תחזית סוף שבוע – 23-24/12

אז.. מה קורה בכוכבים בסופ'ש

שישי 23/12

ירח בגדי צמידות שמש 90 יופיטר

שמש במזל גדי 90 יופיטר (יציאה)

מרקורי במזל גדי 60 נפטון

ונוס במזל גדי 120 אורנוס 60 נפטון

מרס במזל תאומים בהילוך אחורי

סטורן במזל דלי 

יופיטר במזל טלה

אורנוס בשור

נפטון בדגים

פלוטו בגדי

 

שבת 24/12

ירח בגדי צמידות ונוס ומרקורי 60 נפטון

שמש במזל גדי 90 יופיטר (יציאה)

מרקורי במזל גדי 60 נפטון

ונוס במזל גדי 120 אורנוס 60 נפטון

מרס במזל תאומים בהילוך אחורי

סטורן במזל דלי 

יופיטר במזל טלה

אורנוס בשור

נפטון בדגים

פלוטו בגדי

מקבץ כוכבים גדול במיוחד של חמישה כוכבים במזל גדי בסוף השבוע הזה מכביד על כולנו, אבל דווקא עכשיו יוצרת השמש זוית פעולה עם יופיטר השובב שבמזל טלה, זוית שמביאה איתה הרבה פעולות אימפולסיביות והחלטות פזיזות.

אולם מה שחשוב יותר הוא העובדה שהשמש ויופיטר עברו כמעט במקביל כל אחד מהם למזל ביסוד האש. מי שקורא אותי לעיתים קרובות מכיר את הדיעה שלי לגבי מה שקורה לנו בימים שאחרי מעברים כאלה, ומעבר שני כוכבים כאלה במקביל מביא איתו שמונה הרוגים בשלושה ימים ועוד ידם של השמש ויופיטר נטויה…

חשוב במיוחד להזהר בכל השבוע הקרוב, לא להתעסק עם אנשים שמחפשים בכוח לריב (בזמנים כאלה הם מככבים בדרך כלל) ולשמור על עצמנו גם בכבישים ובדרכים, וגם בכללי.

מי בעיקר עלול להיות מושפע ממפת השמים הזו? עם הגודש הזה במזל עקרב הזוית עם יופיטר והילוכו האחורי של מרס עדיין במזל תאומים – בעיקרון, כולנו..

וכך נראית מפת השמים של סוף השבוע

@

אסטרו טיפ – הטיפ האסטרולוגי היומי בוואטסאפ, למי שאוהב להתעורר עם טיפ יומי מעצים לגבי היום הקרב

בנוסף – עקב כמה בקשות אני עורך סדנה מיוחדת שבה כל אחד לבדוק איך לנצל את מעברו של יופיטר למזל טלה תוך שאנחנו מעלים את מפת הלידה האישית שלו, בסדנת השפע של יופיטר ביום שני ה 26/12. נותרו עוד מספר מקומות

 

@

 

@

 בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום (כמעט..) סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

 בלוג של אסטרולוג – הבלוג החדש שלי. מוזמנים.

@

 

אסטרו טיפ – בואו לקבל את הטיפ היומי שיעצים את היום שלכם

 

@

אסטרו-זום צומת דרכים, מערכות יחסים, משברים, מימוש פוטנציאל, מפת דרכים עתידית

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 700 שקלים 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת 3 מפות: שתי מפות לידה + מפה שלישית – מפת הקשר הזוגי עצמו: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 900 שקלים  

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

 

@

 

@               

 

 

 

 

 

ומה קורה למזלות?

טלה

שם אתכם במרכז האקשן בסופ'ש הזה. מסיבה טובה מפגש חברי או סתם קיטור עם ידידים – זה הזמן לארגן או להשתתף, ולהיות הרוח החיה באירוע.

שור

מקבץ הכוכבים הגדול במזל גדי מדגיש בעיקר דבר אחד:  צורך בנסיעות וטיולים, שוורים. ואכן, יציאה מעצמכם ומהמקום המוקם בהחלט תרענן את מצב הרוח, וחיק טבע כלשהו שכידוע השור אוהב במיוחד, כל שכן.. קדימה.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם במזל גדי ביחד עם עוד שלושה כוכבים שם את הדגש על הצורך בהתחדשות עמוקה, בשיחות עד השעות הקטנות, ובזהירות מפני סיכונים בכבישים ובדרכים. זמן איכות לשיחות מיוחדות במינן

סרטן

מקבץ גדול במיוחד של כוכבים בבית היחסים שממול במזל גדי מראה על סוף שבוע מאתגר של דיאלוגים מרתקים, שיחות מעניינות של אחד על אחד, וכמה וכמה אסימונים שיכולים ליפול עכשיו בזמן בילוי בשנים, או חיזור מהסוג הגורלי

אריה

השמש שליטת המזל שלכם עושה צעדים ראשונים במזל גדי הקשוח, והאריה שלנו נאלץ להבין שלתחושות של כובד ורצינות אין פתרונות קלים, וצריך חשיבה מעמיקה ופרטנרים שיודעים לאפשר אותה. זוית הפעולה בין השמש ליופיטר עלולה לגרום להחלטות פזיזות.

בתולה

חמישה כוכבים בבית היצירתיות והרומנטיקה שלכם בסוף השבוע זה באמת גודש מיוחד שמזמין בילויים מרתקים היכרויות מסקרנות ופה ושם גם רומנטיקה מלוא החופן. זמן לבקר במקומות מעניינים בהם לא ביקרתם בעבר, ואם אפשר גם לפתוח את הלב לאהבה – רצוי..

מאזניים

חמישה כוכבים במזל גדי המאכלס את בית המשפחה שלכם מצביע בבירור על הבית וסביבתו כמקום שבו תרגישו נוח יותר וההשקעה שלכם בו ובבני הבית תהיה גם מורגשת יותר. זמן לנקות לארגן ולשנות אווירה בבית…ולבלות ביחד

עקרב

הצורך בתקשורת אמיתית וכנה ובאנשים  במיוחד בסוף השבוע הזה שבו נמצאים חמישה כוכבים בבית התקשורת שלכם. זה הזמן גם לעקרב המופנם לדבר לשתף ולחלוק, ולתת למלים להגיע למי שאתכם ולגעת בו.

קשת

מקבץ כוכבים במזל גדי המאכלס את בית החומר הכספים והפינוקים שלכם מדגיש את הצורך של הקשת ההרפתקני פשוט להתפנק בסופ'ש הזה עם אוכל טוב חברים שאוהבים אותו ונוף ירוק ופתוח, שמחבר אותו למרחבים שהוא אוהב.

גדי

חמישה כוכבים לא פחות נמצאים במקבץ נדיר במיוחד במזל שלכם, ושמים אתכם במרכז כלל ההתרחשויות של סוף השבוע עם מגוון אפשרי של בילויים כיפיים אנשים שמחים מסיבה מפגש חברתי או ים של אהבה ממי שמכיר ואוהב. אפשרו לעצמכם ליהנות, גדים.

דלי

נראה שאתם לא ממש במיטבכם בסוף השבוע הזה, דליים. מקבץ הכוכבים הגדול במזל גדי מכביד עליכם, וזהו זמן טוב לבילוי קליל וכיפי, אם בחיק הטבע וגם בצפייה בהקלטות שעשיתם כל השבוע, ומוסיקה טובה. סוף השבוע הזה יתאים בעיקר למנוחה וטעינת מצברים.

דגים

הצד החברתי שלכם פעיל במיוחד בסוף השבוע הזה, דגיגים: זהו זמן טוב לבלות עם חברים ידידים מכרים וקרובים, להרחיב את המעגלים החברתיים שלכם, לפגוש אנשים חדשים ומעניינים, לפצוח בדיאטה, ולחפש שקיעה כיפית במיוחד עם אדם קרוב, כי השקיעות של דצמבר כאן הן מהיפות בעולם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן