תחזית סוף שבוע – 24-25/12

אז.. מה קורה בס'ופש בכוכבים?

שישי  24/12

ירח בבתולה 90 מרס 180 יופיטר 120 שמש

שמש במזל גדי  60  יופיטר

מרקורי במזל גדי 120 אורנוס 60 נפטון

ונוס בגדי  בהילוך אחורי 60 מרס 60 נפטון צמידות פלוטו (מדויק!)

מרס במזל קשת  60 סטורן

סטורן במזל דלי 90 אורנוס (כניסה)

יופיטר במזל דלי

אורנוס בשור

נפטון במזל דגים

פלוטו במזל גדי

 

שבת 25/12

ירח בבתולה 90 מרס 180 נפטון 120 אורנוס 150 סטורן

שמש במזל גדי  60  יופיטר

מרקורי במז ל גדי 60 נפטון

ונוס בגדי  בהילוך אחורי 60 מרס 60 נפטון צמידות פלוטו (מדויק!)

מרס במזל קשת  60 סטורן  150 אורנוס

סטורן במזל דלי 90 אורנוס (כניסה)

יופיטר במזל דלי

אורנוס בשור

נפטון במזל דגים

פלוטו במזל גדי

 

הירח שוהה בסופ'ש במזל בתולה הביקורתי ויוצר זוית פעולה ומתח למרס יופיטר וסטורן – זה הולך להיות סופ'ש טעון וביקורתי.

השמש ומרקורי שזה עתה עברו למזל גדי מנסים למתן את הלחצים אבל מביאים איתם א הכובד האופייני לכוכבים שנמצאים במזל גדי, והדאגות מופיעות ביחד איתם, הכל כלול, יענו.

אבל הזוית המשמעותית בסוף השבוע הזה היא הצמידות המדויקת שחוזרת בפעם השניה בין ונוס שחוזרת למעלה ה 25 במזל גדי שם נמצא גם פלוטו היצרי והכוחני.

הזוית הזו, ביחד עם הילוכו של מרס במזל קשת האימפולסיבי, היא זו שהביאה לנו את פיגועי הטרור האחרונים,ולכן עכשיו כשונוס חוזרת לצמידות עם פלוטו חשוב מאוווד להזהר ולשמור על עצמנו, לא רק מאירועי אלימות למיניהם אלא גם בכבישים ובדרכים, ובכלל בדיאלוג שלנו עם העולם, כשהפתיל שלנו קצר ותגובני כל כך.

בנוסף נכנס עכשיו כוכב מרס לזוית של מתח עם אורנוס התזזיתי וזה ממש לא מוסיף לנו בריאות, אולם הזוית הזו רק התחילה. נחמה פורתא..:-)

על כל זה ועל עוד כמה – בסרטון הזה

 

 

@

 

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

 

אסטרו-זום  ומדייקים או משנים כיוון!

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 700 שקלים 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת 3 מפות: שתי מפות לידה + מפה שלישית – מפת הקשר הזוגי עצמו: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 900 שקלים  

ליווי אישי : ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

 

@

 

ומה קורה בסופ'ש למזלות?

טלה

סוף שבוע של חובות ומחוייבויות הוא לטלאים שלנו. מחוייבויות משפחתיות או חברתיות, אירוח קרובים ובני משפחה, והתארגנות מסיבית על הבית וסביבתו מבחינת סדר נקיון ושינוי אווירה – זה הזמן.

שור

הירח שוהה בבית הבילויים והרומנטיקה שלכם, ומסתבר שבתוך כל הבלגן של האומיקרון כרמל והקור הזה, יש גם מקום לרומנטיקה אמיתית כמו שהשור אוהב… פתחו את הלב, וכנסו ביחד לפוך – או צאו לדייט…

תאומים

בית משפחה וכל השאר – זה נראה כמו האישו המרכזי בסוף השבוע הזה, תאומימים. הירח שוהה בבית המשפחה, וזהו זמן מצוין לסופ'ש משפחתי מקרב לבבות של בישולים ובינג' סדרות שהקלטתם, ואפילו חידוש קשרים עם קרובים שקצת נעלמו לאחרונה..

סרטן

הסרטן נחשב כמזל מופנם למדי, אבל כשהירח שוהה בבית התקשורת שלכם בסוף השבוע נראה שזהו סוף שבוע תקשורתי במיוחד. מפגשים קצרים ושמחים עם אנשים כיפיים, שיחות נפש עם חברים קרובים ושיחות עומק אל תוך הלילה – זה בדיוק הזמן לאלה.

אריה

הירח שוהה בבית ההנאות הקטנות שלכם בסופ'ש, מה שאומר שמסע קניות גדול לבית ולעצמכם יתאים מאוד בשישי הזה. הרבה אוכל טוב בסופ'ש מומלץ לאלה שעדיין חושבים שדיאטה זה לא בשבילם, ולמרות הכל – זהירות עם המתוקים…

בתולה

על פניו זה נראה כמו סוף השבוע הטוב שלכם, בתולות. הירח שוהה במזל שלכם, הקסם האישי שלכם בשיאו, וזה בדיוק הזמן למצוא לכם איזו מסיבה טובה ובהמשך גם מפגשון חברתי, ולנצל את הקסם והנוכחות שלכם עכשיו להנאה אמיתית. צאו ובלו.

מאזניים

יש כמה  וכמה תכניות פעולה לסופ'ש הזה, אבל מיקומו של הירח במזל בתולה רומז שאתם לא ממש במיטבכם עכשיו, וכדאי בעיקר להוריד הילוך, להיות קצת לבד, ולטעון מצברים אחרי שבוע ארוך ומתיש שעברתם לכם.

עקרב

פלוטו שליט המזל שלכם צמוד עדיין לונוס הרגשית, והמעורבות הרגשית שלכם גבוהה במיוחד בימים אלה. הצד החברתי שלכם פעיל במיוחד בסופ'ש: זמן להרים טלפון, לצאת עם חברים שמזמן לא ראיתם, ולבלות ביחד.

קשת

נראה שאתם הם אלה שנמצאים במרכז האקשן בסוף השבוע הזה, קשתים. שהותו של הירח במזל בתולה הופכת דווקא אתכם ואת הצד ההרפתקני שלכם למוקד פעילות. טיולי טבע, הליכה רגלית, קטיף פטריות – הקשת הוא טייל אמיץ, שגם לא מפחד מגשם.

גדי

נראה שחלק לא קטן מהפעילות כעת מרוכז סביבכם, גדיים: השמש מרקורי כוכב התקשורת פלוטו וונוס הרגשית – כולם כעת אצלכם, מה שאומר כמה וכמה אפשרויות לפעילות פנאי. הירח שוהה בבית הטיולים, וכדאי לצאת לנופים אחרים, אפילו סתם לבקר חברים שגרים רחוק.

דלי

זוית הפעולה בין אורנוס שליט המזל שלכם לכוכב סטורן הנוקשה הופכת אתכם לחסרי שקט, ומיקומו של הירח במזל בתולה ממליץ בסוף השבוע הזה לא לקחת סיכונים בכבישים ובדרכים. מומלץ – סופ'ש זהיר וסולידי אם אפשר, רצוף שיחות עומק עם אנשים מעניינים במיוחד.

דגים

הירח שוהה בסוף השבוע הזה בבית הזוגיות והיחסים שלכם,  וזהו זמן מצוין לעבוד על הקשר, לפתוח דברים, לנקות משקעים שהצטברו, ולדבר על הכל. עם הלב הדגי העדין פנוי – זה בדיוק הזמן לכמה דייטים כיפיים, כדי שגם הלב ישמח לו..

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן