על רומנטיקה וכוכבים – תחזית אהבה 24 לינואר 21

אז.. מה קורה בכוכבים השבוע בקשר לאהבה?

זהירות – שבוע נפיץ לפנינו, אבל גם בנפיצים האלה יכולים מחפשי ומחפשות האהבה למצוא משהו לנשנש, ופה ושם גם משהו טוב למנה עיקרית כולל שיחת פנינו לאן על הבוקר על פנקייק (שאת תכיני) וסיגריה (שהוא ישנורר ממך). הזוית הזו בין פלוטו למרס יכולה להוציא כמה ביצועים יפים גם מהזקנים שבחבורה, ומהגולד דיגריות שכבר התייבשו כאן בחורף.

כן, סקס הוא באמת העיקר השבוע, אבל יש הרבה מערכות יחסים שהתחילו בסקס טוב ונגמרו על מדרגות הרבנות עם מזונות לא רעים בכלל… אז אל תהיי פראיירית:  הכוכבים השבוע עובדים בעיקר לטובת הבנים, אז לשבוע אחד תחשבי בן ותנסי לא להתקשר רגשית גם אם הוא שווה, אחרת איך ידע להעריך אשה איכותית שלא יוצאת עם גברים כמוהו בדרך כלל, אלא רק כשונוס באמת מתקרבת לפלוטו..

אז בגדול, מי נגד מי בכוכבים? בואו נראה..

 

@השמש בצמידות מדויקת לסטורן הקשוח – האמת, הרבה אהבה אין פה, אלא אם אתם כבר הרבה זמן בקשר ומישהו רוצה למסד אותו, כי הגיע הזמן… אם זה המצב – לכו על זה, כי זו צמידות חיובית למיסוד קשרים. אריות  מאזנאים טלאים וגדיים יהנו ממנה במיוחד עם זה המצב מראשון עד שלישי.

 

@ השמש בזוית פעולה מדויקת לאורנוס התזזיתי – זו זוית שמביאה איתה בעיקר פרידות ולא קשרים, אבל… דווקא כאן יכולים לצמוח סטוצים חביבים עם כאלה שממש אבל ממש לא מתאימים לקשר אתכם כי הם צעירים מדי או מבוגרים מדי או מנותקים מדי… דליים ואריות יכולים ליהנות משלישי עד שישי מהתרכובת הזו אם זה הסיפור שלכם.

@ השמש בצמידות ליופיטר כוכב השפע – זו זוית אופטימית שכל מחפשי האהבה יכולים ליהנות ממנה – בעיקר קשתים דגים בתולות ותאומים – כי האופטימיות הזו מידבקת וגורמת גם לדייטים הכי גרועים להצליח בעיקר כי מישהו שם מאמין שמשהו טוב יצא מכם… אבל לא תדעו אם לא תנסו, נכון? אז קדימה – לנסות

 

@השמש בזוית פעולה מדויקת לכוכב מרס האגרסיבי – זו זוית נפלאה להוציא את העצבים על מישהו שעצבן אתכן (כי מרס הוא בדרך כלל גבר) או להכניס אותו למיטה ולסחוט אותו עד הקליפה, ואז להזמין לו טכסי, לפני שהוא מעצבן אתכם (כי מרס כאמור הוא בדרך כלל גבר). מעבר לזה אין מה לעשות יותר מדי עם הזוית הזו שמגיעה בשישי ושבת ונשארת גם לישון עד ראשון.

מי בעיקר יושפע מהבלגן שהיא עושה? טלאים, אריות שגמרו את החלק הטוב של השבוע כבר בהתחלה, סרטנים וגדיים.

 

ואיך כל זה נראה במפת הכוכבים?

למי שרוצה לדעת יותר..

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידהשלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

מוזמנים למפגש! 

 0524215559  או  [email protected]   

 

@

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן