תחזית יומית – יום ראשון – 21 לפברואר 21

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

ראשון  21/2

ירח בתאומים 90 נפטון 120 ונוס

שמש במזל דגים 60 אורנוס

מרקורי חוזר להילוך רגיל במזל דלי צמידות יופיטר (יציאה)

ונוס במזל דלי  90 מרס (יציאה)

מרס במזל שור  60 נפטון

סטורן במזל דלי 90 אורנוס (יציאה)

יופיטר במזל דלי

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

שבוע חדש נפתח וכבר על ההתחלה זה קורה: מרקורי חוזר סוף סוף להילוך רגיל.

ואכן, אחרי שלושה שבועות של בלגן לא קטן, מרקורי כוכב התקשורת שלנו מתחיל להזיז דברים סוף סוף, אם כי הרבה תנועה אין כאן, אבל כוון החץ משתנה: מעכשיו זה קדימה – לא אחורנית.

במשך שלושה חודשים רץ מרקורי קדימה ושרף שטחים. לאחר מכן הוא נכנס לשלושה שבועות עיכול תכנון ושדרוג וכמובן כל הבלגן שהוא מביא איתו כמו שכחת ארנקים, ביטול תכניות, קלקולי מכשירים ומה לא…

וכעת, כלומר היום, הוא חוזר להילוך רגיל.

אז..איך חוזרים ברגל ימין להילוך הרגיל שלו?

על כך בסרטון שצירפתי בהמשך.

מה עוד קורה היום בכוכבים? הירח שוהה במזל תאומים התקשורתי, אלמנט שמדגיש את היכולת שלנו לתקשר בהצלחה וליזום אפשרויות תקשורת חדשות מכל הסוגים, אבל דווקא עכשיו הוא יוצר זוית פעולה עם נפטון המטשטש ומערפל, ושעות הצהריים והלאה עלולות להיות מעט אבודות, מעורפלות ולא ברורות, ובעיקר רגשניות…

בקיצ – מבטיח, אך לא יעיל במיוחד. זמן טוב להגדיר מחדש את המטרות שלנו, ולחשוב מחוץ לקופסה.

מחר מחרתיים כבר יהיה מעניין יותר..

 

@

 

אז.. איך חוזרים לקרקע בחכמה וביעילות כשמרקורי חוזר להילוך רגיל?

 

@

 

כוכבים באהבה  21 לפברואר 21

 

והתחזית השבועית הכללית של השבוע

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 21 לפברואר 21

 

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל.

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

מעניין אתכם? דברו איתי..

 

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

 

@

 

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

ראשון  21/2

טלה

נראה שהצד החברתי שלכם משתפר היום, טלאים. מרקורי כוכב התקשורת חוזר להילוך רגיל בבית החברתי שלכם, והגיע הזמן לסגור את השאלות התהיות וחשבון הנפש הקשור לחברים. מהיום – ממשיכים הלאה במרץ מחודש. קדימה.

שור

 הירח שוהה בבית הכספים שלכם, מה שאומר שהיום הזה נפתח באופן מעשי במיוחד. זהו שבוע שבו הכל אמור לחזור לעצמו, וונוס שליטת המזל שלכם יוצאת מהזוית עם מרס. תנו לשקט לחזור לחשבון הבנק.

תאומים

הירח שוהה לו במזל שלכם, הקסם האישי שלכם בשיאו, והיכולת שלכם להזיז דברים גבוהה מתמיד בעיקר כי מרקורי שליט המזל שלכם חוזר להילוך רגיל. הגיע הזמן לעשות סדר בבלגן של שלושת השבועות האחרונים.

סרטן

נראה שאתם פותחים את השבוע קצת ברגל שמאל, סרטנונים: מיקוחו של הירח במזל תאומים לא מוצא אתכם ממש במיטבכם. שיחות חשובות ופגישות משמעותיות – נסו לדחות למחר או מחרתיים, אם אפשר.

אריה

הירח שבמזל תאומים הופך את היום הזה לחברתי במיוחד מבחינתכם, אריות. זהו זמן טוב להשקיע במוסדות וארגונים בחייכם,  ולקדם נושאים שחשובים לכם הקשורים לשתופי פעולה עם אחרים.

בתולה

קריירה ודרייב – אלה המלים המשמעותיות מבחינתכם כעת, בתולות. הירח שוהה לו בבית היזמה שלכם, מרקורי מתחיל לנוע קדימה, וזה בדיוק הזמן להעביר הילוך ולהפוך את היום הזה ואת מחר לרצף של פגישות ויזמות, בתולות.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם יוצאת בהדרגה מזוית הפעולה חסרת השקט עם כוכב מרס, אבל היכולת לכעוס וליצור דרמות עדיין בסביבה, ולכן חשוב עדיין היום ומחר להזהר ולהמנע מריבים מיותרים: חפשו את המכנה המשותף, מאזנאים.

עקרב

כוכב מרקורי חוזר היום להילוך רגיל, וזהו זמן טוב להתחיל להחזיר את היחסים בתוך הבית והתקשורת המשפחתית לקרקע, לנקות משקעים רגשיים שהצטברו, ולדבר על הכל. אל תשאירו בבטן את מה ששוב שכולם ידעו.

קשת

הירח שוהה בבית הזוגיות והיחסים שלכם בתחילתו של השבוע, מה שהופך את השבוע הזה לאקטיבי במיוחד כשמרקורי מתחיל לנוע קדימה בבית התקשורת שלכם. זהו זמן טוב לומר בקול רם את מה שחשוב שכולם ידעו.

גדי

הירח התאומי מביא איתו יום שבו המלה זהירות כתובה עליו בגדול. זהירות מפני החלטות פזיזות, זהירות בנהיגה בכבישים ובדרכים, וזהירות מפני שיקול דעת גרוע. זמן לחשוב פעמיים לפני כל פעולה, גדיים.

דלי

מרקורי כוכב התקשורת חוזר להילוך רגיל במזל שלכם אחרי שלושה שבועות שעזר לכם לסגור מעגלים וקצוות, ולשדרג את התקשורת עם העולם. זהו זמן לסיים את התהליך, ולהשקיע קצת יותר בתקשורת חדשה, כנה וישירה.

דגים

בית ומשפחה – אלה המלים המשמעותיות כעת בפתיחתו של השבוע. זהו זמן טוב להרחיב את אפשרויות התקשורת בבית, לדבר על הכל, ולאפשר לכם ולבני המשפחה לחזור לתחושת הביחד, שקצת נעלמה בזמן האחרון. קדימה.

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן