תחזית יומית – שלישי 26/10

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

שלישי 26/10

ירח בסרטן 120 מרס ושמש ויופיטר משולש גדול

שמש במזל עקרב  90 סטורן (כניסה)

מרקורי במזל מאזניים 60 ונוס 120 סטורן 150 אורנוס (יציאה)

ונוס במזל קשת 90 נפטון (כניסה) 60 יופיטר

מרס במזל מאזניים 120 יופיטר 90 פלוטו (יציאה)

סטורן במזל דלי

יופיטר במזל דלי

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

ירח משפחתי בזויות הרמוניות למרס לשלש וליופיטר שיוצר משולש הרמוני גדול, מזמן לא היה בסביבה: הבה ננצל אותו לפעילות ביתית ומשפחתית, בתנאי…

שלא ניפול שוב באי ההבנות המוזרות של היומיים האחרונים בגלל הזוית שבין מרקורי לאורנוס, ונריב בגללן עם אנשים קרובים.

כדאי עדיין להזהר…

בנוסף, ונוס הרגשית נכנסת היום לזוית הפעולה עם נפטון הרגשני, וגורמת לנו לאבד פרופורציות מבחינה רגשית, תהליך שמחר יגיע לשיא, ובו נצטרך להזהר – כבר מהיום בעצם – בכל מה שקשור להחלטות מעשיות, בעיקר החלטות הקשורות לחומר וכספים.

לפחות מרס כבר יוצא מהזוית עם פלוטו, כך שהטריגר הכועס שהפעיל אצל כולנו מתחיל סוף סוף להתמתן…

על כל זאת ועוד – בסרטון הזה

 

@

והנה התחזית השבועית

מה קורה בכוכבים? 24 לאוקטובר 21

 

 

 

@

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

בקרוב: שאל את הכוכבים… מתנה אישית רק למנויים שלי!

 

@

 

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום !.

 

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 650 שקלים (שעה) 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 800 שקלים  

מפת עומק לצורך הבנת תהליכים: לדוג – למה אין לי זוגיות בשנתיים האחרונות? למה אני תמיד בוחר את אותו סוג של בנות זוג וזה מסתיים בריב? מה קורה לי מבחינה מקצועית בשנה הספציפים הזו?  ועוד.

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

 

@

@

ומה קורה היום למזלות?

שלישי 26/10

טלה

בית ומשפחה – אלה הנושאים המודגשים היום מבחינתכם כשהירח עובר לו למזל סרטן. גם הטלה שלנו זקוק לעטיפה ביתית חמה ואוהבת, אפילו יותר מתמיד. השקיעו בבני הבית.

שור

תקשורת – זו מלת המפתח של היום הזה מבחינתכם, שוורים. הירח עובר לבית התקשורת שלכם, והשור המופנם מקבל יום שבו המלים הופכות משמעותיות יותר: דברו, ועל הכל.

תאומים

הירח שוהה בבית הכספים שלכם, והתאומים שלנו סוף סוף מקבל צ'אנס לעשות סדר בבלגן. מרקורי שכבר בקצב המוכר קדימה מדגיש את הצורך בקרקע מתחת לרגלים.

סרטן

אחרי יומיים שבהם לא ממש הייתם במיטבכם, מגיע גם הזמן שלכם, סרטנונים. הירח שוהה לו במזל סרטן, וזה בדיוק הזמן ליזמות חדשות ומעניינות ולעשייה ממוקדת מטרה.

אריה

יש לא מעט תכניות ליום הזה, אריות, אלא שהירח הסרטני הופך את היום הזה לרגשני מאוד ולא אפקטיבי עבורכם. זמן להוריד הילוך, להיות קצת לבד, ו..לנוח.

בתולה

הצד החברתי שלכם הופך פעיל כשהירח עובר למזל סרטן ומדגיש את הצורך לפעול בקרב מוסדות וארגונים, ומלים כמו חשבונות עיריה או מוסך מצריכות טיפול מבחינתכם. קדימה.

מאזניים

אמביציה ודרייב – אלה המלים המשמעותיות מבחינתכם היום, מאזנאים. הירח מדגיש את היכולת שלכם לפעול היום באופן אקטיבי וחכם מול סמכויות, ולקדם את מה שחשוב לכם באמת מול העולם.

עקרב

פתיחות לרעיונות חדשים וגישה יצירתית יכול לעזור לעקרב המופנם לרוץ קדימה עם תכניו פעולה חדשות באזורי פעולה לא מוכרים. השמש חוגגת לכם יומולדת – השתמשו בה כדי לפעול בגדול.

קשת

הירח שבמזל סרטן המופנם הפוך לגמרי במהותו מהקשת הפתוח וההרפתקני, ולכן כדאי דווקא היום לפעול באופן מעשי ולא רגשי, ולהשקיע קצת יותר בתחום המקצועי, קשתים. קדימה.

גדי

זוגיות ויחסים – אלה המלים המשמעותיות של היום הזה, גדיים. הירח שוהה ממול במזל סרטן ומאפשר לכם להתבונן לעומק במערכות היחסים שלכם לשדרג תקשורת עם צריך ו..לפתוח את הלב.

 

דלי

היום כדאי לפעול בזהירות מכסימלית ומחושבת, ולא באימפולסיביות ספונטנית דווקא: הירח הרגשי עלול לגרום לשיקול דעת גרוע והחלטות פזיזות. המנעו מלקיחת סיכונים היום בכבישים ובדרכים.

דגים

מזל סרטן הוא היחיד שיותר רומנטי מבן מזל דגים, וכשהירח שוהה אצלכם במיקום הזה שמאכלס את בית הרומנטיקה המלה אהבה מודגשת אפילו יותר… השקיעו בה היום, דגיגים.

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן