תחזית שבועית

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 18 ליולי 21

אז… מה קורה השבוע בכוכבים?

שוב חוזר הניגון… המתח, במקרה הזה. ואכן, שוב חוזרות זויות המתח המוכרות מהשבוע הקודם, אבל הפעם קצת אחרת: מרס וונוס לפלוטו ולנפטון מביאים את המתח בגרסה קצת שונה: פלוטו הוא כוכב מאוד עוצמתי, והצורך לפעול בגלל המתח כדי לפוגג אותו הוא חזק יותר, אבל התוצאה במקרה הזה עלולה להיות בעצם תוספת של עוד מתחים ולחצים במקום רגיעה… טאף שיט.

 

התהליכים המשמעותיים של השבוע

@ השמש עוברת למזל אריה

@ונוס עוברת למזל בתולה

@ונוס בזוית של מתח לפלוטו היצרי והכוחני

@מרס בזוית של מתח לפלוטו היצרי והכוחני

@מרס בזוית של מתח לנפטון המטשטש ומערפל

 

 

המעברים המשמעותיים של השבוע

 

מעבר 1: מעברה של השמש ממזל סרטן למזל אריה.

השמש שולטת על מזל אריה השייך ליסוד האש, כך שעצם שהותה במזל סרטן הוא מן סוג של אנומליה, והמעבר למזל אריה בעצם אמור לתקן אותו אנרגטית לטובת כולנו: זרימה חלקה של אנרגיה עוצמתית שאפשר לתעל לעשייה פרופר, ללא רגישות יתר ומעורבות רגשית גבוהה מדי.

השממעבש שולטת על מזל אריה, ולכן האנרגיה שהיא מעניקה מגיעה אלינו באופן טבעי. צריך רק לוודא ששאר הזויות של השמש – כמו הזוית עם פלוטו הכוחני למשל שפותחת את השבוע, לא מתעלות אותה למקום של עימותים ומאבקי אגו למיניהם.

מי בעיקר יושפע ממעבר הזה? כל המזלות הקבועים: אריה דלי עקרב ושור.

 

 

מעבר 2. ונוס הרגשית עוברת למזל בתולה.

המעבר זה פחות נחמד לנו: ונוס ששולטת במזל מאזניים ובמזל שור חשה פחות טוב במזל בתולה הציני והביקורתי, ובגדול זה גם חלק מההשפעות כעת על כולנו: מינון גבוה של ביקורתיות ושיפוט מצד אחד, וקושי לראות את כל התמונה ולשלוט עליה במקום להתמקד בחלקים ולאבד את כל התמונה הכוללת עקב כך.

חלק מההשפעות האלה, בעיקר הביקורתיו והשיפוט, עלולות לחלחל למערכות היחסים שלנו, ובמקום לקבל ונוס מכילה עדינה והרמונית שמביאה את כל התכונות האלה למערכות היחסים שלנו, אנחנו מקבלים מקום מעט מרוחק ולא מעניק, הרואה ביחסים ובדיאלוג הזוגי מקום של חובה ולא של רשות, ומתנהג בהתאם.

מִתחת לציניות ולביקורתיות זו ונוס יעילה להפליא בכל מה שקשור לצד המעשי בחיינו, ולמיקוד בצד הטכני והפרקטי ביומיום שלנו שזקוק מדי פעם גם לשילוב של יצירתיות ומעשיות, בעיק בנושאים מקצועיים ובמחוייבויות היומיום שלנו.

מי בעיקר יושפע ממעברה זה של ונוס? מזלות שור, מאזניים, עקרב אריה ודלי, טלה גדי וסרטן, דגים קשת ותאומים,

ובעצם… כל מערכות היחסים של כולנו.

 

 

זויות המתח של השבוע.

זויות המתח מפעילות כוכבים שאינם שייכים לאותו יסוד או קבוצת פעולה אלא אך ורק במעלות דומות על פני גלגל המזלות בלבד. הקושי כאן הוא מצד אחד לחוות את המתח, אך מצד שני חסרות לנו דרכים להקל על הלחץ והמתח ובעיקר לשחרר אותן, ולכן הן מלווות אותנו יומיים שלושה ומשפיעות על כל הלך הרוח והיומיום שלנו לא לטובה מבחינה הרמונית, אך כן לטובה מבחינת הצורך לעשות ולפעול ולא לשבת בחיבוק ידים.

השבוע נפגוש שלוש זויות כאלה. שתים מהן עוצמתיות מבחינה אנרגטית והן שייכות לפלוטו היצרי והכוחני, ואחת רגשנית ומעורפלת, מהסוג שמסמס עשייה ופעילות ומביא איתו מצבי רוח משתנים.

 

 

1. זוית המתח המסוכנת של השבוע – זו זוית המתח בין מרס כוכב האקשן, ופלוטו היצרי והכוחני.

על פניו זו בהחלט זוית ראויה להבנה ולתשומת לב מיוחדת, מכיון שהשנים, מרס ופלוטו, הם חסרי גבולות במהותם ובעלי קושי להתגבר הן על סיפוקים והן על הצורך להלחם על מה שחשוב מבחינתם באמת.

הזוית הזו מביאה איתה לחצים ומתחים – היא גם מסוכנת ממש, כיון שבגלל אופי שתי הפלנטות הם גם חייבים להשתחרר ואפילו מהר, וזה עשוי לפעמים גם לקבל כוון אלים, מילולית ואפילו פיזית, השחרור הזה.

השבוע נפתח כשמרס וונוס ממש כבר בתוך הזוית הזו, וזה אומר שכבר מהיום הראשון של השבוע אנחנו חייבים לעבוד על שתי מלים עיקריות: איפוק – ושליטה.

המתח שבזוית הזו נאסף לאורך השבוע, מתפרץ לקראת המשך וסוף השבוע, ומגיע לשיא בחמישי-שישי כשמרס מגיע לזוית המדויקת עם פלוטו.

בשלב הזה, ומגיע גם הצורך לשחרר את הניצרה אחרי שהמתח הזה התאסף לו לאורך כל השבוע, מתח שהתחיל בזוית המתח של ונוס עם פלוטו ושל השמש בעימות עם פלוטו, ובסוף השבוע – בזוית המתח עם פלוטו של מרס: שבוע שלם של מתחים עם פלוטו, וכידוע פלוטו הוא לא כוכב שממש טוב לעור הפנים, כמו שאומרים…

הסכנות שבזוית הזו – פתיל קצרצר ותגובות קיצוניות. כל גרוי קטן או מלה שלא במקום עלולים להיות טריגר לפעולה וזה מגיע מהקישקעס בלי לעבור בכלל דרך הראש.

מה עושים? מנסים להאריך את הפתיל באופן מלאכותי מתוך החלטה ומתוך הבנה שעכשיו, בעיקר עכשיו, זה עלול להיות הרסני גם לדיאלוג שלנו עם העולם, וגם לעצמנו.

למי כדאי להזהר במיוחד? למזלות אריה שור דלי עקרב טלה מאזניים סרטן וגדי.

 

 

2.זוית המתח בין ונוס לפלוטו.

הזוית הזו פחות מסוכנת מהזוית עם מרס מכיון שלונוס אין את הדרייב להקצין דברים, ולהכנס לויברציות אלימות כשדברים ל קורים כפי שרצינו.

הזוית הזו עוסקת בעיקר ברגשות העדינים ואלה הקשורים לשתופם של אחרים בחיינו. כאן אנחנו חווים הקצנה מאבקי אגו איבוד פרופורציות ופה ושם גם גישה הרסנית של קושי לוותר על עמדות כוח ביחסים, וגישה קיצונית של הכל או כלום דווקא כשאנחנו זקוקים לאמפטיה ולהכלה.

סבלנות רבה יותר לאחרים ולעצמנו והחלטה לא לבדוק את הקשר תחת כל סירוב למה שאנחנו רוצים ולא לקבל החלטות דרמטיות אלא לפעול בסבלנות וסובלנות, יקלו עלינו השבוע עד מאוד.

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות שור עקרב אריה דלי מאזניים סרטן טלה וגדי

 

 

3.זוית המתח הרגשנית של השבוע.

זוית המתח הזו בין נפטון למרס עלולה לגרום לנו ערפול ובלבול בכל מה שקשור להחלטות המעשיות שלנו, בעיקר כאלה הקשורות לקביעת עובדות בשטח, לחומר וכספים.

נפטון מטשטש ומערפל את פעילותו של מרס האסרטיבי וממוקד המטרה, והסכנה היא במעורבות רגשית גבוהה מדי ובהחלטות רגשניות במקום החלטות פרקטיות.

כדי להתמודד עם זה כדאי בכל מה שקשור להחלטות המעשיות שלנו להתמקד בעיקר בפרטים הקטנים, ולא בפרשנות להם או לפרטים הגדולים: זו הדרך להתמודד עם הרגש באופן אופרטיבי – להתמקד בצד הטכני או האובייקטיבי ככל האפשר של האירוע או הפעילות, ולא במשמעותם הרגשית עבורנו או עבור הסביבה.

מיקוד בעובדות ובפרטים הקטנים ולא ברגשות המפעילים אותנו – זה עשוי להיות הפתרון היעיל לזוית עם נפטון, או.. לדחות פשוט את ההחלטות הפרקטיות שלנו לשבוע הבא, ואז לקבל אותן ביתר קלות וללא מעורבות רגשית עודפת.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות דגים קשת תאומים בתולה טלה מאזניים סרטן וגדי.

 

ואיך כל זה נראה במפת השמים?

@

וכך נראית תחזית האהבה של השבוע

 

@

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

בקרוב: שאל את הכוכבים… מתנה אישית רק למנויים שלי!

 

@

 

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום !.

 

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 650 שקלים (שעה) 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 800 שקלים  

מפת עומק לצורך הבנת תהליכים: לדוג – למה אין לי זוגיות בשנתיים האחרונות? למה אני תמיד בוחר את אותו סוג של בנות זוג וזה מסתיים בריב? מה קורה לי מבחינה מקצועית בשנה הספציפים הזו?  ועוד.

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

 

 

 

@

ולמזלות עצמם

טלה

על פניו זה שבוע הפכפך, לא יציב וחסר פרופורציות: שתי זויות המתח שיוצר מרס שליט המזל שלכם עם נפטון ופלוטו עלולות להיות הרסניות והפתיל הקצר עלול לגרום לשגיאות בשיפוט: המנעו מריבים ועימותים בכל דרך אפשרית, ודחו החלטות לשבוע הבא.

שור

ונוס שליטת המזל שלכם נכנסת לזוית של מתח עם פלוטו היצרי, אלמנט שלא עושה לכם חיים קלים השבוע: השור הוא מזל חביב  ורגוע יחסית שזקוק רק לקצת עשב ולחיבוק, ולא לכל הדרמות של ונוס עם פלוטו: נסו לא להכנס אליהן, אלא להצמד לשקט שלכם ו..לחייך.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל סרטן  והתאומימים שלנו רגשניים כעת באופן יוצא דופן. מיקומם של מרס  וונוס בבית התקשורת שלכם מאפשר למעורבות הרגשית הגבוהה הזו להתמקד גם ביצירת שתופי פעולה נאים, בעיקר כאלה שנועדו להתמודד עם אתגרים גדולים.

סרטן

מרקורי כוכב התקשורת שוהה עדיין במזל שלכם והופך גם את השבוע הזה לתקשורתי במיוחד עבור הסרטנים שמוכנים להתמקד ביזמות תקשורתיות חדשות, ובעיבוי המעגלים החברתיים שלכם. זמן מצוין ליצירת שיתופי פעולה פרקטיים בתחום המקצועי.

אריה

גם ונוס וגם מרס ממשיכים לנוע במזל שלכם, אבל גם השמש שליטת המזל שלכם סוף סוף חוזרת הביתה.. האם האריות יכולים לחייך? לא בתחילת השבוע אז השמש עדיין בזוית של עימות לפלוטו הכוחני והיצרי, אבל בהחלט בהמשך השבוע ועדיף אפילו לקראת סופו.

בתולה

מזלטוף, בתולות: ונוס הרגשית עוברת למזל שלכם, ואם תסכימו להוריד קצת את האף הביקורתי שלכם ולפתוח את הלב, תוכלו אפילו להפוך את השבוע הזה לאחד השבועות היותר רומנטיים של הזמן האחרון. זמן לשים קצת את השיפוט בצד, ולתת לרגש לדבר…

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם עוברת השבוע למזל בתולה, מיקום שאינו חביב עליה במיוחד: היא, שעוסקת בהרמוניה נתינה הכלה ואמפטיה, צריכה להכנס למקום הביקורתי והציני הזה הזה שאוהב לקטר ותמיד מודאג? אז זהו שדווקא כאן היא תמצא לשלב את התכונות היפות שלה עם היכולת לתרגם את כל זה לעובדות בשטח.

עקרב

מעברה של ונוס למזל בתולה מביא איתו פרק זמן חברתי במיוחד, עקרבים. זהו זמן מצוין לפתח מעגלים חברתיים חדשים. אולם זויות המתח בין מרס וונוס לפלוטו שליט המזל שלכם עלולות לגרום למתחים כעסים ואפילו לעימותים לא קלים: נסו לחפש את המכנה המשותף ולא את המפריד, וכשדברים יוצאים משליטה לא להגיב באופן כוחני אלא.. סבלני. בי קול, עקרבים.

קשת

יופיטר שליט המזל שלכם ממשיך לנוע אחורנית במזל דגים, ותיכף הוא חוזר למזל דלי ומממש חלק מההבטחות שהבטיח כשהיה שם לפני חודשיים שלושה. כעת אפשר לחזור לתכניות מגירה ישנות שלא הוכיחו את עצמן, ולפעול באופן פרקטי עם צ'אנס נוסף כדי לנסות שוב ולהצליח.

גדי

מקבץ הכוכבים הגדול במזל אריה שכולל מהשבוע לא רק את מרס וונוס אלא גם את השמש, מביא איתו דגש מיוחד על התחום המקצועי, גדיים. כעת הזמן להגדיר מחדש א המטרות המקצועיות שלכם לתקופה הקרובה, ולהיעזר בכל האנרגיה או כדי לפרוץ לתחומים חדשים, או כדי להזרים אנרגיה חדשה לתחום ישן שקצת נעצר בתקופה האחרונה. קדימה.

דלי

שלושה כוכבים נמצאים מהשבוע בבית הזוגיות והיחסים שלכם, דליים: השמש מרס וונוס, ושלושתם מדגישים את הצורך שלכם בדיאלוג זוגי או בדיאלוג עם שותפים או בני ברית לרעיון או לדרך. זמן טוב להגדיר לעצמכם את הצרכים הרגשיים שלכם מקשר זוגי או משותפות, ולהלחם על העקרונות שחשובים לכם.

דגים

זוית פעולה שמתפתחת השבוע בין כוכב מרס לנפטון הרגשי שליט המזל שלכם עלולה להביא איתה אי הבנות ופה ושם גם קצרים בתקשורת, בעיקר בתקשורת הרגשית. חשוב בשבוע שכזה להמנע מהחלטות דרמטיות, בעיקר ביחסים, כיון שכושר השיפוט שלכם אינו במיטבו: דחו אותן לשבוע הבא, ואז גם דברים יראו אחרת.

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן