בלוג של אסטרולוג – פרק 10: לשחק שחמט עם פוטין.

 

 

כשמישהו מזמין ממני מפת לידה ואני יושב ומכין אותה, אני מרגיש אליו סוג של חיבה, כאילו אני נכנס לתוך עולמו הפנימי ביותר, רואה את המקומות שאותם לא חלק עם איש, את סודותיו הכמוסים, את הטראומות, את היכולת לקום ולהתאושש, ואת ל הקוד הרגשי העוצמתי שלו מונח לפני כספר פתוח.

ברגעים כאלה אני מרגיש לפעמים ממש קרוב אל האיש הזה שאינני מכיר, ומצד שני מכיר אותו טוב כל כך, אולי יותר מרוב האנשים הסובבים אותו… מן תחושה אינטימית שכזו של קרוב רחוק שאתה מגיע לבקר אותו ומגלה שהנה עוד אדם שיש לו זוית בין ונוס לאורנוס שהוא סובל ממנה כמו מטחורים שאי אפשר להפטר מהם.. כמעט חברות של ממש נפתחת פה..

כן, אם אנשים היו יודעים עד כמה אפשר לדעת עליך לפי מפת הלידה שלך, אולי היו שומרים את סוד לידתם בכספת, וחושפים אותו רק שמגיעה זמנה של מסיבת ההפתעה המוכרת: חושפים, מתחבקים, חותכים את העוגה, ו.. עוטפים שוב, כדי שאף אחד לא באמת יוכל להציץ אליך פנימה.

אבל היו לי בהחלט רגעים מעניינים של קרבה שכזו עם הרבה אנשים אנונימיים וגם עם ידועים מאוד. שתיתי עם טראמפ, הקשבתי לביבי, ועם פוטין אפילו שיחקתי שחמט לילה שלם!

זה היה לפני עשרה חודשים בערך, בזמן שאיים לפלוש לאוקראינה. המתח עלה וגאה. העולם כולו עצר את נשימתו כשנתן את האולטימטום לאוקראינה שרצתה להתחבר לברית נאט'ו: יפלוש או לא יפלוש? פוטין הוא כידוע חידה גם לקרובים אליו. החלטתי גם אני להציץ במפת הלידה שלו..

מפת הלידה של פוטין היא עוצמתית ומפחידה בעת ובעונה אחת: האופק שבמזל עקרב ושליטו פלוטו הכוחני על רום השמים, הנקודה הגבוהה ביותר במפה.. לילית הדמונית ממש על הרום השמים עצמו… הכוכבים בבית ה 12..

אבל הנקודה הקריטית שהפעילה את כל זה בנקודת הזמן ההיא היתה אחת הזויות העוצמתיות שיש: אורנוס בטרנזיט בזוית עימות לונוס הרגשית, שליטת השמש שלו.

 כמו בכל זוית ארוכת טווח של עימות שחוצה את כל המפה לאורכה יש גם בזוית הזו משהו טוטאלי, חסר פשרות: אורנוס הוא כוכב תזזיתי ואינטנסיבי, מקצין כל תהליך שהוא מתחבר אליו, כשונוס מייצגת גם את השמש בבית ה 11 וגם את שליט הבית השביעי, שנחשב כמייצג את מה שנקרא אויבים גלויים.

עם זוית כזו והמיקום שלה במפת הלידה ישנה תשובה אחת, חד משמעית! יפלוש – וילך עד הסוף! אבל הגיונית – למה שיסכן את הכל? אופציה אחת היתה איומים, אופציה שניה – מערכה מוגבלת, ושלישית.. טוטאל לוס. 

זכרתי שפוטין אוהב שחמט, אבל בפעם הזו לא הבנתי את ההתנהלות שלו על הלוח. הייתי חייב לחקור את זה.

וזה מה שעשיתי: קניתי בקבוק וודקה, סגרתי את הסלולרי, ושיחקתי שחמט לילה שלם עם פוטין דרך המפה שלו, מנסה להבין איך הראש שלו עובד, עם הפלוטו הכוחני הזה שלא מפסיק לאיים במט, עם הלילית המתעתעת, ועם מקבץ הכוכבים בבית ה 12 שמפעיל כוחות מהצד השני של הלוח כדי להגיע לשליטה..

לילה שלם אני והוא ראש בראש – בתוך המפה שלו, עד שלפנות בוקר נפל לי האסימון…

והנה מה שהבנתי: נראה שהוא מתכוון ללכת עד הסוף, הוא לא אימפולסיבי כמו שהוא מציג את עצמו: הוא מחושב. הוא הולך ישר על המלך. הוא רוצה שכולם יחשבו שהוא משוגע ושהוא פותח במלחמה שלא יהיה לה סוף, כדי שאוקראינה תיכנס לפניקה ותיכנע בלי אף יריה אחת !

עשה לי טובה, אני אומר לו, הרי כולנו יודעים שזה בלוף.. הוא חייך אלי, הרים את הרץ השחור שלו, לקח לי את המלך ואמר רק מלה אחת: מט!

זה היה לילה ארוך. על הבוקר קמתי עם הנג אובר מהוודקה, ניתחתי את המפה שלו, והוספתי: מבחינה אסטרולוגית פוטין מתכוון ללכת עד הסוף, אבל רציונלית – הוא לא יעז. יש לו יותר מדי מה להפסיד כאן. הוא מבלף. עם כל הכבוד לאורנוס, זו בכל זאת רק ונוס שהוא מתעמת איתה..

אחרי שלושה ימים פוטין הוכיח לי ולעולם שעם כל הכבוד לרציו, כנראה שבכל זאת אורנוס היה איום משמעותי כשהקפיץ לו את הוונוס, ושאסטרולוגיה היא בהחלט כלי שניתן לסמוך עליו.

וכשטורי הטנקים נסעו בשיירות של קילומטרים לכוון קייב, נזכרתי בחיוך הקטן שלו בזוית הפה: בהחלט עשה לי מט הפוטין הזה, שנולד יום אחד לפני מבחינת תאריך, ועוד בן מזל מאזניים כמוני שאמור להיות אדיב מתחשב וסימפטי…

חוצפן!

שוב הבנתי שחיזוי אסטרולוגי פוליטי הוא בעייתי בעיקר כי כל כך הרבה גורמים משתתפים במשחק הזה ומפות לידה של אנשים שאתה בכלל לא מכיר וטראומות ילדות שאין לך מושג עד כמה הן משפיעות עלינו עד היום, אז עם כל הכבוד להצלחות שהיו לי קודם – בסופו של דבר אתה צריך להחליט על נקי מה יש בחיזוי שלך שהוא אסטרולוגיה נטו, ומה בחיזוי הזה הוא ההגיון שלך. עוד נפגוש בהמשך את הצמתים האלה בניתוחים הבאים, ואיתם את הקונפליקטים שמפגישים שוב ושוב את האסטרולוגיה עם החיים עצמם, לטוב – ולרע.

  ובסרטון הזה – הניתוח עצמו – ומשחק השח שלי עם פוטין, על כל המשתמע..

@

 

@

בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום (כמעט..) סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

 

חדש! רוצים לקבל אסטרולוג צמוד, את הקורס האינטרנטי שלי מאסטר 1 וגם להיות חלק ממיזם ההיכרויות החדש שלי? כן, זה אפשרי! כאן ב מועדון הכוכבים של יאיר ! 

 

 בלוג של אסטרולוג – הבלוג החדש שלי. מוזמנים.

 

אסטרו טיפ – בואו לקבל את הטיפ היומי שיעצים את היום שלכם

 

רוצים תחזית שבועית ומאמרים מעניינים למייל? הצטרפו לרשימת הדיוור שלי

 

@

 

@

 

חדש!  

שנה חדשה מתקרבת אלינו – 2023 – שנת המהפכים הגדולים! שלושה כוכבים דוריים מחליפים מקומות!

אסטרו-זוםמפת לידה אישית מצולמת לשנת 2023 !  בסרטון אני מסביר על מפת הלידה האישית שלך מה קורה השנה, ממה להזהר, ואיך לנצל את מצב הכוכבים השנתי לטובתך כדי להתקדם ולפגוש אזורי פעולה חדשים!  מערכות יחסים, משברים, מימוש פוטנציאל

אסטרו זוםמפת דרכים אישית לשנת 2023.

 

בנוסף:

מפת זום-אין: מפת לידה אישית מערכתית כוללת סקירה ספיציפית לשנים הקרובות וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 700 שקלים 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת 3 מפות: שתי מפות לידה + מפה שלישית – מפת הקשר הזוגי עצמו: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 850 שקלים  

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

 

@

 

@

 

 

2 thoughts on “בלוג של אסטרולוג – פרק 10: לשחק שחמט עם פוטין.”

  1. לא הגיוני בעיניי שמהלכים שמשפיעים על כמות גדולה של אנשים, תלויים באדם אחד, גם אם האדם הוא פוטין. לדעתי המנהלים הגדולים של המהלכים כולם, מצויים במקום נסתר מעינינו, כלומר "מאחורי הקלעים". לכן גם אין יכולת לקרוא את המפות שלהם. פוטין האיש אינו האישיו במלחמה הנוכחית, שלנו יש מעט מידע עליה. הדבר נכון גם לגבי כל המלחמות שהיו גם בעבר, כולל אלה שהיינו בהן. אבל הניתוח בכ"ז מעניין, כמובן, ולכן הקשבתי.

    1. יש מצב שאתה צודק ויש מצב שלא..:-) בכל מקרה פוטין הוא סופר ריכוזי ועל פי ההסטוריה האישית שלו אין מצב שלא הוא מקבל את ההחלטות החשובות אלא מישהו אחר. דעתי…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן