תחזית יומית – יום ראשון 24 לאוקטובר 21

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

ראשון   24/10

ירח בתאומים 120 סטורן 150 שמש

שמש במזל עקרב 90 פלוטו (יציאה)

מרקורי במזל מאזניים 60 ונוס 120 סטורן 150 אורנוס (כניסה)

ונוס במזל קשת 90 נפטון (כניסה)

מרס במזל מאזניים 120 יופיטר 90 פלוטו (יציאה)

סטורן במזל דלי

יופיטר במזל דלי

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

ירח במזל תאומים תמיד מתאים ליום שכזה ובעיקר כשהוא יוצר זויות הרמוניות עם סטורן ועם מרקורי (ראה בסרטון) וזה אומר שהיום באמת מתוח אבל אפשר בהחלט להתגבר על הכל, עם קצת עבודת ראש וזריזות מנטלית שעובדת על לזהות מוקדים של מתיחות ולא להכניס לשם את הראש, עד כמה שאפשר…

השמש עוברת היום למזל עקרב וזה אומר – מזלטוף, עקרבים!

אבל זוית המתח בין מרס האגרסיבי לבין פלוטו היצרי עדיין מאוד בסביבה, ולכן כדאי מאוד לשמור על עצמנו, ולא להתקרב לאזורים שבהם עבריינים מנסים לחסל עבריינים אחרים בלי חשבון לאלה שמסביב: נראה שפלוטו פתח עכשיו חזית רצינית בין החב'רה האלה והתקופה הקרובה תהיה בהחלט מתוחה מאוד.

ממה עוד להזהר? מהקצרים בתקשורת שמרקורי מכין עם אורנוס ועלולים להגיע לשיא מחר. אלה קצרים שבנויים על חוסר סבלנות וסובלנות לאנשים אחרים שלא ממש מבינים אותנו או שלא עמודים בקצב שלנו…

אבל הזוית הזו יכולה להביא גם כמה הברקות ופריצות דרך מעניינות לבעיות שמעסיקות אותנו ועדיין לא פתרנו, אם ניתן לזה צ'אנס…

על כך ועל כל השאר – בסרטון שעשיתי היום ולתדהמתי הזמן שלו יצא 11.11 דקות.. ועוד ביום ההולדת העקרבי… מדהים, לא? (או סתם מקרי, כמובן 😊

הנה הסרטון כאן

 

 

 

מה קורה בכוכבים? 24 לאוקטובר 21

 

 

 

 

@

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

בקרוב: שאל את הכוכבים… מתנה אישית רק למנויים שלי!

 

@

 

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום !.

 

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 650 שקלים (שעה) 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 800 שקלים  

מפת עומק לצורך הבנת תהליכים: לדוג – למה אין לי זוגיות בשנתיים האחרונות? למה אני תמיד בוחר את אותו סוג של בנות זוג וזה מסתיים בריב? מה קורה לי מבחינה מקצועית בשנה הספציפים הזו?  ועוד.

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

 

@

ומה קורה היום במזלות?

ראשון  24/10

טלה

ירח תאומי פותח שבוע סקרני אבל זוית המתח עם פלוטו ממליצה להזהר בתקשורת שלכם עם העולם. הזהרו במלים – ובכבישים.

שור

תקשורת – זו מלת המפתח של היום הזה, כשהירח שוהה לו בבית התקשורת שלכם. חשוב היום לא להשאיר דברים בבטן אלא לשתף ולחלוק.

תאומים

הירח שוהה במזל שלכם היום מה שאומר שאם בעצם פותחים את השבוע הזה ברגל ימין. הנוכחות והקסם האישי שלכם בשיאם, אבל מרקורי כבר נכנס לזוית עם אורנוס.. המנעו מחוסר סבלנות וסובלנות כלפי אחרים.

סרטן

הירח שליט המזל שלכם שוהה במזל תאומים, מה שאומר שאתם לא ממש במיטבכם בתחילתו של השבוע הזה. זוית של מתח עם השמש מצביעה על קושי תקשורתי עם סמכויות. זמן להוריד הילוך, ולחכות בסבלנות.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם עושה צעדים ראשונים במזל עקרב, והמיקום הזה מצריך השקעה מחודשת ומשמעותית הן בבית ובסביבתו, והן בבני הבית. זמן לדבר, ועל הכל

בתולה

נראה שדווקא אתם נמצאים הום באור הזרקורים, בתולות: הירח שוהה לו בבית הקריירה שלכם, ואתם בולטים ומרשימים במיוחד. זמן לתת פוש לאמביציה שלכם, ולהתחיל להזיז דברים כבר עכשיו.

מאזניים

הירח במזל תאומים שייך גם הוא ליסוד האויר מה שאומר שיש נינוחות מסויימת באוויר. השמש עושה צעדים ראשונים במזל עקרב ומפצירה בכם, נסיכים, לעשות טובה ולהתבונן לעומק בנעשה בחשבון הבנק.. אין ברירה. קדימה – מוטב מאוחר, וזה בהחלט רצוי כעת.

עקרב

השמש ממשיכה לנוע במזל שלכם, אבל העוצמה שהיא מביאה איתה קצת חלשה מול זוית הפעולה בין מרס האגרסיבי שיוצר עדיין זוית פעולה עם פלוטו שליט המזל שלכם, והאלימות משתוללת באויר. שמרו על עצמכם.

קשת

זוגיות ויחסים – נראה שזה האישו היום, קשתים: הירח שוהה לו בבית היחסים שלכם ממול, ומאפשר לכם להתבונן לעומק בדיאלוג הזוגי שלכם, ולהיעזר בונוס ששוהה במזל שלכם עכשיו כדי לשדרג אותו. אל תדחו.

גדי

מיקומה של השמש במזל עקרב מחזק את היכולת שלכם לשדרג תקשורת עם מוסדות וארגונים בחייכם עכשיו. זהו זמן לצאת קצת מעצמכם ולחפש לכם שיתופי פעולה בתחום המקצועי, וביזמות אישיות.

 

דלי

הירח שוהה היום בבית הבילויים וההנאות שלכם, אבל אין ממש הרבה הנאה בזוית המתח שמתפתחת לה בין מרקורי כוכב התקשורת לבין אורנוס שליט המזל שלכם. פשוט היו זהירים במלים שלכם, דליים.

דגים

נושאי בית ומשפחה על הפרק בתחילת השבוע, כשהירח במזל תאומים מדגיש את הצורך להשקיע קצת יותר מעצמכם בדיאלוג המשפחתי ובתקשורת עם בני משפחה. זמן טוב לנקות משקעים רגשיים שהצטברו.

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן