מה קורה השבוע בכוכבים? תחזית שבועית – 19 למרץ 23

אז.. מה קורה השבוע בכוכבים?

השפעתו הרגשנית של נפטון נעלמת בהדרגה השבוע. נגמרה תקופת אי הודאות, לפחות זמנית ואיתה גם מצב הרוח המשתנים. זה קורה כאשר השמש ומרקורי עוברים למזל טלה הלוחמני ומפזרים את הספיקות, ופלוטו שבזוית למרס יוצר גיחה של כמה חודשים למזל דלי…

יהיה מעניין…

 

המעברים המשמעותיים של השבוע

@ מרקורי עובר למזל טלה

@ השמש עוברת למזל טלה

@ מרס בזוית של מתח 150 לפלוטו

@ פלוטו עובר למזל דלי

 

שני המיקומים שגורמים לכולנו להעביר הילוך – אלה השמש ומרקורי עוברים ממזל טלה הרגשני והעדין, למזל טלה הילדי והלוחמני.

 

השינוי האנרגטי של השבוע – על השינוי הזה אחראית השמש, המיקוד האנרגטי של כולנו, כעת משנה פאזה ותדר, וכולנו חשים זאת: נגמר הצורך לנתח כל פעולה ומצב שבע פעמים, ומגיע הזמן לנקוט בפעולה.

הגוף שלנו שחש שתיכף אביב מתחיל להגיב בהתאם, ופתאום אנחנו רואים את צמיגי החורף שהתווספו לנו, אלמנט שמתחיל להציף את חדרי הכושר, והכבישים מתמלאים בהולכי והולכות רגל לבנבנים שמקיפים את הבלוק, כי בית רמזו להם שהקיץ קרוב…

השמש כידוע מייצגת את הגוף הפיזי והגוף הזה קשוב לגלקסיה לכוחות הזורמים בה ולטבע עצמו.הגיע הזמן אכן להתחבר לטבע, לצאת לטיולים רגליים פה ושם, ולהתחיל להניע אותו: הוא יודה לכם.

מעבר לגוף הפיזי גם הגוף האנרגטי שלנו מתחיל להיות פעיל יותר: זה הזמן להכנס למסע של יזמות והתחלות – זה תמיד עושה טוב כשהשמש במזל טלה.

מי בעיקר יושפע ממעבר השמש? מזלות טלה מאזניים גדי וסרטן, אריה עקרב שור ודלי

 

התקשורת שלנו – כוכב מרקורי עובר גם הוא למזל טלה וזה מיד מורגש. כעת מתחילות להסתיים שיחות הקינה ושיחות הלילה האומללות שלנו, ומגיע הזמן שבמקום לילל לקונן ולדבר רק על השלילי – ניקח את גורלנו ידינו, נצא לדרך אסרטיבית ולשם כך נתחיל להשתמש במלים מסוג אחר: מלות שגורמות לנו הנעה לפעולה,או הנאה ממנה

כעת הזמן ליזמות חדשות להיכרויות מעניינות, ולהרבה שיחות נלהבות: שימו לב איך חוזרים להם הברק בעינים והאדמומית בלחיים – כשאנחנו מתלהבים המלים שלנו ממלאות אותנו אנרגיה שמחה, ואת מי שאתנו.

וזה באמת הזמן למצוא לנו אפשרויות חדשות לממש את האנרגיה הזו, החל מסדנאות אסרטיביות כאלה ואחרות, וכלה באנרגיה של נסיעות קצרות על אופניים למשל. זמן מצוין גם להיכרויות שמחות, ואם הלב פנוי – גם לדייטים…

 

 

הזוית המתוחה של השבוע – זו זוית המתח בין כוכב מרס, כוכב האקשן, לבין כוכב פלוטו היצרי והכוחני.

זו אחת הזויות שלא תמיד שמים אליהן לב, אבל הן יכולות להיות מסוכנות מאוד.

בעיקרון זו זוית של מתח, אבל היא גורמת לכך שעם כל המתח הזה באויר – שבדרך כלל גם לא מוצאים לו סיבה – כל מעשה או מלה שלא במקום מביאה איתה פיצוץ רציני.

הפתיל הקצר הזה שמלווה בעיקר את סוף השבוע, שווה המתייחסות מיוחדת, ומן הסתם גם אדבר עליו לקראת סוף השבוע: חושבים פעמיים לפני שנכנסים לויכוח או לעימות, ומתעקשים לסיים אותו לפני שהוא מסלים. זה חשוב ביותר.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות טלה מאזניים סרטן וגדי,  עקרב אריה שור ודלי.

 

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברו של פלוטו היצרי והכוחני  ממזל גדי הנוקשה למזל דלי החברתי והתקשורתי.

בפעם האחרונה שפלוטו היה במזל דלי הוא הביא איתו את המהפכה הצרפתית המהפכה התעשייתית תקופת ההשכלה ועוד ועוד – גם עכשיו פלוטו יביא איתו לא מעט אירועים ושינויים לדפוסים החברתיים שלנו.

אלא שרוב השינויים האלה יתרחשו בשנת 2024 – כרגע זו רק גיחה קצרה שתסתיים בקיץ, אבל כבר עכשיו אפשר לראות חלק מהמהומות שהוא מתחיל לייצר כשהוא חוזר ומפגיש אותנו עם הרבדים הטקטוניים של החברה שאנחנו נשענים עליהם, ויכריח אותנו להתייחס אליהם גם בעתיד, כשהקונפליקט בין הרוח הליברלית והחופשית לבין הדת והפונדמנטליזם יהפוך משמעותי ועומק יותר. בכל מקרה, יהיה מעניין…

מי בעיקר יושפע ממעברו של פלוטו? מזלות עקרב שור אריה ודלי,ובעקיפין גם גדי שממנו הוא יצא סרטן מאזניים וטלה.

וכך נראית מפת השמים של השבוע

@

 

בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום (כמעט..) סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

 

חדש! רוצים לקבל אסטרולוג צמוד, את הקורס האינטרנטי שלי מאסטר 1 וגם להיות חלק ממיזם ההיכרויות החדש שלי? כן, זה אפשרי!  כאן ב מועדון הכוכבים של יאיר ! 

 

 בלוג של אסטרולוג – הבלוג החדש שלי. מוזמנים.

 

אסטרו טיפ – בואו לקבל את הטיפ היומי שיעצים את היום שלכם

 

רוצים תחזית שבועית ומאמרים מעניינים למייל? הצטרפו לרשימת הדיוור שלי

 

@

 

ולמזלות עצמם

טלה

מזלטוף טלאים! השמש ומרקורי עוברים למזל שלכם, והגיע הזמן לחגוג את החיים בעצמה, אם כי בזהירות מירבית השבוע. צאו לאקשן מכל הסוגים, אבל הזהרו מתאונות

שור

ונוס שליטת המזל שלכם עושה צעדים ראשונים במזל שור, ולאט לאט מתחילה להחזיר את הסבלנות, הרוגע, וכמובן את הפינוקים…אל תגזימו עם המתוקים

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם עובר למזל טלה ומחזיר את שמחת החיים ואת האקשן. הגיע זמן לצאת מכל הרגשנות של הזמן האחרון ולהתמקד בהנעה לפעולה. קדימה.

סרטן

ונוס עוברת לבית התקשורת שלכם והגיע הזמן לפתוח מעגלים חברתיים חדשים, סרטנונים.כעת הזמן לחזור ולהתיידד עם העולם כשפלוטו עוזב את מזל גדי

 

 

אריה

השמש שליטת המזל שלכם עוברת למזל טלה השייך גם הוא ליסוד האש, וסוף סוף אתם מתילים לחזור לעצמכם. הגיע הזמן להגדיר מחדש מטרות – ולצאת לאקשן.

בתולה

מעברה של ונוס למזל שור השייך גם הוא ליסוד האדמה, אמור להביא איתו גל חדש של צורך בהרחבת אופקים וצמיחה אישית. הגיע הזמן לחשוב כמה צעדים קדימה.

מאזניים

מעברם של השמש ומרקורי לבית היחסים שלכם מביא איתו יכולת להשקיע מחדש במערכות היחסים ובזוגיות שלכם, מאזנאים. זה בדיוק המן להתקרב, ו…לדבר.

עקרב

פלוטו שליט המזל שלכם עושה גיחה ראשונה למזל דלי, המאכלס את בית המשפחה שלכם. הגיע הזמן לחשוב על מ שקשור לבית, שינויים שיפוצים קניית בית, ושינויים באווירת הבית.

 

קשת

מעברם של השמש ומרקורי לבית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם מביא איתו התלהבות התרגשות ואפילו… רומנטיקה. זה הזמן לביטוי אישי יצירתי ולהקשבה מסיבית ללב.

גדי

ונוס עוברת לבית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם, והיא גם יוצרת זוית מעשית לסטורן שליט המזל שלכם. הגיע הזמן להוריד קצת את החומות, ולתת לרגש לחלחל…ולרגש.

דלי

ונוס הרגשית עוברת השמש לבית המשפחה שלכם, ואם תאפשרו לה היא תחבר מחדש את לבבות בני המשפחה, ותחזק את תחושת הביחד שלכם. תנו לה צ'אנס, ו..קחו יזמה.

דגים

אחרי שבוע מסיבי של מעורבות רגשית גבוהה חוזרים לפרופורציות. מעברם של השמש ומרקורי לבית הכספים,יעזור לארגן מחדש את חשבון הבנק.

2 thoughts on “מה קורה השבוע בכוכבים? תחזית שבועית – 19 למרץ 23”

  1. נדמה לי שטעית בקשר לשמש ולמרקורי, הם שניהם עוברים ממזל דגים לטלה ולא ממזל טלה לטלה שורה ראשונה בכתבה. ועוד נושא: ראית את הידיים הרועדות של ביבי בוואלה? מה דעתך?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן