תחזית יומית – שני  19/7

 

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

ירח  בעקרב 120 מרקורי 180 אורנוס 90 מרס וונוס ויופיטר 120 שמש ופלוטו

שמש במזל סרטן 120 נפטון 180 פלוטו (יציאה)

מרקורי בסרטן 120 יופיטר סטורן

ונוס במזל אריה צמידות מרס (יציאה) 150 נפטון (יציאה!) 150 פלוטו (יציאה)

מרס במזל אריה 150 נפטון (מדויק!) 150 פלוטו (כניסה)

סטורן במזל דלי בהילוך אחורי 90 אורנוס (יציאה)

יופיטר במזל דגים

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי בהילוך אחורי

 

היום הזה מפגיש אותנו עם שני סוגי אנרגיה שונים לגמרי, ובעצם הפוכים: זוית המתח המדויקת בין כוכב מרס האסרטיבי לנפטון המטשטש  ומערפל, ותצורת היהלום הנאה שנוצרת היום בין שלושת הכוכבים ביסוד המים – ירח בעקרב נפטון בדגים ושמש ומרקורי במזל סרטן, וזויות מעשיות שיוצרים הירח ונפטון עם פלוטו.

זה בהחלט עשוי לבלבל: מצד אחד יש לנו כלי עבודה נפלא בדמות יהלום שבשני הקודקודים שלו נמצאים כוכבים עוצמתיים כמו השמש ופלוטו שאפילו יש עדיין זוית ביניהם, ומצד שני – מרס כוכב האקשן עם צעיף רגשני על הראש שמונע ממנו לראות את המציאות כפי שהיא מבחינת עובדות ומפעיל אותו רגשית הן בדרך של קבלת החלטות והן בדרך של גישה וצורת הסתכלות ותקשורת… כמה מתסכל.

אז זהו, ש..זה לא חייב להיות כך.

בואו נתמקד רגע במרס: מה הוא בעצם מביא איתו בזוית עם נפטון? מעורבות רגשית גבוהה שנשענת על הרבה דמיון אינטואיציה ותחושות בטן, אבל בעיקר על יצירתיות ו..חשיבה מחוץ לקופסה. בדיוק!

דווקא עם המרס הזה נוכל לחשוב אחרת, לדמיין אחרת ו..לפעול אחרת, בעיקר בגלל שיש לנו מספיק תשוקה והשראה כדי לקדם את הדברים האלה באופן שכזה.

אז.. אם נחליט דווקא היום לשנות את התכניות שלנו לא בקונספט אלא בפורמט, ולפעול בדיוק באותו הדרייב אבל בגישה יצירתית ומעניינת שלא כבולה למוסכמות אלא מביאה איתה פתרונות יצירתיים לבעיות והרבה דמיון והשראה לעשייה עצומה, נוכל לנצל את מבנה היהלום המדהים הזה שיש אותו היום – רק יום ורק בשעות מסויימות, אגב -זה בהחלט יהיה ווינר.

נסו את זה, גם בבית.

הרחבתי על זה קצת יותר כאן, בסרטון על מפת הכוכבים היומית

 

@

 

ואיך נראית תחזית האהבה במפת השמים השבוע?

 

 

 @

 

והנה התחזית השבועית הכללית של השבוע

 

@

 

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 18 ליולי 21

 

 

@

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

בקרוב: שאל את הכוכבים… מתנה אישית רק למנויים שלי!

 

@

 

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום !.

 

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 650 שקלים (שעה) 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 800 שקלים  

מפת עומק לצורך הבנת תהליכים: לדוג – למה אין לי זוגיות בשנתיים האחרונות? למה אני תמיד בוחר את אותו סוג של בנות זוג וזה מסתיים בריב? מה קורה לי מבחינה מקצועית בשנה הספציפים הזו?  ועוד.

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

 

@

ומה קורה היום למזלות?

שני  19/7

טלה

הירח שוהה במזל עקרב יום נוסף ומגביר את הצורך לפעול בזהירות מכסימלית. מרס שליט המזל שלכם בזוית מדויקת לנפטון: מעורבות רגשית גבוהה ומבלבלת היום: החלטות מעשיות – דחו לסוף השבוע.

שור

הירח שוהה עדיין ממול ומאפשר לכם מבט עומק על מערכות היחסים שלכם. אבל הוא גם יוצר זוית פעולה לונוס שליטת המזל שלכם, מה שאומר שהמעורבות הרגשית בכל מה שקורה גבוהה מהרגיל. התמקדו בעובדות, שוורים.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל סרטן ולהפוך את התאומימון שלנו להרבה יותר ביתי ומשפחתי מאשר תמיד. התחום המקצועי לעומת זאת זקוק להשקעה גדולה יותר היום: התמקדו במטלות ובמשימות הדחופות ביותר, ונקו את שולחן העבודה.

סרטן

גם השמש וגם מרקורי כוכב התקשורת נמצאים עדיין בבית הרומנטיקה והיחסים שלכם, ומביאים איתם שלל רגשות עדינים, גישה יצירתית במיוחד, וטאץ' רומנטי אמיתי כמו שרק הסרטן יודע לייצר… תנו מקום גדול יותר לאהבה, סרטנונים.

אריה

זוית העימות בין השמש שליטת המזל שלכם לבין פלוטו הכוחני שהגיעה אתמול לשיא מתחילה להתפוגג בהדרגה אבל כדאי עדיין להזהר מריבים פתאומיים וכעסים וקריזות שעלולים להכניס אתכם לעימותים של ממש. פשוט זהירות…

בתולה

תקשורת – זו מלת המפתח של היום הזה מבחינתכם, בתולות: הירח שוהה לו בבית התקשורת שלכם ומדגיש את היכולת שלכם לדבר לשתף ולחלוק ולעשות זאת בחכמה ורגישות כדי לקדם את מה שחשוב לכם באמת. יום מצוין לעמידה חכמה מול קהל.

מאזניים

נושאי חומר וכספים מעסיקים אתכם יום נוסף, ואם אתמול עלתה בעייה כלשהי על השולחן, היום אם תתאמצו תוכלו כבר למצוא לה פתרון. זמן טוב לרדת לקרקע, ולא לפחד להתבונן באותיות הקטנות של ההסכמים שלכם, ובנעשה בחשבון הבנק.

עקרב

זה נראה כמו יום נוסף שבו אתם במיטבכם, עקרבים. כן, הירח שוהה לו עדיין במזל שלכם, הקסם האישי עדיין בשיאו, וזה ללא ספק זמן איכות שבו כדאי לרכז את כל האנרגיה שלכם ולפתוח דלתות שהיו סגורות בפניכם, ולשעוט קדימה. לכל דבר יש טיימינג – זה בהחלט עשוי להיות הטיימינג שלכם.

קשת

למרות כל התכניות שלכם, היום הזה אתם עדיין לא ממש במיטבכם, קשתים. הירח העקבי מכריח אתכם לפעול בעיקר מתחת לפני השטח ולא מעליו, וזהו זמן לאגור מידע כוח ואנרגיה ולא לבזבז אותם לריק. קצת סבלנות – ומחר תוכלו להוציא לפועל לפחות תכנית אחת שחשבתם עליה היום, קשתים.

גדי

הירח ששוהה במזל עקרב מדגיש את הצורך לפעול באופן חברי וידידותי עם אחרים, ולא לפעול לבד, גדיים. זהו מיקום מעניין שמדגיש בעיקר את הצורך לאפשר לעצמכם לצאת קצת מהצורך לעשות הכל לבד ובדרך שלכם, ולהיעזר באחרים. שתופי פעולה – זהו הזמן.

דלי

אמביציה מצד אחד, יחסים מאתגרים מצד שני, והצורך לשמור על החופש האישי שלכם מצד שלישי – נראה שזה מה שעשוי להעסיק אתכם היום במיוחד, דגיגים. חשוב לא לבזבז אנרגיה לריק אלא להיות ממוקדי מטרה בצד המקצועי והאמביציוזי שלכם. הגדירו מטרות.

דגים

זוית פעולה מדויקת בין מרס לנפטון שליט המזל שלכם עלולה להביא איתה כעסים פתאומיים ואולי גם קצרים בתקשורת עם בוסים ואחראיים. חשוב לא למסמס היום פירות של השקעה בגלל שינויים במצב הרוח: התמקדו בפרטים הקטנים, וההחלטות הגדולות יחכו לשבוע הבא.

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן