תחזית יומית – שני 13 לדצמבר 21

אז.. מה קורה היום בכוכבים

שני  13/12

ירח בטלה 120 שמש 60 סטורן

שמש במזל קשת 90 נפטון (יציאה)

מרקורי במזל קשת 60 יופיטר

ונוס בגדי 60  מרס 60 נפטון צמידות פלוטו (מדויק!) מאטה ומתחילה לעצור

מרס במזל עקרב  60 פלוטו וונוס 90 יופיטר (יציאה)

סטורן במזל דלי

יופיטר במזל דלי

אורנוס בשור

נפטון במזל דגים

פלוטו במזל גדי

מודה שלהעלות את הוידיאו על הבוקר ואז את הטכסט עם הוידיאו בצהריים זה לא אידיאלי, אבל… הנפטון הזה בזוית לשמש פשוט משגע אותי עם הירח הדגי שלי,  וקשה לי ממש להתפקס מול עודף האפשרויות הרעיונות והיזמות שצצות עכשיו, חלקן מן הסתם יעלם לו אבל השאר ישאר… איזה כיף! אבל..

למרות הכל, כמה מלים על היום הזה. ראשית, הירח הזה במזל טלה הוא פושר רציני, בעיקר לאנשים כמוני שיש להם אופק במזל טלה, מיקום ילדי ואנרגטי שמתעצם שבעתיים כשהירח כאן, אז קשה לשבת במקום אחד ופשוט לכתוב, מודה…

אבל הצירוף הזה של שמש במזל קשת וירח במזל טלה בזוית הרמונית ובצירוף זוית פרקטית מסטורן, הוא בכל זאת צירוף מצוין, כך שלמרות הזוית שהגיעה אתמול לדיוקה בין השמש לנפטון חתמתי היום על חוזה, ואפילו מיהרתי לפני שונוס תיכנס לה תיכף להילוך אחורי, ואז סדרי העדיפויות ישתנו…

כן, הצמידות הזו בין ונוס לפלוטו היא משהו: יותר ויותר אני חושב שהיא קשורה לעלייה המחודשת של הקורונה עם האומיקרון הזה, אלמנט שמפגיש אותנו עם פחדים מסוג חדש,  ואולי גם עם אנרגיות אחרות…

זה שונוס תתחיל ביום שני את הילוכה האחורי בצמידות לפלוטו הוא סמלי בעיני, וזה שזה קורה גם במזל גדי שפעמים רבות מסמל סוג של מגבלות ואפילו סגר, אפילו מעורר חשש מסויים.

אבל.. אני אופטימי מטבעי,  ויודע שהמדובר לא בתהליך ארוך מאוד,  ולמרות שהוא פותח את השנה באופן סמלי כשהוא מחבר בין הצורך באהבה ובין החרדות שעוטפות אותה, מאמין שבסופו של דבר הכל יגמר לטובה, אבל בהחלט שינוי מסויים יהיה כאן, לדעתי.

ומעבר לזה – מרקורי תיכף עובר למזל גדי גם הוא ויביא איתו את התקשורת הרצינית משם, מרס עובר מחר למזל קשת וכדאי להזהר בשבועיים הקרובים ממצב של אלימות פתאומית שהוא מביא איתו כשהוא בדרך כלל עובר למזל ביסוד האש.

ואחרון אחרון – צאו לממש רעיונות ויזמות עם כל האש הזו במפה היום של הירח השמש ומרקורי, והיעזרו בסטורן כדי להפוך גם את גל האנרגיה הזו לעובדות בשטח.

 

כל זאת ועוד כאן, במפת הכוכבים של היום הזה

 

 

 @

והנה גם התחזית השבועית

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 12 לדצמבר 21

@

 

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

 

אסטרו-זום  ומדייקים או משנים כיוון!

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 700 שקלים 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת 3 מפות: שתי מפות לידה + מפה שלישית – מפת הקשר הזוגי עצמו: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 900 שקלים  

ליווי אישי : ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

 

@

ומה קורה היום למזלות?

שני 13/12

טלה

הירח שוהה במזל שלכם והקסם האישי שלכם בשיאו. זה בדיוק הזמן לקחת יזמה ולהסתער קדימה עם האנרגיה החדשה כשהכוון הוא התחלות חדשות ומעניינות.

שור

יש לא מעט תכניות ליום הזה אבל הירח שוהה במזל טלה ומדגיש את הצורך לפעול בעיקר מאחורי הקלעים ולא בקדמת הבמה. עוד קצת סבלנות, שוורים.

תאומים

הצד החברתי שלכם מודגש היום, תאומימים. זהו זמן טוב להתיידד מחדש עם העולם, ובעזרת זוית פרקטית עם יופיטר כוכב השפע גם למצוא לכם שיתופי פעולה נאים.

סרטן

נראה שהיום אתם הם אלה שנמצאים במרכז תשומת הלב, סרטנונים, ולא רק: הירח הזה במזל טלה מאפשר לכם לפעול מול סמכויות, ולהתמקד ביזמה חדשה. קדימה.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם מגיחה אט אט החוצה מתוך זוית הפעולה שלה עם נפטון, המעורבות הרגשית קטנה ומצבי הרוח מתחילים להירגע… זה הזמן לחיבוק.

בתולה

זהו יום שבו חשוב לא לקחת סיכונים מיותרים, בתולות: הירח שוהה לו במזל טלה ועלול לגרום לכם לפעול באופן פזיז, ולקבל החלטות ללא שיקול דעת. הזהרו בכבישים ובדרכים.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם במזל גדי נצמדת לפלוטו היצרי, וחשוב לפעול כעת בזהירות, ולהמנע מריבים וסכסוכים מיותרים. חפשו את המכנה המשותף ולא את המפריד.

עקרב

פלוטו שליט המזל שלכם נצמד כעת לונוס הרגשית, והרגשות גואים כעת. זהו זמן טוב לשתף במלים רגשניות, לדבר על רגשות עדינים ואפילו להתאהב.. תנו לרגש לדבר.

קשת

פתיחות לרעיונות חדשים עשויה להביא איתה גישה שמחה ואסרטיבית. הירח שוהה בבית הרומנטיקה שלכם, וזהו זמן מעולה לאהבה, קשתים: פתחו את הלב…

גדי

נושאי בית ומשפחה על הפרק, וזהו זמן טוב להתמקד בבני הבית. צמידות בין ונוס ופלוטו במזל שלכם מביאה איתה רגעי עומק נדירים, בעיקר למי שמוכן לדבר ולהקשיב.

דלי

על פניו זה נראה כמו אחד הימים היותר תקשורתיים של השבוע, דליים. הירח בבית התקשורת שלכם מביא איתו יכולת לפתח יזמות תקשורתיות ולהכיר אנשים חדשים.

דגים

השמש מתחילה להתרחק מהזוית עם נפטון שליט המזל שלכם ולאט לאט אתם חוזרים לקרקע מוצקה יותר, אך נדנדת מצבי הרוח עדיין פעילה מאוד. התמקדו בכאן ועכשיו,  ואל תאפשרו לרגש לבלבל אתכם.

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן