תחזית יומית – חמישי 23/12

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

חמישי 23/12

ירח באריה 150 נפטון

שמש במזל גדי  60  יופיטר

מרקורי במזל גדי 120 אורנוס

ונוס בגדי  בהילוך אחורי 60 מרס 60 נפטון צמידות פלוטו (כניסה)

מרס במזל קשת  60 סטורן

סטורן במזל דלי 90 אורנוס (מדויק!)

יופיטר במזל דלי

אורנוס בשור

נפטון במזל דגים

פלוטו במזל גדי

 

הירח שוהה גם היום במזל אריה, וביחד עם מרס שבמזל טלה מהווה את המקום שממנו אנחנו יכולים לקבל קצת יותר מאנרגיית האש, כעת כשהשמש שליטת האריה עברה למזל גדי.

ואכן, מקבץ הכוכבים הגדול במזל גדי הכולל את השמש מרקורי ונוס ופלוטו מדגיש את הנסיון של כולנו לפעול בשליטה, להתארגן באופן מדויק וחכם ואפילו יעיל, ולהתמקד במטרות שלנו.

אבל כוכב מרס השובב מביא איתו את הצד האימפולסיבי המוכר  וקצת מקלקל את התכנון הזה, והילוכה האחורי של ונוס כשהיא חוזרת לצמידות המדויקת עם פלוטו עלול להביא איתו עדיין אירועים אלימים, שכדאי להזהר מהם.

 

על כל מה שעוד קורה במפת השמים היום – כאן בסרטון

 

 

@

התחזית השבועית

אז.. מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 19 לדצמבר 21

 

 

@

 

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

 

אסטרו-זום  ומדייקים או משנים כיוון!

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 700 שקלים 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת 3 מפות: שתי מפות לידה + מפה שלישית – מפת הקשר הזוגי עצמו: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 900 שקלים  

ליווי אישי : ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

 

@

 

 

@

 

ומה קורה היום למזלות?

חמישי 23/12

טלה

ירח במזל אריה מתאים מאוד לטלה שלנו: ים של אנרגיה חזקה, והרבה אקשן. אבל זה גם אומר פתיל קצר, וביחד עם מרס במזל טלה והצמידות פלוטו ונוס – גם אגרסיביות ואפילו טרור.. באסה.

שור

נראה שזה אחד הימים היותר אמביציוזיים שלכם, שוורים. הירח שוהה לו בבית הקריירה  ומריץ אתכם קדימה, דווקא כשונוס שליטת המזל שלכם הולכת אחורנית.. קונפליקט? בהחלט, ויש מצב גם לפול גז בניוטרל.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל גדי ולהכביד עליכם לא מעט, אבל סוף סוף התאומים שלנו מתעורר למציאות שמכריחה אותו לפעול, ולפעול חזק. זמן להפשיל שרוולים כי זה לא יקרה מעצמו.

סרטן

הירח שליט המזל שלכם שוהה גם היום בבית החומר והכספים שלכם, וזהו זמן טוב להתארגן מחדש בכל מה שקשור לחשבון הבנק שלכם, לסגור אוברדראפט, לשלם חשבונות, ולחזור לקרקע מוצקה.

אריה

והנה מגיע לו יום נוסף שבו אתם יכולים להיות במיטבכם, אריות: הירח שוהה במזל שלכם הקסם האישי שלכם בשיאו, ועם הכריזמה המוכרת השמים הם הגבול, בתנאי שתסכימו להמריא, למרות החששות.

בתולה

אפשר לומר שאתם לא ממש בשיאכם היום, והירח המוחצן הזה במזל אריה לא ממש עושה לכם טוב. אמה מה, מקבץ הכוכבים במזל בתולה מחזיר אתכם לתלם איטי אך יסודי, וזהו זמן לחשיבה מעמיקה וחריש עמוק.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע אחורני במזל גדי, וזהו זמן מצוין לעשות עבודת עומק על הבית וסביבתו, ובעיקר על היחסים בתוך הבית. זמן לדבר על הכל, לשתף בתכניות וביזמות, ולשדרג את התקשורת המשפחתית.

עקרב

נראה שאתם הם אלה שנמצאים עכשיו באור הזרקורים, עקרבים. הירח שוהה לו בבית הקריירה שלכם, אתם בולטים ומרשימים במיוחד, וזהו זמן מצוין להגדיר מטרות ולצאת לדרך… בעדינות אך בתקיפות.

קשת

מקבץ כוכבים גדול נמצא בבית הכספים שלכם ומדגיש את הצורך לעשות בדק בית אמיתי בחשבון הבנק, בזמן שכוכב מרס ממשיך לנוע במזל שלכם ולהביא איתו הרבה מאוד מרץ ואנרגיה לעשייה. הזהרו מהחלטות פזיזות.

גדי

מקבץ של ארבעה כוכבים במזל שלכם מביא איתו כמה וכמה אפשרויות של יזמות התחלות וצמיחה אישית, אולם הילוכה האחורי של ונוס במזל שלכם עלול לגרום לחששות ופחדים. זמן טוב לסיים קשר רגשי שמיצה את עצמו.

דלי

דיאלוג – זו מלת המפתח המומלצת לשימוש ביום הספציפי הזה, דליים. דיאלוג בין אדם לחברו, דיאלוג מקצועי עם שותף או בוס, ודיאלוג עם פרטנר בן זוג או בן משפחה – דיאלוג של אחד על אחד, ובגובה העינים.

דגים

מקבץ הכוכבים הגדול במזל גדי הופך אתכם לחברותיים במיוחד, והמצאותו של מרס במזל קשת – לאמביציוזיים והישגיים. זהו זמן טוב להגדיר מטרות שנראו לכם בעבר בלתי אפשרויות להשגה, ולתכנן איך להשיג אותן כעת.

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן