כוכבים באהבה: מה קורה השבוע בכוכבים? תחזית אהבה – 21 לפברואר 21

אהבה בכוכבים: תחזית אהבה 21/2/21

נראה שהכוכבים בשמים בהחלט מנסים להתחשב בנו, ובעיקר באוהבים שבינינו: מיקום הכוכבים מראה על חרטה מסויימת מצדו של מרקורי,  וצעד שמנסה לפצות את אלה מאתנו שהם בעלי הלבבות הרכים, ולהחזיר את כתר האהבה האמיתית למקומה.

.

השינוי המשמעותי בשמים השבוע – מרקורי חוזר להילוך רגיל במזל דלי.

ואכן, חזרתו של מרקורי להילוך רגיל כבר בתחילת השבוע הזה מסמלת יותר מכל שינוי כיוון, וכשהמדובר בכמה וכמה כוונים רלוונטיים, כיוונו של הלב הוא בהחלט אחד העיקריים שבהם.

שלושת השבועות שבהם שהה מרקורי בהילוך אחורי בהחלט הביאו איתם שינוי כוון לאוהבים: משהו בתהליך הרגיל של מערכות היחסים שלנו התערער, והצורך לזרום קדימה כאילו הכל בסדר נעלם: מרקורי הכריח את כולנו להתבונן לעומק בקשרים הקרובים שלנו ובזוגיות שיש לנו, כדי לעשות בדק בית זמני, לשפר את הטעון שיפור, ולשדרג בהמשך.

אבל.. בדרך כלל כשמרקורי הילוך אחורנית מתגלים הסדקים והקרעים במערכות היחסים שלנו, כאלה שזקוקים שכולנו נעשה עליהם עבודה, נחזק ונרפד, ובעיקר נעצים את הלב שהוא התומך העיקרי בקשרים שלנו.

אולם כרגיל בתהליכים כאלה לא הכל אפשרי, והחיים מראים לנו שלפעמים יש סדקים שאי אפשר לאחות,  וקרעים שרק ילכו ויתחזקו עם הזמן, אלמנט שגרם ללא מעטים בתוכנו לתהות אם לא כדאי לקחת פסק זמן כדי לחשוב שוב על מהות הקשר, ויש כאלה שגם לקחו אותו, את פסק הזמן הזה, ואפילו הלכו רחוק יותר.

מרקורי במזל דלי הוא בעיקרון יותר חברתי מאשר אינטימי,  יותר עוסק בתקשורת עם הקהילה מאשר בתקשורת הזוגיות, ואף על פי כן כל נושא התקשורת כעת עמד בסימן מסויים של אי ודאות שמרחף על כולנו, והילוכו האחורי של מרקורי רק מעצים אותו.

בזמן שכזה, עם ההילוך האחורי הזה ועם מעברה של השמש למזל דגים שמביא איתו מעורבות רגשית גבוהה, מטבע הדברים שאנו נוטים להזהר בקשרים מהעבר, חלק מהם ליפות כשהזכרון עובד לטובתנו וחלק להפוך לרעים יותר בזכרוננו. מדי פעם יש כאלה שגם מנסים לתקשר עם קשרים מהעבר, ולבדוק את חזרתם לחיינו, ויש גם כאלה שלא שואלים אותנו אלא פשוט נזכרים בנו, שולחים לנו אסמס באמצע הלילה סטייל 'ער?' או אפילו מתקשרים, מזכירים את העבר, ואפילו מחזירים אותו אלינו בדלת האחורית, בעיקר אם מה שיש לנו כעת לא טוב מספיק…

אבל כעת כשמרקורי שוב נע קדימה הוא מחזיר אותנו אל ההווה, ואל הכאן והעכשיו. בין היתר הוא מאפשר לנו להסיק מסקנות ממה שעברנו ולמדנו, לשפר את מה שיש, ולחזק את הקשר שזה עתה התבוננו בו שוב במבט ביקורתי ושואל.

יש כאלה שיסיקו מסקנה ויחליטו להמשיך הלאה. גם זה קורה. אולם בגדול הכוון החיובי החדש של מרקורי מאפשר גם לנו לראות את החיובי ולהתאמץ לשפר ולשדרג או.. להמשיך הלאה, ולחפש קשרים חדשים שמתאימים לנו יותר.

מי בעיקר יושפע מחזרתו של מרקורי? מזלות תאומים, בתולה, קשת ודגים.

 

המעבר המעניין של השבוע – ונוס עוברת למזל דגים השבוע, והיא מביאה איתה את בשורת האהבה הרגשנית, זו שבנויה לא על חברות וידידות אלא על ערכים רגשיים כמו קרבה, עדינות והכלה.

ביחד עם השמש שגם היא כבר נמצאת כאן, מאפשרת לנו ונוס לבדוק את המקום העמוק של אהבה ללא תנאי, שעיקרו – נתינה מעבר לאגו, ממקום טהור צלול ונקי.

בונוס במזל דגים יש משהו אלטרואיסטי מעניין, שעוסק במהותה האמיתית של ונוס: הזדהות עם האהוב, הכלה ואמפטיה למי שהוא באשר הוא, וומקום אוהב ועוטף ולא אגוצנטרי ותחרותי.

זה בדיוק הזמן לתת קצת יותר מעצמנו, ולהתאמץ לשמור על רוחה האמיתית של האהבה, המקום המדהים שנמצא בכל אחד ואחת מאתנו, שלעיתים כבר איבדנו אמון בקיומו או ביכולת שלנו להוציא אותו ולשתף אחרים, מתוך אמון שגם הם מבחינתם יפתחו אליו וישתפו גם אותנו באותו מקום עצמו הנמצא בתוכם.

מי יהנה ממעברה של ונוס למזל דגים ויוכל לקחת יזמה, ולממש את הפוטנציאל הרומנטי העדין שהיא מביאה איתה? מזלות שור, מאזניים, עקרב אריה ודלי, טלה גדי וסרטן.

ואיך כל זה נראה במפת השמים?

 

והתחזית השבועית הכללית של השבוע

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 21 לפברואר 21

 

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל.

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

מעניין אתכם? דברו איתי..

 

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן