תחזית יומית ובלוג – יום חמישי – 21 לינואר 21

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

חמישי  21/1

ירח בשור צמידות מרס 90 פלוטו ושמש

שמש במזל דלי צמידות סטורן (כניסה)

מרקורי במזל דלי

ונוס במזל גדי 60 נפטון

מרס במזל שור 90 יופיטר (מדויק!) צמידות אורנוס (מדויק!)

סטורן במזל דלי

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

גם היום הזה נפתח באי שקט: הירח שוהה אמנם במזל שור שאמור להיות יציב ופרקטי, אבל הצמידות שלו עם הכוכבים מרס ואורנוס עלולה לגרום לכמה וכמה שינויים במצב הרוח שלנו הבוקר, ואולי גם לכמה החלטות פזיזות, ואפילו גישה אימפולסיבית ועצבנית משהו..

כן, הכוכבים לא רגועים שלא לדבר עלינו, אבל מכאן ולחזות מלחמות עם אירן סערות וזעזועים פוליטיים פלישת המון לקפיטול הכרזת ממשל צבאי על ידי טראמפ לפני ההשבעה ועוד ועוד – הדרך ארוכה…

המציאות הפתיעה אותי, והוכיחה לי שיש כל כך הרבה אנשים בארץ שחושבים שתפקידם להמציא דרמות ולהפחיד אנשים אחרים, אחרת לא יקחו אותם ברצינות… שלא לדבר על אלה שפשוט נשבעו שטראמפ ישאר וביידן לא יושבע… או מאמיני תיאוריית הקונספירציה והקיואנון למיניהם…

ובכן.. הופתעתי. מודה. ולא מזה שיש כאלה שדיברו שטויות, אלא מהכמות של אלה שחזו כאלה ערימות של שטויות, עד שאי אפשר היה בכלל לומר מלה שסותרת את זה. שנאמר: והמשכיל בעת ההיא ידום…

נכון שאני עם הפה הגדול והילדותי שלי הייתי חייב להגיב פה ושם, אבל עדיין התקשיתי להאמין במספר ההזויים האלה עם ההסברים והתיאוריות שכל ספר סייאנס פיקשן מחוויר לידם.

אבל… זה מה יש. החיים ממשיכים. מאמין שמעכשיו אחרי שהג'ינג'י חוזר למאר א לאגו כשהוא נטול טוויטר ופרלר, כשנאום ההכתרה של ביידן שהיה מלא השראה ונתן את התחושה שאדם איכותי ויציב מגיע לשכונה במקום המגלומן הנרקיסיסטי, יתכן והדברים יתחילו להירגע סופסוף, לפחות על פני השטח, בטח ובטח ברשתות התקשורת הגדולות של ה'מיין סטרים מדיה' כמו שכינו אותן בלעג תומכי טראמפ.

אז די. נתתי גז. בקיצור – נקסט.

 

אז.. מה קורה היום חוץ מהירח הזה על מרס ואורנוס ובהמשך גם על יופיטר והאנרגיה שהוא מביא?

נתחיל מתהליך שכולם דיברו עליו השבוע: הצמידות בין אורנוס התזזיתי למרס הכוחני. מה קורה עם זה היום? מרס מנסה עדיין למשוך קדימה את אורנוס בצמידות הגורלית הזו שמפגישה את שניהם, אבל אורנוס עקשן: הוא איטי יותר ממרס, מה לעשות.. והוא מעדיף להשאר לנוח עוד קצת במעלה השישית במזל שור. יש לי פה עוד עניינים…תמשיך בלעדי, הוא לוחש לו: לך, כסח אותם!

 מרס מרים אגודל בשמחה: אין בעייה, אחי! כל שנשאר לו עכשיו זה לנסות ולדחוף גם את יופיטר קדימה, ואת יופיטר לא צריך לשכנע – הוא ממשיך לרוץ בשמחה עם מרס לעוד יום יומיים, כשאורנוס מתחיל להשאר בעצב מאחור, וקצב הדברים לובש עכשיו לא רק מהירות אלא גם גישה אופטימית יותר שנרגיש כבר בשבוע הבא…

מינוואייל.. מרקורי כוכב התקשורת ממשך לנוע נטול זויות במזל דלי גם הוא, משווע לתקשורת: הלו… אפשר איזו שיחה, פטפוט, סמול טוק, טיק טוק, מישהו?.. לא עונים לו כי אף אחד לא נמצא בזוית שלו. אולי בגלל זה גם התקשורת שלנו לא במיטבה עכשיו, ולא מעט אי הבנות נגרמות כעת, בלי להבין כלל מאיפה זה מגיע.

לפחות ונוס שלנו שבמזל גדי תפסה איזה פרטנר שמוכן להושיט לה זוית: זה נפטון שהוא קצת יותר רגשי ממנה… מה עושים עם כל הרגש הזה? יוצרים ממנו משהו מעניין, או פותרים בעיות קשות במיוחד. הזוית הזו מביאה איתה יכולת יצירתית לשיתופי פעולה מצוינים, בעיקר עם אנשים שונוס מודגשת במפה שלהם, כמו בני שור ומאזניים למשל.

היום זה היום האחרון של מרס שצמוד לאורנוס, ולמרות שעוד כמה ימים נרגיש את הנדנדה המוזרה בין השנים האלה שפתאום גורמת לנו להאיץ ופתאום להרביץ (אורנוס מאיץ, מרס מרביץ… אהבתי) ומחר נפרדים השנים. מרס עולה על המטוס כשהוא נטול פיאה ומלניה, אבל הוא בהחלט הפגין נוכחות השבוע, למרות ששום מלחמה לא קרתה ושום מפגין לא החליט לפרוץ את שרשרת השוטרים ליד הקפיטול: לא הבטחתי מלחמה, אומר מרס לעתונאים: מה אתם רוצים ממני? זה כל המתקשרות האלה שהבטיחו בשמי.. מי רוצה לעשות מלחמה כשכל כך קר בחוץ?

מרס מסתכל לשמים ואומר: איזה מלחמות… ראיתם איזה יום יפה נהיה לנו היום? ובכך הוא גם מסמן לעתונאים להפסיק להציק לו בשאלות מטופשות כמו מה האחריות שלו למשפט ההדחה של טראמפ.. תשאלו את הג'ינג'י, הוא רוטן. הוא והטוויטר יודעים הכל. הוא מסתכל על יופיטר: זזים? בטח, אומר יופיטר. זה הכל להיום, אומר מרס. מי שנפרד בגלל הצמידות שלי עם אורנוס – שיהיה לו לבריאות. אני גמרתי לעשות רע לאנשים. הוא מסתכל בשעון ומסמן ליופיטר: הלכנו…

יופיטר והוא עטויים מסיכות ומעילי פרווה (סינתטית כי הם אוהבים חיות( עולים למטוס שמניע בכבדות. העתונים מסיימים את שרידי הכיבוד בשולחן בצד, ונעלמים. הדלתות נסגרות. מרס ויופיטר מנופפים מבעד לחלונות. המטוס מסתובב, מאיץ וממריא.

מעניין, רוטן אורנוס, דווקא היה כיף ביחד… מה הוא מצא ביופיטר שהוא לוקח אותו איתו, אין לי מושג.  טוב נו..עכשיו שוב אצטרך אנרגיה כדי לנוע קדימה ולשנות את החיים של כולם… די נמאס לי, האמת. למה אנשים מבוגרים מתנהגים כמו תינוקות, ואז מחכים שאורנוס יגיע כדי לנקות אחריהם? אוף…

 

@

 

 

 

ולמי שרוצה לדעת יותר..

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

מוזמנים למפגש! 

 0524215559  או  [email protected]   

 

@

 

ומה קורה במזלות?

חמישי  21/1

טלה

אחרי יומיים שבהם הייתם במרכז העניינים, עובר הירח למזל שור, ומאפשר לכם לתרגם חלק מהאנרגיה שלכם לעובדות בשטח. אולם זוית הפעולה בין מרס ליופיטר עדיין בסביבה ומביאה איתה חוסר שקט, והצמידות בין מרס לאורנוס עדיין מדויקת: שמרו על עצמכם, והמנעו מעימותים.

שור

נראה שלא ממש הייתם במיטבכם בימים האחרונים, אבל כל זה מעט משתנה היום: מרס ממשיך להזרים אנרגיה ועוצמה בקצב כשהוא במזל שלכם, ונוס שליטת המזל שלכם במזל גדי השייך גם הוא ליסוד האדמה, והירח עובר אליכם ומביא נוכחות וקסם. אז..צאו לאקשן!

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל דלי השייך גם הוא ליסוד האוויר, אבל דיין לא יוצר היום זויות עם כוכבים אחרים, אלמנט שעלול לגרום לכם להגיש שאתם קצת לבד במערכה… הירח בשור מדגיש את הצורך לקחת פסק זמן זעיר, והיום – להוריד הילוך.

סרטן

הירח שליט המזל שלכם שוהה במזל שור המעשי ומדגיש את יכולת שלכם לקדם נושאים שחשובים לכם בחברות ומוסדות גדולים. אולם צמידות בין הירח לכוכב מרס עלולה להפוך אתכם לרגישים ופגיעים מהרגיל, ולהיעלב בקלות. נסו להמנע ממעורבות רגשית גבוהה מדי בכל נושא ונושא, והתמקדו היום אך ורק בעובדות כפי שהן. שעות הערב יתאימו לזום חברתי שמח.\

אריה

הירח שוהה היום במזל שור המאכלס את בית הקריירה שלכם, ולמרות הסגר הקורונה וגם הגשם המעצבן שבחוץ, יש בהחלט דברים שאתם יכולים לעשות וליזום עכשיו כשגם השמש גם מרקורי גם סטורן וגם יופיטר שממול מאתגרים אתכם לפעולה. זמן לחשוב מחוץ לקופסה, אריות.

בתולה

מקבץ הכוכבים הגדול במזל דלי שכולל את השמש סטורן ויופיטר מביא איתו כמה אפשרויות מאתגרות לפעולה, בעיקר בתחום המקצועי. אם אתם עובדים – זה הזמן לנסות ולהרחיב את הפעילויות ולהתמקד בקהילה. אם לא – זמן לרעיון וליזמה חדשים…

מאזניים

הירח במזל שור מדגיש את הצורך לפעול בזהירות מכסימלית. זהו זמן להזהר במיוחד בנושאי כספים ובנושאים הקשורים לנסיעות בכבישים ובדרכים. ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנמנם במזל גדי, אבל היום סופסוף שולחת זוית מעשית לנפטון… זמן לשיתופי פעולה.

עקרב

העקרב המופנם שלנו זקוק היום יותר מכל לדיאלוג, ועדיף דיאלוג אמיתי בגובה העינים, עקרבים. כעת הזמן לדבר בכנות ובאומץ על כל מה שחשוב לכם באמת, לנקות משקעים רגשיים שהצטברו, ולפתוח דף תקשורתי חדש עם פרטנרים ואפילו עם שותפים. אם אתם מוצאים את עצמכם לבד כעת – זה הזמן לדייט וירטואלי…

קשת

הקשת הוא מזל אנרגטי מאוד, ולכן כשהירח שוהה במזל שור האיטי הוא מרגיש תסכול: הוא רוצה לרוץ קדימה, אבל מסתבר שיש לא מעט פעולות מקדימות לפני כן. זה למשל יום שמתאים לניקוי שולחן העבודה: תשלומי חשבונות, עיריה וכל השאר. לעשות – ולשכוח.

גדי

הירח שוהה במזל שור השייך גם הוא ליסוד האדמה כמו הגדי, אלמנט שעשוי לגרום לכם להרגיש נינוחים יותר. מקבץ כוכבים גדול במיוחד במזל דלי המאכלס את בית החומר והכספים שלכם, מאפשר לכם לפעול בחכמה בחשבון הבנק, ולשדרג יכולות.

דלי

מקבץ כוכבי גדול נמצא במזל שלכם והוא כולל את השמש מרקורי יופיטר וסטורן, אבל דווקא היום מסמן הירח במזל שור שזה הזמן להשקיע בבית במשפחה ובשורשים שלכם. זמן להשקיע בבית ובסביבתו, לבלות עם אנשים קרובים, ולהרגיש ביחד…

דגים

תקשורת – זו מלת המפתח של היום הזה, דגיגים. ואכן הירח שוהה לו בבית התקשורת שלכם ומדגיש את כל מה שקשור למלים שלכם לכוונות שלכם וליכולת שלכם לעמוד בהצלחה מול כל אחד, להסביר ולשכנע. זמן מצוין לאודישן, שיחת היכרות מעניינת, ואפילו לדייט…

 

 

 

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן