תחזית יומית – שני 25 לאוקטובר 21

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

שני 25/10

ירח בתאומים 90 נפטון 120 יופיטר מרס ומרקורי

שמש במזל עקרב  90 סטורן (כניסה)

מרקורי במזל מאזניים 60 ונוס 120 סטורן 150 אורנוס (מדויק!

ונוס במזל קשת 90 נפטון (כניסה) 60 יופיטר

מרס במזל מאזניים 120 יופיטר 90 פלוטו (יציאה)

סטורן במזל דלי

יופיטר במזל דלי

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

על פניו נראה שהכל או בעצם.. הכל היה אמור לקרות אבל נכון לרגע זה לא קורה…

האמת שהתכוננתי לזה: זוית של מתח מדויקת בין מרקורי כוכב התקשורת לבין אורנוס התזזיתי לא ממש מבשרת טובות, אבל רבאק…

זה התחיל מהילד. היום היה יום טיול ליער. הכנו מראש הכל: נעליים סגורות מכנסיים ארוכות כובע מים וכו רק שכחנו שגם צריך תיק אחר ולא את הטרולי, ואז פתאום המורה מצלצלת: התיק של הילד לא מתאים… אנחנו מקפיצים לשם את התיק ורואים מאוד ילדים מחכים בשתיקה.. לנו. בפולניה לא ראו את ענני האשמה שיצאו מאתנו…

אחר כך  המוסך: אני תיכף חוזר אליך, ולא חזר..

אחר כך פגישה עם קונסטרוקטור: אני מאחר.. אבל אחרי שאיחר – פתאום אורנוס הוכיח את עצמו והיו לו כמה רעיונות מדליקים ממש…

יום יוצא דופן, ללא ספק: הזוית המדויקת בין אורנוס למרקורי לא קלה אבל יש לה גם בונוסים..

במקביל – ונוס נכנסת לזוית עם נפטון, והרגש תופס פיקוד, מה שאומר שלאט לאט הכל יהפוך רגשי ורגשני יותר, והרציונל… הוא יצטרך קצת עזרה, ללא ספק.

המעורבות הרגשית שונוס מתחילה להביא מצוינת לצד היצירתי שלנו, אבל להגיון הבריא – לא ממש.

בקיצור, שבוע של נדנדה רגשית, מעלה מטה, והיום – אחד השיאים שלו: הניתוקים והשנויים הפתאומיים במצב הרוח שמביא איתו אורנוס.קצת סבלנות וזה עובר…

אבל זה לא הכל: השמש נכנסת היום לזוית פעולה עם סטורן המכביד, ולאט לאט מכניסה את הכובד הזה פנימה. כבר היום אפשר לחוש בו משעות אחר הצהריים. זו אחת הזויות המכבידות – אך גם המלמדות ומחנכות את כולנו. צריך פשוט להקשיב לו, למורה הגדול והקשוח… בקיצור – אחרי שיא המתח היום יהיה מעניין בהמשך השבוע אם כי לא ממש קל יותר.

@

והנה גם התחזית השבועית 

מה קורה בכוכבים? 24 לאוקטובר 21

 

@

ומה קורה היום למזלות?

שני 25/10

טלה

הכובד מתחזק לאט לאט והפעולות שלנו הופכות טעונות כשמרס שליט המזל שלכם עדיין בזוית עם פלוטו והשמש בזוית לסטורן… סבלנות – ולא לריב.

שור

נושאי חומר ומכספים מצריכים הרבה סבלנות כעת בעיקר כשמדובר בתהליכים ארוכים. נסו לקמץ בהוצאות אחרי דף חשבון הבנק יביא איתו הפתעות לא נעימות..

תאומים

הירח שוהה לו במזל שלכם והקסם האישי שלכם בשיאו. זמן טוב לסיים תהליכים שהתחלתם אתמול, ולהזהר מקצרים בתקשורת, היום וגם מחר

סרטן

זוית פעולה בין הירח שליט המזל שלכם לכוכב נפטון מביאה איתה מצבי רוח משתנים במהירות וקושי להתמקד במה שחשוב באמת. החלטות חשובות – דחו למחר אם אפשר.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם עושה צעדים ראשונים במזל עקרב אחרי שזוית המתח עם פלוטו התפוגגה. סוף סוף יש קצת שקט שמאפשר לאריה שלנו לשאוג בכיף…

בתולה

נראה שאתם הם אלה שנמצאים במרכז העניינים היום, בתולות. קריירה ודרייב – אלה מלות המפתח שמאפיינות את האנרגיה הזו. הגדירו מטרה, וצאו לדרך.

מאזניים

הירח שוהה במזל תאומים השייך גם הוא ליסוד האויר, ומביא איתו מינון גבוה במיוחד של פתיחות לרעיונות חדשים, ושיחות מעניינות שמזמן לא ניהלתם… מעניין.

עקרב

השמש מתחילה להתקדם במזל שלכם והעקרב מתעורר לתוך מסיבות הפתעה שהוא בדרך כלל נבוך בהן: העקרב מעדף משהו ספונטני מתוכן היטב כי אסור להפתיע אותו.. אבל הוא יסבול בשקט

קשת

– זו מלת המפתח של היום הזה, קשתים: הירח שוהה לו בבית הזוגיתו והיחסים ומאפשר לכם ביחד עם ונוס להקסים את בן השיחה שלכם… דברו, ועל הכל

גדי

התחום המקצועי מצריך היום מיקוד מיוחד מכם, גדיים. הירח שוהה במזל תאומים ושם את הדגש על הצורך לפעול באופן חכם ומדויק, ולקדם את מה שחשוב לכם באמת.

דלי

זוית המתח בין אורנוס שליט המזל שלכם לבין מרקורי כוכב התקשורת מגיעה היום לדיוקה, וחשוב היום לא לריב בגלל הצורך שלכם בקצת יותר ספייס עם עצמכם. זמן להיות קצת לבד, ולהרהר במשמעות החיים…

דגים

זוית פעולה של הירח הרגשי עם נפטון שליט המזל שלכם עלולה להכניס את היום הזה למצב של אי ודאות וחוסר יציבות. חשוב לא לקבל החלטות רגשניות ולא ליצור דרמות מיותרות. הצמדו לעובדות!

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן