תחזית שבועית

מה קורה בכוכבים? 24 לאוקטובר 21

 אז.. מה קורה השבוע בכוכבים? 

אין ספק – שבוע קשה חלף על כוחותינו. זוית הפעולה גם של השמש וגם של מרס הביאו איתן גל אלים ששטף ועדיין את המדינה וימשיך גם עד אמצע השבוע, עד שזוית הפעולה האחרונה בין מרס לפלוטו תתפוגג ותבוא הקלה זמנית.

ואכן, גם בגלל שהאופק של מדינת ישראל הוא בעקרב, פלוטו הוא כוכב עוצמתי מאוד כשהוא בזויות עם כוכבים אחרים, כל שכן כשהוא נע שוב קדימה בשלישון האחרון של מזל גדי.

אולי לא במקרה החליטה השבוע הממשלה להקצות שתי פלוגות מג'ב להלחם באלימות ובפשע במגזר הערבי, אבל שתי פלוגות זה ממש לא יספיקו גם לכך, גם לפשיעה המאורגנת ולפרוטקשן בדרום הארץ ובצפון הארץ: אפשר בהחלט לומר שצילו הכבד של פלוטו מרחף מעל כולנו, עדיין בגובה רב, אבל פה ושם הצל הכבד הזה כבר גורם לחלק מאתנו להסתכל למעלה אל העננה השחורה הזו, ולהבין ששנים ארוכות של הזנחה כדי לשמור כביכול על שקט כלפי חוץ, עשו את שלהם: אין ספק, אנחנו כבר ממש במלחמה, והאלימות של המגזר כבר מתחילה לזלוג אלינו.

ככל שיבינו את זה מהר יותר אלה שיכולים להקצות משאבים גדולים יותר – ולא רק לנקוט בפעילות כלכלית כדי לנטרל חלק מהכסף של ארגוני הפשע, יזמה שהיא מבורכת כשלעצמה והוכיחה את עצמה בארצות הברית – כך נרגיש כולנו בטוחים יותר.

אכן, עברו רק שלושה חודשים מאז הוקמה הממשלה הזו, אבל יחסית לזמן הקצר הזה יש לה הישגים לא רעים, ואני מקווה שגם עם האתגר הזה היא תבחר להתמודד במלוא הכוח, לפני שהדברים יצאו לגמרי משליטה: פלוטו הוא טוטאלי, ובמלחמה – כל מלחמה בכל תחום שהוא – חייבים גם להיות טוטאלים.

ולשבוע הקרוב: רגיעה באלימות עשויה לחול מאמצע השבוע כשונוס הרגשית תיצור זוית פעולה עם נפטון והמעורבות הרגשית הגבוהה הזו תנטרל חלק מהצד האלים שבכוכבים, למרות שזוית המתח בין מרקורי כוכב התקשורת לאורנוס תביא איתה גם היא יומיים שלושה של קצרים בתקשורת, למרות שיחסית לזויות עם פלוטו, אותו טנק מסיבי שחוזר עכשיו למעלה ה 24 במזל גדי ותיכף ממשיך צפונה, זה בהחלט זניח, אבל בהחלט לא נעים..

שבוע שכזה.

 

התהליכים המשמעותיים השבוע בשמים

@ונוס בזוית פעולה 90 מעלות לנפטון המטשטש ומערפל

@ מרקורי כוכב התקשורת בזוית של מתח 159 מעלות לאורנוס התזזיתי

 

התקשורת השבוע – מרקורי כוכב התקשורת שלנו מתחיל לתפוס קצב, ונכנס השבוע לזוית המתח עם אורנוס אותה חווינו פעמיים איתו בשבועות האחרונים.

זו זוית עצבנית וחסרת שקט: היא מביאה איתה מתחים לתקשורת שלנו אבל לא ברור למה: עצבנות, חוסר שקט וחוסר סבלנות וסובלנות כלפי מי שלא מבין אותנו במהירות או מאפשר לנו להיות קצת לבד, עלולים ליצור לא מעט קצרים בתקשורת עד אמצע השבוע.

מומלץ לגלות איפוק גם כשאנחנו מרגישים כך עם אנשים קרובים, כיון שזוית חסרת סבלנות שכזו עלולה ליצור נתקים בקשרים שלנו, ובהמשך יהיה קשה להחזיר אותם, או אפילו להסביר מה קרה…

סבלנות ואורך רוח – מתבקשות השבוע, והרבה מהן.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות תאומים, בתולה, קשת, דגים, דלי אריה שור ועקרב

 

הזוית הקשה של השבוע – זו זוית הפעולה בין ונוס הרגשית שנעה במזל קשת, לבין נפטון המטשטש ומערפל, שנע במזל דגים.

נפטון הוא בעצם אוקטבה גבוהה של ונוס, אבל כששני הכוכבים הרגשיים האלה יוצרים זוית פעולה זה עם זו, אפשר לומר שהמעורבות הרגשית גבוהה במיוחד, וכמו תמיד במקרים קיצוניים חוסר האיזון הזה עלול ליצור קושי בצד המעשי של החיים, ודרמות קיצוניות לשני הכיוונים.

זוית פעולה שכזו עלולה לגרום לנו לאבד את הצפון למשל כשאנחנו מתאהבים, נכנסים לפנטזיה, ולא רואים אף אחד ממטר, כולל את בן או בת הזוג כפי שהם.

זה גם עלול לגרום לנו לאבד אמון בעצמנו ולהסתגר מעט, או להיפך – להאמין יותר מדי ביכולת שלנו להזיז דברים ולקבל שלל החלטות גרועות חסרות שיקול דעת.

בכל מקרה, הזוית הזו יוצרת חוסר איזון מסויים, וכשהיא בשטח כדאי להמנע מקבלת החלטות דרמטיות באופן אימפולסיבי, אלא לחשוב שנית, להתייעץ עם אחרים, ולשים דגש על הפרטים הקטנים והמעשיים, ולא רק על החוויה הרגשית הסוחפת חסרת הגבולות שלנו…

מה כן טוב בזוית הזו? היא עשויה להביא איתה גל יצירתי מאוד ואולי דווקא עכשיו נוכל לחזור לגיטרה שנשכחה בעליית הגג, או בצבעי האקריליק מהחוג האחרון שבמחסן, ולחזור וליצור שוב…

מי בעיקר עלול להיות מושפע מהזוית? מזלות שור, עקרב דלי ואריה, מאזניים גדי סרטן וטלה.

 

וכך זה נראה במפת הכוכבים השבועית.

 

@

 

@

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

בקרוב: שאל את הכוכבים… מתנה אישית רק למנויים שלי!

 

@

 

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום !.

 

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 650 שקלים (שעה) 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 800 שקלים  

מפת עומק לצורך הבנת תהליכים: לדוג – למה אין לי זוגיות בשנתיים האחרונות? למה אני תמיד בוחר את אותו סוג של בנות זוג וזה מסתיים בריב? מה קורה לי מבחינה מקצועית בשנה הספציפים הזו?  ועוד.

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

 

 

 

ולמזלות עצמם

טלה

כוכב מרס שליט המזל שלכם עדיין שוהה במשך מרבית ימות בשבוע בזוית פעולה עם פלוטו היצרי, וכדאי להזהר מריבים עימותים וכעסים פתאומיים שעלולים להציף אתכם: ספרו עד עשר, נישמו עמוק, ו.. העלו חיוך.

שור

השור נחשב כמזל מעשי מאוד, אבל כשונוס שליטת המזל שלכם בזוית פעולה לנפטון הרגשי, השור שלנו הופך רגשי ורומנטי ולא פרקטי. התמקדו כעת בעובדות, ואל תתנו ללב להתפרע: שור מאוהב מאבד את הראש..

תאומים

זוית המתח בין מרקורי שליט המזל שלכם לאורנוס התזזיתי לא עושה לכם חיים קלים השבוע… כדאי להתאפק ולא לנתק קשרים, אבל הסך הכל – חיובי. זו זוית קצרה ואתם בתנופה. אל תתנו לה לקלקל לכם יחסים.

סרטן

הילוכו של מרקורי במזל מאזניים שחוזר לעצמו בהחלט משדרג את התקשורת שלכם עם בני הבית והמשפחה מהשבוע אולם עדיין יש כמה קצרים קטנים בתקשורת… אל תתקעו שם, ואל תעשו עניין משטויות.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם מתחילה את השבוע במתח אבל לקראת אמצע השבוע הדברים משתנים ואתם חוזרים לעצמכם. ועדיין – כדאי להזהר מגישה תוקפנית או מתגובות תוקפניות כשמפרשים אתכם לא נכון.

בתולה

מרקורי חוזר סוף סוף לעצמו בבית הכספים שלכם, והגיע הזמן להתארגן מחדש לעשות סדר בבלגן ולהשקיע קצת יותר מחשבה בחשבון הבנק: כעת אפשר לתכנן כמה מהלכים קדימ סוף סוף.

מאזניים

זוית הפעולה של ונוס שליטת המזל שלכם עם נפטון הרגשני השבוע לא עושה לכם חיים קלים וקצת מעכבת אתכם בגלל המעורבות הרגשית הגבוהה ומצבי הרוח המשתנים. הצמדו לעובדות, מאזנאים, ולא לפרשנויות

עקרב

מזלטוף עקרבים: השמש עוברת סוף סוף למזל שלכם, והגיע הזמן לחגוג גם לעקרבים שלנו, אבל כדאי לזכור: העקרבים לא מתים על מסיבות הפתעה.. אז להפתיע אותם? כן.  אבל ספרו להם קודם..

קשת

ונוס ממשיכה לנוע במזל שלכם ולהביא איתה מגוון של רגשות, החל מעדינות וקרבה וכלה בצורך הרפתקני לנסוע לטייל ולהרגיש את שמחת המרחבים. חזרתו של מרקורי מחזירה גם חברים לחייכם.

גדי

השמש בזוית פעולה לסטורן שליט המזל שלכם ומאתגרת אתכם כלכלית או רגשית. החיים מכבידים בשלל חובות ומחוייבות: נסו לא להעמיס יותר מדי על עצמכם.

דלי

זוית המתח בין אורנוס שליט המזל שלכם לבין מרקורי כוכב התקשורת עלולה לגרום לשרשרת לחצים ולצורך חזק מהרגיל בספייס ובחופש אישי. קחו פסק זמן זעיר מהחיים, והתבוננו בהם מרחוק..

דגים

זוית פעולה אקטיבית בין ונוס ששוהה במזל קשת לבין נפטון שליט המזל שלכם שבמזל דגים עלולה לגרום להצפות רגשיות מצבי רוח משתנים וחוסר יציבות השבוע. נסו להתמקד בעובדות, ושימו קצת את הרגש בצד.

 @

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן