תחזית יומית – רביעי 14/12

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

רביעי 14/12

ירח בבתולה 120 ונוס ומרקורי 150 יופיטר

שמש במזל קשת 90 נפטון (מדויק!) 60 סטורן

מרקורי במזל גדי

ונוס במזל גדי

מרס במזל תאומים בהילוך אחורי

סטורן במזל דלי 90 אורנוס (יציאה) בנסיגה

יופיטר במזל דגים בהילוך אחורי

אורנוס בשור

נפטון בדגים

פלוטו בגדי

 

השמש יוצרת היום כפי שכבר אמרתי אתמול זוית פעולה מדויקת עם כוכב נפטון המטשטש ומערפל, ומחזקת את ערפל אי הודאות שהחל אתמול לגבי שיקול הדעת שלנו, הצד הכלכלי, וכל מה שקשור למעשים ועובדות.

הירח לעומת זאת במזל בתולה השייך ליסוד האדמה דווקא מחזק אותנו מעט כשהוא מאפשר לנו להתבונן בדברים באופן פרקטי וללא מעורבות יתר, אולם חשוב היום לפעול ללא ביקורתיות ושיפוט שעלולים רק להכביד עלינו, ולא להקל.

זוית נוספת שיכולה להקל היום היא זוית מעשית בין השמש לסטורן הנוקשה: זה אומר שאם ניקח יזמה וניצור לנו אוסף של החלטות פרקטיות וודאויות קטנות נוכל לעמוד איתן מול האווירה שיוצר היום נפטון, ואפילו למצוא פתרונות יצירתיים במיוחד לבעיות שמציקות לנו בזמן האחרון: נפטון לא רק מערפל ומטשטש – הוא גם מאפשר לנו לחשוב באופן יצירתי מחוץ לקופסה: זה את הקופסה שהוא הופך ללא אפקטיבית היום..

מרקורי בזוית שמתחילה עם אורנוס וונוס כששניהם במזל גדי תורמים גם הם בדרכם ליכולת לעמוד איתן מול כוחו המתעתע של נפטון…

נותר רק ליצור היום עובדה או שתים – ולהצמד אליהם. זה בהחלט יקל.

 

וכך נראית היום מפת השמים

@

 

@

 בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום (כמעט..) סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

 בלוג של אסטרולוג – הבלוג החדש שלי. מוזמנים.

 

@

אסטרו-זום צומת דרכים, מערכות יחסים, משברים, מימוש פוטנציאל, מפת דרכים עתידית

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 700 שקלים 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת 3 מפות: שתי מפות לידה + מפה שלישית – מפת הקשר הזוגי עצמו: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 900 שקלים  

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

 

@

 

@

 

 

 

@

 

 

 

ומה קורה היום למזלות?

רביעי  14/12

טלה

היום הזה מתאים בעיקר לניקוי שולחן העבודה. תשלומי חשבונות מסוגים שונים שיחות בירור עיריה או מוסך – זה הזמן.

שור

הירח עובר היום לבית הרומנטיקה שלכם אבל ונוס שליטת המזל שלכם בלחץ במזל גדי. זמן לפעול בעיקר עם אנשים שאוהבים ומקבלים אתכם כפי שאתם

תאומים

נושאי בית ומשפחה על הפרק היום, תאומימים. הירח הבתולי מדגיש את הצורך בשדרוג התקשורת המשפחתית. זמן לדבר ול הכל

סרטן

הירח שוהה במזל בתולה המאכלס את בית התקשורת שלכם, והסרטנון המופנם שלנו יכול להפוך את היום הזה לשיחות עומק נפלאות. דברו על זה…

אריה

על פניו זה נראה כמו היום הבעייתי של השבוע. השמש שליטת המזל שלכם בזוית מדויקת לנפטון,וממליצה על דחיית החלטות לשבוע הבא, והצמדות לעובדות.

בתולה

זה נראה כמו היום הטוב שלכם,בתולות. הירח שוהה לו במזל שלכם, הקסם האישי שלכם בשיאו, וזה בדיוק הזמן ליזמות חדשות מכל הסוגים. קדימה!

מאזניים

יש לא מעט תכניות ליום הזה, אבל דווקא היום כדאי לעשות קצת פחות – ולנוח יותר: הירח שבמזל בתולה שם דגש בעיקר על פעילות מאחורי הקלעים. סבלנות.

עקרב

העקרב נחשב למזל מופנם למדי, אבל דווקא היום כדאי להשקיע קצת יותר בצד החברתי שלכם. יום מצוין לשיתופי פעולה מכל הסוגים, ולחברים חדשים..

 

קשת

השמש ממשיכה להביא אליכם ים של אנרגיית אש הרפתקנית, אבל ונוס ומרקורי במזל גדי דואגים לחבר את הצד המעשי לכל יזמה חדשה עכשיו. הקשיבו לעובדות.

גדי

הירח במזל בתולה השייך ליסוד האדמה גם הוא ביחד עם מרקורי וונוס ששוהים במזל שלכם מאפשרים לכם להתמקד כעת במה שחשוב באמת ועם הרבה קסם אישי

דלי

היום הזה כדאי לפעול בזהירות, דליים, ולא לקחת סיכונים מיותרים. הירח הבתולי מביא איתו ביקורתיות מוגזמת וחבל. זמן לחשוב כמה צעדים קדימה, דליים

דגים

הירח שוהה היום בבית היחסים שלכם ומאפשר לכם להתבונן לעומק במערכות היחסים שבניתם לכם, לשדרג את התקשורת הזוגית, ולדבר על הכל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן