תחזית שבועית

אז.. מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 19 לדצמבר 21

אז.. מה קורה השבוע בכוכבים? 

  נראה שהשבוע כולו עומד בסימן הצמידות של ונוס עם פלוטו היצרי ומעברה של ונוס ביום שני להילוך אחורי, ואולי בצדק.

מהלך כזה משפיע בעצם על כולנו באופן כזה או אחר, וכדאי להבין מה בדיוק קורה שם, אם כי בסופו של דבר יש מצב שכל אחד מאתנו יחווה זאת קצת אחרת, בהתאם למיקום המעבר הזה במפת הלידה הספציפית שלו.

 

 

 

התהליכים המשמעותיים של השבוע

@ השמש עוברת למזל גדי

@ ונוס עוברת להילוך אחורי ונצמדת לפלוטו

 

 

המעבר המשמעותי בשמים השבוע – זהו מעברה של השמש ממזל קשת ההרפתקני למזל גדי המעשי והמופנם.

על פניו זה אינו מעבר קל, כיון שהשמש שליטת מזל אריה השייך ליסוד האש, בניגוד למזל גדי השייך ליסוד האדמה.

אבל.. יש כמה וכמה בונוסים במעבר הזה: הוא מאפשר לרבים מאתנו, לתחום את אנרגיית האש של השמש בגבולות מוגדרים ומדויקים כך שנוכל להשתמש כראוי באנרגיה היצירתית שלה, ולממש את תכניות הפעולה שלנו.

לשמש במזל גדי יש תכונה מעניינת: היא מאפשרת לנו להגדיר את גבולות האמביציה שלנו, ובתוכה לפעול באופן חכם ומדויק וגם להגיע להישגים, כל זאת כמובן אם באמת נחליט לעשות זאת ונפרש נכון את הכובד שהיא מביאה איתה כשהיא נמצאת במזל הזה.

מקבץ הכוכבים ההולך וגדל במזל גדי – ונוס שצמודה כאן לפלוטו מרקורי ועכשיו גם השמש, מאפשרים לנו למקד את האנרגיה שלנו בתהליכים מעשיים  ולא לבזבז אותה לריק, למרות תחושת הכובד והבדידות שמקבץ שכזה מביא איתו, בעיקר כשהמדובר במיקומה של ונוס במזל גדי שתיכף תכנס ביום שני להילוך אחורי, ועוד בצמידות לפלוטו…

יהיה מעניין, לא בהכרח יעיל, אבל כמה תובנות יגיעו ואסימונים יפלו להם השבוע. בשאיפה.. חלק מהתובנות נפלו כבר מאמצע השבוע עד תחילת השבוע הזה: לצערי, אשר יגורתי: שני אירועים חבלניים שהחזירו את הטרור לתמונה, והוא עלול אף להתחזק בתקופה הקרובה, גם בגלל הצמידות בין פלוטו לוונוס שממשיכה עדיין.

בנוסף – גם האומיקרון תופס תאוצה לא רק אצלו אלא בעולם בכלל, ואיתו כל הפחדים המוכרים שהפעם הם גם עוצמתיים יותר, בגלל ההדבקות המהירה, ובצדק: האויקרון בהחלט בצדק מפחיד אותנו, ויהיה פה לא מעט, וגם הוא קשור לצמידות הזו בין פלוטו וונוס מבחינת הפחדים שהוא מביא איתו, והצורך להמציא שוב את עצמנו מחדש בכל מה שקשור לקורונה בכלל.

 

מי בעיקר מושפע ממעבר השמש? מזלות אריה דלי שור עקרב גדי סרטן טלה ומאזניים

 

 

הצמידות המודגשת והמהלך המשמעותי של השבוע – המדובר במעברה של ונוס הרגשית להילוך אחורי במזל גדי מיום שני עד ה 29 לינואר 22 תוך שהיא חוזרת ויוצרת לקראת סוף השבוע צמידות מדויקת במקביל לפלוטו היצרי והכוחני.

המיקומים האלה יוצרים עומס רגשי הן על מערכות היחסים שלנו והדיאלוג הרגשי בכלל, ופה ושם גם על נושא הפיננסים. חשוב כעת להמנע מהחלטות קיצוניות או דרמטיות, כיון ששיקול הדעת הרגשי שלנו אינו במיטבו.

אחד מתופעות הלוואי של הצמידות הזו השבוע הוא פתיל קצר: כל דבר קטן שאינו במקום או שגורם לנו לאבד שליטה עלול להביא איתו תגובה קיצוניות וחסרת פרופורציות, ושרשרת כעסים או דרמות מיותרים.

אולי משום כך חשוב גם כשאנחנו כועסים לשמור על שכל ישר פה ושם, ולא להכנס בכוח לדרמה שאחר כך יהיה קשה לצאת ממנה.

עוד נושא שעלול להיות מוקש הוא אולי הנטייה לקחת סיכונים עם צמידות שכזו, סיכונים פיננסיים למשל. חשוב עכשיו לפעול בזהירות בכל מהש קשור לכספים בכלל, כששיקול הדעת שלנו אינו במיטבו, וכדאי להתייעץ לפני שמוציאים סכומי כסף גדולים בלי מחשבה מספקת.

הצמידות הזו עלולה להיות לא קלה גם לזוגות: הניגוד בין ונוס לפלוטו עלול להציף משקעים ששוכבים זמן רב מתחת לפני השטח, ולהביא איתו גם דרמות לא קטנות כשהמשקעים האלה עלולים לפרוץ לפתע פתאום.

מצד שני בדיוק בגלל זה זהו זמן טוב לדבר על מה שחשוב באמת ולא דובר בו לאחרונה, ולא לפחד לגעת גם בפרות קדושות שאיכשהו נזהרנו מהן אבל הן בהחלט מציקות לנו מאחורי הקלעים…

מי בעיקר יושפע  מהצמידות הזו? מזלות מאזניים שור עקרב דלי אריה סרטן מאזנים גדי וטלה.

 

 

הילוכה האחורי של ונוס במזל גדי – הוא ימשך עוד סוף חודש ינואר 2022, והוא יבחן לעומק את העומק והשורשים של קשרים זוגיים או שותפויות, ויאפשר לכולם לדבר בכנות ובאומץ על מה שמפריע, ומשום או לנתק את הקשר או להעמיק את השורשים באופן ישיר ומודע יותר.

יש מצב גם לגעגועים לקשרים מהעבר, לאקס או אקסית מיתלוגיים שפתאום גם בהם אחז געגוע פתאומי, אבל כדאי לשמור על פרופורציות ולא לחזור לקשרים שמיצו את עצמם או שבעיות הבסיס לא נעלמו בהם: בדיקת עומק בהחלט רצויה, וכדאי לזכור שמפברואר דברים גם יראו אחרת, ולמרות הגעגוע כדאי גם לחשוב לטווח ארוך, ולא רק על הלב שדורש את החיבוק המוכר…

הילוכה האחורי של ונוס גם יכריח אותנו להתייחס במבט כולל גם לנושא הכספים ולתחום ההשקעות שעשינו או שאנחנו רוצים לעשות.

זה הזמן לבדק בית אמיתי בנושא כספים, לבדיקת תכניות התרחבות או השקעה או תכניות מגירה שלא יצאו לפועל, ולקבלת החלטות ארוכות טווח בסוף התהליך שישרתו אותנו זמן רב, וכדאי עקב כך להתייחס אליהן ברצינות הראויה.

מי בעיקר יושפע מהילוכה האחורי של ונוס? מזלות מאזניים, סרטן גדי טלה שור עקרב אריה ודלי.

 

 

 

 

ולמזלות עצמם

טלה

מרס שליט המזל שלכם מתקדם השבוע במזל קשת השייך גם הוא ליסוד האש, וזהו זמן מצוין לחשוב בגדול מבחינת הרחבת אופקים ואזורי פעולה. בנו לכם תכנית לטווח ארוך, טלאים.

שור

ונוס שליטת המזל שלכם עוברת להילוך אחורי כשהיא צמודה לפלוטו, ואתם זקוקים עכשיו להליכה זהירה מאוד בין הטיפות, ולהחלטה שלא לקחת סיכונים לא בכבישים ולא בחשבון הבנק. סבלנות.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם שוהה במזל גדי הקשוח ומכריח אתם לקחת את החיים ברצינות, להיות כאן ועכשיו, ובעיקר להגדיר מטרות באופן מדויק בלי להתפזר. קצת מכביד עכשיו, אבל בגדול – זה רק יעשה לכם טוב.

סרטן

הצמידות של ונוס ופלוטו בבית הזוגיות והיחסים שלכם  והילוכה האחורי של ונוס הם זמן מצוין להתבוננות עומק במערכות היחסים הקרובים, לשיפור ולשדרוג התקשורת הזוגית, ולהוספת מימד של עומק ליחסים. זמן גם לתקשורת עם חברים מהעבר.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם עוברת לחליפה מחויטת היטב, ואיתה למזל גדי המעשי המאכלס את הבית המקצועי שלכם. זהו זמן טוב להעביר הילוך מבחינה מקצועית, ולרוץ קדימה.

בתולה

בית הביטוי האישי שלכם הופך מודגש כעת, כשונוס הרגשית מתחילה לנוע אחורנית: זה הזמן לחזור ולהזכר בדברים שאהבתם לעשות וליצור, כמו גם להזכר באהבות שלכם מהעבר..שימו את הציניות בצד – גל נוסטלגי צפוי כעת.

 

מאזניים

הילוכה האחורי של ונוס בצמידות לפלוטו במזל גדי הופך את הבית והמשפחה לזירת הפעולה בתקופה הקרובה. זה הזמן לשדרג יחסים, להחזיר את הרוח הטובה, ובעיקר לשדרג את התקשורת המשפחתית ולדבר על הכל.

עקרב

הצמידות בין ונוס הרגשית לפלוטו שליט המזל שלכם מסעירה לא מעט עקרבים עכשיו, ומחזירה אליכם רגשות עדינים שקצת התרחקו מחייכם לאחרונה. הגיע הזמן להתחבר מחדש לאהבה, כל זמן שונוס עדיין קרובה לפלוטו…

קשת

כוכב מרס שוהה במזל שלכם ומביא איתה ים של אנרגיה עוצמתית לעשייה וליזמות חדשות. השמש עוברת לבית החומר והכספים שלכם: הגיע הזמן להתארגן מחדש, ולבנות סדר חדש של הוצאת כספים, ואולי גם מקורות הכנסה נוספים.

גדי

נראה שכל האקשן עובר למזל שלכם, גדיים: הצמידות בין ונוס הרגשית לפלוטו היצרי מחייה את הגדי המאופק שלנו, והוא לומד מחדש לדבר עם מרקורי כוכב התקשורת שגם הוא נמצא כאן, ועם השמש שעוברת אליכם השבוע ותחגוג לכם ימי הולדת.. כיף!

דלי

מקבץ הכוכבים הגדול שנבנה לאט מאחורי הקלעים במזל גדי מתחיל ליצור עומס רגשי, ושלל מחויבויות שמעיקות עליכם, ואולי הגיע הזמן כבר השבוע להתחיל לטפל בהן. תשלומי חשבונות, חובות ואוברדרפט, מחויבויות ובירורים – זה הזמן לנקות את שולחן העבודה שלכם.

דגים

מקבץ הכוכבים הגדל במזל גדי מדגיש מבחינתכם את הצורך לפעול באופן אקטיבי יותר עם מוסדות וארגונים בחייכם. במקביל, זמן טוב להרחיב את המעגלים החברתיים שלכם, להכיר ידידים וחברים חדשים, ולהעשיר את עולמכם אחרי שבועיים שלושה ל קלים. יהיה מעניין…

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן