תחזית יומית – שלישי 14/12

אז… מה קורה היום בכוכבים

שלישי 14/12

ירח בטלה 120 שמש 60 יופיטר  90 ונוס ופלוטו

שמש במזל קשת 90 נפטון (יציאה) 60  יופיטר

מרקורי עובר למזל גדי (!) 60 יופיטר

ונוס בגדי 60  מרס 60 נפטון צמידות פלוטו (מדויק!) מאטה ומתחילה לעצור

מרס עובר למזל קשת (!)  90 יופיטר (יציאה)

סטורן במזל דלי 90 אורנוס (כניסה)

יופיטר במזל דלי

אורנוס בשור

נפטון במזל דגים

פלוטו במזל גדי

 

על פניו זה נראה כמו היום האינטנסיבי הדחוס הטעון ורב האקשן של השבוע: אחרי הכל יש בו שני מעברים – של מרקורי ומרס – וצמידות אחת של ונוס ופלוטו שמשגעת את כולנו, וכל זאת כשהירח שוהה במזל טלה האסרטיבי, ביחד עם השמש במזל קשת ומרס שעובר אליו היום… אכן, מינון הרפתקני למדי.

אבל..

מרקורי עובר היום למזל גדי הקשוח, מופנם ומאורגן, ובמזל גדי אין בלגן:  מי שנכנס עובר לבגדי עבודה, וצריך להראות תוצרת.

במזל גדי נמצאת גם ונוס שלנו כשהיא צמודה לפלוטו היצרי, סיטואציה מוזרה.. נסו לדמיין מאפיונר ודוגמנית עושים אהבה – או לפחות מפלרטטים כשהמשחק המוקדם נמשך בערך שבוע – וכל זאת במחנה עבודה רוסי…

כן כן, לא  פשוטה הצמידות הזו, והיא גם מביאה איתה מטענים לא קלים שעלולים בכל רגע להתנגש אלה באלה, ולהביא איתם תקופה אלימה מילולית ואפילו פיזית.

ואם נוסיף לכך את זוית הפעולה של הירח עם אותו כוכב פלוטו עצמו.. אכן, יום של סופר אקשן אמיתי.

 

וכך כל זה נראה במפת הכוכבים היומית

@

 

 @

והנה גם התחזית השבועית

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 12 לדצמבר 21

@

 

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

 

אסטרו-זום  ומדייקים או משנים כיוון!

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 700 שקלים 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת 3 מפות: שתי מפות לידה + מפה שלישית – מפת הקשר הזוגי עצמו: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 900 שקלים  

ליווי אישי : ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

 

@

 

@

 

ומה קורה היום למזלות?

 

שלישי 14/12

טלה

זהו יום נוסף שבו שוהה לו הירח במזל שלכם, טלאים, מאפשר לכם להשלים תהליכים שהתחלתם אתמול. מרס שליט המזל שלכם עובר למזל קשת, והטלה הופך הרפתקן..

שור

ונוס שליטת המזל שלכם עדיין מדשדשת במזל גדי הקשוח בצמידות לפלוטו היצרי, והתחושה היא של פול גז בניוטרל. בשבוע הבא האנרגיה תשתנה.. החזיקו מעמד.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם עובר היום למזל גדי המופנם והקשוח, אלמנט שלא יעשה חיים קלים לתאומים הקליל, וידרוש ממנו להגדיר מטרות ולעמוד בציפיות ובמשמעת עצמית. ל קל.

סרטן

מעברו של מרקורי כוכב התקשורת למזל גדי שנמצא ממול, מביא איתו את בשורת התקשורת הזוגית: זה הזמן לדבר לשתף ולחלוק בשנים, ולדבר על הכל, סרטנונים.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לצאת בהדרגה מזוית הפעולה עם נפטון הרגשי, ואתם חוזרים לאט לאט לקרקע יציבה יותר. הירח הטלאי מביא איתו צורך לנסוע, ורחוק..

בתולה

על פניו זה נראה כמו יום שבו כדאי לפעול בזהירות מכסימלית, ולא לעשות שטויות: הירח הטלאי הזה עלול לגרום לכם לקבל החלטות פזיזות, וכדאי להמנע היום מכל סיכון שהוא.

מאזניים

בין אם מדובר בפרטנרים שלכם לזוגיות או לשותפים מעשיים לדקרך פרקטית הרי שדיאלוג של אחד על אחד בגובה העינים – זו ההמלצה שלי אליכם ביום הזה. דברו ועל הכל.

עקרב

אחרי כחודשיים שבהם העניק לכם כוכב מרס ים של אנרגיה ועוצמה כששהה במזל שלכם הוא עובר למזל קשת המאכלס את בית הכספים שלכם. הזהרו מהוצאות גדולות והמנעו מבזבוזים!

קשת

הגיע הזמן שגם הקשת שלנו יעביר הילוך, וזה קורה היום כשכוכב מרס כוכב האקשן עובר למזל שלכם, ישהה בו כחודשיים, ויעניק לכם ים של עוצמה ואנרגיה. זמן טוב לחזור לחדר הכושר..

גדי

מרקורי כוכב התקשורת עובר היום למזל שלכם, גדיים, וזה בדיוק הזמן להתחיל להעיר את הגדי שלנו – ו..להתחיל לדבר לשתף ולחלוק, גדיים. אפשרו למלים לפעול אתכם, ועבורכם.

דלי

הירח עובר היום לבית התקשורת שלכם ומביא איתו יומיים של תקשורת חמה אוהבת ואסרטיבית. זה בדיוק הזמן להתמקד ביזמות תקשורתיות חדשות, להגדיר מטרות, ו…לצאת לאקשן.

דגים

השמש יוצאת בהדרגה מתוך זוית הפעולה עם נפטון אבל עדין מצבי הרוח משתנים במהירות ותחושה של חוסר יציבות קצת מפריעה לזרימה הטבעית שלכם. התמקדו בפרטים הקטנים, ובעובדות בשטח.

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן