תחזית יומית – יום שלישי – 20 ליולי 21

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

שלישי  20/7

ירח  בקשת 90 ונוס ויופיטר 60 סטורן 120 שמש

שמש במזל סרטן 120 נפטון 180 פלוטו (יציאה)

מרקורי בסרטן 150 סטורן

ונוס במזל אריה צמידות מרס (יציאה) 150 נפטון (יציאה!) 150 פלוטו (יציאה)

מרס במזל אריה 150 נפטון (יציאה) 150 פלוטו (כניסה)

סטורן במזל דלי בהילוך אחורי 90 אורנוס (יציאה)

יופיטר במזל דגים

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי בהילוך אחורי

 

אחרי יומיים מתוחים של ירח בעקרב וכל הקיטורים והמרמורים, עובר הירח למזל קשת השמח והאופטימי, ונראה שהחיוך חוזר בהדרגה…

זויות פעולה של הירח עם ונוס ויופיטר זוית פרקטית עם סטורן והרמונית עם השמש – מה עוד צריך כדי לראות שהיום הזה הולך להיות חיובי ואופטימי?

אז זהו, ש..לא ממש.

הסיבה העיקרית היא ערס, שהיום הזה הופך להיות קצת משבית שמחות: אתמול והיום הוא מושפע מזוית המתח עם נפטון הרגשני, ומצבי הרוח של כולנו משתנים במהירות, עולים ויורדים, ולא מצליחים להתאזן.

מצד שני מרס נכנס היום גם לתחום זוית המתח עם פלוטו היצרי  והכוחני, זוית שתגיע לשיאה מחר, והמתחים האלה מצריכים מאתנו הרבה זהירות וקור רוח.

האם זה מבשר משהו אלים? לא בהכרח, בדרך כלל. אמנם היום טילים מלבנון בלילה והתותחים רעמו, אבל לא ברור אם יש לזה איזו סוג של קונטיניואיטי… נקווה שלא.

מה שכן, ביחסים שלנו מרס עלול להתגלות כעת כמעצבן וחסר שקט, כשהוא מכניס מתחים גם לדיאלוג הרגוע ביותר שלנו עם העולם, וחוסר השקט הזה עלול לפגוע גם בדיאלוג ההרמוני והעדין ביותר שלנו עם אחרים, ולהכניס איזו נימה מרגיזה ופה ושם גם תגובות חסרות פרופורציות.

מה עושים?  מנסים להתחבר לרובד שמתחת לצד המעצבן הזה, לסאבטכסט הרגשי שמפעיל אותנו היום, שמרגיז אותנו רק כדי שננסה לצאת למסע קטן ולחפש את המשמעות שמתחת לדברים, לויברציות חסרות השקט, לעטיפה הקשוחה של פלוטו שמסתירה בתוכה עומקים ומשמעות.

איך? ולמה? על כל אלה פירטתי בסרטון הזה של מפת הכוכבים היומית

 

 

 

@

 

ואיך נראית תחזית האהבה במפת השמים השבוע?

 

 

 @

 

והנה התחזית השבועית הכללית של השבוע

 

@

 

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 18 ליולי 21

 

 

@

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

בקרוב: שאל את הכוכבים… מתנה אישית רק למנויים שלי!

 

@

 

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום !.

 

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 650 שקלים (שעה) 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 800 שקלים  

מפת עומק לצורך הבנת תהליכים: לדוג – למה אין לי זוגיות בשנתיים האחרונות? למה אני תמיד בוחר את אותו סוג של בנות זוג וזה מסתיים בריב? מה קורה לי מבחינה מקצועית בשנה הספציפים הזו?  ועוד.

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

 

@

@

ומה קורה למזלות?

שלישי 20/7

טלה

אחרי יומיים במזל עקרב עובר הירח למזל קשת השייך גם הוא ליסוד האש, והטלה שלנו יכול – זמנית – לנשום לרווחה, אבל.. מרס נכנס עמוק יותר אל תוך זוית המתח עם פלוטו, והמתחים מתחזקים. שמרו על עצמכם.

שור

הירח עובר היום למזל קשת, והאנרגיה הזו קצת מהירה מדי לשור שלנו, שזקוק לשקט ולקצב איטי יותר. לכן שיקול הדעת שלכם היום אינו במיטבו: המנעו מסיכונים מכל סוג שהוא, והחלטות חשובות דחו לשבוע הבא.

תאומים

דיאלוג – זו מלת מפתח בעולמו של בן התאומים, והיום המלה הזו גם מודגשת במיוחד על ידי הירח שנמצא בבית הזוגיות והיחסים ממש ממול. זמן להיות קשובים קצת יותר לא רק לעצמכם אלא גם לצד שכנגד, תאומימים.. ועם הרבה יותר סבלנות.

סרטן

השמש ממשיכה לחגוג לכם ימי הולדת ומרקורי ממשיך לשדרג את התקשורת שלכם, אבל הקצב היום הוא קצב מהיר מדי עבורכם, מה שאומר שכדי להגיע להחלטות נבונות כדי לדחות אותן לעוד יומיים, והיום – לנסוע בזהירות בכבישים…

אריה

השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לצאת מתוך זוית העימות עם פלוטו הכוחני, ולאט לאט הדברים מתחילים להירגע. בהמשך השבוע תעבור השמש למזל שלכם: עד אז – סבלנות, אורך רוח, ועשייה איטית וקפדנית.

בתולה

הצד החברתי שלכם ממשיך להיות פעיל היום, כשהשמש ומרקורי במזל סרטן מאפשרים לכם לממש רעיונות ותכניות הקשורות למוסדות וארגונים בחייכם. זמן מצוין להחלטות על שיתופי פעולה מסוגים שונים, ועשייה עם שותפים או בני ברית לרעיון או לדרך.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם נעה בסופו של מזל אריה, עדיין צמודה לכוכב מרס שגורם לדרמות וסערות פה ושם, אבל כבר מוכנה נפשית למעבר המעצבן שלה למזל בתולה עוד יומיים: זמן לסגור קצוות ולפרידות נעימות, לפני שממשיכים הלאה.

עקרב

הירח הקשתי מאכלס את בית החומר והכספים שלכם, וזהו זמן מצוין להשקיע קצת יותר מחשבה בנעשה בחשבון הבנק. יחד עם זאת מרס בזוית של מתח לפלוטו שליט המזל שלכם מדגיש ששיקול הדעת שלכם לא במיטבו.. חכו לשבוע הבא.

קשת

זה נראה כמו היום שלכם, קשתים: אחרי יומיים שבהם לא ממש הייתם במיטבכם הירח עובר למזל שלכם, הקסם האישי שלכם בשיאו, וזה בדיוק הזמן להשקיע קצת יותר מחשבה בפגישות ויזמות חדשות, ולא לחכות לאחרים: הכדור הוא אצלכם – קדימה!

גדי

יש לא מעט תכניות ליום הזה, אבל תכניות לחוד ומציאות רגשית לחוד והיום אתם לא ממש במיטבכם, אלמנט שגורם לכם להעדיף לדחות תכניות ופעולות לחמישי או שישי מאשר לפעול היום בקיצור – סבלנות…

דלי

חברים מכרים ידידים וקרובים – זה נראה כמו אחד הימים שבהם צריך להשקיע בהם ובמעגלים החברתיים שלכם בכלל. זמן טוב גם לשיתופי פעולה מקצועיים מסוגים שונים, ולהחלטות על כניסה לעשייה מסוגים אחרים.

דגים

נראה שאתם הם אלה שנמצאים היום באור הזרקורים, דגיגים. הירח שוהה לו בבית הקריירה שלכם, ומלות המפתח של יום כזה – אמביציה ודרייב, דגיגים. נסו להתגבר על המעורבות הרגשית הגבוהה, גלו יצירתיות ושלבו אותה בתכניות המקצועיות והחברתיות שלכם היום.

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן