תחזית יומית – חמישי 9/12

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

חמישי  9/12

ירח בדלי צמידות יופיטר 90 מרס 60 מרקורי

שמש במזל קשת 90 נפטון (כניסה)

מרקורי במזל קשת 90 נפטון  (יציאה)

ונוס בגדי 60  מרס 60 נפטון צמידות פלוטו (כניסה)

מרס במזל עקרב  120 נפטון 60 פלוטו וונוס 90 יופיטר (יציאה)

סטורן במזל דלי

יופיטר במזל דלי

אורנוס בשור

נפטון במזל דגים

פלוטו במזל גדי

 

נראה שהירח היום מספר את הסיפור: הוא נמצא במזל דלי החברתי והסקרן, צמוד ליופיטר כוכב השפע (ולא לסטורן הכבד הזה כמו אתמול) יוצר זוית פעולה אקטיבית עם כוכב מרס שמריצה את המחשבות קדימה, וזוית פרקטית עם מרקורי שמאפשרת לתרגם את המחשבות האלה לא רק למלים אלא גם למעשים… מה רע?

בקיצור, הנה כבר מיקום לא רע שעוזר לנו להתחיל את היום הזה קצת ברגל ימין למרות שזוית הפעולה בין מרקורי לנפטון הרגשני עלולה להסיט את תשומת הלב שלנו למקומות אחרים לגמרי, וחבל.

אבל.. הדרייב האמיתי מגיע עדיין מזוית הפעולה שעדיין מדויקת בין כוכב מרס ליופיטר כוכב השפע: זהו מיקום שמכניס לנו אנרגיה ואמביציה להצליח, ואם אכן נממש אותה בגדול זה יהיה כיף…

אבללל…כשהמדובר במרס ובזויות שהוא יוצר עלולה להיות בעייה מבחינת הצורך לפעול כעת באופן חכם ומדויק כשדרך קבלת ההחלטות שלנו היא פזיזה ואימפולסיבית בהשפעתו וגם מוגזמת, כמו אופטימיות יתר למשל…

ולכן, כדאי להיעזר באנרגיה הזו כדי להתוות דרך, אולם לממש את הדברים באופן מעשי כדי לחכות יום יומיים, מה שאומר – לשבוע הבא.

כל זאת  ועוד – בסרטון שהכנתי הבוקר

 

@

 

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

 

אסטרו-זום  ומדייקים או משנים כיוון!

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 700 שקלים 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת 3 מפות: שתי מפות לידה + מפה שלישית – מפת הקשר הזוגי עצמו: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 900 שקלים  

ליווי אישי : ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

ומה קורה היום למזלות?

חמישי  9/12

טלה

הירח שוהה גם היום במזל דלי והופך את הטלה שלנו לחברתי במיוחד. זמן מצוין לקדם יזמות ותכניות הקשורות למוסדות וארגונים בחייכם, לקדם רעיון יזמה ושתופי פעולה.

שור

אמביציה ודרייב – אלה הנושאים המשמעותיים גם היום זה, שוורים. הירח שוהה לו בבית הקריירה שלכם ומדגיש את היכולת שלכם לקדם רעיונות יצירתיים מול סמכויות. אל תדחו

תאומים

פתיחות לרעיונות חדשים נדרשת ביום שכזה כשהירח ששוהה במזל דלי השייך גם הוא ליסוד האוויר השכלתני והקליל. זמן מצוין לחשוב באופן יוזם ואסרטיבי, תאומימים.

סרטן

ירח שליט המזל שלכם ששוהה במזל דלי הוא לא המקום החביב במיוחד על סרטנים, בעיקר בגלל הריחוק הדליי שלסרטן קשה איתו. יום שבו חשוב להתנהל בזהירות, ולא לבזבז כספים שלא לצורך.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם שוהה היום במזל קשת המאכלס את בית היצירתיות שלכם, אבל הירח שוהה בבית הזוגיות והיחסים ומאפשר לאריה שלנו לחלום – וגם לבלות = בשנים. יום מצוין לחשיבה זוגית.

בתולה

ירח דליי הוא המקום הקשור לתחום המקצועי, ולעבודה בכלל. זמן להתמקד במחוייבויות שלכם, אבל השמש ומרקורי רומזים שהשקעה בבית המשפחה כעת תשתלם, ובגדול.

מאזניים

הירח שוהה בבית הרומנטיקה שלכם, ומדגיש את הצורך דווקא היום, כשונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל גדי,לפתוח את הלב.. זמן לפעול באופן מעשי,למרות שהלב דורש תשומת לב כעת…

עקרב

נושאי בית ומשפחה מביאים איתם צורך לשנות אווירה בבית, להפתח יותר, ולדבר על מה שבאמת חשוב לכם ואתם שומרים בבטן. השמש ומרקורי בבית הכספים שלכם מדגישים את הצורך לחשוב פעמיים לפני כל הוצאה.

קשת

השמש ומרקורי שוהים במזל שלכם והתקשורת שלכם עולה כפורחת, אבל גם לאמביציה לא חסר כשמרס יוצר זוית פעולה עם יופיטר כוכב השפע. זמן לרצוץ קדימה באופן ספונטני…מתוכנן היטב

גדי

הירח מדגיש היום את הצורך של הגדי שלנו להצמד דווקא לקרקע, ולהתמקד בעובדות. ונוס הרגשית שעדיין שוהה במזל שלכם מתקרבת לפלוטו, ואולי זה באמת הזמן להתאהב.. תנו צ'אנס לאהבה.

דלי

הירח שוהה במזל שלכם ושם את הדגש על היכולת שלכם דווקא עכשיו לקחת את גורלכם בידכם, להעביר הילוך,ולצאת למסע קצר אך אינטנסיבי של עשייה מכל הסוגים –  ובעיקר של יזמות חדשות.

דגים

הירח הדליי מסמן לדגיג שלנו שהיום הזה הוא לא זמן טוב לפעול ולעשות, ואת תכניות הפעולה והיזמות שלכם כדאי לדחות למחר, או מחרתיים: היום זה יום לתכנן ולהגדיר מטרות – מחר יוצאים לדרך,

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן