תחזית יומית – רביעי 22/12

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

רביעי  22/12

ירח באריה 180 סטורן 90 אורנוס 120 מרס

שמש עוברת למזל גדי (!) 60  יופיטר

מרקורי במזל גדי 120 אורנוס

ונוס בגדי  בהילוך אחורי 60 מרס 60 נפטון צמידות פלוטו (כניסה)

מרס במזל קשת  60 סטורן

סטורן במזל דלי 90 אורנוס (כניסה)

יופיטר במזל דלי

אורנוס בשור

נפטון במזל דגים

פלוטו במזל גדי

הירח עובר היום למזל אריה השייך ליסוד האש, אבל השמש עוברת למזל גדי השייך ליסוד האדמה, מה שיוצר קונפליקט מסויים בין הצורך שלנו לפעול באופן מאורגן מדויק ופרקטי, לבין הצורך שלנו להתלהב להתרגש ו..ליהנות באופן ספונטני.

שמש במזל גדי זה מיקום שמדגיש בתקופה הקרובה את הגבולות בחיינו, ואת הדיאלוג שלנו עם העולם בכלל.

מסגרת של נישואים, מסגרת מקצועית, מסגרות חברתיות – כל אלה הם תולדה של פעילות סטורנית, ומעברה של השמש למזל גדי עליו שולט סטורן מדגיש בדיוק את זה.

כעת, כשארבעה כוכבים שוהים במזל גדי, הגיע הזמן להגדיר באופן מדויק יותר את התכניות שלנו, ואת המקום שבו אנחנו נמצאם בו עכשיו, לפני שנשדרג את עצמנו ונמשיך הלאה.

ואיך כל זה נראה במפת השמים?

 

 

 @

@

אז.. מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 19 לדצמבר 21

 

 

@

 

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

 

אסטרו-זום  ומדייקים או משנים כיוון!

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 700 שקלים 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת 3 מפות: שתי מפות לידה + מפה שלישית – מפת הקשר הזוגי עצמו: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 900 שקלים  

ליווי אישי : ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

 

@

 

@

 

@

 

 

 

 

 

ומה קורה היום למזלות?

רביעי  22/12

טלה

הירח עובר למזל אריה השייך גם הוא ליסוד האש, ויש בהחלט סיבה טובה ליהנות היום. שמש עוברת למזל גדי המאכלס את בית הקריירה שלכם, גדיים. זמן ליזמה חדשה..

שור

נושאי בית ומשפחה הופכים להיות משמעותיים היום, ומצריכים השקעה רבה יותר בעיקר בבני הבית. זמן לארגן את הבית, לשנות אווירה, וליהנות מארוחה מקרבת לבבות.

תאומים

הירח עובר לבית התקשורת שלכם, וזהו זמן טוב לדבר לשתף ולחלוק ולתרגם רעיונות ויזמות למלים. השמש עוזבת את בית היחסים שלכם, והגיע הזמן להתמקד בכל מה שקשור לחומר וכספים, תאומימים.

סרטן

אחרי שלושה ימים במזל שלכם הגיע הזמן לתרגם את האנרגיה הזו לעשייה בשטח: הירח שליט המזל שלכם עובר לבית הכספים, וזה הזמן להתארגנות מחודשת בחשבון הבנק.

אריה

נראה שלא הייתם ממש במיטבכם בימים האחרונים, אבל הירח שוהה היום במזל שלכם ומביא איתו נוכחות ועוצמה – רק חבל שזה קורה כשהשמש עוברת למזל גדי הקשוח. היה (לא קל אבל) מעניין..

בתולה

נראה שהאקשן היום מתרחש בעיקר מאחורי הקלעים, בתולות, ולא בקדמת הבמה. הירח שוהה לו במזל אריה ומדגיש את הצורך לטעון מצברים, ולפעול מינימלית.

מאזניים

השמש עוברת היום למזל גדי המאכלס את בית המשפחה שלכם, וזהו זמן להשקיע קצת יותר מחשבה בדיאלוג הביתי. זמן מצוין לקניות קטנות וגדולות לבית, ולחידוש מלאי. זמן טוב לעסוק בנדל'ן.

עקרב

השמש עוברת היום לבית התקשורת שלכם, אלמנט שמביא איתו חודש תקשורתי במיוחד, והמדובר בתקשורת מעשית. זהו זמן מצוין למצוא לכם שתופי פעולה ולהתמודד עם אתגרים גדולים.

קשת

היום הזה מביא איתו פתיחות לרעיונות חדשים, ואפשרות לחשוב לטווח רחוק, עם ירח שבמזל אריה. מעברה של השמש לבית החומר והכספים שלכם מדגיש שתקופה פרקטית בשטח: הגיע הזמן לעשייה.

גדי

מזלטוף, גדיים! השמש עוברת למזל שלכם, והגיע זמן לחגוג לכם יומולדת. שנה מעניינת בפתח, שנה חברתית אך גם מרדנית משהו, כזו שדורשת כמה וכמה שינויים בתפיסה ובהסתכלות. יהיה מרתק.

דלי

הירח שוהה לו היום בבית הזוגיות והיחסים שלכם, ומאפשר לכם להתבונן לעומק במערכות היחסים הקרובות, ובדיאלוג הזוגי בכלל. אם הלב הדליי פנוי עכשיו, זה בדיוק זמן לדייט…

דגים

השמש עוברת היום למזל גדי, ומדגישה את הצד החברתי שלכם. זהו זמן טוב להתמקד בחברים מכרים ידידים וקרובים, לשדרג קשרים ולהחזיר אותם לחייכם. בערב – ידידים.

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן