תחזית שבועית

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 12 לדצמבר 21

אז.. מה קורה השבוע בכוכבים? 

שבוע ממש מעניין ורב אירועים לפנינו: זוית פעולה מבלבלת של השמש, שני מעברי מקום של שני כוכבים, מרקורי ומרס, וונוס אחת שצמודה לפלוטו ו..שנתקעת שם שבוע שלם (!), כמו בסרט מתח בהילוך איטי, מהופנטת מהכוכב הכוחני והיצרי הזה, עוצרת לאט לאט, ותיכף, או טו טו בתחילת השבוע הבא, היא הולכת לפרוץ בהילוך אחורי.

ואז..

 

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע

@ שמש בזוית פעולה מדויקת לנפטון המטשטש ומערפל

@ונוס בצמידות מדויקת לפלוטו כל השבוע בהאטה לקראת מעבר להילוך אחורי

@מרקורי כוכב התקשורת עובר ממזל קשת למזל גדי

@מרס כוכב האקשן עובר ממזל עקרב למזל קשת

 

 

הזוית המעצבנת של השבוע – זו זוית הפעולה של השמש עם כוכב נפטון המטשטש ומערפל.

מעצבנת – כי נפטון, במעורבות הרגשית הגבוהה שהוא מביא לחיינו בזוית הפעולה הזו, מביא איתו ערפול ובלבול בכל מה שקשור לשיקול הדעת שלנו, לדרך קבלת ההחלטות שלנו, ובעיקר דרך מימוש הדברים.

הזוית הזו תהיה משמעותית מאוד השבוע: היא תפריע לנו להתקדם בצד המעשי של הדברים, ותציף רגשית בדיוק היכן שאנו זקוקים לשיקול דעת פרקטי,ולא רגשני.

מה עושים? אין הרבה מה לעשות בעצם, אבל אפשר להחליט כבר עכשיו שנצמדים לעובדות ולמשימות הפרקטיות, בלי קשר למצב הרוח שלנו באותו הזמן.

וזה בהחלט עשוי לעזור..

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות אריה דלי שור עקרב דגים טלה קשת ותאומים.

 

 

 

הצמידות הטעונה של השבוע – זו הצמידות בין ונוס הרגשית לפלוטו היצרי והכוחני.

הזוית הזו תהיה פה לא רק השבוע אלא גם תאכלס את השבוע הבא, כשונוס תחליט לחזור אחורנית ושוב להפגש עם פלוטו.

בגדול זו צמידות מאוד דרמטית, והמעורבות הרגשית הגבוהה משחקת פה תפקיד מרכזי ביצירת הדרמות – ובאימפקט שיש להן ולצמידות הזו על חיינו.

אנו עשויים להרגיש אותה בעוצמה במערכות היחסים שלנו, שם הדרמות יכולות לחגוג עכשיו. נדנדת הרגש עובדת שעות נוספות עם הצמידות הזו, הרגשות קיצוניים וגם התגובות שלנו. הפתיל שלנו קצר במיוחד כעת.

בנוסף זהו זמן מעניין שבו עולים סודות מהעבר כדי שנוכל להתבונן בהם ולסגור אותם סופית – או לפתוח ולהתייחס אליהם.

בזמן שכזה אנו זקוקים למשמעות  ולא רק לעשייה טכנית, ולכן נפגוש כעת לא מעט שיחות עומק ושיחות נפש מסוגים שונים.

את הדרמות נוכל לראות גם במקומות אחרים, למשל בפוליטיקה או בגבול.

חשוב במיוחד עכשיו לא להתפתות לצעדים קיצוניים כמו עזיבת קשר בגלל עיקרון או שיחות שעלולות להקצין בגלל דיעות שונות של שני המשוחחים. פרופורציות, חברים…

גם הנושא הכלכלי עלול להיות מושפע עכשיו מהצמידות הזו ושינויים כאלה יכולים לקרות בבורסה ובאווירה הכלכלית בכלל. יהיה מעניין לעקוב.

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות שור עקרב דלי ואריה סרטן מאזניים גדי וטלה

 

 

התקשורת השבוע –  מרקורי כוכב התקשורת שהה חודש ימים במזל קשת ההרפתקן והפרוע, ואפשר היה באמת לראות איך באינטרנט הרבה מאתנו שלחו כל רסן, והרשת התפוצצה משיח אגרסיבי ואפילו אלים.

כעת עם מעברו למזל גדי, נקווה כולנו שהכל יהיה מאופק מכובד ומעשי יותר, ואפילו רשמי משהו.

במזל גדי התקשורת שלנו כבר הרבה פחות אימפולסיבית, אלא יותר מדויקת ומוכוונת מטרה. זהו זמן שבו אנחנו צריכים להגדיר מטרות ודרכי ביצוע, ולאו דווקא לאפשר לעולם לעשות זאת עבורנו.

מרקורי במזל גדי מביא איתו תקשורת מאוד רשמית, ודיאלוג משופר עם החוקים של העולם. זהו זמן טוב לחתום על חוזים, או לבקש מאחרים לקיים את החוזים עליהם חתמו, ולקיים הבטחות בכלל..

זו אינה תקשורת שמחה, ואפילו ההיפך, והיא זקוקה בעיקר לעובדות, ולא לאשליות ופנטזיות. אם יש לנו רצון לבנות משהו חדש ולעגן אותו בחוזים הסכמות ודיאלוג מעשי עם העולם הבנוי על עובדות – זה בדיוק הזמן.

מי בעיקר יושפעו מהמעבר הזה? מזלות תאומים, בתולה קשת דגים גדי סרטן טלה ומאזניים.

 

 

אנרגיה, אמביציה ודרייב השבוע – על כל שלושת הנושאים האלה אחראי מרס, כוכב האקשן שלנו, בהיותו המוציא הגדול לפועל בדרכו הייחודית, עם האגו ליד ההגה והדרייב שמחפש דרכים לבצע את תכניותיו.

מרס שהה במזל עקרב בחודשיים האחרונים, וזה לא היה קל עבור כולנו. במזל עקרב הוא היה לוחמני חשדן וכוחני, קנאי ואובססיבי, וראינו את פעולתו פה ושם, בחיי היומיום וגם בפוליטיקה שלנו.

כעת הוא עובר למזל קשת שאמור לבטא את הצד השמח, הפעיל, המוכן לכל אתגר, וכל זאת בטאץ' אימפוליסיבי, תזזיתי והרפתקני.

אבל..כמו שכבר הזכרתי בעבר, מעברם של כוכבים מסויימים ומרס בתוכם למזל ביסוד האש, עלול להביא איתו פרץ של אלימות קצר עם המעבר הזה ושהותו במעלות הראשונות של מזל קשת.

אולי משום כך חייבים עכשיו להזהר מאוד, עם בדיאלוג שבין אדם לחברו שבו הפתיל שלנו קצר מתמיד, ואם בכבישים ובדרכים שם אגו פעיל מדי עלול להוות סכנה לכולנו: זה הזמן להחליט שברגע שמרגישים את הצד הכועס הזה מפעיל אצלנו את בלוטת האדרנלין – עוצרים, נושמים עמוק, סופרים עד עשר, ואם אפשר – אפילו שולפים חיוך, לפחות את הקטן הזה בזוית הפה.

וזה – עובד…

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות טלה מאזניים גדי סרטן קשת תאומים בתולה וגדי.

 

וכך נראה כל זה במפת הכוכבים של השבוע

 

@

ולמזלות עצמם

טלה

מרס שליט המזל שלכם עובר למזל קשת השייך גם הוא ליסוד האש, והאנרגיה שלכם הופכת הרפתקנית אבל גם מעט אלימה… כדאי להזהר עכשיו מפתיל קצר מדי ותגובות קיצוניות מדי.

שור

ונוס שליטת המזל שלכם צמודה לפלוטו כל השבוע, והויברציות האגרסיביות האלה לא ממש עושות לכם טוב: שור כועס הוא שור לא נחמד. חשוב להמנע מהחלטות פזיזות השבוע ביחסים, ובנושאי כספים.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם עובר השבוע למזל גדי, אלמנט שמדגיש את הצורך של בני התאומים הקלילים להפגין בגרות, רצינות ואחריות.. כן, הגיע הזמן להתמודד עם החיים – וגם עם חשבון הבנק – באופן בוגר ואחראי.

סרטן

מרקורי כוכב התקשורת עובר לבית הזוגיות והיחסים שלכם מקום בו נמצאת גם ונוס בצמידות לפלוטו היצרי, ונראה שיש אקשן במערכות היחסים שלכם… הזהרו שלא להרוס מרוב הצפה רגשית או רצון טוב, או אי הבנה.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל קשת השייך גם הוא ליסוד האש, אבל זוית הפעולה שלה עם נפטון עלולה להפוך את השבוע למבולגן מבולבל מעורפל רגשי מאוד ולא ברור… לפעמים אפשר ללכת לאיבוד בג'ונגל, וכן, גם אריות.

 

בתולה

מרקורי כוכב התקשורת עובר לבית הרומנטי שלכם שם נמצאים גם ונוס ופלוטו, מה שאומר עומס רגשי על כל מה שקשור לרומנטיקה ואהבה בכלל… פעלו בזהירות רבה עם האנרגיות האלה כי ציניות לא תעזור כאן.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה להתחכך בפלוטו הכוחני והיצרי, ואתם זקוקים עכשיו למינון גבוה יותר של משמעות, ואולי גם חזון עומק משמעותי לתקופה הקרובה. בילוי רומנטי מומלץ עכשיו ו.. כן, גם סקס. והרבה ממנו.

עקרב

הצמידות של ונוס הרגשית עם פלוטו היצרי שליט המזל שלכם עשוי להביא איתו שבוע טעון מאוד מבחינה רגשית, והרבה ריגושים בכלל. אתם זקוקים עכשיו לביטוי רגשי מעמיק ולא רק למגע. זמן מצוין לשיחות עומק על יחסים.

קשת

השמש ממשיכה לנוע במזל שלכם, קשתים, ולהביא איתה הרבה מאוד אקשן שמחת חיים, ועם מעברו של כוכב מרס למזל שלכם – גם הרבה מאוד אנרגיה לעשייה ליזמה להתלהבות לריגושים ולכל הבלגן… כן, בלגן, זה מה שמתחיל השבוע.. כיף, לא?

גדי

סטורן שליט המזל שלכם נע קדימה, וכבר מתחיל להכנס השבוע לזוית הפעולה עם כוכב אורנוס, עליה ארחיב את הדיבור בקרוב. הגיע הזמן לשינויים, גדיים, ולא בהכרח השינויים שאתם מוכנים להתמודד איתם.. אם תגלו רצון טוב – זה לא יכאב.

דלי

אורנוס שליט המזל שלכם מתחיל להכנס שוב לזוית הפעולה עם סטורן הנוקשה,  ואתם נכנסים שוב לתקופה מעניינת של התמודדות עם אתגרים שכבר חשבתם שמאחוריכם. אבל יופיטר כוכב השפע עדיין במזל שלכם והוא עדיין עוזר ומשדר אופטימיות.. לאקי יו.

 

דגים

מעברו של כוכב מרס למזל קשת מקום בו נמצאת גם השבוע מכניס אתכם לתקופה עצבנית וחסרת שקט, דגיגים. השמש בזוית פעולה לנפטון שליט המזל שלכם מכריחה אתכם להגדיר מחדש מטרות, הן בתחום המקצועי והן בתחום האישי, ולבחור כוון פעולה. יהיה מעניין..

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן