איתו הרבה מתחים ולחצים מכל הסוגים, מאזנאים. זהו זמן שבו חשוב מאוד שלא לריב על שטויות, ולא להכנס למשחקי ומאבקי אגו מסוגים שונים. נסו לוותר ולא להתעקש על המלה האחרונה.

עקרב

ונוס הרגשית נכנסת לצמידות עם פלוטו שליט המזל שלכם, אלמנט ששם את הדגש על כל מה שקשור ליכולת להשקיע ביחסים קרובים וביחסים בכלל. זהו זמן שבו כדאי להכנס לעומק הדברים, ולנקות משקעים רגשיים שהצטברו. חשוב לא לריב בימים אלה עם פרטנרים ובני או בנות זוג.

קשת

יופיטר שליט המזל שלכם מתחיל לצאת מזוית הפעולה עם כוכב מרס, אבל עדיין אפשר לזהות כמה וכמה לחצים שמפעילים אתכם עכשיו ועלולים לגרום לכם לפעול בפזיזות. כעת הזמן לחשוב פעמיים לפני כל החלטה, ואם אפשר – לדחות אותה לאמצע השבוע.

גדי

הירח שבמזל תאומים מדגיש את כל מה שקשור ליכולת שלכם לפעול באופן פרקטי בשטח, גדיים, בעיקר בתחום המקצועי. אולם צמידות מדויקת היום עם השמש של סטורן שליט המזל שלכם מביאה איתה יום משמעותי: זהו זמן להחלטות חשובות ולהתבוננות עומק על המקום שבו אתם נמצאים כעת, גדיים.

דלי

השמש ממשיכה לחגוג לכם ימי הולדת במזל שלכם, אבל אורנוס שליט המזל שלכם עדיין קרוב מאוד לכוכב מרס והפתיל שלכם עדיין קצר למדי. נסו לעצור לפני שאתם כועסים או מתפרצים, ולחשוב שוב. הזהרו היום במיוחד בכבישים ובדרכים, דליים.

דגים

הירח ששוהה היום במזל תאומים שם את הדגש על כל מה שקשור ליכולת שלכם להשקיע קצת יותר בבית ובסביבתו. נצלו את הסגר הזה וצאו למסע של נקיון סדר וארגון מחדש של הבית, ואפילו שינוי אווירה. זה יעשה לכם טוב בימים הקרובים,ויאפשר לחשוב באופן צלול.

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן