תחזית יומית ובלוג – יום שלישי – 23/2/21

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

שלישי  23/2

הירח בסרטן 60 לאורנוס 120 שמש וונוס

שמש במזל דגים 60 אורנוס

מרקורי במזל דלי צמידות יופיטר (יציאה)

ונוס במזל דלי  90 מרס (יציאה)

מרס במזל שור  60 נפטון

סטורן במזל דלי 90 אורנוס (יציאה)

יופיטר במזל דלי

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

הירח שוהה במזל סרטן הרגשני ובשלוש זויות הרמוניות ענוגות – לאורנוס לשמש ולוונוס – פותח את היום הזה בסוג של הבטחה..

הבטחה – כי היא עדיין לא ממש מתקיימת. זהו יום לא קל בעיקרון, כי מרקורי מנסה ומתאמץ ועובד קשה להחזיר את האנרגיה הטובה שהיתה כאן, אבל חוץ מכמה כוונות טובות ופה ושם שביבים אופטימיים זה עדיין לא ממש זז… באסה.

צא ולמד שהרמוניה היא לא תחליף לפעולה, אלא דווקא מה שמגיע אחרי פעולה מוצלחת, כשדברים מתאזנים.

וזה עדיין לא קורה היום…

הזוית בין ונוס למרס מתפוגגת לאיטה, המתחים בעיקרון נמצאים בירידה, וכולם מחכים.. למה? למי? לונוס שתעבור כבר למזל דגים, מה שאמור לקרות מחר או מחרתיים, וא אמור להגיע סוג של שקט, הרמוניה, השלמה, רגשות עדינים שמפריחים בלונים ולבבות ורודים וחד קרנים בצבע טורקיז על המסך… כאלה.

כן, אנשים עשו אידיאליזציה של הוונוס הזו, אחרי הקטע החברתי המדליק אך קריר משהו שלה במזל דלי – עדיין שם היום, אגב – אלמנו שגורם לרשתות החברתיות ולמעגלים החברתיים של כולנו לפרוח, אבל… תכל'ס בשטח, מה שחשוב באמת קורה לאט. מאוווד לאט. אוף.

כשמרס יצא סוף סוף ממזל שור, ונוס תשב בנחת במזל דגים, ומרקורי יחזור ויצמד שוב ליופיטר כוכב השפע ושוב תגיע ההמלצה ממני לקנות כרטיס פיס או לצאת לדייטים מוטרפים במיוחד או לבקר במקומות בילוי שבהם עוד לא ביקרתם או לעשות טיול בשמורת טבע רחוקה ולא מוכרת – כנראה שרק אז האנריה הזו תתחיל להתניע את עצמה ואותנו, כמו במכונית אמריקאית גדולה עם סל'ד עצל שבקושי מרים את המחט כדי שהמנוע הענקי הזה יתחיל לרעום…

עוד קצת, חברים. עוד מעט קט.

ובינתיים? תכנונים, מחשבות, קורסים מדליקים שמביאים איתם כלי עבודה חדשים התנסויות מעניינות וכיוון חשיבה צבעוני וחדש… אלא יבורכו.

וקשרים – לא מנתקים עכשיו. או קיי?

פשוט לא.

זהו. הולך להכין לי עוד קפה ולחכות בעייפות בפינה מול החלון לונוס.

סי יו.

 

@

 

אז.. איך חוזרים לקרקע בחכמה וביעילות כשמרקורי חוזר להילוך רגיל?

 

@

 

כוכבים באהבה  21 לפברואר 21

 

והתחזית השבועית הכללית של השבוע

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 21 לפברואר 21

 

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל.

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

מעניין אתכם? דברו איתי..

 

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

 

@

ומה קורה היום למזלות?

טלה

הירח שוהה לו היום במזל סרטן המשפחתי, אבל הצירוף של מזל מים ומזל אש עלול ליצור כמה דרמות לתיאבון, וכדאי להזהר מכעסים פתאומיים. מרס ממשיך לנוע במזל שור ולנסות ולקבוע עבורכם עובדות בשטח.

שור

על פניו זה נראה כמו אחד הימים היותר תקשורתיים של השבוע, שוורים. הירח שוהה בבית התקשורת שלכם, וזה בדיוק הזמן להזיז דברים בעזרת מלים: שיחות בירור מקצועיות, שיחת עומק זוגית סטייל פנינו לאן, שיחות אהבה מתוקות, ושיחה משפחתית מנומסת.. זה הזמן.

תאומים

מרקורי מתחיל לנוע קצת יותר מהר, אבל עדיין הוא בקושי מתניע והדברים עדיין לא מסתדרים: הקצב איטי במיוחד כשהירח שוהה במזל סרטן, וזהו זמן להשקיע קצת יותר מחשבה בנושאי חומר וכספים. היו מעשיים.

 

סרטן

על פניו זה נראה כמו היום שלכם, סרטנונים. הירח שוהה במזל שלכם, הקסם האישי שלכם בשיאו, וזה בדיוק הזמן לצאת מאיזור הנוכחות שלכם להזיז דברים בעוצמה: זויות נוחות של הירח לאורנוס לשמש ולונוס עוזרות למי שיקח יזמה.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לשחות במזל דגים, לא המיקום המעדף על האריה שלנו השייך ליסוד האש, שעם קצת יותר אנרגיה יכול להתמודד עכשיו עם מה שקשה לו בעיקר בעזרת שיתופי פעולה נוחים.

בתולה

הירח הסרטני מדגיש את היכולת שלכם היום להיעזר באחרים, בעיקר בכל מה שקשור להשראה ותשוקה. השמש שנמצאת ממול בבית השותפויות שלכם מאפשרת שיחות עומק זוגיות, והשקעה בדייט עם הלב פנוי.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם יוצאת מזוית הפעולה עם מרס, והדברים מתחילים להתארגן באופן שליו יותר ונינוח יותר בהדרגה. הירח נמצא היום בבית הקריירה שלכם: זה בדיוק הזמן ליזמה אמתית לרעיון חדש, או להחלטות ארוכות טווח הקשורות לתחום המקצועי שלכם.

עקרב

ונוס שוהה בבית המשפחה שלכם, ועוזרת לכם לשדרג יחסים בעזרת חג הפורים שנמצא בסביבה כעת, ומביא איתו כמה חיוכים למצלמה. הירח שבמזל סרטן מאפשר פתיחות לרעיונות חדשים: זמן לחשוב מחוץ לקופסה, עקרבים.

קשת

נראה שהמעורבות הרגשית הגבוהה שמביא איתו מזל סרטן לא ממש מתאימה לכם היום, קשתים. במקום אנרגיה עוצמתית אתם מקבלים כעת מצבי רוח משתנים במהירות ותחושה של אי ודאות. שימו את הרגש בצד, והתמקדו בעובדות.

גדי

זוגיות ויחסים – זה האישו של היום הזה, גדיים. הירח שוהה לו בבית היחסים שלכם ומדגיש את היכולת שלכם להיות שם עבור אנשים קרובים, ובמקביל גם לפתוח את הלב, ולעבוד על הקשרים הקרובים שלכם. בערב – בילוי בשנים.

דלי

ונוס הרגשית תיכף עוברת למזל דגים המאכלס את בית הכספים שלכם, אבל בינתיים אפשר ורצוי כעת להשקיע קצת יותר מחשבה בעולמכם הרגשי, ולהשתמש בה כדי לחזר בעדינות לומר מלים רכות ולזכות ביום אחרון של אהבה…

דגים

השמש ממשיכה לנוע במזל שלכם ולחגוג לכם ימי הולדת, דגיגים. זה נעים ונחמד, אבל תיכף גם ונוס הרגשית עוברת למזל שלכם והחגיגה הולכת להתרחב…פנו מקום בלב כי תיכף היא מגיעה, ונוס שלנו, עם בשורת האהבה שהדגים אוהבים כל כך.

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן