תחזית שבועית – 11 לדצמבר 22

אז.. מה קורה השבוע בכוכבים?

שבוע מכביד רגשני ומבולבל מגיע אלינו – מרקורי כוכב התקשורת וונוס הרגשית במזל גדי הדורשני, השמש בזוית פעולה עם נפטון המטשטש ומערפל, ומרס ממשיך לנוע בהילוך אחורי ואיתו גם יסיים את השנה הזו: סוף שכולו חשבון נפש לשנה של מהפכים ושינויים, כשהכוון הוא למטה, ופנימה.

חשוב בעיקר השבוע לא להתייאש, ולא לאבד פרופורציות גם כשהדרמות הופכות אקטיביות יותר, וגם כשזוית הפעולה של השמש עם נפטון בשיאה.

רק סבלנות…

 

 

התהליך המשמעותי בשמים השבוע

@ השמש בזוית פעולה עם כוכב נפטון המטשטש ומערפל.

 

הזוית הקשה של השבוע – אין ספק שזוית הפעולה של השמש עם נפטון מגיעה אלינו בעיתוי לא מוצלח במיוחד.

בנוסף לכובד שמביאים איתם מרקורי וונוס במזל גדי, גורמת הזוית הזו לאפים ודאונים קיצוניים, ולנדנדה רגשית לא קטנה. מצבי הרוח הופכים קיצוניים יותר ונראה שביחד עם הילוכו האחורי של כוכב מרס נצטרך לסיים את השנה הזו בחשבון נפש מעמיק מכל הבחינות.

נושאים הקשורים לחומר וכספים והחלטות פרקטיות מסוגים שונים כמו גם התחלות חדשות – את אלה כדאי לדחות לשבוע הבא.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות אריה דלי עקרב ושור, דגים קשת בתולה ותאומים.

 

וכך נראית מפת השמים של השבוע

 

@

@

וכך נראה פרק 10 ב בלוג של אסטרולוג שלי

 

@

 בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום (כמעט..) סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

 בלוג של אסטרולוג – הבלוג החדש שלי. מוזמנים.

 

@

אסטרו-זום צומת דרכים, מערכות יחסים, משברים, מימוש פוטנציאל, מפת דרכים עתידית

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 700 שקלים 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת 3 מפות: שתי מפות לידה + מפה שלישית – מפת הקשר הזוגי עצמו: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 900 שקלים  

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

 

@

 

@

 

2

 

@

ולמזלות עצמם

טלה

כוכב מרס שליט המזל שלכם ממשיך בהילוכו האחורי, וזהו זמן טוב לסגור מעגלים שמיצו את עצמם, להסיק מסקנות, אך לא לפתוח מעגלים חדשים עד אמצע ינואר. סבלנות

שור

ונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל גדי הקשוח, השייך גם הוא ליסוד האדמה, והופכת את השבוע הזה למעשי מאוד, אך גם ביקורתי ולא קל. התמקדו בעובדות ושימו זמנית את הרגש בצד.

תאומים

כוכב מרס ממשיך לנוע בהילוך אחורי במזל שלכם ולהביא איתו סערות דרמות. מרקורי שליט המזל שלכם שוהה במזל גדי שמכביד עליכם מאוד. זמן לוותר קצת על הקלילות המוכרת, ולפעול באופן יסודי תוך מיקוד בפרטים הקטנים

סרטן

גם מרקורי כוכב התקשורת וגם ונוס הרגשית שוהים במזל גדי מול המזל שלכם, בבית היחסים. זהו זמן לשיחות עומק עם הפרטנרים שלכם, לפתיחות הלב, ולהשקעה בזוגיות ובקשרים הקרובים.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם יוצאת בהדרגה מזוית העימות עם כוכב מרס, ועקב הזוית שלה עם נפטון – הרגישות שלכם גבוהה והפתיל קצר. חשוב להמנע מריבים ועימותים כי אתם אלה שעלולים להפגע כעת.

בתולה

השמש ממשיכה לנוע במזל קשת ומדגישה את הצורך להשקיע בבית ובמשפחה. ונוס ומרקורי בבית הרומנטיקה שלכם עוזרים לכם להשקיע קצת יותר באהבה עם מינון קטן במיוחד של שיפוט וביקורתיות. פתחו את הלב.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם ביחד עם מרקורי כוכב התקשורת נמצאים בבית המשפחה, וזהו זמן להשקיע כעת בעיקר בתקשורת המשפחתית לנקות משקעים רגשיים שהצטברו ולדבר על מה שחשוב באמת.

עקרב

ונוס ומרקורי בבית התקשורת שלכם השבוע וכדאי לנצל את המומנטום הזה, לסגור קשרים שמיצו את עצמם ולהפתח לאנשים חדשים. זמן להרחיב את המעגלים החברתיים שלכם, ולאפשר לאנשים קרובים להתקרב קצת יותר.

קשת

השמש ממשיכה לחגוג לכם ימי הולדת, וזה כשונוס ומרקורי עושים צעדים ראשונים במזל גדי, המאכלס את בית הכספים שלכם, ומאפשרים לקשת שלנו לקחת ברצינות את כל נושא הכספים, ולהתארגן מחדש בכל מה שקשור לחשבון הבנק. חישבו לטווח ארוך.

גדי

משהו טוב קורה לכם עכשיו, גדיים: גם מרקורי כוכב התקשורת וגם ונוס הרגשית שוהים במזל שלכם, ומאפשרים לכם להפתח לעולם הן מבחינת תקשורת והן מבחינת רגשות. זמן להעמיק קשר רגשי קיים, אבל גם לסיים קשר שלא הוכיח את עצמו.

דלי

תחושה שכל מה שקשור לתקשורת ולרגשות נמצא כעת מאחורי הקלעים עלולה לתסכל, בגלל מיקומם של מרקורי וונוס. חשוב להתמקד כעת במלים שלא נאמרו עד כה, ואלה עלולות להכביד מאוד. זמן לשפר תקשורת עם קרובי משפחה שהתרחקתם מהם לאחרונה.

דגים

זוית הפעולה של השמש עם נפטון שליט המזל שלכם שמגיעה לשיאה השבוע עלולה להביא איתה כעסים ותסכולים. שוב לא לקלקל יחסים עם סמכויות, ולהזהר במיוחד מאי הבנות שעלולות בקלות להסלים. אל תאפשרו למצבי הרוח להכתיב לכם מהלכים חברתיים.

 

הורוסקופ ראשון  11/12

טלה

אתם פותחים את השבוע עם דגש מיוחד על נושאי בית ומשפחה, טלאים: הירח בסרטן מדגיש את הצורך להשקיע בבית, ובבני הבית. קדימה.

שור

הירח שבבית התקשורת שלכם הופך אתכם היום לדברנים. זמן לשחרר את כל המלים שרציתם לומר ולא אמרתם בשבוע שחלף…

תאומים

הירח שוהה היום בבית הכספים שלכם, ומצביע על הצורך לארגן מחדש את חשבון הבנק. כוכב מרס עלול לגרום להוצאות גבוהות. זהירות.

סרטן

הירח שוהה היום במזל שלכם והקסם האישי שלכם בשיאו זמן מצוין ליזמות חדשות מכל הסוגים, ולהתחלות חדשות. בערב – אקשן

אריה

יש לא מעט תכניות ליום הזה, אבל הירח שבמזל סרטן ממליץ להשאיר אותם מאחורי הקלעים, ולאפשר להן לצאת רק מחרתיים. סבלנות.

בתולה

הצד החברתי שלכם פעיל למדי. זהו זמן טוב להשקיע ביחסים עם מוסדות וארגונים בחייכם, ולקדם את מה שחשוב לכם באמת.

מאזניים

הירח שוהה היום בבית הקריירה שלכם והופך את היום הזה לאמביציוזי במיוחד. זמן להגדיר מטרות באופן מדויק, ולפעול באופן ממוקד ויעיל.

עקרב

היום הזה מביא איתו את הצורך לראות את ל התמונה די להיערך באופן כולל לתקופה הקרובה. זמן לאתר אזורי פעולה חדשים ולפעול קצת אחרת

קשת

השמש ממשיכה לנוע במזל שלם ולחגוג יומולדת לקשתים, אך במקביל מכריחים אתכם ונוס ומרס לשבת איתן על  הקרקע מבחינת חומר וכספים

גדי

הירח שוהה בבית היחסים שממול, וממליץ היום על שיחות של אחד על אחד ובארבע עינים כדרך לקדם דברים ולפתור בעיות. דברו באומץ ובישירות.

 

דלי

התחום המקצועי מצריך היום השקעה רבה יותר מצדכם הן בתכנון והן בעשייה עצמה. זמן טוב גם להשקיע בבריאות שלכם ובאכילה נכונה בערב – סרט

דגים

הירח שבמזל סרטן מאכלס את בית הרגשות והרומנטיקה שלכם, והופך את היום הזה לנוסטלגי ורגשני במיוחד.  אם הלב פנוי – זה בדיוק הזמן לדייט מקסים.

 

4 thoughts on “תחזית שבועית – 11 לדצמבר 22”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן