תחזית שבועית

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 21 לפברואר 21

 

רק מזכיר לכולם את סדנת מזל דגים של רינת בורג ושלי  – למי שיש שמש בדגים ואפילו ירח בדגים.. מוזמנים באהבה 

אז..מה קורה השבוע בכוכבים? 

על פניו זה נראה כאילו הכוכבים מנסים להחזיר אותנו בחזרה למסלול, כששני הכוכבים העיקריים שאחראיים על השינויים האלה משנים כיוון, או משנים מזל.

מרקורי כוכב התקשורת שלנו חוזר השבוע להילוך רגיל. האם אפשר לנשום לרווחה אחרי כל הבלגן שהוא עשה? והשמש, מה עם כל הרגשות שהיא מתחילה להפעיל אצלנו..

וכאילו לא די בשמש – גם ונוס הרגשית עוברת למזל דגים, וזה קורה דווקא כשהעננים בחוץ נראים אפורים מהרגיל…

אז.. איזה מן שבוע באמת מחכה לנו, לכולנו?

 

התהליכים המשמעותיים של השבוע

@ מרקורי חוזר להילוך רגיל

@ ונוס עוברת למזל דגים

 

 

 

המהלך המשמעותי של השבוע – זוהי חזרתו של מרקורי כוכב התקשורת שלנו להילוך רגיל במזל דלי.

מכיון שהתקופה הזו כל כל כך עמוסה באירועים, חלק  מאיתנו לא שם לב להילוכו האחורי של מרקורי עד שהוא עצמו פגש אותו בדרך הקשה: ביטול הפגישות, איחורים, תקלות טכניות בעיקר בנושאי אלקטרוניקה ומחשבים, ואירועים מוזרים אפילו בספורט: מי האמין שברצלונה תפסיד אצלה בבית אחרי כל כך הרבה שנים? הסגר הפעם העיק על כולנו אבל מינון החיסונים הגבוה בכל זאת נותן תקווה ואולי פה היה המהפך: הריצה לחיסונים, והויכוחים בעד ונגד החיסונים שעלו מדרגה, הסכם הליכוד עם מפלגת כהנא שאיכזב רבים, עלייתה הפתאומית של מפלגת העבודה אחרי שמירב תפסה שליטה, ועוד הפתעות שונות ומשונות.

אבל מרקורי חוזר לעצמו, לישורת האחרונה לפני הבחירות ולכל המשמעויות שיש לכל זה. יש עוד שבוע לפחות עד שיחזור לעצמו גם מבחינת קצב הדברים, אבל אפשר כבר לחוש סוג עוצמה שהולכת ונדרכת לה מאחור הקלעים, ובקרוב תבוא לידי ביטוי.

כשמרקורי הולך אחורנית במזל דלי יש לא מעט סערות ברשתות החברתיות, וגם אלה יתחילו להירגע לאט לאט, כשכולנו נתייצב פנים אל פנים מול המציאות שדורשת מאתנו כעת נוכחות אמיתית וחד משמעית בבחירות שקרבות והולכות.

ואכן, חזרתו של מרקורי תורגש בעיקר בתחום החברתי והקהילתי, ואולי תרגיע את הרוחות והסערות בעד ונגד החיסונים ותחזיר את כולנו לתחושת הביחד שמאוד התרופפה בשבועות האחרונים.

איך זה משפיע על כל אחד מאתנו? נראה שהתחום החברתי חוזר אלינו עם הרבה פחות כעסים ותסכולים, הסגר נפתח, והיכולת שלנו להפגש עם אלה שקרובים אלינו מרגיעה גם היא.

וגם פורים יכול להחזיר אותנו לכאן ולעכשיו, בעיקר כשהמדובר במי שיש לו ילדים וכשהם עסוקים בתחפושות ושמחים, כולנו מרגישים שחשוב באמת שנרגיע ונחזור לביחד שהתרגלנו אליו, אם לא בשבילנו – בשבילם. הם זקוקים לזה יותר מאתנו. להיות ילד גם כך זה לא קל ואי הודאות בתקופת הקורונה שגם גורמת להם לראות את הקשיים שלנו בתקופה הזו, לא ממש תורמת לבטחון שלהם ובטח לא לתחושה שההורים או מישהו קרוב שולט במציאות.

כעת, כשהוא חוזר להילוך רגיל, הגיע הזמן להתאחד מחדש, לשכוח את המחלוקות ולהבין שכולנו מתמודדים עם אותם אתגרים בדיוק.

מי בעיקר יושפע מחזרתו של מרקורי? מזלות תאומים, בתולה, קשת, דגים, דלי אריה עקרב ושור.

 

 

 

המעבר המשמעותי בשמים השבוע – זהו מעברה של ונוס הרגשית ממזל דלי החברתי למזל דגים הרגשי.

ונוס מסמלת מעבר מעניין חזרה מהצד החברתי שלנו והמעורבות הקהילתית, אל האישי, העדין, והצורך בויתור על האגו כדי לחזור לעצמנו ולבסיס הרגשי של כולנו.

ונוס חברתית מאוד במזל דלי ושמה דגש על חברויות ושיתופי פעולה, אבל במזל דגים היא מגיעה למקום הנעלה שלה, אותו מקום שיכול לוותר על האגו, ולתת לרגשות הפשוטים והחמים לחבר בינינו, מהמקום האנושי והאישי.

ונוס מצטרפת לשמש שגם היא עברה זה לא מכבר למזל דגים, וביחד עם מדגישות את הצורך בחום רכות ואמפטיה לזוגיות ולמערכות היחסים שלנו.

הסתיימה תקופת הריחוק והצורך בחברה ובהזדהות עם ערכים חברתיים באופן זמני: כעת כל אדם מתחבר מחדש אל משפטים כמו אהבה ללא תנאי, אהבה שכולנו חולקים כפרטים אינדיבידואליים ולאו דווקא כקבוצות בעלות ערכים חברתיים דומים. הגיע הזמן לחזור לאישי, ולשים בצד לרגע את החברתי. ירידה לצורך עלייה, מה שנקרא – או אולי ההיפך?

מי יושפע בעיקר ממעברה של ונוס? מזלות שור, מאזניים, דגים, קשת, תאומים ובתולה.

 

@

 

לכבוד פורים קפצתי לראש הגלקסיה, כדי לראות איך זה נראה משם…

התחזית השבועית – 21/2

ולמזלות עצמם

טלה

מרס שליט המזל שלכם מתחיל את השבוע בזוית פעולה אגרסיבית לונוס, וזורע אי שקט ועצבנות, בעיקר בדיאלוג הזוגי וביחסים הקרובים. אולם בהמשך השבוע הזוית מתרחקת כשונוס עוברת הלאה, והשקט חוזר.

שור

ונוס שליטת המזל שלכם עוברת למזל דגים המאכלסת את הבית החברתי שלכם, והשור הזועם שלנו בגלל נוכחותם של אורנוס ומרס במזל שלכם מוצא אפיק חברתי חדש לתעל את האנרגיה הזו. זמן להתחבר לשתופי פעולה מקצועיים וחברתיים ולמצוא שותפים לדרך או לרעיון.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם חוזר סוף סוף מהילוכו האחורי ומתחיל להתקדם באיטיות עדיין במזל דלי, כשהוא נצמד בקרוב שוב ליופיטר כוכב השפע, ומאפשר לכם לחזור ולנצל הזדמנויות שראיתם בזמן האחרון ולא מיציתם או ניצלתם. הגיע הזמן לתכנית פעולה לחודשים הקרובים.

סרטן

מעברה של ונוס הרגשית למזל דגים שם נמצאת גם השמש מביא איתו מינון גבוה של פתיחות לרעיונות חדשים ולדרכי פעולה מעניינות, ביחד עם הרצון להרחיב אופקים ולהכנס למצב של צמיחה אישית. זהו זמן טוב להפתח לאפשרויות חדשות הן מקצועית והן רגשית ואישית, ולא לפחד לחקור אזורי פעולה חדשים ולא מוכרים כדי לפעול בהם.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה להתקדם במזל דגים, ולהביא איתה מעורבות רגשית גבוהה. נדנדת הרגש הזו מתאזנת כשמרקורי חוזר להילוך רגיל בבית הזוגיות והשותפויות שלכם: זה הזמן להתפייס או לחזור לקרקע מוצקה יותר בקשרים, ולשדרג מחדש בהדרגה את התקשורת הזוגית.

בתולה

אל השמש שנמצאת בבית הזוגיות והיחסים שלכם מצטרפת השבוע גם ונוס, והצורך שלכם בדיאלוג רגשי אמיתי חם ועמוק הולך ומתחזק. במקביל ונוס מאפשרת גם חשיבה על שותפויות מקצועיות לצורך התמודדות עם אתגרים גדולים במיוחד. פנו מקום לאנשים קרובים שרוצים לסייע.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם עוברת השבוע למזל דגים המאכלס את התחום המקצועי, ומשפיע גם על נושאי הגוף והבריאות שלכם. חשוב כעת לייצב את השורות, לעמוד איתן על קרקע מוצקה, ומצד שני לשלב את הרגישות שלכם בתחום המקצועי גם כדי לנסות ולהיות ייחודיים בתחומכם, וגם כדי להפוךאת חכמתכם לנגישה ומעשית יותר. התמקדו בפרטים הקטנים.

עקרב

ונוס הרגשית עוברת לבית היצירתיות והרומנטיקה שלכם, וזה הזמן להפתח לרגשות עדינים יותר ולצד היצירתי כדרך לקדם נושאים שחשובים לכם. זמן להכניס יותר אהבה לחייכם. זה גם הזמן להתבונן פנימה, ולתת תשובות יצירתיות לבעיות שהחיים מציבים לכם.

קשת

מרקורי כוכב התקשורת חוזר להילוך רגיל וזה נמצא ב..בית התקשורת שלכם. ואכן, הגיע הזמן לחזור לעצמכם, להתפייס עם מי שרבתם איתו, ולפתוח דף חדש. בקרוב מרקורי יצמד שוב ליופיטר שליט המזל שלכם ויחזיר גם את האופטימיות.

 

גדי

מרקורי כוכב התקשורת חוזר להילוך רגיל והפעם במזל דלי המאכלס את בית החומר והכספים שלכם. זהו זמן טוב להתארגנות מחודשת בכל מה שקשור לנושאי חומר וכספים, ולהגדרת מטרות לפעולה הן מבחינה מקצועית והן כלכלית בתקופה הקרובה.

דלי

נראה שדווקא אצלכם משתנה משהו משמעותי השבוע: מרקורי כוכב התקשורת נמצא במזל שלם והשבוע הוא חוזר שוב להילוך רגיל, ולא מעט דליים נושמים לרווחה: אכן הגיע הזמן להפסיק לסבול מסדרת השינויים הבלתי צפויים של השבועות האחרונים, ולרדת לקרקע. ונוס והשמש בבית הכספים שלכם מחזירים תחושת בטחון.

 

דגים

מזלטוף, דגיגים! אל השמש שנמצאת במזל שלכם מצטרפת כעת גם ונוס הרגשית,  והצירוף הזה בהחלט מחזיר אתכם לעניינים, ואפילו ברגל ימין. הדגים הוא מזל רומנטי במיוחד וכשונוס שוהה במזל שלכם על אחת כמה וכמה.. פנו מקום לאהבה, דגיגים, והיא תגיע אליכם במהלך החודש הקרוב, ובעוצמה.

 

 

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן